Hornet Fun Club

Doživljaji sa tehničkog sa hornetom 2008, sve original osim volana.

Prva stvar, da mi se od nosača tablice ne vidi zadnji katadiopter, tj. mačje oko (vidi se na pola). Objašnjavam da je sve original. Zove drugog kolegu, on gleda i kaže sve je original, ali druge godine da će se to morat vidit. Govorim mu ako idem kemijat, onda neće više bit original. Oglušili se obojica.

Druga stvar, da stop svjetlo na zadnjoj kočnici hvata kasno, a stišče kočnicu rukom. Probao ja nogom, sve ok. Govori mi da tad kotač već blokira. Mu reka hodi đir, pa ćeš vidit da ne blokira, išao đir oko zgrade tehničkog, i naravno da ne blokira.

Treća stvar, da volan nije original. Sam ga pita, da dali vozi motore, da ne. I nakon objašnjavanja da sa tim volanom sam sigurniji jer ne gledam sebi u rame, nego vidim šta se dešava iza mene me pustio i samoinicijativno ljepi naljepnicu na štap, jer tamo di prije ljepio da se ne vidi.

Sa tim pregledima će bit sve zanimljivije i zanimljivije.

Na istom tehničkom zajebavali kolegu jer je imao MUPO zadnji amortizer, ostalo sve original.
 
Doživljaji sa tehničkog sa hornetom 2008, sve original osim volana.

Prva stvar, da mi se od nosača tablice ne vidi zadnji katadiopter, tj. mačje oko (vidi se na pola). Objašnjavam da je sve original. Zove drugog kolegu, on gleda i kaže sve je original, ali druge godine da će se to morat vidit. Govorim mu ako idem kemijat, onda neće više bit original. Oglušili se obojica.

Druga stvar, da stop svjetlo na zadnjoj kočnici hvata kasno, a stišče kočnicu rukom. Probao ja nogom, sve ok. Govori mi da tad kotač već blokira. Mu reka hodi đir, pa ćeš vidit da ne blokira, išao đir oko zgrade tehničkog, i naravno da ne blokira.

Treća stvar, da volan nije original. Sam ga pita, da dali vozi motore, da ne. I nakon objašnjavanja da sa tim volanom sam sigurniji jer ne gledam sebi u rame, nego vidim šta se dešava iza mene me pustio i samoinicijativno ljepi naljepnicu na štap, jer tamo di prije ljepio da se ne vidi.

Sa tim pregledima će bit sve zanimljivije i zanimljivije.

Na istom tehničkom zajebavali kolegu jer je imao MUPO zadnji amortizer, ostalo sve original.
Najgore je šta svaki zaposlenik tehničkog tumači zakone na svoj način pa kod jednih prolazi sve a kod drugih ništa 🤮.Kod mene je drugi volan i retrovizori su od Horneta 600 (2006 g) ali niko ništa ne pita jer je volan sjajnom kromu kao i Oem a retrovizori imaju E oznaku 😎
 
Pozdrav ekipa. Molim pomoc. Naime kad upalim horneta, ler mu je jako slab, cca 1000 okretaja, varira do 1500. Cim mu pipnem gas da ga probudim istog trena se zagusi i crkne. Upali bez problema no baca bijeli dim. Probao provozati koji metar, nema snage, nesto ga gusi, ne prima gas. Grane sve 4 vrele, vracao i original auspuh da vidim jel do auspuha mozda.
I preporuka za nekog majstora na podrucju Dubrovnika jer vamo je svaki prica za sebe.
Hvala
 
Danas se okrenuo 60000 😎
 

Attachments

  • 20200802_211940.jpg
    20200802_211940.jpg
    170.9 KB · Views: 56
ekipa na netu nalazim svakakve informacije koji je originalni omjer zavrsnog prenosa.. 15/43?

*zanimljivo ista stranica za drugi lanac, isto 118, napise da je original 16/43.. ko tu koga jebe
U originalu je 16/43. Bolja kombinacija je 16/41.
 
Pozdrav Hornet-sekto! 😁😄

Ovih dana sam nakanio pogledat jednog Horneta, konkretno ovog https://www.index.hr/oglasi/honda-cb600f-hornet/oid/2466544

Ono kaj mene muči je to da ima Fejkrapovič, skroz otvoren u domaćoj radinosti - kao bivši vlasnik je napravil decat tak da je otpilil original katalizator. Sadašnji vlasnik je natrag vratio sve "na tvorničke postavke" (to ću vidjet sutra kak je odradio posel) jer mu je bil preglasan.

Zaboravil sam ga pitat jer imal gore i kakav PowerCommander i njemu slično da to "kemijanje" uskladi sa radom mašine.

Kaj mogu očekivati od motora nakon takve rabote na auspuhu, tj. koje su posljedice po mašinu?
 
to je tak valjda na svakom drugom hornetu kod nas :mrgreen: taj motor ionako nejde spektakularno, a dok mu odrežu kat, onde se dere bezveze čak i s originalnim auspuhom (doslovno najgluplji zvuk koji možeš čuti na motoru), a motor ide još osjetno slabije..
ako je vraćen original katalizator bi trebalo biti ok, mašini ionako ne može biti ništa, honda je to :mrgreen:
 
to je tak valjda na svakom drugom hornetu kod nas :mrgreen: taj motor ionako nejde spektakularno, a dok mu odrežu kat, onde se dere bezveze čak i s originalnim auspuhom (doslovno najgluplji zvuk koji možeš čuti na motoru), a motor ide još osjetno slabije..
ako je vraćen original katalizator bi trebalo biti ok, mašini ionako ne može biti ništa, honda je to :mrgreen:

A koliko bi po trebao ići da "ide" - 300??
Motor je za početnika sasvim ok i pruža zabavu i iskusnijima iznad 10000 rpm.
Ide on i po gps-u preko 200 tako da nije baš da ne ide.
 
pročitaj još jednom što sam napisao bez da se uzrujaš na prvoj riječi..
ta zabava počinje dosta kasno, a onda je i brzo gotova :mrgreen:
 
Pozdrav jeli mozda neko prodaje horneta 900 u dijelove ili zna nekoga da prodaje ramu sa papirima
Rado bi i platija informaciju ako se kome da par brojeva :) l. P
 
Najgore je šta svaki zaposlenik tehničkog tumači zakone na svoj način pa kod jednih prolazi sve a kod drugih ništa 🤮.Kod mene je drugi volan i retrovizori su od Horneta 600 (2006 g) ali niko ništa ne pita jer je volan sjajnom kromu kao i Oem a retrovizori imaju E oznaku 😎


i mene jebo lik na tehnickom, drugi nista, treceg pitam veli jedno, cetvrti veli sasvim deseto.. isli su mi na kurac i poslao sam mail CVH i zvali su me na sastanak i sad cu malo ozbiljniju pricu slozit i nek se sluzbeno ocituju da nas nemre svaki baja jebat na tehnickom kako hoce, postoje pravilnici kojih se moraju drzat..
 
  • Like
Reactions: SpoRRi and triumf
nego jel neko metal kakvu jacu zarulju na horneta? 2007-2011 model? ovo je zakurac, srecom pa se vozim sa frendom koji ima stroma pa idem za njim po noci..
 
Pozdrav

Pošto sezona ide kraju a meni na Hornetu treba sinkronizacija/reparatura karburatura, ima tko kakvu preporuku za dobrog majstora ?
ČK/VŽ/ZG...

Unaprijed hvala :)
 
i mene jebo lik na tehnickom, drugi nista, treceg pitam veli jedno, cetvrti veli sasvim deseto.. isli su mi na kurac i poslao sam mail CVH i zvali su me na sastanak i sad cu malo ozbiljniju pricu slozit i nek se sluzbeno ocituju da nas nemre svaki baja jebat na tehnickom kako hoce, postoje pravilnici kojih se moraju drzat..
Alfa jebate jesi to ti 🤣
 
Na 63000 km je doslo vrime za promjenu lanca faze.
Zanima me cijena brtve poklopca ventila. Mehanicar me pita 530 kn. Dali je neko od vas stavljao mozda neku zamjensku brtvu. Gledam malo po vanjskim web shopvima samo original za 66 eura. Motor je 600, 2008 god.