PRIZMIĆ MOTO Fantic-Lambretta-Malaguti

Hrpa evropljana sada pokusava uvaljivat motocikle koji su nastali u sceni, a proizvodi ih u kini. Prvi s tim uvijek krenu englezi.
Mada ovaj izgleda kvalitetan i od tin materijala napravljen na sta lice.
 
Je..Pojavilo se je nekoliko starih marki kao što su FB Mondial, ili Benelli koje se proizvode u Kini..I neki novi brendovi kao Brixton, ili Mash.S tim šta Benelli radi stvarno dobar posao zadnjih par godina s modelom Leoncino u raznim verzijama. Sama proizvidnja u Kini ne znaći ništa loše. Mnogi poznati brendovi neke svoje modele proizvode tamo.
Fantic se proizvodi u Italiji.
Imaju dvije tvornice, jedna za motore, a drugu za el.bicikle..
 
Sama proizvidnja u Kini ne znaći ništa loše.

Znači da je brend odlučio uštedit na ključnoj komponenti vozila i povjeriti proizvodnju nekome s upitnom, nedokazanom reputacijom, a da za gotov proizvod traži popriličnih 57 000kn. To je moje mišljenje kao nekoga tko u ovoj trci nema konja.
 
Znači da je brend odlučio uštedit na ključnoj komponenti vozila i povjeriti proizvodnju nekome s upitnom, nedokazanom reputacijom, a da za gotov proizvod traži popriličnih 57 000kn. To je moje mišljenje kao nekoga tko u ovoj trci nema konja.



Gdje ti se proizvodi tv koji doma gledaš? Playstation kojeg igra pola svijeta..Laptopi, mikseri, mobiteli itd..Da ne govorimo o kompletnim motociklima poznatih japanskih ili talijanskih brendova..Da nabrojim modele proizvedene tamo, mnogi bi se razočarali..
Proizvodnja u Kini, Tajvanu ili sl.ne znaći ništa loše, ako je kontrola kvalitete na visini i ako je komponenta proizvedena po traženim specifikacijama ..
Mislim da je danas o tome bespredmetno raspravljati kad nam je 90-ak% svega proizvedeno u Kini..Te priče su više za djecu..
Ja sam naglasio da se Fantic proizvodi u Italiji, jer mi je drago da je tvornica blizu zbog brzine isporuke motora samih, kao i rezervnih djelova..Sva oprema koju prodajemo: Clover, Caberg i Mivv su iz Italije, upravo iz tih razloga..
Izgleda mi da proizvodnja robe u Kini, bila ona kvalitetna ili ne, smeta najviše ljudima iz naše "regije"..Da ne bih napisao sa Balkana, jer to neke vrijeđa iz meni nepoznatih razloga..
Vjerovatno misle da bi mi sve to s našom tehnologijom i pameću radili puno bolje od kineza..
 
Last edited:
Proizvodi se od kompanije koja nema praktički nikakav track record u proizvodnji agregata preko 250ccm, barem što se preko wikipedije da zaključit. Meni je to dovoljno za ocijenit da je kvaliteta kritične komponente vozila upitna. Njihov agregat moze biti izvrstan, a moze se raspast nakon 10 000km. Ne postoji razlog zbog kojeg bih ja platio premiju za takav proizvod. Za 10-15 godina, kad i ako budu imali neku reputaciju iza sebe, rado ću promijeniti mišljenje.

Nema smisla uspoređivat proizvodnju bijele tehnike, a pogotovo fizičkih komponenti mobitela, gdje je automatizacija proizvodnje daleko veća, a ljudski faktor puno manji. Osim toga tv i veš mašina koštaju par redova veličine manje od motora, a čak i da prolupaju, neću se polomit zbog toga, ostat u nekoj pripizdini, zakasnit na sastanak ili se osobito nazivcirati, zapravo u zadnjih 10 godina je postalo normalno mijenjati kućanske aparate svako 4-5 godina, što fino korelira s masovnim outsourceingom toga u Kinu.
 
Kad smo kod Zongshena, pogledaj malo bolje koje agregate i motore proizvode, pusti wikipediju..Imamo doma u familiji 3 Vespe i jedan Typhoon..Jedna je Vespa iz Kine, na jednoj je cvt TGB,a Typhoon je made in Kina.Sve vozi.
Ponavljam opet, Fantic sr proizvodi u Italiji kao i motori od 125 i 250 (Minarelli-Yamaha), a mašinu od 450 cc proizvodi Zongshen po specifikacijama Minarellija..To je to.
Za cijenu Caballero Rally 500 ljudi kupuju polovne V-Stromove 650, 5-6 godina stare iz uvoza sa tko zna koliko km i skrivenih gluposti. Tko voli- nek izvoli.
 
Vidim da na forumu ima sve više ljudi koji pljucaju bez razloga po motorima koje nisu vozili i u onome što ljudi uspješno rade, traže zamjerke..
Možda je najbolje ne otvarati nikakve teme i pisati o glupostima po birtiji..
Moje teme ATT MOTO Suzuki i ova ,služe popularnosti foruma samog, a služe i zainteresiranima za Suzuki i Fantic..Kupcima novih motora, djelova, opreme, korisnicima servisa itd..
Naravno, služe i firmama u kojima radim kao reklama.
Svi imaju koristi od ovakvih konstruktivnih i dobro zamišljenih tema..
Na forumu ima puno super ljudi zbog kojih je gušt biti tu i raspravljati..Ali..
Ponekad se ipak umorim i razmišljam o zatvaranju tema.. Sve je manje moto entuzijasta, a sve više destruktivaca..
 
Ne daj se Bobe :)
Nisu to destruktivci nego smatraju da je za njih to tako i imaju neka svoja pravila, razmišljanja i principe. To je OK.
Ja simpatiziram nešto više, a nešto manje, a opet je novac taj koji sve to pokreče. Jedva, ako ga je malo ili knap.
Čeka nas teški ekonomski period i bit će dosta neRRvoze.
 
  • Like
Reactions: Sredju and Bob Rock
Vidim da na forumu ima sve više ljudi koji pljucaju bez razloga po motorima koje nisu vozili i u onome što ljudi uspješno rade, traže zamjerke..
Možda je najbolje ne otvarati nikakve teme i pisati o glupostima po birtiji..
Moje teme ATT MOTO Suzuki i ova ,služe popularnosti foruma samog, a služe i zainteresiranima za Suzuki i Fantic..Kupcima novih motora, djelova, opreme, korisnicima servisa itd..
Naravno, služe i firmama u kojima radim kao reklama.
Svi imaju koristi od ovakvih konstruktivnih i dobro zamišljenih tema..
Na forumu ima puno super ljudi zbog kojih je gušt biti tu i raspravljati..Ali..
Ponekad se ipak umorim i razmišljam o zatvaranju tema.. Sve je manje moto entuzijasta, a sve više destruktivaca..
Kad nešto digneš na net tribaš bit' spreman na + i - kritike ;)
 
Znači da je brend odlučio uštedit na ključnoj komponenti vozila i povjeriti proizvodnju nekome s upitnom, nedokazanom reputacijom, a da za gotov proizvod traži popriličnih 57 000kn. To je moje mišljenje kao nekoga tko u ovoj trci nema konja.
pogleda sam nekoliko "test filmova" na you tubu . možda su i "testeri" bili skeptični ka i ti da bi se na kraju "smijali oko glave kad ne bi imali uši" tj bili su extremno zadovoljni motorom . od atraktivnog izgleda , preko kočnica , udobnosti , vozljivosti , položaja vozača i zabave koju im je priuštio caballero . čak ni 40 KS nije bija problem ni kod ubrzanja ni krajnje brzine . za to je zaslužna mala težina motor 150 kg . iako jedan cilindar motor je jako neutralan na vibracije , arrow auspuh , 145 kmh , upside down forčela , felge sa rađama , podešavanje ovjesa , led svitla i žmigavci , multifuncionalni digitalni displej . zongshen je možda nedokazan ali godišnje proizvedu ( po wiki ) 1 000 000 motora . cijene su kod nas uvik previsoke i svi bi volili da su niže ali jbga . za ove pare se ne može kupit puno motora . npr yamahin aerox od 50 ccm košta 24 000 kna , pola od cijene caballera . zaslužuje li toliku cijenu skuter od nepune 4 KS ? scrableri su u modi , vani je cijena caballera slična ka i kod nas . nekim "testerima" ja Ok , nekima malko previsoka ali niko od njih nije naglašava porjeklo mašine i veziva cjenu uz neku "upitnu , nedokazanu reputaciju " proizvođača zbog čega bi cijena trebala bit niža . kažu da se motor kupuje srcem pa ako je to tako i srce kaže DA onda cijena i nije visoka :mrgreen: btw možda i ponajbolji kinez na našem tržištu je bija baš proizvod zongshena njihov recima SM 200 GY .
 
  • Like
Reactions: Bob Rock
Moj zongshen 200 (masina po licenci od yamahe tw 200) ima 55k km i jos vozi i ne trosi ulja a prezivio sve i svasta izgleda ko da je iz hiroshime dosao nakon vw2...
Sve se raspalo ali masina ne staje nesto ko golf 2