Nova Honda Africa Twin

Onda uzmi short arm da ti ne strši previše... Ali kažem ti poviše celera dosta treska meni je išlo na živce pa sam stavio ipak na volan
Je vec odavno koristim ram x-grip nosac (short arm). Na traceru mi je bilo top nista nije treslo. Vidit cemo kako ce biti na africi. Evo slika kako je to bilona traceru.
 

Attachments

  • IMG_20190917_144951_copy_800x600.jpg
    IMG_20190917_144951_copy_800x600.jpg
    104.6 KB · Views: 122
  • IMG_20190917_145001_copy_800x600.jpg
    IMG_20190917_145001_copy_800x600.jpg
    101 KB · Views: 120
Nezna Massa u koju kasetu brokava je upa
Pimp nikad ne staje
A Africa ka sirenski zov......pimpaj me pimpaj me........16 puta gora nego Kralj.......
 
Nezna Massa u koju kasetu brokava je upa
Pimp nikad ne staje
A Africa ka sirenski zov......pimpaj me pimpaj me........16 puta gora nego Kralj.......
Ti si se triba zvat PIMP a ne Seki.🤔
 
  • Like
Reactions: Nike11
Naruceno u rumunja ojacanje male rame.
Za sada je na africu stavljeno givi alu nosac kufera, kufer vjerojatno givi trekker (plasticni).
Naruceno original honda 12V uticnica, zastita kilera i ojacanje malo rame u rumunja kako sam vec napisao.
Za ovu zimu je u planu:
- outback motortek ultimate protection combo (crash bar i skid plate)
- hyperpro prednje i zadnje opruge +20mm
- par pizdarija od altridera (headlight guard, side stand enlarger, voltage regulator guard)
- barkbuster handguard
- mozda neke slidere za vilice od R&G ili nesto slicno, to cu jos vidit
Uglavnom biti ce zanimljivo.
Ako netko ima neki prijedlog rado cu ga razmotriti :).
 
Pomalo, čekaj da se Seki dokopa signala...
😁😁😁
 
  • Haha
Reactions: Spori
Sine
Je vec odavno koristim ram x-grip nosac (short arm). Na traceru mi je bilo top nista nije treslo. Vidit cemo kako ce biti na africi. Evo slika kako je to bilona traceru.
Aj molin te, nemoj te kerefeke jer cu ga pocupat. :p SP Connect... Elegantno i pouzdanao ako ces mobitel drzat izlozen, u suprotnom neku moto navigaciju.
 
Pomalo, čekaj da se Seki dokopa signala...
😁😁😁
Ne brini
Vec je dobia instrukcije.......

Inace Quadlock za mobitel ili pak prava moto navigacija.Iman nesto slicno ka quadlock ali losije
Moto navigacija
Garmin Zumo XT sa Touratech locable nosacem.dosta skupa kombinacija
Ili.....
TomTom 550 Premium Pack.isto skupo ali 1000 kn jeftinije od gornje kombinacije

Krhko je znanje......
 
Sine

Aj molin te, nemoj te kerefeke jer cu ga pocupat. :p SP Connect... Elegantno i pouzdanao ako ces mobitel drzat izlozen, u suprotnom neku moto navigaciju.
Nemam pojma sta je to.
RAM mount je jeben, testiran u raznim uvjetima, top.
 
Ne brini
Vec je dobia instrukcije.......

Inace Quadlock za mobitel ili pak prava moto navigacija.Iman nesto slicno ka quadlock ali losije
Moto navigacija
Garmin Zumo XT sa Touratech locable nosacem.dosta skupa kombinacija
Ili.....
TomTom 550 Premium Pack.isto skupo ali 1000 kn jeftinije od gornje kombinacije

Krhko je znanje......
(y)
 
Sine

Aj molin te, nemoj te kerefeke jer cu ga pocupat. :p SP Connect... Elegantno i pouzdanao ako ces mobitel drzat izlozen, u suprotnom neku moto navigaciju.
Evo pogleda na netu taman.
Nije lose, trazi da imam ove dodatne nalje za kacenje na maski ili mobitelu sta mi nikako ne pase.
RAM mount i dalje top.
 
Kolega kako ide africa? Si bacio koji djir otvorene. Kako se to ponasa naspram tracera? Generalno motor mi se jako svidja i volio bi isto s tracera prijeci na nju. Ali stalno u glavi imam da nije dovoljno sposobna za otvorenu cestu kao tracer, ponajvise zbog sirine guma. Iako znam da vjerojatno grijesim.
Sve ostalo na tomje motoru mi je top.

Evo napravia djir malo veci van grada sam, i sa zenom pa da napisem dojmove.
Znaci sta pisem je usporedba sa tracerom 900gt.
Zena je odusevljena, od polozaja, ugodnosti, cak kaze da joj se pari i dosta sigurnija africa tako da je tu dosta bolje od tracera za suvozaca. Generalno je udobnost puno veca nego na traceru (za vozaca). Nakon cca 100-150 km trazilo mi je za stati sa tracerom, ili se malo dignuti na noge, ili poceti malo micati se po sicu, na africi nakon iste km i zena i ja osjecamo da mozemo jos da nije problem.
Ja sam na traceru imao mali vizir tako da je i ode nesto bolja zastita od vitra ali ja volim da puse tako da mi to nije problem.
Ponasanje na cesti (voznja) niti malo ne zaostaje za tracerom, znaci ode ne mislim da nekom extremno brzoj voznji na granici (to nisam ni provao) nego o normalnoj/malo brzoj voznji.
E da i dct me svakog dana sve vise odusevljaja, pogotovo u voznji po gradu di sam totalno bezbrizan (ko na skuteru) i ne moram se zajebavati sa mjenjacem i kumplugom. Van grada mi se isto pokazao top, nemam pojma ko da uci moj stil i nacon voznje tako da mi je pocea malo citati misli :mrgreen:. Udjiru danas nisam imao potrebe sam minjati brzine a tempo je bia malo brzi :cool:.
Kako dugo nisam vozija ovaj djir motor polozaj nogu (noge vise zada) na traceru mi jos uvik vise pase, ali ce vjerojatno sa vremenom i taj osjecaj izblidit.
Grad je definitivno di me odusevljava, sta dct, sta lezeci vise ne postoje, kornize i skale obozavam, jedva cekam naletit na njih da ih priletim ili se popnem i spustim:cool:.
Ono sto jos moram provjeriti je pokazivac goriva, i na traceru i sada ode mi je dosta neprecizan, tj do pola tanka je otprilike ok nakon toga naglo padne. Ne znam kako je ostaloj ekipi, ako moze koji info kako vam radi pokazivac goriva.
Uglavnom super zadovoljan motorom.
 
Agregat od tracera mi je za moj gust dosta sladji, tri cilidna naspram dva, uvik bi tri izabrao. Tri cilindra ima u malim okretajima, ima u velikim, opet sada trazi naviku jer tracer se volija vratiti u okretaje, ovaj se vozi u manjim okretajima. Prije tracera sam imao tdm 900 (opet dva cilindara) i odusevljen sam bia kada sam provao tracera i tri cilindara, ima sve prednosti 2 i 4. To je sada mozda i malo navika kako sam dvi godine vozija tracera. Ono sta africa ima i moze naspram tracera moze cestu, moze makadam, u gradu nije siroka i isto se top ponasa i vozi, uglavnom moze sve tako da je tu njena najveca prednost i nije mi niti malo zao sta sam zaminio tracera za africu.
 
Evo napravia djir malo veci van grada sam, i sa zenom pa da napisem dojmove.
Znaci sta pisem je usporedba sa tracerom 900gt.
Zena je odusevljena, od polozaja, ugodnosti, cak kaze da joj se pari i dosta sigurnija africa tako da je tu dosta bolje od tracera za suvozaca. Generalno je udobnost puno veca nego na traceru (za vozaca). Nakon cca 100-150 km trazilo mi je za stati sa tracerom, ili se malo dignuti na noge, ili poceti malo micati se po sicu, na africi nakon iste km i zena i ja osjecamo da mozemo jos da nije problem.
Ja sam na traceru imao mali vizir tako da je i ode nesto bolja zastita od vitra ali ja volim da puse tako da mi to nije problem.
Ponasanje na cesti (voznja) niti malo ne zaostaje za tracerom, znaci ode ne mislim da nekom extremno brzoj voznji na granici (to nisam ni provao) nego o normalnoj/malo brzoj voznji.
E da i dct me svakog dana sve vise odusevljaja, pogotovo u voznji po gradu di sam totalno bezbrizan (ko na skuteru) i ne moram se zajebavati sa mjenjacem i kumplugom. Van grada mi se isto pokazao top, nemam pojma ko da uci moj stil i nacon voznje tako da mi je pocea malo citati misli :mrgreen:. Udjiru danas nisam imao potrebe sam minjati brzine a tempo je bia malo brzi :cool:.
Kako dugo nisam vozija ovaj djir motor polozaj nogu (noge vise zada) na traceru mi jos uvik vise pase, ali ce vjerojatno sa vremenom i taj osjecaj izblidit.
Grad je definitivno di me odusevljava, sta dct, sta lezeci vise ne postoje, kornize i skale obozavam, jedva cekam naletit na njih da ih priletim ili se popnem i spustim:cool:.
Ono sto jos moram provjeriti je pokazivac goriva, i na traceru i sada ode mi je dosta neprecizan, tj do pola tanka je otprilike ok nakon toga naglo padne. Ne znam kako je ostaloj ekipi, ako moze koji info kako vam radi pokazivac goriva.
Uglavnom super zadovoljan motorom.
Pa sta mozes drugo od Honde ni ocekivat...
 
E da zaboravio napisati, led svitlab su top (dugo i kratko), ne znam kako svitle od gs, ms i motora najvece klase, ali dosta jaca i bolja od tracerovih.