Kawasaki Z900 ABS-2017

pux said:
Pri okretaju rukom, kotac se zavrti 2,3 kruga kad je na stenderu, ali cuje se struganje diska o pakne. Na danasnjem điru, isao sam provjerit disc, desni gdje "zapinje" osjetno je topliji od lijeve strane. Izvadio sam pakne i klipovi se normalno uvlace/izlaze pri stiskanju kocnice. Zvat cu Kms u pon da vidim sta ce rec.

To je skroz OK i sugerira da nema zapinjanja koje bi bilo preveliko. Struganje ces cuti, jer se plocice ne mogu odvojit potpuno od diska, a to niti ne zelis, jer bi na kocenju onda morao prvo napumpat malo kocnicu da uopce pocne kocit.

Vidi sa Dariom u KMSu, ako postoji problem, on ce ga rijesit



EDIT:
Jos nesto.... jesu pinovi po kojima plocice klizu glatki i ocisceni? Ako nisu, stavis pin u bormashinu i sa finim brusnim papirom ga "ispoliras". Ako su osjetni zubovi na njemu od plocica, onda pinove zamijenis novima
 
Ako netko nesto treba od “originalnih”  :misli: :shock: rezervnih dijelova... Tu su:
https://www.motorcyclespareparts.eu/en
Nisam upoznat s ovom stranicom... Je li netko nesto narucio i kakva su iskustva?
 
davorbarnjak said:
Ako netko nesto treba od “originalnih”  :misli: :shock: rezervnih dijelova... Tu su:
https://www.motorcyclespareparts.eu/en
Nisam upoznat s ovom stranicom... Je li netko nesto narucio i kakva su iskustva?

narucivao od njih, pozitivna iskustva kaj se mene tice, ako imaju na lageru posiljka stize kroz 3,4 dana, a manje vise sve kaj sam uzimao su imali, azurni su i u komunikaciji, tako da ja kupujem od njih ako mi zatreba nesto od original dijelova  (y)
 
pux said:
Probao sam kako si rekao sigurnijim nacinom. Znaci nije bolje ni za 1%, sve po starom.

Zasto doma skidas, pa nosis vulkanizeru? Jeftinije ili?  I koliko je jeftinije.
 
Nike11 said:
Zasto doma skidas, pa nosis vulkanizeru? Jeftinije ili?  I koliko je jeftinije.
Duplo + šta kući možeš sve na miru očistiti ;)

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

 
cadjo said:
Duplo + šta kući možeš sve na miru očistiti ;)

Upravo tako, pocistit, podmazat, ustedit, nema potrebe za narucivanjem ako je sezona jer ne uzmes puno vremena vulkanizeru, usput i provjeris par sitnica i njihovo stanje, a i terapeutski djeluje  :mrgreen:
 
3alfa3 said:
Upravo tako, pocistit, podmazat, ustedit, nema potrebe za narucivanjem ako je sezona jer ne uzmes puno vremena vulkanizeru, usput i provjeris par sitnica i njihovo stanje, a i terapeutski djeluje :mrgreen:

S ovim se posebno slažem, susjedi imaju kaj čuti  :mrgreen:
 
Dene said:
Jednostavnije naći dobrog vulkanizera i ne trošiti vrijeme bez veze
Misliš,koji će ti vulkanizer ma koliko dobar bija čistiti mast s vilice,oprati sve detaljno i podmazati nešto ako triba?

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

 
Neki se ne zamaraju sa takvim sitnicama, misle da je održavanje uliti Motul i to je to  :mrgreen:. Ja isto volim pregledati kakvi su lageri, počistiti ona mjesta koja su teško dostupna kad su kotači na motoru, pregledati i počistiti kočiona kliješta, podmazati što se podmazati da, to je nekima gubljenje vremena a drugima opuštanje i antistres, neke stvari ne možeš platiti novcem koliko god to nekima čudno zvučalo.
 
Nino777 said:
Neki se ne zamaraju sa takvim sitnicama, misle da je održavanje uliti Motul i to je to  :mrgreen:. Ja isto volim pregledati kakvi su lageri, počistiti ona mjesta koja su teško dostupna kad su kotači na motoru, pregledati i počistiti kočiona kliješta, podmazati što se podmazati da, to je nekima gubljenje vremena a drugima opuštanje i antistres, neke stvari ne možeš platiti novcem koliko god to nekima čudno zvučalo.
Svako ima svoje,ja ako imam vremena rađe vozim motor nego da ga čistim  (y)
 
cadjo said:
Misliš,koji će ti vulkanizer ma koliko dobar bija čistiti mast s vilice,oprati sve detaljno i podmazati nešto ako triba?

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk
Podmaže i pregleda sve što treba.
Motor mi je uvjek čist a sad ako je tamo negdje ostalo masti,tamo di se ne vidi neće mu ništa biti. Na to mi se neda gubiti vrijeme
 
Treba nac vulkanizera koji ce sve pogledat.  Tako da sam pola -pola Dene vs ostali.. ako kupim gume u vul...
I on mi stavi te iste,minimum je da pogleda kljesta& i da mi da info. To je minimum.
 
Nike11 said:
Zasto doma skidas, pa nosis vulkanizeru? Jeftinije ili?  I koliko je jeftinije.

Prvenstveno jer sam kratak sa lovom (ostanak bez posla) i jeftinije je, a usput pregledam motor dal sve stima. Danas sam bio u KMS-u i dac je rekao da je normalno da jedan disc nije u centru celjusti. I rekao je da bi obavezno morao napravit mapiranje motora jer imam full akrapovic top i grane. Nije mu jasno kako su ovi iz Viktora rekli da nije potrebno radit mapiranje. Sa mapiranjem i podesavanjem mape trebao bi dobit tih pravih 10konja, bolji rad motora i prestanak pucanja kako akrapovic navodi. Mislim da znam gdje cu ubuduce na servis.
 
pux said:
Prvenstveno jer sam kratak sa lovom (ostanak bez posla) i jeftinije je, a usput pregledam motor dal sve stima. Danas sam bio u KMS-u i dac je rekao da je normalno da jedan disc nije u centru celjusti. I rekao je da bi obavezno morao napravit mapiranje motora jer imam full akrapovic top i grane. Nije mu jasno kako su ovi iz Viktora rekli da nije potrebno radit mapiranje. Sa mapiranjem i podesavanjem mape trebao bi dobit tih pravih 10konja, bolji rad motora i prestanak pucanja kako akrapovic navodi. Mislim da znam gdje cu ubuduce na servis.

a zašto ti ga onda on kao ovlašteni servis ne mapira na homologirani ispuh..
 
Full akrap i homologacija baš i nejdu u isti koš. Osim iznimno kod nekih modela, tipa novi er6 odnosno z650 i slično.
 
I rekao je da bi obavezno morao napravit mapiranje motora jer imam full akrapovic top i grane. Nije mu jasno kako su ovi iz Viktora rekli da nije potrebno radit mapiranje.

Na Akrapovic.com što se tiče mapiranja Z900 sa njihovim granama piše ovako:
2017. - ECU Remapping: No
2018. - ECU Remapping: No
2019. - ECU Remapping: No
2020. - ECU Remapping: Recommended - For perfect performance, throttle response and durability, special developed mapping is recommended.

Ja sam također dobio odgovor od Migomoto kada sam se interesirao za Akrap grane da nije potreban remap.
Koliko sam snimio situaciju kod svih drugih proizvođača koji navode ovaj podatak, oni svi navode da je potreban remap dok Akrapovic za 2017-2019 to ne zahtjeva... Jesu li to Akrapovičevi marketinški trikovi ili je pametniji od svih ostalih, to ne znam. Šuplja cijev je šuplja cijev.

Moje laičko mišljenje: u svakom slučaju remap bi bio svakako preporuka ali ne i neophodan... Po meni ovisi što se radi s motorom - želiš li pucanje, vatru i privlačenje pogleda onda ide bez remapa. Tko motor misli voziti više desataka tisuća km ja bih mu svakako preporučio remap. To je samo moje mišljenje.