Novi GS/GSA

Prije par dana primijetio sam da mi je mjenjač nekako ostao između pete i šeste brzine. Zaslon je bio prazan. Sad kad sam ostao bez snage, nisam mogao odmah prebaciti u šestu brzinu
 
Ili si ga zakucao u blokadu obrtaja pa ti je oduzeo snagu ili si ga “ubio” sa quickshifterom (ako ga imas) jer on radi po principu prekidanja paljenja kada saltas navise. Ako ne uklopis brzinu, a guras pedalu i budes onako izmedju, qs se aktivira (gasi paljenje) i oduzima snagu, a ti i dalje guras pedalu jer nece da uklopi brzinu. Desilo mi se par puta na r1200r. Kuplung i uvjerljivi udarac po pedali salta brzinu i rjesava problem :)
 
  • Like
Reactions: Boris87
I meni se isto desava na kawi ..al kod mene nije garant do kvikisiftera :mrgreen: ..isto nista na zaslonu..uradio sam ko sto esso predlaze i uklopi od prve..malo zakrci mjenjac al kawa je to nije bmw...nece crknut
 
  • Like
Reactions: e39
Ako ti je u ROAD modu, a opalio si po gasu moguće je da aktivira ASC i nisi skužio. Zvuk i osjet gubljenja snage je kao da je proklizilo kvačilo. Vozi na Dynamic i probaj opet. Čisto sugestija jer sam se ja za isto zabrinuo da klizi kvačilo kod žešče vožnje. LP
 
Upadne u falši neutral, to se i meni dogodilo na Blackbirdu i Crosstoureru jedan put!
 
Last edited:
Uh uh uh jebem Vam lebac ..... 5h mi trebalo da procitam sve sto ste pisali....
Dakle situacija je ozbiljna ..... Ovih dana idem na test adv .....pa cemo biti malo pametniji .. .
Ali da ....nikako nije ugodno 150k iskesirati pa da te pocne jebati ....vozio xr dobar bajk ali.......ima ono ali .....vozio mts enduro auuuuuuuuuuu auuuuuuuuu uf komad motora neke blage vibracije na rukama ali vjerovatno oguglas nakon nekog vremena ..... Ali znaci top bajk
A za kraj adv 1250 uf ....idem bez nekog velikog ocekivanja pustit cu da vrijeme svoje kaze.....a svakako cu dojmove ispricati....
Nego jebem me to zveckanje sto pisete....a i na forumima pisu... .ajde kocnice ko ih jebe pripisale ....promjeni i has dalje
Ali da mi otvaraju novi bajk pa razbolio bi se ,ranio prstom bacio s mosta .....
Bas bas sam lud zbog toga......pa zar je moguce da si gs to dopusti jaoooooooo kukakm a ni nemam ga hehhehehehhehhe
 
Uh uh uh jebem Vam lebac ..... 5h mi trebalo da procitam sve sto ste pisali....
Dakle situacija je ozbiljna ..... Ovih dana idem na test adv .....pa cemo biti malo pametniji .. .
Ali da ....nikako nije ugodno 150k iskesirati pa da te pocne jebati ....vozio xr dobar bajk ali.......ima ono ali .....vozio mts enduro auuuuuuuuuuu auuuuuuuuu uf komad motora neke blage vibracije na rukama ali vjerovatno oguglas nakon nekog vremena ..... Ali znaci top bajk
A za kraj adv 1250 uf ....idem bez nekog velikog ocekivanja pustit cu da vrijeme svoje kaze.....a svakako cu dojmove ispricati....
Nego jebem me to zveckanje sto pisete....a i na forumima pisu... .ajde kocnice ko ih jebe pripisale ....promjeni i has dalje
Ali da mi otvaraju novi bajk pa razbolio bi se ,ranio prstom bacio s mosta .....
Bas bas sam lud zbog toga......pa zar je moguce da si gs to dopusti jaoooooooo kukakm a ni nemam ga hehhehehehhehhe
Uzmi guglatech carapu(filter) i u Honde uzmi novu Africu Twin Adv Sports ES
Nek ti ugrade carapu i to je to(mada izgleda da samo amere to jebe.mozda radi njihovog goriva.ko ce ga znat)
Miran si 15 god.....
Sve drugo..... drz nedaj......cim izade novi model moras minjat.....
 
Za 2021 i 40-togodišnjicu, GS ostaje praktično isti! Dolaze nove boje, adaptivna svjetla (doplata), grijanje siceva (doplata) i ECO mod kao standard ( nebulozno)....
TFT ostaje isti a najavljeni prošireni model sa integriranom navigacijom ide u RT.
Ono čemu sam se nadao i o čemu se već neko vrijeme govori, GS 1300M sa 160 ks za sada ne dolazi.
 
  • Like
Reactions: Roky99
Za 2021 i 40-togodišnjicu, GS ostaje praktično isti! Dolaze nove boje, adaptivna svjetla (doplata), grijanje siceva (doplata) i ECO mod kao standard ( nebulozno)....
TFT ostaje isti a najavljeni prošireni model sa integriranom navigacijom ide u RT.
Ono čemu sam se nadao i o čemu se već neko vrijeme govori, GS 1300M sa 160 ks za sada ne dolazi.
Boxer motor GS(A) je dosa do svog limita ako se ne varam.nema vise dalje
Ako misle povecavat snagu adio boxer ili izrada potpuno novog boxera.....a to kosta ajme......
Prema tome.....
 
Boxer motor GS(A) je dosa do svog limita ako se ne varam.nema vise dalje
Ako misle povecavat snagu adio boxer ili izrada potpuno novog boxera.....a to kosta ajme......
Prema tome.....
Ta priča kako je boxer došao do limita se uporno gura već više od deset godina pa ipak sa svakim novim GS-om podignu snagu...
 
Svjetlo u zavojima, prednji zmigavci, zadnji zmigavci koje sluze i kao stop svjetlo, kocenje motorom, ovo su sve sa XR-a pokupili. Mogli su se malo vise potruditi, a ne kupiti postojece dijelove sa police i predstavljati kao inovaciju. Jedino sto je po meni lijepa inovacija je automatska nivelacija prednjeg fara. Posebno korisno kada natovaris motor gdje neizbjezno snop svetla zavrsi u nebesima
I ja sam iskreno ocekivao neki M GS za 40 godina postojanja
 
Svjetlo u zavojima, prednji zmigavci, zadnji zmigavci koje sluze i kao stop svjetlo, kocenje motorom, ovo su sve sa XR-a pokupili. Mogli su se malo vise potruditi, a ne kupiti postojece dijelove sa police i predstavljati kao inovaciju. Jedino sto je po meni lijepa inovacija je automatska nivelacija prednjeg fara. Posebno korisno kada natovaris motor gdje neizbjezno snop svetla zavrsi u nebesima
I ja sam iskreno ocekivao neki M GS za 40 godina postojanja
Unatrag par mjeseci dolaze “insajderske” informacije da je 1300 M spreman za proizvodnju a kako ove godine BMW kasni sa objavom modela za slijedeću godinu bio sam gotovo uvjeren da ide novi model....
 
Svjetlo u zavojima, prednji zmigavci, zadnji zmigavci koje sluze i kao stop svjetlo, kocenje motorom, ovo su sve sa XR-a pokupili. Mogli su se malo vise potruditi, a ne kupiti postojece dijelove sa police i predstavljati kao inovaciju. Jedino sto je po meni lijepa inovacija je automatska nivelacija prednjeg fara. Posebno korisno kada natovaris motor gdje neizbjezno snop svetla zavrsi u nebesima
I ja sam iskreno ocekivao neki M GS za 40 godina postojanja
M GS postoji odavno, zove se KTM 1290 SuperAdventure
 
1290 SA je upravo to. Puno bolji GS sa karakteristikama XR-a. Jedino puno bolji.
Nisi daleko od istine ali ja bi to ipak malo preformulirao! 1290 SA ima potencijal da bude puno bolji od GS-a. Naravno, opet se vraćamo na priču šta kome odgovara ali meni 1290 SA ima odličan motor, mjenjač i quickshifter ali ima i pretvrd ovjes, previše vibrira, zatrzava na nižim okretajima i sic je udobnosti hrastove fosne, kočnice su mi preslabe za njegovu snagu, imam utisak da su čak malo slabije od GS-ovih... Ima prekrasno usku siluetu ali sa koferima je puno širi od GS-a. Ima tu još stvari koje su problematične vjerojatno samo meni, primjerice nije mi jasno ako su već ugradili prekrasan veliki displej zašto onda na njega staviti tako sitne brojke...
Sve u svemu po meni 1290SA mora proći jedno temeljito "fino brušenje" kako bi bio puno bolji od GS-a.
 
Nisi daleko od istine ali ja bi to ipak malo preformulirao! 1290 SA ima potencijal da bude puno bolji od GS-a. Naravno, opet se vraćamo na priču šta kome odgovara ali meni 1290 SA ima odličan motor, mjenjač i quickshifter ali ima i pretvrd ovjes, previše vibrira, zatrzava na nižim okretajima i sic je udobnosti hrastove fosne, kočnice su mi preslabe za njegovu snagu, imam utisak da su čak malo slabije od GS-ovih... Ima prekrasno usku siluetu ali sa koferima je puno širi od GS-a. Ima tu još stvari koje su problematične vjerojatno samo meni, primjerice nije mi jasno ako su već ugradili prekrasan veliki displej zašto onda na njega staviti tako sitne brojke...
Sve u svemu po meni 1290SA mora proći jedno temeljito "fino brušenje" kako bi bio puno bolji od GS-a.

Po ovom tvom poređenju u odnosu na GS ispada da je 1290SA skoro pa isti kao XR po prednostima i manama. S tim da XR ne zatrzava i nema slabe kocnice, a ni ovjes nije pretvrd (mozda jeste na starom)
 
Po ovom tvom poređenju u odnosu na GS ispada da je 1290SA skoro pa isti kao XR po prednostima i manama. S tim da XR ne zatrzava i nema slabe kocnice, a ni ovjes nije pretvrd (mozda jeste na starom)
Da, zato sam i napisao da bi bilo realnije porediti ga sa XR-om jer su po meni to koncepcijski sličniji motori. Opet ponavljam to je moj doživljaj tog motora, netko drugi će ga vjerojatno drugačije doživjeti.
 
Da, zato sam i napisao da bi bilo realnije porediti ga sa XR-om jer su po meni to koncepcijski sličniji motori. Opet ponavljam to je moj doživljaj tog motora, netko drugi će ga vjerojatno drugačije doživjeti.

Mozda dijele karakter, ali tesko da su koncepcijski isti. Mozda je realnije gledati na 1290 SA kao XR koji je zaista sposoban za terensku voznju. Jer XR, iako ga predstavljaju kao neki Adventure, realno nije motor za terensku voznju
 
Last edited: