NC750 X/S DCT

Pozdrav,
Zna li netko može li se puniti akumulator na motoru ili se mora izvaditi?

Ne moras vaditi akumulator, nema potrebe.... samo vodi racuna da ne okrenes kleme prilikom spajanja punjaca.
Kod mene imam instaliran dzek koji je povezan sa akumulatorom, kad ne vozim duze od 2 nedelje nakacim ga na pametan punjac zarad odrzavanja napona.

Uspio sam ukrcati nešto slika ali sam im prije toga morao smanjiti rezoluciju. Ne mogu napraviti preview pa nisam siguran koje sam sve odabrao I kojim redom su složene. Nadam se da se na njima vide važniji detalji.
Za Sadam sam zadovoljan I podmazivač radi dobro. Ja sam odlučio biti "rastrošniji" od preporučenog pa umjesto svakih 350 km zavrnem posudu za 90 stupnjeva kod svakog točenja goriva a to je na cca 300 km. Radi se o vrlo maloj količini ulja pa malo češće podmazivanje ne bi trebalo pravit problem 😁.
Jedini mali problem koji sam uočio je to da na ovim ljetnim vrućinama kada motor stoji na suncu i pakleno se zagrije dolazi do curenja male količine ulja. Očigledno da ulju na visokom temperaturama poraste volumen pa volumen i u posudi umjesto podtlaka nastane tlak koji istiskuje ulje. Tih nekoliko kapljica ulja iscuri što ružno izgleda pa iako ne predstavlja veliki problem ipak nervira pa tražim rješenje da to izbjegnem. Kad je motor u hladu nema nikakvog nekontroliranog istjecanja ulja.

Taj podmazivac predpostavljam da je sa Aliexpresa ili ti od brace kineza.
Pokusali su da iskopiraju Cobru ali nije im poslo za rukom, ne rade kako treba ili ne rade u opste dobro. Troje mojih drugara je uzelo i svo troje su bacili u kantu vrlo brzo zbog problema kojih su imali.

evo jednog koji je bio svega 2 nedelje na motoru


Nadam se da si resio problem koji imas oko curenja kad su vani velike vrucine i nadam se da neces imati problema kao sto su moji drugari imali.
Pogledao sam slike, jedan savet dobronameran.... kapalicu ili mazalicu, nazovimo kako god, trebas jos spustiti dole i pomeriti jos malo ka zadnjem tocku.
Gadjas sam spoj lancanika i lanca, sto blize lancaniku. Tako montorano prihvat ulja je najbolji, kad je visoko montirano, na vecim brzinama vetar kapljicu ulja oduva gde ne treba i ondak lanac nema optimalno podmazivanje.

Kod mene sam ugradio Pro-oiler pre 50.000km, dan danas radi savrseno (pu pu da ne ureknem). Za podmazivanje mogu koristiti motorno a mogu i menjacko ulje, obe opcije podrzava.

Ako hocete dobro resenje podmazivanja/odrzavanja lanca, toplo preporucujem Tutoro podmazivac.
Ugradnja je bas laka i jednostavna, za max 1h sve bude gotovo i sto je najbitnije nema vakuma, seckanja vakuma il instalacije jer princip rada ovog podmazivaca je putem vibracije, to je sve sto mu treba da bi radio.
Cim se krene, dolazi do vibracija ujedno i podmazivanja, kad je motor parkiran nema podmazivanja nit curenja, stajesa radom momentalno.
Ugradio sam par komada, momci su presli oko 10.000 - 15.000km, sve je u redu, pratim lanac redovno.











Sve se dobije u pakovanju sta treba, odlicno resenje koje nije skupo + jednostavna ugradnja.

Moj NC sad ima 60.100km na satu, vreme je redovan servis tj zamena ulja i filtera. Pored toga, stigao mi je deflektor za vizir (hocu maknuti vetar koji me bije direkt u oci) i prosirenje fuzastera.... bice slika :)

Pozdrav Svima!
 
Last edited:
Imam jedno novo iskustvo s DCT mjenjačem. Prije nekoliko dana mi se dogodilo da pri startu i šaltanju prve brzine broj 1 na displayu počne blinkati. Nastavio sam voziti, mjenjač je normalno mijenjao brzine ali je čitavo vrijeme broj stupnja prijenosa na displayu blinkao. Nakon što sam se zaustavio i ugasio motor te nakon nekih pola sata nastavio vožnju sve je opet bilo normalno. Je li se ovo već nekome dogodilo i koji bi mogao biti uzrok?
 
Imam jedno novo iskustvo s DCT mjenjačem. Prije nekoliko dana mi se dogodilo da pri startu i šaltanju prve brzine broj 1 na displayu počne blinkati. Nastavio sam voziti, mjenjač je normalno mijenjao brzine ali je čitavo vrijeme broj stupnja prijenosa na displayu blinkao. Nakon što sam se zaustavio i ugasio motor te nakon nekih pola sata nastavio vožnju sve je opet bilo normalno. Je li se ovo već nekome dogodilo i koji bi mogao biti uzrok?
Nazovi Hondu i provjeri da nema neki opoziv,ljudima se zbog pregrijavanja nekih kabela ili senzora ubaci u safe mode i onda posli bude u redu,bar je tako na advu
 
Za sve koji su zainteresiran I za chain oilers
 
Naravno, chain oiler pomze najvise onima koji voze kroz cijelu godinu. Pogotovo gdje je dosta kise I gdje se ceste posipaju solju I antifreeze
 
Imam jedno novo iskustvo s DCT mjenjačem. Prije nekoliko dana mi se dogodilo da pri startu i šaltanju prve brzine broj 1 na displayu počne blinkati. Nastavio sam voziti, mjenjač je normalno mijenjao brzine ali je čitavo vrijeme broj stupnja prijenosa na displayu blinkao. Nakon što sam se zaustavio i ugasio motor te nakon nekih pola sata nastavio vožnju sve je opet bilo normalno. Je li se ovo već nekome dogodilo i koji bi mogao biti uzrok?

NC boluje od pada kapaciteta akumulatora. Cim napon nije na zavidnom nivou eto problema i ja bi za pocetak proverio stanje klema kao i samog akumulatora.
Ako imas pametni punjac, ne bi bilo lose da ga stvis akumulator na punjenje.

Meni se davno na isti nacin slicno desilo. Menjac je pobrljavio, blinkala je --- na displeju i nije hteo da udje u 1 brzinu. Nakon 5min rada u mestu, dopunio se akumulator malo, ugasio sam motor, upalio ponovo i sve je proradilo normalno, kao da se nista desilo nije.
Odmah sam zamenio Yuasu za Exide, otisao do Hondinog servisa da izbrisem gresku i naucio menjac putem dijagnostickog uredjaja.
Od tada konstatno pratim akumulator tj. napon na istom, koristim pametni punjac i nikad vise problema nisam imao.

Senzori na X-ADV koji kolega pomenu imaju problem kad je vani visoka temperatura i sam motocikl dobro zagrejan. Dolazi do otkaza citanja obrtaja sa agregata i motor se ne moze startovati dok se ne ohladi.
Postoji opoziv u garantnom roku, skida se sediste i plastika ispod sedista ne bi li se prislo senzorima. Zamene se novim sa sve instalacijom i problema vise nema.

pre neku nedelju napuni 60K


vreme je za servis


dok se ulje cedi


taman vremena da ugradim prosirenje fuzastera




lako se skida




pre montaze valja kapnuti malo lepka za navoj






isto ponoviti na drugoj strani




takodjer ugradih deflektor vizira


zajeba me brat kinez, skroz zatamnjen mi je poslao :(




otisao na probnu voznju i skinuo ga sa motora, mnogo je zatamnjen


Sreca imamo Ivana (mozda ste culi za njega) koji pravi gotovo sve vizire za motocikle. Odlican kvalitet sa normalnom cenom tako da ce mi napraviti isti samo da bude providan.

za kraj proverio i malko dotegao lanac koji nisam pipnuo zadnjih 14.000km




To bi bilo to :)
 
Pozdrav svima,
pošto je post za predstavljanje korisnika zaključan, da se ovim putem službeno pohvalim kao novi vlasnik NC-a :love:

20200809_132714.jpg
 
  • Like
Reactions: deadknight88
Pozdrav svima,
pokušavam spojiti smart braking module. Ima li netko možda nekakav upotrebljiv wiring dijagram za DCT verziju iz 2018?

Lijep pozdrav,
Damir
 
Ovo što sam ja postavio se zove Smart Brake Module (ne znam jeli po pravilima foruma OK da stavljam link na proizvod) ali proizvodi se u Sloveniji, valjda je jasno o čemu se radi.
Za taj modul ne treba prespajati žice nego se kontakti samo stisnu na postojeće žice. Samo treba sa multimetrom naći 12v, signal i uzemljenje.

1598861763520.png
 
Pozdrav Damire
Nikako nemoj stavljati te brze spojke na instalaciju, ne valja!
Sečice, probna lampa, termo bužir, izolir traka, strips vezica, lemilica i kalaj ti treba....sve gotovo dok se kava ladne.
 
Hvala na prijedlogu, svakako ću ga urediti kako si rekao samo tražim još mjesto gdje modul radi kako treba.

Trenutno sam ga privremeno spojio kao na gornjoj slici i kod paljenja ima odgovarajući signal na svjetlu, to je bio prvi korak.
Trenutno sam ga montirao vezicama na ovu poprečnu šipku ali valjda nije dobro mjesto ili nije dovoljno horizontalno namešten pa ga moram probati uglaviti negdje ispod ovog lijevog pokrova.

Pokušao bi izbjeći montažu ispod sjedala suvozača da ne bude problema ako kod registracije budu provjeravali naljepnicu pa vide da je nešto neoriginalno montirano. Na žalost ispod sjedala vozača nema mjesta.

1599031920345.png


Pozdrav,
Damir
 
Baš sam malo istraživao na kojem principu uređaj radi. Izgled i način montaže logički dovode do zaključka da sklop reagira na usporenje i uključuje odabrani mod signalizacije. Po meni bi bilo najbolje uređaj smjestiti negdje u šupljinu iznad stop svjetla. Tu čini mi se ima dovoljno mjesta jer ja tu uguram reflektirajuće tregere koje noću nosim preko jakne radi bolje uočljivosti.
Moj uređaj radi tako što pri stistanju kočnice kočiono svjetlo najprije zatreperi vrlo veliko brzinoma potom nešto sporije. Ukoliko pritisam na kočnicu traje dulje od nekoliko sekundi treperenje stop svjetala prelazi u normalno trajno svjetlo. Zbog stoboskopskog efekta ova sklop nije pogodan za klasične žarulje koje ne mogu tako brzo treperiti. Kod automobila se ovaj sklop ugrađuje na treće stop svjetlo a ja sam sebi na dva auta u treće svjetlo ugradio led žaruljice kako bi imalo efekta.
Nakon ugradnje sam primjetio pozitivnu reakciju vozila iza mene koja nakon samo jednog kočenja počinju da drže malo veći razmak.
Malo sam otišao u off topic opisivanjem rada na automobilima ali pošto je princip isti ovo je vrlo primjenjivo i na motociklu. Posebno kod novijih modela koji tvornički imaju led stop svjetla poput Honde NC od 2016. g.
Da sam kojim slučajem ovo imao na prethodnoj Hondi možda ne bih one kobne noći završio na ortopediji jer bi treptanje stop svjetla privuklo pažnju ženske koja me je gledajući u mobitel bez kočenja pokupila zaustavljenog ispred zebre . :sick::sick:
 
Hvala na prijedlogu, svakako ću ga urediti kako si rekao samo tražim još mjesto gdje modul radi kako treba.

Trenutno sam ga privremeno spojio kao na gornjoj slici i kod paljenja ima odgovarajući signal na svjetlu, to je bio prvi korak.
Trenutno sam ga montirao vezicama na ovu poprečnu šipku ali valjda nije dobro mjesto ili nije dovoljno horizontalno namešten pa ga moram probati uglaviti negdje ispod ovog lijevog pokrova.

Pokušao bi izbjeći montažu ispod sjedala suvozača da ne bude problema ako kod registracije budu provjeravali naljepnicu pa vide da je nešto neoriginalno montirano. Na žalost ispod sjedala vozača nema mjesta.

View attachment 722832

Pozdrav,
Damir


Da probam da pomognem....

ovo je moj modulator strob stop svetla


montirao sam ispod suvozacevog sedista, problema na teh. pregledu nisam imao


to je jedna opcija, druga opcija je da odvijes sraf sa donje strane repa


povuces plastiku ne bi li dosao do instalacije


povezes, vezes strips vezicom i vratis plastiku na svoje mesto.... nista se nece primetitida je radjeno
 
Pozdrav ekipa, može preporuka za crash bar za nc750x, da služi svrsi tj. stvarno štiti u slučaju za ne daj Bože, a da montaža opet nije naučna fantastika. I centralni nogar ću trebati, može isto preporuka. Hvala vam.
 
Last edited: