Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca

Pozdrav,naime greškom (neznanjem ) sam kupio krivi amortizer,radi se o showa amortizeru ,pa ako kome treba ili ima za zamjenu neki koji meni odgovara za zekana 2005
 

Attachments

  • am1.jpg
    am1.jpg
    36 KB · Views: 104
  • am2.jpg
    am2.jpg
    27 KB · Views: 99
Ne znan u koju drugu temu da podijelim jer nije nužno vezano za zeca ali evo tu...  :mrgreen:

scientific facts:
- ovako izgleda Z750 sa 47 litara bojlerom iza :LOL:
- u Givi B47 stanu Shark s900c i Kyt Falcon kaciga na knap (to mi je zapravo bila najveća fobija jer Falcon ima jako čudan oblik i prevelike "spojlere")
- naslon za suvozača odgovara E131 i E131s (iako negdje na netu piše da je E131 samo za B37, zapravo je isti k...)
- ako (na vrijeme) otvorite kufer vidit ćete iznutra oznake di treba bušit rupe za naslon što vam može uštedit sate mjerenja i računanja  :LOL: :LOL:
- piše da je kufer monolock (M5M ploča) ali kolko vidim ispod njega "univerzalan" je tj. ima prihvat i za monokey ploču (M5)
- sve šta san napisa zapravo nikoga ne zanima
- slike su priložene
- alfa će prvi komentirat :mrgreen:
 

Attachments

  • IMG_20200514_192004.jpg
    IMG_20200514_192004.jpg
    299.2 KB · Views: 97
  • IMG_20200514_192032.jpg
    IMG_20200514_192032.jpg
    533.7 KB · Views: 108
  • IMG_20200514_192020.jpg
    IMG_20200514_192020.jpg
    301.3 KB · Views: 98
  • IMG_20200514_192147.jpg
    IMG_20200514_192147.jpg
    282.6 KB · Views: 79
MaRi0_St said:
Ne znan u koju drugu temu da podijelim jer nije nužno vezano za zeca ali evo tu...  :mrgreen:

scientific facts:
- ovako izgleda Z750 sa 47 litara bojlerom iza :LOL:
- u Givi B47 stanu Shark s900c i Kyt Falcon kaciga na knap (to mi je zapravo bila najveća fobija jer Falcon ima jako čudan oblik i prevelike "spojlere")
- naslon za suvozača odgovara E131 i E131s (iako negdje na netu piše da je E131 samo za B37, zapravo je isti k...)
- ako (na vrijeme) otvorite kufer vidit ćete iznutra oznake di treba bušit rupe za naslon što vam može uštedit sate mjerenja i računanja  :LOL: :LOL:
- piše da je kufer monolock (M5M ploča) ali kolko vidim ispod njega "univerzalan" je tj. ima prihvat i za monokey ploču (M5)
- sve šta san napisa zapravo nikoga ne zanima
- slike su priložene
- alfa će prvi komentirat :mrgreen:
Ko moj  (y)
 
Pozdrav!!!
Ako mi se dobro cini, nema posebne teme za z800? I najvjerovatnije je pomjesana s ovom.
Pa ako moze ukratko, kako se pokaza z800. Motor, ovjes, kako se vozi, mane, kvarovi.......?????
 
Uskoro idu pleteni lajtunzi, trebam i disk plocice mjenjati prednje, pa molim preporuku koje koče dobro kao original ili mozda bolje?
 
Uskoro idu pleteni lajtunzi, trebam i disk plocice mjenjati prednje, pa molim preporuku koje koče dobro kao original ili mozda bolje?

Z750 2007 ili noviji?
EBC FA142HH

 
Z750 2007 ili noviji?
EBC FA142HH

Noviji, 2008
Edit: frend je stavio LUK jer mu je u trgovini rekao da su kao original, međutim nije to to, napravili dir 700km kaze da slabije koce i nije zadovoljan. Hvala na info
 
Last edited:
Noviji, 2008
Edit: frend je stavio LUK jer mu je u trgovini rekao da su kao original, međutim nije to to, napravili dir 700km kaze da slabije koce i nije zadovoljan. Hvala na info

Ja sam koristio ili originalne (skupe), ili ove EBC. EBC su se pokazale nesto bolje od originalnih, a cijena nikakva, barem ovaj link sto sam ti dao (u tom ducanu sam ih kupio, nisam nasao jeftinije). Nemoj samo zaboravit da trebas 2 seta jer imas 2 diska :D

2007-2012 koriste iste plocice, tako da su ove odgovarajuce za tvoj motor
 
  • Like
Reactions: POWER_NRG
EBC HH ili Brembo SA (crvene). SC su ekstremnija i kratkotrajnija verzija, za taj motor i kočnice upitno dal imaju smisla. SA nude solidan napredak u odnosu na OEM uz pristojnu kilometražu (10-15 tkm) i relativno lako ostaju na radnoj temperaturi. EBC HH isto super, malo jače praše, imaju možda malo jači inicijalni griz u odnosu na SA. Za potrošnju bumo vidli...
 
EBC HH isto super, malo jače praše, imaju možda malo jači inicijalni griz u odnosu na SA. Za potrošnju bumo vidli...

Jedan set sam samo koristio na Z750 i to samo par tisuca km pa ne znam za trajnost.... Prije toga samo OEM i tako 10tak godina. (koliko je to para otislo u vjetar.....) Toliko su mi se svidjele EBC da sam ih kupio i za Z900 prije nego sam motor. Jedini minus im je sto su glasne, ne cvile, nego kod kocenja se moze prebrojat sve rupice u diskovima koje postoje :mrgreen: Ali da, initial bite je osjetan i trazi malo privikavanja, taman dok se prilagode diskovima se i vozac prilagodi
 
poslije 45000 km doslo je vrijeme i za diskove mijenjat tako da sam narucio i ja za z750 2008 diskove i plocice sa stranice koju je alfa preporucio a posto su cijene osijetno jeftinije nego kod nas ubacio sam i pletena crijeva i jos su mi iz firme odlucili poslati besplatno dot4 (lijepo od njih)javim utiske kada stignu dijelovi i sve montiram
Screenshot_20200703-100806_Gmail.jpg
 
Kud prije diskove 🤔
nzn motor sam kupio u prvog vlasnika sa 28000 predenih u 10 god s time da zadnjih 5,6 godina nije puno vozio plocice su jos bile original tako i lanac i lancanici tako da cim sam ga kupi morao sam odmah mijenjati sve plus jos i servis vilica
 
I dalje ne znamo zasto diskove mijenjas. Mijenjaju se ili zato jer su savinuti, potroseni (debljina), ili osteceni. Za potrosenost postoji mjera, savinutost bi se osjetila kod kocenja kao vibracije, a ostecenja se vide na oko ili pod noktom (najcesce ako se kocilo nakon sto su se plocice potrosile i strugao je metal u metal).
Ja prodao Z750 sa 44000km i diskovi puno blize novima nego limitu potrosenosti