NINJA - generalni topic

Ok, trebao sam malo ispumpat gumu pa bi bilo to to.. A ninja se ne pati..,baš mi kaže da joj je drago kad vidi 15000 rpm..  :kiss:
 
Ne mogu se ne nadovezat za ovo rubljenje zadnje gume i sl.
Daklem,na sc59 sam laganini rubio zadnju gumu,a tek pri vecem nagibu i cizme,koljena su mi dotakla asfalt mozda dvaput,i to slucajno(neznam ni sam kako).
Vozeci Dominatora(ljubi ga majka :mrgreen: ),cizme struzu,ali je do ruba gume(mitas mc24),bogami jos koji milimetar,pricam o zadnjoj,na prednjoj ima 3 kvadrata neiskoristenog,tako da,ta teorija u rubljenu guma je,po meni,vrlo relativna,nekad rubis...nekad jok! :D

Btw. Da ne budem offtopic,na 10-ki nisam porubio nista,jer je super duper masina sa previse snage,i strah me odvrnuti gas. :mrgreen:
 
go-go said:
a ti ivano kad skužiš razliku između gume za koju on pita, i te koju ti voziš onda se javi..
prvo ja nisam ivano,nego ivan,molim lijepo.

kao drugo,znam ja vrlo dobro za koju on gumu pita vozio sam istu takvu cestovnu,samo DR2 na 2.1/1.9, 2.1/2.1, 2.1/2.3, 2.3/2.3.


 
go-go said:
kaže muun da bi joj bilo još draže u vožnji na 15 000, nego u leru na mjestu.. :mrgreen:
i ovi stručnjaci koji se ganjaju frtalj milje misle da su RRejseri, a ne mogu skinuti rub :mrgreen:
 
Ivanos46 said:
prvo ja nisam ivano,nego ivan,molim lijepo.

kao drugo,znam ja vrlo dobro za koju on gumu pita vozio sam istu takvu cestovnu,samo DR2 na 2.1/1.9, 2.1/2.1, 2.1/2.3, 2.3/2.3.

dobro je ivanos, jbse meni šta si ti vozio i na kojem tllaku, ali nisi vozio rosso 3, a 1,9 nije ispravan tlak za rosso 3 i nemoj bit doosadan.. (y)
 
Netko će od puste zajebancije oko guma najebat. Nemojte trolat dečka nego mu objasnite tlakove ili ga uputite na neki bimbin post u jednoj od 200 tema o gumama.
Jednostavna stvar kod sportskih guma kao što su DR2 je da su im preporučeni tlakovi 2.5 2.9 ili slično. Što u principu znači da ako joj spuštaš tlak ti bi ju na cesti vožnjom trebao dovesti do tog tlaka (zrak dobija na volumenu sa zagrijavanjem pa se tako guma u vožnji "pumpa").
Imaš na ebayu tlakomjere za 2 dolara digitalne pa nakon 20ak kilometara staneš i provjeriš...
Problem koji može nastati je ako ne voziš dovoljno brzo da ju toliko zagriješ (bez ikakvog ulaženja u kako tko vozi i ko rubi ko ne) je taj da ju voziš debelo ispod preporuke, a gumama sa nižim tlakom proporcionalno pada i nosivost, pogotovo na većim brzinama, tako da ako voziš gumu koja je deklarirana za npr. 2.5 2.9 na 1.9 brzinom od 250+ opasno se igraš sa fizikom, a fizika uvijek pobjeđuje.
 
Pa lijepo sam mu napisao, čak nisam i smajliće stavljal da post dobije na ozbiljnosti. I vozim 636 i redovito gulim ili pirelli ili bridgestone. F2,3 R2,6 i bog te veseli za mješovitu cestovnu vožnju. Može isprobat 0,1 manje i to je to. Obzirom kakvo je pitanje postavil i 2,5/2,9 bi mu bilo dobro, samo nek nejde ispod navedenih tlakova za cestu. To kaj ima par dionica di ekipa zna napamet asfalt i te 4 šikane pa štruže glavom i palamudi je druga priča.
A osim tlakova, kaj se tiče "rubljenja" preporučam ti da prije rokneš 2 velike karlovačke (y) :mrgreen:
 
DR2 je 2.3 , 2.5 da se nebi netko zaletio ;)

Ako imaš šlifa guma priča , neka više, neka manje , najbitnije da osjetiš da je to to , jer nije isto u svim uvjetima, niti prve do druge sezone ( ako dogura do tad ;) )
 
LemmyZD said:
Netko će od puste zajebancije oko guma najebat. Nemojte trolat dečka nego mu objasnite tlakove ili ga uputite na neki bimbin post u jednoj od 200 tema o gumama.
nek se sam uputi, dovoljno je dugo na forumu

mada je dokazao da ne uvažava savjete dok pita za njih pa najbolje da si sam procijeni, svi smo to preživjeli..pred 15 godina nije bilo foruma i svi smo gume pumpali na 2.3/2.9 za cestu i preživjeli, a sada svi neki k... filozofiraju, svi su rejseri i sve znaju
 
Meni je frend prije puno godina sav u čudu došao kako se ja tako lako naginjem, da je njemu ljuta muka spustit motor u nagib. Ispalo je da od montaže gume nije tlak provjerio, zadnja mu bila na 1.5  :mrgreen:
Bog cuva budale valjda...
 
puno veći problem bi bio da mu je prednja bila na 1.5, a i ovisi koja guma je u pitanju, nek mjese čim je malo niži pritisak od propisanog, a neke možeš spuštati debelo ispod propisanih pritisaka
 
ma sve se tu izmješalo, jedan je pita za dr3, a drugi za d213, pa su počeli uletavat' stručnjaci, ali ovi šta su pitali su skužili.. :mrgreen: valjda..
bit' će bolje jednog dana kad dođe novi forum.. :mrgreen: :mrgreen: