S1000XR

O tom problemu se mnogo pisalo po stranim forumima. Opci zakljucak je da se kod odredjenih modela gorivo u crijevu ugrije, te da ECU odbija otvoriti dizne zbog toga. Problem se rjesava zamjenom pumpe (sto takodjer ne garantira da nece ponovo nastati), a jednostavnije i mnogo jeftinije rjesenje je da se crijevo goriva (od pumpe do razdjelnika dizni) oblozi toplotnim izolatorom. Neki servisi obloze citav straznji dio masine..
Ta njihova popravka je preskupa, s obzirom da ispravnu pumpu goriva mozes kupiti na ebayu za 50-70 eura i uraditi posao sam..
Naposljetku, radi popravku samo ako se pocne dogadjati cesto i to prvo pokusaj izolirati crijevo. Ukoliko je to sporadicno, nista ne brini, samo gas!

Javilo mi se dosta ljudi iz susjednih zemalja neki su odmah rekli da je akumulator a ovi koji su pod garancijom naravno da su sve zamjenili o bmw-ovom trošku. Ovo što si napisao je super prijedlog tako da za sada neću ništa dirati.
Candromero hvala na savjetu (y) :):)
 
  • Like
Reactions: candromero
To produženo si ti platio ili je bilo?
 
Koliko košta produžena garancija i na šta se odnosi?
 
Koliko košta produžena garancija i na šta se odnosi?

Doplata za dodatne 2 godine garancije ovdje (BiH) kosta blizu 300 EUR i pokriva sve sto i fabricka, ali mora se uplatiti odmah kod kupovine motora ili vrlo brzo nakon. Ako prodje par mjeseci ili predjes par hiljada km, onda vise ne moze.
Inace, iz nekog razloga ova opcija nije ni postojala kod Tomica u BiH (u HR i ostalim susjednim zemljama to uredno postoji), ali sam bio toliko naporan i insistirao na tome da su je na kraju uveli :mrgreen: Tako da sada i svi buduci kupci imaju tu mogucnost (nema na cemu, buduci kupci :mrgreen:)
 
Last edited:
Rečeno mi je da je doplata do 5 godina jamstva za R1250RS u Tomiću ZG 1480Kn...stvarno moraš biti bedast to ne uzeti kod motora koji košta 150k Kn
 
Rečeno mi je da je doplata do 5 godina jamstva za R1250RS u Tomiću ZG 1480Kn...stvarno moraš biti bedast to ne uzeti kod motora koji košta 150k Kn
Provjeri da li ima ograničenja vezano uz kilometražu. Meni su rekli da je ograničeno jamstvo na 80000 km.
 
Doplata za dodatne 2 godine garancije ovdje (BiH) kosta blizu 300 EUR i pokriva sve sto i fabricka, ali mora se uplatiti odmah kod kupovine motora ili vrlo brzo nakon. Ako prodje par mjeseci ili predjes par hiljada km, onda vise ne moze.
Inace, iz nekog razloga ova opcija nije ni postojala kod Tomica u BiH (u HR i ostalim susjednim zemljama to uredno postoji), ali sam bio toliko naporan i insistirao na tome da su je na kraju uveli :mrgreen: Tako da sada i svi buduci kupci imaju tu mogucnost (nema na cemu, buduci kupci :mrgreen:)

Izgleda da si stvarno bio uporan ako si ih uspio nagovoriti (y)

Rečeno mi je da je doplata do 5 godina jamstva za R1250RS u Tomiću ZG 1480Kn...stvarno moraš biti bedast to ne uzeti kod motora koji košta 150k Kn

To je stvarno super povoljno.
 
Provjeri da li ima ograničenja vezano uz kilometražu. Meni su rekli da je ograničeno jamstvo na 80000 km.
Nema ograničenja km, bar ne kod RS, ne znam za GS iako je mehanika ista možda se smatra da kupci GS-a rade veću kilometražu pa se tu žele osigurati
 
Izgleda da si stvarno bio uporan ako si ih uspio nagovoriti (y)



To je stvarno super povoljno.

Moglo bi se reci da sam im krv na slamku popio :mrgreen:, ali stvarno nisam htio odustati. Jer ako je u cijelom svijetu ta opcija dostupna i BMW je nudi, ukljucujuci i centralu u Zagrebu, onda nema razloga da se ne omoguci i ovdje. Posebno kada si vec istresao pozamasnu cifru za motor...
Meni nisu pominjali ogranicenje kilometraze. Samo mi pokazali print ekrana iz interne BMW baze gdje je po broju sasije motora evidentirana produzena garancija.
I posto pominjete RS-a, za modele sa dvocilindarskim motorima je doplata garancije oko 100 EUR jeftinija u odnosu na cetvero(sesto)cilindrase (y)
 
Last edited:
Al voznja do Dabravina i Pajtova ne spada u garanciju :mrgreen:
 
Bio Crvendac malo na tretmanu keramikom :cool:

IMG_3942.jpeg
IMG_3944.jpg
 
Krasan motorić! Nego, može li se u tom sedlu "jahati" sat i pol do dva - bez stajanja?

Moze bez problema. Ali npr 4 sata bez pauze vec malo nazulja. Nije jastuk, ali nije ni daska. Izgleda tanko (i jeste tanko), ali po meni nije do debljine nego je do oblika. Nekako je kao kasika. Sjedis U sjedistu a ne na njemu pa poslije duze voznje bridovi na dijelu gdje se sjediste siri pocnu malo da zuljaju. Planiram da ga malo modifikujem, mozda ubacim tanji sloj memorijske pjene da poravna tu udubinu i bridove i mislim da bi onda trebalo biti ok
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Boogie
Prije tri tjedna nakon vožnje od pola sata kad sam stao i pokušao upali motor nakon desetak minuta samo je "verglao" u prazno i nije htio upaliti.Nakon sat vremena pokušam opet upali najnormalnije.Od tada sam se vozio normalno i nije bilo nikakvih problema sa paljenjem do prije par dana kad nije htio upaliti hladan (prvo paljenje nakon par dana bez vožnje) i skužim da je akumulator gotov, zamjenim ga pali bez ikakvih problema. Kontaktiram BMW i kažu da imaju zabiljež kvar pod šifrom 16 14 07 12 00 da je problem kod vrućeg paljenja i da je potrebno zamjeniti pumpu goriva, cijev goriva i napraviti update kompa. Bmw plača sve ako je motor pod garancijom i čak godinu dana nakon isteka garancije. Naravno ja nemam sreće jer je početak garancije bio 17.04.2017 pa je prošlo tri godine i BMW bi platio iznos pola djelova a ja ruke i pola djelova što iznosi 2675kn.
Sad je pitanje dali je problem bio u akumulatoru ili je stvarno do pumpe goriva?
Ako imaju zabilježen takav opis kvara u BMW-u znači da očito ima dosta slučajeva ?
Ponuda koju sam dobio vrijedi 30 dana a nakon toga nemam pojma nisam ni pitao kako dalje ide i do kad vrijedi??

Odlicno. Moj je vrlo slicno godiste. Sad samo cekam da ne upali...
 
Odlicno. Moj je vrlo slicno godiste. Sad samo cekam da ne upali...

Ma nemoj ništa čekati samo vozi. Ja se nadam da je bilo do akumulatora jer on ako je mrvicu slabiji neće upaliti zbog sve elektronike.
 
Akumulator na XR-u je boljka ali ne zbog slabosti akumulatora vc zbog "viska" elektronike.
Ukoliko ostavite upaljen kontakt na "nekoliko" minuta moze se dogoditi da ceakumulator biti prazan tj. slab da bi pokrenuo motor!

Godiste motora ne igra ulogu