yamaha mt 03 321cc 2020.

alex_zg

New member
Pozdrav ljudi. Zovem se Aleksandar i iz Zagreba sam. Do sada sam vozio skuter, nekih 10-ak godina, a sada bih prešao na nešto veće. Polažem A kategoriju i kupio bih yamahu mt 03 321cc. S obzirom da se firma uskoro seli putovati ću nekih 28 km u jednom smjer svaki dan. Zanima me da li je taj motor dobar za svaki dan ? Kakvi su troškovi održavanja, tj. da li se isplati s obzirom na godišnju kilometražu imati taj motor? Ako netko ima iskustva s takvim motorom dobro bi došao koji savjet jer mi se motor sviđa, a kupio bih novi. Unaprijed hvala svima na odgovorima
 
Kupio motor prosle godine kao novi vozac za odlazak na posao (~20km dnevno) i povremene voznjice oko ZGa i nakon 10 mjeseci sam na 4000km.
Potrosnja 2.8-3.5l, servis na 1000km je bio besplatan, vidjet cemo na kraju 9og cijenu redovnog servisa.
Za prvi motor nemam nikakve primjedbe, lagan i okretan za po gradu, dovoljno snage za moje potrebe. Udoban prvih 150km, nakon toga guzica otpada (183/85)
 
ja sam iste visine. bojao sam se da će mi biti premali za tu visinu ali vidim da je ok. javi se kada obaviš servis u 9. mj.
 
:mrgreen:Motor je super pogođen, vozio sam ga 2 godine i za po gradu i povremene vikend vožnje super, išao sam s njime ZG-PU jednodnevno i sve u redu. Krajnja brzina ti je preko 180 što znači da lagano možeš i 130-140 bez forsiranja mašine, nije neki potrošač ni zahtjevan za održavanja, jedina mana su mu tvorničke michelinke, ostalo nemaš šta, svog sam nedavno prodao teška srca bez točkice sa 15tkm. U toj klasi jedino nisam probao Z400, naspram ktma i honde mi puno bolje leži i punije izgleda, a tek kad staviš otvoreni auspuh pa krene pjevat, jaoo... ljepše se čuje od Z650 moram priznat
 
Evo baš mi je drago čuti da ste zadovoljni s ovim motorom. Jedva čekam da na proljeće prodam svoj skuter i kupim novu mt 03. Pregledao sam puno filmića na youtubu i svi ukazuju na dobru kvalitetu, udobnost, ubrzanje i ne tako skupe troškove održavanja. Osim toga može se kupiti puno dodatne opreme za nju tako da je to neki best buy s obzirom na cijenu novog motora i kvalitete.
 
Jesi bacio oko na Z400? Po svim youtube recenzijama je Z400/Ninja 400 best buy u toj klasi i općenito, osim što su par tisuća skuplji, sve ostalo je bolje nego na ostatku klase.
 
:mrgreen:Motor je super pogođen, vozio sam ga 2 godine i za po gradu i povremene vikend vožnje super, išao sam s njime ZG-PU jednodnevno i sve u redu. Krajnja brzina ti je preko 180 što znači da lagano možeš i 130-140 bez forsiranja mašine, nije neki potrošač ni zahtjevan za održavanja, jedina mana su mu tvorničke michelinke, ostalo nemaš šta, svog sam nedavno prodao teška srca bez točkice sa 15tkm. U toj klasi jedino nisam probao Z400, naspram ktma i honde mi puno bolje leži i punije izgleda, a tek kad staviš otvoreni auspuh pa krene pjevat, jaoo... ljepše se čuje od Z650 moram priznat
Taj motorić ide preko 180?
 
Da, moje je išo nekih 188kmh, frend je uspio navuć nešto preko 190:mrgreen:. Što se toga tiče top
 
Testovi su pokazali 180 km/h, iako po GPS 166 km/h.
Meni je 125 4T ispisao zbog glupog senzora 199 km/h pa ide max. 112 km/h po satu. (105 km/h u papirima).
Svaki sat laze min. 5-6% max. 10% + 4 km/h = 5-7-14 km/h
 
Testovi su pokazali 180 km/h, iako po GPS 166 km/h.
Meni je 125 4T ispisao zbog glupog senzora 199 km/h pa ide max. 112 km/h po satu. (105 km/h u papirima).
Svaki sat laze min. 5-6% max. 10% + 4 km/h = 5-7-14 km/h
S obzirom da Pegaso Strada ili Duke 3 jedva dohvate 180, ovo je odličan rezultat.
 
  • Like
Reactions: diesel power
S obzirom da Pegaso Strada ili Duke 3 jedva dohvate 180, ovo je odličan rezultat.

Svakako odlican rezultat, makar bih ja MT-03 usporedio sa Kawasaki Z400 / Duke 390. Duke 3 je supermoto za zabavu, a Pegaso Strada soft supermoto (kao XTX) a ne krajnju brzinu.
 
Last edited:
Duke 390 pegla MT-a do nekih 80-90kmh(radili drag race), nakon toga zaostaje sve vise i vise... a Z400 ima par konja više od MT-a i isto je dvocilindraš tako da ga sigurno lijepo namaže.
Testovi su pokazali 180 km/h, iako po GPS 166 km/h.
Meni je 125 4T ispisao zbog glupog senzora 199 km/h pa ide max. 112 km/h po satu. (105 km/h u papirima).
Svaki sat laze min. 5-6% max. 10% + 4 km/h = 5-7-14 km/h
Naravno, nisam ga mjerio gps-om ali evo nek bude 10-15kmh manje od 190 to je super. Motor radi fantasticno, malo je lijen u nižim okretajima zbog auspuha ali otvoreni to rješava bez problema...A KTM je priča za sebe, ni malo mi se nije dopao, ni sličan MT-u i Z400, po položaju sjedenja, načinu vožnje, radu motora... Za tu klasu defitivno MT ili Z
 
MT 03 mi vec duze vrime zapinje za oko, a visok sam 186-187 pa me zanima oce mi bit mal taj motor?? U autoskoli sam vozio mt 07 sa blokadom i bio mi je dobar...