NINJA - generalni topic

trebo sam mozda malo vise napisati odma ali jbg, u svakom slucaju hvala na odgovoru.
dakle motor uzeo prosle godine i odma odvezo u servis i reko sad sam ga kupio i ocu da se pregleda cijeli motor i javi sta i kako.
na svu srecu nista ozibljno osim zamijene kartera koji je puko te ga zamijenio, nove gume, lanac i lancanici , sva ulja promjenjena i filteri, prednje pakne, pregledane vilice, koje kakve sitnice sredili e sad jer sprico sve sa kontakt sprejem neznam no i to cu odraditi za svaki slucaj eto.
 
prezadnji puta se dogodilo na otvorenoj cesti, temperatura oko 74 bila.
dogodilo se nakon manje od sat vremena voznje s tim da je vanjska temperatura bila nekih 28-29.
motor se ugasio jos 2 puta nakon paljenja i to nakon 100 metara prijeđenih.
ostavio motor nekih 20 minuta i nakon toga upalio i doso do kuce potpuno normalno.
zadnji puta se dogodilo nakon vise od sat vremena voznje s tim da je tempo voznje bio i jaci i vanjska temperatura nekih 20.
sto se motor vise zagrije nakon duze voznje ili toplijeg dana to se brze ugasi.
moja ideja je bila ecu da jede govna i nakon citanja foruma pola noci i ostalih stvari i gledanja youtuba mislim da ce i biti do toga.
izgleda da se komp pregrijava i jednostavno struju ugasi sto ima smisla pogotovo nakon sto sam poslje zadnjeg gasenja skonto da mi svjetla ne rade no mozda se varam. :)
 
prezadnji puta se dogodilo na otvorenoj cesti, temperatura oko 74 bila.
dogodilo se nakon manje od sat vremena voznje s tim da je vanjska temperatura bila nekih 28-29.
motor se ugasio jos 2 puta nakon paljenja i to nakon 100 metara prijeđenih.
ostavio motor nekih 20 minuta i nakon toga upalio i doso do kuce potpuno normalno.
zadnji puta se dogodilo nakon vise od sat vremena voznje s tim da je tempo voznje bio i jaci i vanjska temperatura nekih 20.
sto se motor vise zagrije nakon duze voznje ili toplijeg dana to se brze ugasi.
moja ideja je bila ecu da jede govna i nakon citanja foruma pola noci i ostalih stvari i gledanja youtuba mislim da ce i biti do toga.
izgleda da se komp pregrijava i jednostavno struju ugasi sto ima smisla pogotovo nakon sto sam poslje zadnjeg gasenja skonto da mi svjetla ne rade no mozda se varam. :)
Svitla ti ne rade jer ECU kontrolira njihov relej.

Znam da su USA modeli imali problema sa pregrijavanjem ECU-a ispod sidala tako da je to vjerojatno problem.

To su riješili na 2006 modelu tako da ako budeš gleda novi ECU gledaj da je 2006.

Ne znam je li se ovo može riješit ikako bez zamjene ECU-a. Da li imaš aftermarket ili tvornički ispuh? Tvornički se grije znatno više od aftermarket-a.
 
ovo u vezi svjetala nisam znao tako da ce vjetovatno to biti problem kao sto sam i mislio.
gore je trenutno tvornicki auspuh, a bio je aftermarket no nije pomoglo.
e sad moj problem je kad sam malo trazio i gledo kako odvojit ecu od 2006 od onoga iz 2005 jer su za isti model i navodno su pod istom sifrom?
jedino naci da bas znam da je sa modela 2006 i onda kupiti.
hvala na odgovoru, ovo me uvjerilo samo vise da je ecu problem.
 
ovo u vezi svjetala nisam znao tako da ce vjetovatno to biti problem kao sto sam i mislio.
gore je trenutno tvornicki auspuh, a bio je aftermarket no nije pomoglo.
e sad moj problem je kad sam malo trazio i gledo kako odvojit ecu od 2006 od onoga iz 2005 jer su za isti model i navodno su pod istom sifrom?
jedino naci da bas znam da je sa modela 2006 i onda kupiti.
hvala na odgovoru, ovo me uvjerilo samo vise da je ecu problem.
Čisto jedna napomena, EU Motor ti ima "immobilizer" ili "kod ključ" šta znači da je on povezan sa ECU-om, i sama zamjena ECU-a znači da nećeš moć upalit motor zbog imobilizera. Dobro se raspitaj prije zamijene ECU-a koja je procedura, vjerojatno će ti morat kodirat ECU u servisu.

Znam da US motor nije ima immobilizer pa je to jedno riješenje, ali dobro istraži da budeš 100% siguran da je plug & play.
 
jep...slazem se s tobom u vezi svega napisanog.
svjestan sam toga no vidjet cu jos sta se moze napraviti, odfuro motor u servis zbog toga svega i da se srede neke sitnice jos i da...pukla mi sajla kvacila prije 2 dana pa reko neka odma i to zamjene.
 
postao sam mudrac nakon dira do kralobaga pa da izjavim javno svoje osjecaje. stanemo na benzinsku, bratic toci motor ja ga cekam i sjedem na zidic i zagledam se u La Dama Negru. i sjetim se prvi put kad sam vidio ovaj motor i kako mi je ostao u glavi sve ove godine i 2008. godine sam mislio kako bi bilo predivno imat ovaj motor. i sad kad je konacno kod mene, imam osjecaj da sam uspio barem jedan dio onoga sta sam zacrtao ostvarit. i mogu vam rec, osjecaj je predivan :love:

 
Ne mora značiti...od čovika do čovika. Meni je Karlobag-Senj možda i draže od Starigrad-Karlobag samo što rijetko idem dalje Karlobaga pa ne poznam cestu kao ovu. Velika je razlika na te dvi dionice brzina, ako Starigrad-Karlobag voziš sa prosječnom brzinom od 100 kmh si jebeno brz, a do Senja si s tim prosjekom smetalo na cesti..
 
Ne mora značiti...od čovika do čovika. Meni je Karlobag-Senj možda i draže od Starigrad-Karlobag samo što rijetko idem dalje Karlobaga pa ne poznam cestu kao ovu. Velika je razlika na te dvi dionice brzina, ako Starigrad-Karlobag voziš sa prosječnom brzinom od 100 kmh si jebeno brz, a do Senja si s tim prosjekom smetalo na cesti..

da tebi je ovo dole presporo, pa ti ne puni akumulator..mi sad pričamo o ninjama.. 😜
 
karlobag starigrad je dionica za supermoto, a ne za crnu il zelenu desetku:mrgreen:
 
nego, rejseRRi, koju bi bilo pametno novu bateriju sad uzet za ninju, a naravno da nije preskupa i da je pouzdana, šta bi predložili? fala unaprid
 
Yuasa...imas i unibat ako ti je yuasa skupa razlika je bice 100tinjak kuna. Ako se puno vozis svaka je dobra, ako se malo vozis ni jedna ne valja :mrgreen: