Aprilia Dorsoduro

rasprava je krenula o rabljenom dorsu 750

kako god, ti motori su po mom mišljenju precijenjeni, aprilije su uglavnom podcijenjene pa je to čudno
 
svi argumenti stoje,
ostao sam začuđen da DD ima te neke glupe probleme, u odnosu na shivera...,pa me sad razlika u cijeni to dvoje (polovni shiver/dd) još više iznenađuje...bo....

svojevremeno kad sam tražio alternativu tuonu (gen2) , nekako mi se najviše bio dojmio DD1200 ,ali ga je darth popljuvao kao najgori model koji je izašao iz te tvornice pa sam izgubio interes... :)
 
Ima DD750 10 tkm, sad frend vozi, nikad problem.
Znam jos dvojicu sa DD , nikad problema.
Dobre kocnice, agregat i ciklistika.
Jedino imam tikove od 100 injak km rangea sa tankom.
 
Zasto je 10 tkm neka kilometraza?
Ljudi bicikliraju vrlo blizu tih cifra.....
 
Zasto je 10 tkm neka kilometraza?
Ljudi bicikliraju vrlo blizu tih cifra.....

Prema postovima iznad, nekima je očito i sa manje km bilo problema...
Ja govorim svoje iskustvo, ne znam odakle ti da sam reka da je 10 tkm ‘neka kilometraza’.
Nastojat cu ovaj motor imati vise od kilometraze koje biciklisti naprave da te ne ljutim
 
Ima DD750 10 tkm, sad frend vozi, nikad problem.
Znam jos dvojicu sa DD , nikad problema.
Dobre kocnice, agregat i ciklistika.
Jedino imam tikove od 100 injak km rangea sa tankom.
o ovom bi se dalo raspravljati, s obzirom na to kakve su ljudi hvalospjeve pisali o dorsu naspram shivera, ja sam ostao blago razočaran jer se osim položaja sjedenja/načina vožnje radi o istom motoru, činjenica je da sam bio prisiljen da idem to voziti mimo volje i da sam sjeo na njega drito s tuona koji ima to sve puta 2, ali definitivno mi nije sjelo, a još manje me oduševilo :mrgreen:
znači to isto što na dorsu dobiješ za 5000, na shiveru dobiješ za 3000, minus (meni) neudoban i neprirodan položaj sjedenja i minus manji tank
 
U slučaju manja argumenata, Dordo
o ovom bi se dalo raspravljati, s obzirom na to kakve su ljudi hvalospjeve pisali o dorsu naspram shivera, ja sam ostao blago razočaran jer se osim položaja sjedenja/načina vožnje radi o istom motoru, činjenica je da sam bio prisiljen da idem to voziti mimo volje i da sam sjeo na njega drito s tuona koji ima to sve puta 2, ali definitivno mi nije sjelo, a još manje me oduševilo :mrgreen:
znači to isto što na dorsu dobiješ za 5000, na shiveru dobiješ za 3000, minus (meni) neudoban i neprirodan položaj sjedenja i minus manji tank
nije za usporedbu sa Tuonom.
Dorso je za mlade ljude, ne za priče o bolovima u leđima i o tome kako je Shiver bolji. :mrgreen:
 
Last edited:
ne kužim što je točno ili otprilike pjesnik htio reći
mladi ljudi (valjda) traže zabavu, ja je ovdje ne vidim u nekom pretjeranom obimu, ali ako je tebi to dovoljno, to je ok (y)
 
Shivera probao, na dorsoduru sjedio, oboje 750... Sic i na jednom i na drugom katastrofa po meni, na dorsoduru mi se ručke čine na top položaju, ali kažem, samo sjedio pa ne mogu sa sigurnošću tvrdit...
Kaj se dugoročne generalne isplativosti tiče, ko i sve ostalo od Aprilie, kako kome paše...
Mislim da se za manje love od ove za koju se kupuje Dorsoduro da kupiti ugodniji, univerzalniji i pouzdaniji motor...

Ak mene pitaš, od Aprilie bi mi bili interesantni jedino RSV 06 na dalje i Tuono... šta je slučajno maltene ista kifla..

P.S. i shiver kojeg sam vozio i DD na kojemu sam sjedio su gazdama priuštili neke dosta zamorne (ne čak i preskupe) pizdarije, točno ne želim reći jer se ne sjećam, ali uzrokovalo je nemiran rad nakon par kilometara vožnje, loše dizanje okretaja i pizdarije s ler gasom...
 
ne kužim što je točno ili otprilike pjesnik htio reći
mladi ljudi (valjda) traže zabavu, ja je ovdje ne vidim u nekom pretjeranom obimu, ali ako je tebi to dovoljno, to je ok (y)

ma pišam u vitar, ali mi nemos reci da motor nije zabavan.
Ne komentiram po forumu inace, ali ako sam dobro skuzia bit foruma je komentirati stvari koje niste vozili; probali ali imate tvrdo i najtočnije mišljenje.
Jednog dana cu i ja biti well know member
 
ma pišam u vitar, ali mi nemos reci da motor nije zabavan.
Ne komentiram po forumu inace, ali ako sam dobro skuzia bit foruma je komentirati stvari koje niste vozili; probali ali imate tvrdo i najtočnije mišljenje.
Jednog dana cu i ja biti well know member
Bit foruma (u ovakvom tipu rasprave) je razmjena iskustava, što onih malih, što onih velikih... Nekome je bitnije da je motor zabavan i da na svakom semaforu sam ide na zadnji, nekome je bitno da se može vozit 500km u komadu pri 160km/h gotovo kao u udobnosti fotelje pred TV-om...

Moja malenkost se vozi pod A) u grupi s 20 drugih motora gdje nema prostora za "zabavu", pod B) na turi od 300 kilometara po brzoj cesti s otvorenim zavojima tak da meni DD nema nikakvog smisla...
A ovo kaj je neko gore napiso da je DD za mlade ljude je totalna glupost... Ja sam mlad i imam potrgana leđa i apsolutno sam prestravljen kad vidim ekipu da u zatvorenim i malim zavojima s motorima tipa DD šlajdra na samom rubu Newtonovske fizike... Sve je stvar osobnog dojma...

Da li je DD dobar motor? pa da nije, vjerojatno se ne bi proizvodio dan danas. Da li je savršen i univerzalan? e, to nije... a s obzirom na to, ima svojih prednosti i mana. Da li je bolji od Shivera? Mehanički, isti su k**** kolko ja znam, ali nisam ih proučavao studiozno pa to uzmite s rezervom... Uporabno, zavisi kak i gdi ćeš se voziti s njim, čisto sumnjam da je bolji od shivera na 140 na autoputu...
 
Bit foruma (u ovakvom tipu rasprave) je razmjena iskustava, što onih malih, što onih velikih... Nekome je bitnije da je motor zabavan i da na svakom semaforu sam ide na zadnji, nekome je bitno da se može vozit 500km u komadu pri 160km/h gotovo kao u udobnosti fotelje pred TV-om...

Moja malenkost se vozi pod A) u grupi s 20 drugih motora gdje nema prostora za "zabavu", pod B) na turi od 300 kilometara po brzoj cesti s otvorenim zavojima tak da meni DD nema nikakvog smisla...
A ovo kaj je neko gore napiso da je DD za mlade ljude je totalna glupost... Ja sam mlad i imam potrgana leđa i apsolutno sam prestravljen kad vidim ekipu da u zatvorenim i malim zavojima s motorima tipa DD šlajdra na samom rubu Newtonovske fizike... Sve je stvar osobnog dojma...

Da li je DD dobar motor? pa da nije, vjerojatno se ne bi proizvodio dan danas. Da li je savršen i univerzalan? e, to nije... a s obzirom na to, ima svojih prednosti i mana. Da li je bolji od Shivera? Mehanički, isti su k**** kolko ja znam, ali nisam ih proučavao studiozno pa to uzmite s rezervom... Uporabno, zavisi kak i gdi ćeš se voziti s njim, čisto sumnjam da je bolji od shivera na 140 na autoputu...

ništa a, samo b, ako pričamo o istom motoru.
Ljude koje interesira Shiver, nebi triba interesirati Dorso, koliko god bili slični motori, jako su različiti. Realnost je da je Shiver motor sa više mogućnosti, može se bolje iskoristiti, udobnost, veća brzina , tank goriva itd. SVe je pitanje tko što traži.
Ali Dorso i dalje, anyday.
 
ma pišam u vitar, ali mi nemos reci da motor nije zabavan.
Ne komentiram po forumu inace, ali ako sam dobro skuzia bit foruma je komentirati stvari koje niste vozili; probali ali imate tvrdo i najtočnije mišljenje.
Jednog dana cu i ja biti well know member
shiver sam kupio ženi kao prvi motor i bio je kod nas nekih godinu dana, tada i više nego solidan komad motora za 2500 eura, napravili nekih 5-6 tkm bez ikakvih kvarova..meni osobno jedan od boljih "malih" nakeda, jedini bolji paket u toj klasi je suzuki gsr

osim shivera, imao sam još par aprilija kroz život (a još par ih imam i trenutno) i vozio isto tako još nekoliko talijanskih govana koja nisam posjedovao, između ostalog i shivera i dorsoduro, a sasvim slučajno sam i šarafio i po jednom i po drugom tako da (vjerojatno) za razliku od tebe imam nekog kurčevog iskustva i na cesti i u garaži, nema potrebe da se bahatiš i praviš pametan i mlad 🤣

dorso je generalno ok motor, problem je što se od početka predstavlja da je puno bolji od shivera, da se puno manje kvari, da je puno zabavniji, a to jednostavno ne drži vodu
 
Last edited:
Moja malenkost se vozi pod A) u grupi s 20 drugih motora gdje nema prostora za "zabavu"

Ako ne kreneš prvi, onda kad pretekneš tih 20 i počinje zabava, tako da ti to ne stoji :D
Što se tiče pouzdanosti DD ne mogu pričat jer ga nisam vozio ni imao, ali mom ex shiveru iz 2008 je evo kod novog vlasnika na 46000km krepao senzor protoka zraka i to je prvi kvar na njemu, meni u 30000km ništa.
Sic na shiveru je širok i mekan ko fotelja, tako da ne stoji da nije udoban, u toj klasi naked 600 možda i najudobniji.
 
@Igor28 uff, meni sic ni na 2008 ni na 2012 nije nikak pasao... onaj uski prednji dio mi je kaos... Iako ni moj sic nije neka fantazija, mjenjo bi ga za ovaj iz shivera makar me i crnci naguzili, ali opet stvar je osobne preference... Goran (vlasnik Shivera 2012) je prezadovoljan njegovim sicom, tu sigurno ima i stvar da je on preko 190, a ja sam pikzibner od 170 i volim se nabit skroz naprijed na bajku...
Ali generalni feeling na motoru, tih punih 9 kilometara, ako ne i 10 koje sam na njemu proveo je s ocjenom odličan, responzivan motor, dost živahan, uvijek osjetiš u kojem si stupnju, ovjes je dobar za malo bržu vožnju, trpi korekcije, mrvicu grub u spuštanju sa oduzimanjem gasa, no sve u svemu, jako dobro, ali da bi kupio, ne bi...
 
za razliku od tebe imam nekog kurčevog iskustva i na cesti i u garaži, nema potrebe da se bahatiš i praviš pametan i mlad 🤣

[/QUOTE]
Cak i tu nisam mislia na tebe, ali si se upeca. Komentiramo motor, sprdamo se, ne znam kako je moguce tako uzbuditi se.
Bitno da smo se slozili na kraju. 👍🏻
 
Last edited:
tri puta si kvotao moje postove i komentirao svisoka u posprdnom tonu bez ijednog konkretnog argumenta (osim ako računamo da si napravio vrtoglavih 10 tkm s motorom), baš čudno da sam pomislio da se meni obraćaš :mrgreen:
 
tri puta si kvotao moje postove i komentirao svisoka u posprdnom tonu bez ijednog konkretnog argumenta (osim ako računamo da si napravio vrtoglavih 10 tkm s motorom), baš čudno da sam pomislio da se meni obraćaš :mrgreen:

Prvi si quote-ao moj post, a nakon toga sam se našalia i bacia foru na sve stručnjake, iskreno i nemisleći na tebe, jer imaš smislenu komentare.
Ali dobro, istina je da nakon moje kratke izjave, odma ima odgovora zbog kojih zažalim što sam uopće pokušao dati osvrt ljudima koje interesira.
Burasz samo 10 tkm, to je u rangu bicikle, i kako ti očekuješ da ti normalno odgovorim, kad me limun povrijedio.

Dorso je loš motor, eto sad smo prijatelji, plaćam kavu/ pivu?
 
Ajde, ajde pomalo...

Da se vratimo na početak, DD nije loš motor, u stvari, poprilično dobar za po gradu i kratke relacije, jako zabavan, ako nekome ergonomski odgovara i financijski mu je u redu, nema puno razmišljanja.
Što se tiče pouzdanosti i izdržljivosti, tj. stvari na koje obratiti pozornost, nije puno drukčiji od Shivera (za njega barem ima materijala za pročitat).