S1000XR

esso_sa said:
Ma samo ignorišite Gastarbajtera.  On je veliki benve hejter, iako bi rado smjestio guzu na jednog kada bi mu se pružila prilika  :mrgreen:

A sada kada si spomenuo vibracije, izgleda da vibrira i ovaj novi model, ali na noznim osloncima vozaca.
Kolega ovdje sto se docepao novog mi se pozalio da je nov prilicno vibrirao na osloncima (trnuli mu nozni prsti), ali dobra vijest je sto su nakon 1500km te vibracije skoro nestale.
Nisam ga pitao na kojem opsegu obrtaja vibrira, pretpostavljam da cu to ja da istrazim kada stigne moj

:LOL: :LOL:

Malo dok se razradi prestanu vibracije, to švabo previše zategne  :LOL: :LOL:
 
esso_sa said:
Vjerovatno pukne i samelje to nesto u masini sto vibrira  :mrgreen: Smece je to Svapsko  :LOL:

Švabo to samelje pa ispljune kao špenu van  :LOL: :LOL:
 
esso_sa said:
Ma samo ignorišite Gastarbajtera.  On je veliki benve hejter, iako bi rado smjestio guzu na jednog kada bi mu se pružila prilika  :mrgreen:

ma nisam hejter samo imam oci i malo sivih celija je jos ostalo..kad je car go ja kazem car je go ..a ima i koliko para toliko muzike..problem sa ponosnim vlasnicima bemweja je sto nema boljeg motora a sve ostalo je smece,a sad je jos i uso u modu i jebaji ga..opet moram rec..ko poderane farmerke..koja budala moras bit da to kupis i jos i ponosno nosis :mrgreen: :mrgreen:
 
gastajbarter said:
ma nisam hejter samo imam oci i malo sivih celija je jos ostalo..kad je car go ja kazem car je go ..a ima i koliko para toliko muzike..problem sa ponosnim vlasnicima bemweja je sto nema boljeg motora a sve ostalo je smece,a sad je jos i uso u modu i jebaji ga..opet moram rec..ko poderane farmerke..koja budala moras bit da to kupis i jos i ponosno nosis :mrgreen: :mrgreen:

Ma danas je sve smece, realno. Nema tu vise kvalitete i zavrsne obrade kao npr prije 15-20 godina. Kina, plastika, stednja na materijalima, a cijene idu samo gore. To je slucaj sa svima.  (y)
A i svako svog konja hvali, nije to slucaj samo kod benvejasa  :wink:

 
esso_sa said:
Ma danas je sve smece, realno. Nema tu vise kvalitete i zavrsne obrade kao npr prije 15-20 godina. Kina, plastika, stednja na materijalima, a cijene idu samo gore. To je slucaj sa svima.  (y)
A i svako svog konja hvali, nije to slucaj samo kod benvejasa  :wink:

(y) (y) (y)
 
Bojan said:
Kao što sam rekao da napišem par riječi nakon prve ozbiljnije vožnje. Zamjenio sam gume i stavio Diablo Rosso III koje vozim već godinama i XR-u odgovaraju odlično jer puno lakše "pada u zavoju" nego sa starim koje su bile Bridgestone T30.Zamjenio serijski vjetrobran za MRA vario touring i razlika je velika.Trebam se priviknuti jer je drugačije strujanje zraka nego do sad ali vjerujem da če to uskoro postati neprimjetno.Preko vikenda sam napravio oko 900km sa tri kofera i suvozačicom i motor me oduševio. Ovjes je čudo, doslovno jede zavoje.Osječaj koji daje u vožnji je da se jednostavno smiješ ispod kacige koliko je dobar.I u ovakvom putnom opterećenju se može voziti stvarno jako brzo sa minimalnim umorom u odnosu na prijašnje motore koje sam vozio.Jedva čekam da ga isprobam na ovoj istoj cesti (D8) sam bez ikakvog opterećenja :D :D Za samu mašinu se nema kaj reći snage koliko hoćeš, naravno da voli visoke okretaje i samo zove na otvaranje gasa, a u kombinacija sa quickshifterom vožnju pretvara u stvarno nešto posebno_Oduševljen sam sa motorom, jer je točno ono što sam i tražio, snaga R-a udobnost putnog motora  :D :D :D :D

Evo malo i mog osvrta na vozilo iz teme, dakle vlasnik sam modela 2017 zadnja 3,5 mjeseca. Motor me oduševljava po pitanju svega. Od ciklistike, performansi, dimenzija, jer ni ja nisam baš pikolo model šofera, te svega ostalog. Napravio sam cca 3500 km kako lokalnih korona puteva do par odlazaka na D8 na dionici Šibenik Umag i natrag. Od kada sam skinuo tvorničke T 30 i stavio Mitas TF, motor je idealan. Znači isproban je u svakavim uvjetima i stvarno nemam riječi zamjerke. Nikakve vibracije nisam primjetio ali nakon KTM- a, dvocilindraša od 1000 ccm, teško da išta može vibrirati. Ako sam do sada mislio da je KTM vozan motor to je bilo samo iz razloga što nisam vozio XR- a.
Savjet svim novim vlasnicima, od kada mi je prijatelj poštelao ovjes na postavke vozač + prtljaga, motor se dignuo 1,5 cm i postao nešto krući šta mi u potpunosti paše. Naglašavam da sam dimenzijama cca 20 cm viši i barem 35 kg teži od standarda na koje se tvornički štelaju motori pa ovo možda i neće pasati svima ali balkans krkanima itekako.
 
djuka007 said:
Evo malo i mog osvrta na vozilo iz teme, dakle vlasnik sam modela 2017 zadnja 3,5 mjeseca. Motor me oduševljava po pitanju svega. Od ciklistike, performansi, dimenzija, jer ni ja nisam baš pikolo model šofera, te svega ostalog. Napravio sam cca 3500 km kako lokalnih korona puteva do par odlazaka na D8 na dionici Šibenik Umag i natrag. Od kada sam skinuo tvorničke T 30 i stavio Mitas TF, motor je idealan. Znači isproban je u svakavim uvjetima i stvarno nemam riječi zamjerke. Nikakve vibracije nisam primjetio ali nakon KTM- a, dvocilindraša od 1000 ccm, teško da išta može vibrirati. Ako sam do sada mislio da je KTM vozan motor to je bilo samo iz razloga što nisam vozio XR- a.
Savjet svim novim vlasnicima, od kada mi je prijatelj poštelao ovjes na postavke vozač + prtljaga, motor se dignuo 1,5 cm i postao nešto krući šta mi u potpunosti paše. Naglašavam da sam dimenzijama cca 20 cm viši i barem 35 kg teži od standarda na koje se tvornički štelaju motori pa ovo možda i neće pasati svima ali balkans krkanima itekako.

(y) (y) :D :D

 
Uradio Motorrad Top test novog XR-a, pa evo par screenshotova mjerenja snage, kocnica, i upravljivosti na poligonu u odnosu na S1000RR i stari XR
Izmjerili su snagu 179 ks :mrgreen: Ali obrtni moment kroz citav raspon obrtaja malo kaska za starim XR. Ovo je interesantno, jer su se iz BMW hvalili da su na novom podebljali moment u odnosu na stari. Pitanje je sada u kojim modovima motora su mjerili novi vs stari, ne pise nigdje. Pretpostavljam da je razlika nastala zbog duze 4, 5 i 6 brzine na novom, posto se snaga na valjcima obicno mjeri u 5. brzini
 

Attachments

  • 2.PNG
    2.PNG
    52.4 KB · Views: 78
  • 3.PNG
    3.PNG
    25.2 KB · Views: 79
  • 4.PNG
    4.PNG
    51.2 KB · Views: 68
  • 5.PNG
    5.PNG
    55.6 KB · Views: 70
  • 6.PNG
    6.PNG
    131.3 KB · Views: 97
Last edited:
  • Like
Reactions: bojan
Uradio Motorrad Top test novog XR-a, pa evo par screenshotova mjerenja snage, kocnica, i upravljivosti na poligonu u odnosu na S1000RR i stari XR
Izmjerili su snagu 179 ks :mrgreen: Ali obrtni moment kroz citav raspon obrtaja malo kaska za starim XR. Ovo je interesantno, jer su se iz BMW hvalili da su na novom podebljali moment u odnosu na stari. Pitanje je sada u kojim modovima motora su mjerili novi vs stari, ne pise nigdje

Vidi se da su bili objektivni. Motori koji na radilici imaju max 165 KS, na njihovom testu su dogurali preko 170.
 
Vidi se da su bili objektivni. Motori koji na radilici imaju max 165 KS, na njihovom testu su dogurali preko 170.

BMW motocikli cesto na mjerenjima pokazuju vise snage nego je deklarisano na papiru, to nije nista novo, nevezano ko testira...
 
Kolege pitanje. Dobio sam jucer sw motech alu kofere sva tri i nosace na quick lock sistem. Jel ih netko vec montirao. Meni ne sjedaju nikako i mislim da je problem u onim prihvatima sto idu ispod nosaca suvozačeve nogare i na malu šasiju ispod sjedala. Meni je model 2019 a mislim da su mi poslali za stariji model 2015. Ako netko ima neki link gdje mogu vidit tu razliku naka prikači, hvala
 
Pitaj u Novema Nova oni sigurno znaju. Dali si kod njih kupio iz preko neta?
 
Drago mi je što ti je sve sjelo samo meni takvi kufer ne sjedaju na taj motor...
Ajme :eek:

Moj je stigao nekidan, u međuvremenu skinuta ova lopata od blatobrana iza i skele za bočne kofere, stavljeni evotech utezi i sad čekam carinu da regam...
20200529-155041.jpg
 
Last edited:
  • Like
Reactions: bojan and Nike11