CRF 250L

Slijedim

IMG_20200718_184531.jpg


Prvi put da sam mjenjam gumu na nečem što nije bicikl, unaprijed sam prihvatio poneku ogrebotinu na felgi tak da me to ne dira, prednja easy, stražnja... mislim da ću rađe na praznoj doma ako se ikad probuši i slime ne pomogne :mrgreen:

IMG_20200718_133617.jpg
 
Zadnja je tvrđa ali ide to.
Jesi li stavlja sapunice ili talka prilikom montaže-demontaže?
Sigurno znaš da moraš suprotni dio gume od onoga kojeg skidaš montiračima gurnit u sredinu felge.
 
Zadnja je tvrđa ali ide to.
Jesi li stavlja sapunice ili talka prilikom montaže-demontaže?
Sigurno znaš da moraš suprotni dio gume od onoga kojeg skidaš montiračima gurnit u sredinu felge.

Prednju sam nabacio bez sapunice i jedan dobar dio na ruke bez montirača, al me onda zajebavalo kod pumpanja dio nasuprot ventila nikak nije se htio poravnat, pa sam samo na tom dijelu špricnuo malo WD i namjestilo se.
Za stražnju sam odmah donio čarli :D i ona je kod pumpanja prvog odmah dobro sjela. Sutra ću testirat ali izgleda mi sve ok.
Gurao jesam suprotni dio na sredinu, mislim da bi bez toga bilo znatno teže. Ali eto, prva zamjena je prošla.

Prednja felga je imala dosta korozije ili šta je to već, iznutra, vidi se da je vlaga prodirala uz žbice ispod one gume koja ih iznutra pokriva, sa strana u felgu, tako da na par mjesta fali materijala ono udubine osjetne kad sam očistio hrđu.. poslije stavio sloj masti tanki preko centra felge, očistio i tu gumu.. pa sad valjda će bit ok.. A neki od tih hrđavih dijelova unutar felge su bili prije čišćenja i donekle oštri..
 
Jučer prvi pravi test MT21, stvarno osjetna razlika van ceste. Po asfaltu bučnije na kočenju i ubrzanjima, ali grip se čini dosta dobar, i kod konstantne brzine jedva da se primjeti ako uopće išta više buke ili vibracija gume.
Na makadamu manje luta prednji kotač drži čisto pravac i na rahlijim dijelovima, na blatnim šumskim putevima IRC je držala donekle dok je bila novija, pod kraj nikako, ovo je sada tu velika razlika. Čak je koji metar i pješčane podloge probano, pozitiva je svugdje na terenu.
Stražnji se i dalje da lako zabacit/zavrtit samo na gas u drugoj što je vrlo bitno :D , a na brdu, dijelove na kojima sam morao sjedit iza na sicu za grip, sada sam prošao stajajući uz nešto provrtavanja ali bez naznake da bi stao.

All in all, zadovoljan sa gumama, sad treba proći neke puteve koje sam izbjegavao zadnjih godinu dana :) IRC i TW302 i dalje smatram dobrim gumama za svoju namjenu, samo što je činjenica da ja u godini imam 5-6 dužih vožnji na asfaltu i 50-60 kratkih po žumberku i oko svetonedeljskih jezera/nasipa, pa mi zapravo i ne treba guma koja je na asfaltu "komfornija" nego ona koja je bolja van asfalta, a 5-6 puta godišnje dužeg asfalta će izdržat, kako za sad izgleda više nego dobro.

I da, stražnja IRC je bila stvarno 120mm širine, stražnja TW302 isto 119-120mm, stražnja MT21 u 120/80-18 je oko 116mm (sva mjerenja uključuju bočne ripne) ako to koga smeta, izgleda mala razlika ovako ali meni je bilo primjetno odmah po montaži, vjerojatno više zbog manjih razmaknutih bočnih ripni na MT nego zbog 4mm. Dubina ripni/profila kak god se to već zove je cca ista kod svih oko 13mm ovisno o mjerenju, ono što MT daje prednost je izgleda nešto mekša guma sa očito razmaknutijim ripnama. Dimenzija prednje MT21 90/90-21 je ista kao IRC 3.00-21, obje su 89-90mm širine.

Nije mi se dalo na vožnji stat i fotkat, još jedna od ranije dok je bio čist.


 
Jesu li popustili ovi na tehnickom u svezi guma i dimenzija upisanih u knjizicu tipa 3.00/21 i 90/90/21?
 
Evo sad san to obavija ima po ure (62kn) nakon teške borbe upisano 90/90/21.

Jel jos 62kn za zadnju gumu?🤣

Zakomplicirali su ajme i sad nakon 100 godina nereda idu uvest odjednom red
 
Kako, radio si neki atest ili su samo dodali i naplatili upis u prometnu?
Nikakvi atest, imaju sl.dokument u kojemu su navedeni ekvivalenti dimenzija, upišu i to je to.
 
  • Like
Reactions: BreakM
Moram lanac naručit, već je došao u crveno područje podešenja, jedna karika se teško giba još od prije 5000km, sad je 19500.
Prije koji tjedan sam ga podesio tako da kad se prstom gura lanac odozdo gore prema vilici nemože ju dotaknut (to mi je generalno pravilo za zategnutost hahah) i sad je već opet može dotaknut, hoću reć počeo je se rastezat brže nego dosad jer sam do sada radio jedno podešenje u godini i držalo je..

Šta kupit naprijed, 13 ili 14 zuba lančanik.. ili oba pa probat.. Nije da mi fali snage/momenta, iza ostaje 40 jer mi se neda kemijat druga ona donja vodilica lanca kroz koju prolazi, 13 me interesira čisto jer bi spustio drugu brzinu na niže km/h i niži okretaji bi bili lakši mašini, a ja generalno preferiram niže okretaje. Motor nikad nije bio, vjerojatno neće ni bit na autoputu niti je ikad vožen putne preko 80, preko 105 apsolutno nije vidio ni na kratko.

Negativna strana, sve brzine bi bile kraće, prešaltao bi 6 brzina do 70kmh :D
 
ako je sad 15 mozda ce 13 bit malo previse a opet ta igra kosta cca 100kn pa I nije skupa za nekad slozit zabavu
 
Mislin da prebiše pritežeš lanac.
Ako staviš 13 sprida, previše ti lomi lanac.
 
Mislin da prebiše pritežeš lanac.
Ako staviš 13 sprida, previše ti lomi lanac.

Mislim da piše tam negdje do 35mm max za lanac, po ovoj mojoj teoriji to ispadne 40-45 što mi se čini onako neznam.. ok.. znači od najniže točke što ga se može gurnut, do najviše, kad bude oko 55 osjetim da mi je prevelik trzaj u vožnji kad lagano dam gas, tad već i može vilicu dotaknut odozdo, podesim nazad na 40-45, i do sada je bilo podešenje jednom u godini dosta za 4-5 000km. Neznam zašto se rastegao tako u 20 000km, možda ga nisam trebao "održavat" jednu cijelu godinu samo sa WD40, makar mi je tad izgledao najbolje :D al neznam, možda će novi trajat malo duže, ovaj je ipak bio više manje najjeftiniji iznad standardnog DID lanac, sad će bit DID X ring VX3.
 
Koliko si ti priša km kad si prominija toliko lanaca, ja 22700km dva puta san ga nateza po jedan mm, još je tvornički.
Neka ti neko sdne na motor i onda šteluj lanac na tvorničke postavke u suprotnom se događa ovo ka tebi, lanac je prenapregnut, sjebat ćeš lanac i lančanike, zamisli šta se događa kad je lanac prenapregnut u nekom doskoku.
Neka trza, to je jedan cilindar.
 
Koliko si ti priša km kad si prominija toliko lanaca, ja 22700km dva puta san ga nateza po jedan mm, još je tvornički.
Neka ti neko sdne na motor i onda šteluj lanac na tvorničke postavke u suprotnom se događa ovo ka tebi, lanac je prenapregnut, sjebat ćeš lanac i lančanike, zamisli šta se događa kad je lanac prenapregnut u nekom doskoku.
Neka trza, to je jedan cilindar.

Trenutno je OEM lanac prvi, kad sam napiso da je taj prvi najjeftiniji iznad standardnog (bez oringova) mislio sam na taj tvornički VF ili kak se već zove osnovni oring lanac. Ovo trajanje lanca kod tebe je stvarno drastično različito u odnosu na mene onda. A kilometraža tu negdje..

Sad neznam jedino kako skupljaš kilometre, ja nisam nikad išao motorom na posao, do dućana ili slično.. uvijek je vožnja za zabavu, 70% u brdo (žumberak). Jako puno makadama koji svoju zrnastu prašinu lijepi za lanac, i znači jako puno opterećenja uzbrdo, pa spuštanje većinom kočenjem motorom nizbrdo. Ako ti koristiš motor slično, onda te molim da mi napišeš šta radiš sa lancem, s čim ga podmazuješ, dali uopće, dali čistiš? Da mi ovaj idući potraje duže. OK prihvaćam kritiku za nategnutost, malo ću olabavit s time, kao i sa čišćenjem koliko se može.
Zatezanje po uputama mi se ionako činilo prenapeto, zato sam i išao na više, 45mm, ali može i još malo više..
 
Motor vozin svaki dan po cesti (lani đir do Zg i nazad) i povremeno po terenu.
Lanac podmazujen sa Hipenolom 90 i ne peren ga, pere ga kiša.
Mislin da ti je problem u prenapregnutosti.
 
  • Like
Reactions: BreakM