DA-IM said:
zašto se ovde spominje ZF sam u kontekstu automatskih mjenjača,
btw,jeli kod burgmana 650 isto DCT u pitanju
Ma uvatili se ZF-a i DSG-a ka pijan plota
To je samo bila referenca kako su auti sad vecinom automatici u skupljim verzijama
Tako ce bit i sa motorima
DCT je cudesan izum.Kakvi variomat za boga miloga....ne razumin ja ljude koji uopce spominju to dvoje u istoj recenici.ali ima nas svakakvih.....
Jednostavno sa DCT-om mozes sta oces
Modovi D,S1,S2,S3 na koje mozes utjecat tj adustirat sa tipkama +-
I naravno manual mod
A jos i postavke motora.Njih 4.....
Tako kad cujen da DCT njje dobar i pribacuje rano ili kasno dode mi se smijat.
Ima mana naravno ali ne mozes ocekivat da ce sa DCT-om imat isto ponasanje kao i normalnim rucnim.To je suludo ocekivanje.
To je isto kad bi “motoristi” testirali maxi skutere pa bi on zamjerka bila da su spori i da imaju mala kola.maxi ide 160-170 kmh i kola 15 cola.Ali njemu je to u kurcu jer R1 ide 300 kmh i ima 17 cola gume....
Burgman nema DCT nego variomat ali ima tipke .Kao simulacija brzina.nisan steucnjak.neka sema koja je imala dosta problema.navodno su blokavali.suzuki je to ispravia dosta u novijim generacijama....
Sent from my iPhone using Tapatalk