Honda X-ADV

Sredju said:
ZF znaci zahnradfabrik a dsg znaci direct shift gearbox.
sta to ima jedno s drugim?
:)
ZF ima i rucnih mjenaca, a ne samo automatik.
ZF Friedrichshafen je firma koja proizvodi ZF Gear box dok DSG je VW proizvod(mozda grijesim)
DSG se stavlja u jeftinija auta dok ZF ide u skuolja auta sa vecim motorima
Audi i VW u skupljim modelima stavljau ZF dok u jeftinijim DSG
Jedino Alfa svugdi stavlja ZF ako san dobro razumia
ZF se podrazumjeva kao najbolji manje vise


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Dsg, kao i volvo/ford power shit proizvodi borg warner.
Zf sve szo ima veze sa zupcanicima.
Mi vozimo dsg vec 15 godina u skodi oktaviji.
Jedna mehatronika, jedan dvodjelni zamajac i tri puta mjenjanje ulja, sve  skupa 4000 era dodatnog troska.
 
Mislim da dct na hondi ne moze pripremit brzinu unaprijed, kao kod auta i sporiji je nego u autu.
 
Sredju said:
Mislim da dct na hondi ne moze pripremit brzinu unaprijed, kao kod auta i sporiji je nego u autu.
Moze moze


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bzvz spamate temu s nepotrebnim zeefovima i deesgeovima.

Al' da ponovim ono što sam već napisao jer vidim da nije naodmet. Daklem, DCT mjenjač na (drugoj) generaciji Honde X-Adv još uvijek nije na razini ponajboljeg variomatskog mjenjač/prijenos sklopa, a to znači da je još svjetlosne godine udaljen od boljeg klasičnog mjenjača uparenog sa quikshifter/blipper mogućnostima.
Problem, po meni osobno nije u samom mehaničkom sklopu (iako bi i njega trebali znatno olakšati u budućnosti) već u implementaciji kompjuterskih algoritama koji određuju kada i kako prebaciti u višu ili nižu brzinu. Tu još vidim ogroman prostor za napredak iako sumnjam da će ikada bilo kakva automatika moći nadomjestiti vozačev osjećaj za tajming prebacivanja brzina, naravno, kod mjenjača koji imaju više brzina i nisu CVT.
DCT zna trznuti, znaju okretaji na trenutak pasti, nema automatski međugas da bi sve bilo još tečnije, zna "zapeti" u visokim okretajima u S modu, zna lupnuti prilično glasno ponekad kod šaltanja, zna prebaciti tu i tamo kada to nije poželjno ili očekivano.
Sve u svemu, dobar sistem ali daleko od najboljeg.
 
zašto se ovde spominje ZF sam u kontekstu automatskih mjenjača,
btw,jeli kod burgmana 650 isto DCT u pitanju  :cool:
 
DA-IM said:
zašto se ovde spominje ZF sam u kontekstu automatskih mjenjača,
btw,jeli kod burgmana 650 isto DCT u pitanju  :cool:
Ma uvatili se ZF-a i DSG-a ka pijan plota
To je samo bila referenca kako su auti sad vecinom automatici u skupljim verzijama
Tako ce bit i sa motorima
DCT je cudesan izum.Kakvi variomat za boga miloga....ne razumin ja ljude koji uopce spominju to dvoje u istoj recenici.ali ima nas svakakvih.....
Jednostavno sa DCT-om mozes sta oces
Modovi D,S1,S2,S3 na koje mozes utjecat tj adustirat sa tipkama +-
I naravno manual mod
A jos i postavke motora.Njih 4.....
Tako kad cujen da DCT njje dobar i pribacuje rano ili kasno dode mi se smijat.
Ima mana naravno ali ne mozes ocekivat da ce sa DCT-om imat isto ponasanje kao i normalnim rucnim.To je suludo ocekivanje.
To je isto kad bi “motoristi” testirali maxi skutere pa bi on zamjerka bila da su spori i da imaju mala kola.maxi ide 160-170 kmh i kola 15 cola.Ali njemu je to u kurcu jer R1 ide 300 kmh i ima 17 cola gume....
Burgman nema DCT nego variomat ali ima tipke .Kao simulacija brzina.nisan steucnjak.neka sema koja je imala dosta problema.navodno su blokavali.suzuki je to ispravia dosta u novijim generacijama....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Uvijek je lijepo pročitat riječi skromnih stručnjaka, iza kojih stoje nepresušno znanje i iskustvo. Ti ljudi su bogatsvo ovog foruma, hvala vam dragi ljudi.

Poslano sa mog SM-G973F koristeći Tapatalk

 
Igor28 said:
Uvijek je lijepo pročitat riječi skromnih stručnjaka, iza kojih stoje nepresušno znanje i iskustvo. Ti ljudi su bogatsvo ovog foruma, hvala vam dragi ljudi.

Poslano sa mog SM-G973F koristeći Tapatalk
Šta je najbolje, ima ih sve više. (y) :mrgreen:
 
Sredju said:
I ja mislim da je dtc postao zanimljiv tek uz ride by wire.
Motor bez ride by wire je ka ka imas tv sa katodnon cijevi i bez daljinskog
Pa se tjesis kako je to dobro jer je kao tv u boji


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
DCT savršeno radi, gledan samo vožnju u manualu
a automatski način rada ne koristin jer automatika ne može nikada prepoznati pravu situaciju i najbolje iskoristiti što ti je na raspolaganju, nikad neće moć
 
To ti je ka da kupiš mikser i onda s njin ručno mišaš palačinke, bez da ga uključiš u struju. Može se, ali zašto, pobogu?

:)

Sent from my MI 9 using Tapatalk

 
aprilliaaa said:
DCT savršeno radi, gledan samo vožnju u manualu
a automatski način rada ne koristin jer automatika ne može nikada prepoznati pravu situaciju i najbolje iskoristiti što ti je na raspolaganju, nikad neće moć
Za grad se slazem.Po gradu sam 85% u manualu dok van grada san u najsportskijem modu S3
I onda je to to
U naravno sitna podesenja rada motora a i +- tipka mada je to minimalno

I moram ovo reci jer opet se pisu hm....kako da to kazem......ajmo sa ovim izrazom bedastoce.
Teca i metlica za istuc bjelanjak-klasicni kumplung
Elektricni mikser-DCT
E sad imas na mikseru opciju di jednu malu polugicu lagano okreces rukom a mikser miksa u svih 16-manualno minjanje brzina na DCT-u
Ili pritisnit botunic i struja u sprezi sa elektricnim motorom elektricnog miksera odradi svoje-Full automatski rad DCT-a


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kvacilo njemacka izvedenica je KUPPLUNG. Taj kuMplug me tako nasmije

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
Švabo said:
Kvacilo njemacka izvedenica je KUPPLUNG. Taj kuMplug me tako nasmije

Sent from my MI 6 using Tapatalk
Imas praf
A i rijetko koristin m
Vise kazen kunplung
Ali da kuplung.........
Uglavnom ono sta san napisa je lako razumljivo
A ko se ne slaze je u krivu koliko god mislia da nije


Sent from my iPhone using Tapatalk