S1000XR

Sto se tice problema sa paljenjem, osim akumulatora i ugrijanog crijeva/pumpe goriva, citao sam da je jedan od uzroka bio i kopca crijeva za gorivo na spoju sa rezervoarom. Navodno je ispadala iz lezista pa bi krenuo curiti benzin, a ni motor nece da upali...
Za vas koji ste svjeze kupili XR-ove, moj savjet bi bio da svakako odete do servisa i provjerite je li bilo opoziva i jesu li odradjeni na vasim motorima. Nista vas ne kosta, a mislim da ce vam odraditi te korekcije i ako motor vise nije u garanciji. Samo je vazno da je bio servisiran u ovlastenim servisima (y)
 
Last edited:
Akumulator na XR-u je boljka ali ne zbog slabosti akumulatora vc zbog "viska" elektronike.
Ukoliko ostavite upaljen kontakt na "nekoliko" minuta moze se dogoditi da ceakumulator biti prazan tj. slab da bi pokrenuo motor!

Godiste motora ne igra ulogu

Prije par dana pročitam čovijek piše da mu je krepao akumulatora na XR-u starom godinu dana pa kao kako je to moguće, orginal BMW.
Kod Tomića akumulator košta 1280kn.
Ja sam kupio Yuasa YTX9-BS koji je za keš 370kn. Ima još jedan koji je duplo skuplji a po njihovom katalogu izbacuje ta dva modela. Ja sam odbarao ovaj jer je skoro isti kao orginal od BMW-a a ovaj drugi model je nešto jači.
 
Sto se tice problema sa paljenjem, osim akumulatora i ugrijanog crijeva/pumpe goriva, citao sam da je jedan od uzroka bio i kopca crijeva za gorivo na spoju sa rezervoarom. Navodno je ispadala iz lezista pa bi krenuo curiti benzin, a ni motor nece da upali...
Za vas koji ste svjeze kupili XR-ove, moj savjet bi bio da svakako odete do servisa i provjerite je li bilo opoziva i jesu li odradjeni na vasim motorima. Nista vas ne kosta, a mislim da ce vam odraditi te korekcije i ako motor vise nije u garanciji. Samo je vazno da je bio servisiran u ovlastenim servisima (y)

Provjerio sam, za ovaj kvar nema opoziva. Imaju registriranu tu grešku ali nema opoziva. Jer kad je opoziv onda mjenjaju sve neovisno o vremenu i starosti motora a kad je ovakav slučaj mjenjaju pod garancijom ili pokriju dio troškova kao što su meni ponudili.
Barem sam ja dobio takav odgovor u Baumgartneru a mail je iz Tomića.
Kad je opoziv ako sam dobro skužio onda nije bitno niti da je motor servisiran u ovlaštenom servisu jer se radi o nekom većem problemu koji njima može stvoriti još veće probleme pa rađe sve zamjene o svom trošku.
 
Last edited:
Prije par dana pročitam čovijek piše da mu je krepao akumulatora na XR-u starom godinu dana pa kao kako je to moguće, orginal BMW.
Kod Tomića akumulator košta 1280kn.
Ja sam kupio Yuasa YTX9-BS koji je za keš 370kn. Ima još jedan koji je duplo skuplji a po njihovom katalogu izbacuje ta dva modela. Ja sam odbarao ovaj jer je skoro isti kao orginal od BMW-a a ovaj drugi model je nešto jači.

Originalni akumulatori koji dodju uz motor su se pokazali kao obicno smece.
Realno, kupio si dosta bolji akumulator od originalnog tako da si miran (y)
 
Originalni akumulatori koji dodju uz motor su se pokazali kao obicno smece.
Realno, kupio si dosta bolji akumulator od originalnog tako da si miran (y)

Nadam se da tako i bude :) :)
Na ovom orginal BMW kaj je bio unutra piše da je iz Brazila :unsure:
 
nakon "testiranja" od ca. 2.600km u relativno ekstremnim uvjetima ( do 36°C temp. zraka ) Metzeler RaodTec 01 SE mi se pokazala kao dobitna kombinacija za XR-a.
XR sam uzeo prosle godine u prosincu a do sada sam vozio:
-- Bridgestone T31
-- dvije zadnje Bridgestone S22
-- Mitas Sport Force +
-- Bridgestone RS 11
-- Metzler RoadTec 01 SE ( sveukupno sam na njima prosao oko 3.000km i ici ce do jedno 5.000)
-- nesto mi jos fali....

Uglavnom po meni najbolja kombinacija mi se pokazala sa RoadTec01SE

Ono sto jos zelim probati ove godine je Michelin Power 5
 
Last edited:
  • Like
Reactions: esso_sa
Teško je usporediti bilo kakve dojmove o gumama jer razlike u vožnji su velike, pogotovo gdje i kako se netko vozi.
Ovo je treći motor koji vozim na Diablo Rosso III sa kojima sam stvarno oduševljen i za sad ne razmišljam o promjeni, trenutno sam napravio oko 7000km i zadnja je skoro gotova ali još nešto sitno može odvoziti.Većina od toga je vožena sa tri kofera i suvozačicom.Vidio slike istih guma vožene većinom po D8 samo vozač na XR-u na 3500km doslovno kao slick izgledala zadnja.
 
nakon "testiranja" od ca. 2.600km u relativno ekstremnim uvjetima ( do 36°C temp. zraka ) Metzeler RaodTec 01 SE mi se pokazala kao dobitna kombinacija za XR-a.
XR sam uzeo prosle godine u prosincu a do sada sam vozio:
-- Bridgestone T31
-- dvije zadnje Bridgestone S22
-- Mitas Sport Force +
-- Bridgestone RS 11
-- Metzler RoadTec 01 SE ( sveukupno sam na njima prosao oko 3.000km i ici ce do jedno 5.000)
-- nesto mi jos fali....

Uglavnom po meni najbolja kombinacija mi se pokazala sa RoadTec01SE

Ono sto jos zelim probati ove godine je Michelin Power 5

Roadtec 01 mi je jako poznata guma. Potrosio sam 3 seta na starom motoru, a evo sada mi je dosao i 4 set na XR-u kao fabricka ugradnja. Jako dobre gume ! Odlican grip, upravljivost, po mokrom ali i potrosnja. I ono sto je bar meni bitno, prakticno se isto ponasaju od nove po potrosene. Nisam vozio tu SE verziju. Iskreno nisam ni znao da postoji ta verzija, ali sada si mi bacio mamac :mrgreen: Ako je obicna R01 odlicna, onda SE za koju upravo citam da je vise prilagodjena sportskim motorima moze stvarno biti pun pogodak ! Definitivno bi je mogao probati kada potrosim ove. Samo moram da vidim ima li kod nas igdje kupiti, a ni Split-Bimba nije daleko ako nema ovdje(y)
 
nakon "testiranja" od ca. 2.600km u relativno ekstremnim uvjetima ( do 36°C temp. zraka ) Metzeler RaodTec 01 SE mi se pokazala kao dobitna kombinacija za XR-a.
XR sam uzeo prosle godine u prosincu a do sada sam vozio:
-- Bridgestone T31
-- dvije zadnje Bridgestone S22
-- Mitas Sport Force +

-- Bridgestone RS 11
-- Metzler RoadTec 01 SE ( sveukupno sam na njima prosao oko 3.000km i ici ce do jedno 5.000)
-- nesto mi jos fali....

Uglavnom po meni najbolja kombinacija mi se pokazala sa RoadTec01SE

Ono sto jos zelim probati ove godine je Michelin Power 5
Koji je dojam save nakon bridgsotne-a osim sto traje 1000-2000 duze :p
 
Koji je dojam save nakon bridgsotne-a osim sto traje 1000-2000 duze :p


S22 mi je držala puno bolje na mokrome i hladnome, ako ti je to bitno, onda opravdava razliku u cijeni, u protivnom sava je bolja.
 
Teško je usporediti bilo kakve dojmove o gumama jer razlike u vožnji su velike, pogotovo gdje i kako se netko vozi.
Ovo je treći motor koji vozim na Diablo Rosso III sa kojima sam stvarno oduševljen i za sad ne razmišljam o promjeni, trenutno sam napravio oko 7000km i zadnja je skoro gotova ali još nešto sitno može odvoziti.Većina od toga je vožena sa tri kofera i suvozačicom.Vidio slike istih guma vožene većinom po D8 samo vozač na XR-u na 3500km doslovno kao slick izgledala zadnja.


ono moje gore napisano je cisto moje osobno iskustvo i neka tzv. preporuka.
 
  • Like
Reactions: bojan

Guma se ponasa vrlo neutralno i stabilno. Bez obzira da li je rijec o pravcu ili zavoju.
Na kocenju u zavoj nema tendenciju uspravljanja motora.
Drzanje ceste je isto tako neutralno na hladnome ili toplome asfaltu.
Po kisi S22 daje onaj sigurniji osjecaj u voznji od Mitasa.
Iako u brzini kretanja nije bilo velike razlike - nisam heroj ulice po kisi vise :) :)

Ono sto je kod S22 sokantno je koliko malo guma moze odraditi!!

Na tri razlicita motora sa 4 razlicita vozaca ( 2x XR, 1x Fazer, 1x R1 ) guma je presla vrlo slicne kilometre: 1.200 - 1.450km.
Gume su bile vozene na temp. zraka od 10 do 25 stupnjeva C po Austriji i Hrvatskoj ( D8 )
Reklamirali smo Bridgestone zadnje gume i dobili nove besplatno. Rezultat je bio potpuno isti.

Prednja guma bi "trebala" izdrzati dvije zadnje. Da, uz onaj osjecaj u trbuhu ...... ja ne bih ponovio to iskustvo.

Vozeni talkovi zraka u gumama su bili oni uobicanjeni: prednja 2,1-2,5 zadnja 2,3-2,9

U usporedbi sa Mitasom ( nakon mojih potrosenih 17 setova ) - ne vidim nikakve prednosti kupovati S22.
Cak mi je Mitas guma odradila vise km.

Usporedba troskova po km je Mitas definitivno bolji: 0,09€/km naspram S22 0,22€/km.
 
Roadtec 01 mi je jako poznata guma. Potrosio sam 3 seta na starom motoru, a evo sada mi je dosao i 4 set na XR-u kao fabricka ugradnja. Jako dobre gume ! Odlican grip, upravljivost, po mokrom ali i potrosnja. I ono sto je bar meni bitno, prakticno se isto ponasaju od nove po potrosene. Nisam vozio tu SE verziju. Iskreno nisam ni znao da postoji ta verzija, ali sada si mi bacio mamac :mrgreen: Ako je obicna R01 odlicna, onda SE za koju upravo citam da je vise prilagodjena sportskim motorima moze stvarno biti pun pogodak ! Definitivno bi je mogao probati kada potrosim ove. Samo moram da vidim ima li kod nas igdje kupiti, a ni Split-Bimba nije daleko ako nema ovdje(y)


SE verzija je skracenica od Sport Edition.
Jos ako ne promijeni karakteristiku prema kraju pada zenidba izmedju mene i SE!!

I kosta negdje oko 270,-€ set ako se ne varam.

Za sada sam na 3.100 prijedjenih km. Sto u racunici daje trosak od 270,-€/3.100km = 0,09€/km
A guma jos nije pri kraju!!!
 
Guma se ponasa vrlo neutralno i stabilno. Bez obzira da li je rijec o pravcu ili zavoju.

Prije sam koristio BT-016 PRO i bio sam zadovoljan svime osim trajanjem oko 3500-4000 laganije voznje na shiveru :)
Sad sam se neckao oko bridgstone i pirelli-a na kraju sam upiknuo Diablo Rosso 3 pa cu vidjeti ako ode brzo onda ode i ja u savu!
 
Jedna od jučer :cool:
20200920_075356.jpg
 
  • Like
Reactions: Feis123 and Village