Motori koje ne vidjamo bas svaki dan

Nedavno sam bio na jednom moto susretu u Italiji,nekoliko stotina HD pokoja Honda,Yamaha,Kawa...
DSCF6072.JPG
 

Attachments

  • DSCF6067.JPG
    DSCF6067.JPG
    283.7 KB · Views: 78
  • DSCF6066.JPG
    DSCF6066.JPG
    258.8 KB · Views: 93
  • DSCF6065.JPG
    DSCF6065.JPG
    253.9 KB · Views: 88
  • DSCF6062.JPG
    DSCF6062.JPG
    330.5 KB · Views: 73
  • DSCF6061.JPG
    DSCF6061.JPG
    314.3 KB · Views: 81
  • DSCF6034.JPG
    DSCF6034.JPG
    213.5 KB · Views: 80
  • Like
Reactions: ZP1993
Dobar mi je onaj chopper s redna 4 cilindra sa DSCF6066.JPG slike (fora su mi takvi chopperi i cruiseri sa "neuobičajenim" mašinama).Imaš još koju fotku tog motora?


Kad ti se vec svidja onaj suzuki onda pronjuskaj ovde jer su oni u proizvodili kitove za takvu konfiguraciju masine

 
  • Like
Reactions: ZP1993
Znam da zavisi o stanju ali koliko vridi ovaj/ovakav primjerak?


Pitas me dosta nezgodno pitanje

Netko ce cijeniti svoj motor vagon novaca i ako krenes sa njim polemizirati doci ce sigurno do svadje

Konkretno ovaj primjerak ima poliranu sasiju, zadnju vilicu i rubove felgi a tvornicki to nije bio slucaj pa se sada moze sumljati na moguci pad ili koju slicnu avanturu
Satovi su orginalni ali npr. zadnj zmigavci nisu i nedostaje zadnji blatobran

Imas ih vec od 4000 eura ( govorim o SB6 koja ima 1100 agregat ) jer me samo ona i interesira

SB6R sta je kasniji model sa pojacanom vilicom drugacijim auspuhom i prednjom maskom sam gledao u IT za 6000 eura u tvornickom stanju bez pada ( motor je dugo stajao pa treba kompletan servis ) u Njemackoj motor u besprijekornom stanju sa 8000km na satu 8900 eura sada na to dodati treba davanja i ostale troskove

Znaci ako je stvarno tip top i ako je netko zaljubljenik onda ce biti sprema izdvojit i dobre novce ( cca 10000 )

 
  • Like
Reactions: singlica
Ja ti iskreno ne volim ulaziti u polemike sa vlasnicima jer ti je to idealna situacija za skandal

Sta se tice V-DUE to je motor koji je i bankrotira Bimotu ( jedan od bankrota ) jer su ulozili brdo novaca u razvoj a motor doslovno nikad nije radio kako treba radi tog nesretnog el. ubrizgavanja nego su ih ljudi vrlo cesto kupovali ispod cijene i konvertirali na karburatore

Umjetnicko djelo ali neuspjeh

https://www.odd-bike.com/2012/11/bimota-v-due-500-bike-that-killed-bimota.html
 
  • Like
Reactions: Spin and Spider
Baš lijep prizor.Zweitakti na djelu,sve puno dima tak da su me prek tableta zapekle oči.U ekipi smo imali jednu Yamahu Rd500 i kasnije jednu nsr400.Dvotaktna vremena na djelu . 👍 :cool:
 
Jesam ja lud ili meni Bimote djeluju kao da su napravljene u garazi u Trnbusima?

Jos ova sa poliranom ramom pogotovo.

Mislim, bez uvrede stovateljima, al ova greda aluminija koja je rama...zadnja vilica...
 
uzmu japansku mašinu i onda oko nje naprave cirkus, jednom su pokušali nešto svoje napraviti i onda su propali :mrgreen: doduše ovo iz oglasa nema veze s bimotom, ali meni su također dizajnom najružniji talijan..
 
Neka meni cirkus u garazi ja se bunit necu

Inace sicam se kad je DB1 izasa i spasio ih od bankrota koji im je tada visio povise glave ( ne za dugo jer su ipak uspili sjebat stvar )

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/bimota/bimota_db1.htm

Jednom sam napisa da njihov dizajn sigurno je vise bio sokantan i funkcionalan nego lip ali ti motori su uvik bili stvar prestiza i malo je njih doslo kod nas a jos se manje vozilo kako treba
 
Last edited: