Yamaha Niken

mate

Administrator
Ne znam koliko vas je probalo ali meni je fora cudoviste. Nema veze sa skuterima na tri kotaca, rusi se i lezi za popizdit.
 
  • Like
Reactions: bebeli
Možda mi je to slijedeća investicija pošto mi je neki dan pustila prednja i osjećaj je ko da te prevarila bolja polovica nakon dugogodišnje veze..
Šteta da nemam ni za papar.
 
Lijepa vježba tehnike koja će ostati kuriozitet. Kao punokrvnog Hrvata najviše me zanima jeli se prednje gume mogu rotirat nakon 20.000 da prebacim lijevu desno i obrnuto pa odvrtit još 20? :mrgreen:
 
Ja probao u joke prosle godine jer me zabima agregat.. iskreno san bio iznenađen kako ide, kako legne i kako se vozi.. ruglo za vidit, ali zanimljivo za vozit
 
Ta Yamaha Niken mi je baš interesantna ,videl sam pred neki dan u Celju ,vjerovatno dva frenda ,svaki na svojem Nikenu.Jesam srednjih godina ,mislim da me nije safatala kriza,ali izgleda mi avangardno.Na to se treba odlučiti isto kao i na eRRRa ,otvoreni um.To je to .A ja blejim na staru Apriliu Rst 1000 futuru,nakon trideset par let na Japan majkama. :cool: :cool: 🍷 😁👍
 
Zanimaju me misljenja onoga tko je probao jer stvarno je drukciji osjecaj u voznji, nema veze ni sa sponzorima ni godinama.
 
Ja probao u joke prosle godine jer me zabima agregat.. iskreno san bio iznenađen kako ide, kako legne i kako se vozi.. ruglo za vidit, ali zanimljivo za vozit

Pa isti je kao na MT-09 koji ipak ide bolje zbog 70kg manje i drukcijih mapa.
 
Nisam probal, ali moram priznat da sam ju vidio uživo, malo se zagledo i od onda sve više i više mislim da je dobra fora... Djeluje mi dobro smišljeno i trenutno je vjerojatno najbolja fuzija dva svijeta... ali naravno, papirići... :)
 
ja probao...
odlican motorin :) kao fotelja, cvrst i stabilan...sta rec drugo
 
Zacudio bi se koliko je upotrebljivo po gradu a i veća je šansa da prednja pusti po gradu i kratkim zavojima nego na otvorenoj cesti. Naravno da je problem širina ali je i dalje uzi od GSa i sličnih koza.😁 Kazem, ovo je stvarno nešto što treba probati. Idi vidi jel ajatolah ima kojeg. :mrgreen:
MT-09 je zivahnijii i to posebno na visokim okretajima mada ne zaostaje ni ovaj tak puno.
 
Prijatelj ga je vozio i oduševljen je. Samo treba paziti da ne zaobilaziš rupe po cesti, već gađaš da pogodiš zadnjim kotačem. Prednji kotači uduplo zaljevaju noge po kiši. A tko to može popraviti ako zašteka ovjes pojma nemam.
 
 
Prijatelj ga je vozio i oduševljen je. Samo treba paziti da ne zaobilaziš rupe po cesti, već gađaš da pogodiš zadnjim kotačem. Prednji kotači uduplo zaljevaju noge po kiši. A tko to može popraviti ako zašteka ovjes pojma nemam.

Problem je sto to radis instiktivno 😄 a zadnji kotac udari kao da je naletio na minu. Znam da nije jednostavno kod nas ali treba ga uzeti na par dana dok se ne naviknes i opustis.
A za kisu i zalijevanje... da, stvarno uzasno zmaze cipele i obicna lokva na cesti.
 

Naletio sam na ovaj test, dobar je i Bennets koji je odradio i crash test. Samo ne treba zaboraviti da su ti novinari iznad prosjecnog vozaca i da je Niken touring motor.
 
Mozda tezina i ide u prilog Nikenu? Jer, gumu treba opteretit da bi doslo do gripa, a on naprijed ima dvije i svaka preuzima odredjeni postotak od ukpnih 100% (koliko svaka, pojma nemam, al nekako mi se cini da nije 50/50 u svim uvjetima). Samo razmisljam, volio bi kad bi neko pametniji imao sto rec na tu temu.

Osobno sam imao neugodan feeling na Versysu 650 u odnosu na tadasnji moj Z750 jer je prednji kraj lagan ko pero, tek kod trail brakinga sam se osjecao sigurno u zavoju kad je guma dobila opterecenje.
 
Last edited: