SV650S

Ti si jedan od onih od kojih se želudac okreče ljudima na ovom forumu. Nauči poštovati ljude koji pošteno rade svoj posao i spremni su pomoći u svakom trenutku, ako mogu.
To što se vrti reklama od Suzukija i Fantica na forumu, vjerujem da ti ide na živce, ali takvi kao što sam ja pomažu da ovaj forum funkcionira.
Haug🖐
vidim da si editirao post, pa da ti ne ostanem dužan
ti nauči poštovati ljude od kojih živiš, svoje kupce, nuditi dio koji je precijenjen minimalno 5-6 puta i glumiti da radiš dobro djelo je krajnje degutantno, kao što rekoh, izgubio si pojam s (hr) realnošću
također, žalosno je što ti i tvoji mehaničari ne znate otkloniti banalni kvar za cifru koja je normalna s obzirom na realnu vrijednost vozila i dijela koji treba složiti

a ja ti garantiram da sam na ovom forumu pomogao više ljudi nego ti i uvijek sam spreman pomoći svakom tko je normalan i traži pomoć, ali se time ne hvalim uokolo i naokolo, a oni kojima se želudac okreće od mene to u potpunosti i zaslužuju i drago mi je da vam to mogu priuštiti
 
Uostalom 2min googlanja:


Mi ne držimo zamjenske dijelove i ponudio sam ti cijenu 580 kn jeftiniju od regularne koju su ti ponudili u Noveme Nove..Uzmi slobodno tu. I ja bih uzeo zamjensku na tvom mjestu, ako je ima..
 
Last edited:
ja sam se cesto pitao, zasto je u becu sat rada mehanicara u ovlastenoj radnji izmedju 100 o 200 eura.
imobilije su od 3500 eura kvadrat, nagore je cijena otvorena i mislim da i ide i u 10ke tisuca eura.
zahtjevi firme koja se zastupa u uredjenju prodajnog prostora i radione su jako visoki, skolovanje i usavrsavanje osoblja.
sad munjshild racuna troskove covjeka u fushu koji ugradjuje polovne dijelove sa ibeja, ne placa porez ni na djelove ni na rad sa cijenama firme u koju su ulozene stotine tisuca eura, koja uz to svojim djelovanjem ostvaruje radna mjesta, koja on svojim neumjesnim komentarima pokusava ukinut.
sta reci.
 
uzeo sam ove godine dva motora iz austrije pa sam vidio kako rade ti mehaničari kojima je sat 100-200 eura, za oba motora sam dobio hrpetinu računa od održavanja i po oba sam se našarafio i ja i frend mehaničar da ih dovedemo u stanje koje zadovoljava moje kriterije

na sedmici je dečko potrošio 2000 eura, a kreteni mu nisu znali složiti frge, iste te frge je moj mehaničar složio za par sati posla i izašlo me s kompletnim setom za reparaciju 200tinjak eura

na tuonu falilo pola šarafa, prisiljeni navoji, a stručnjaci su štelali i trimpotove i sinkronizirali ubrizgavanje, vjerojatno na ecipecipec
 
Ja sam već na par motora stavia pumpu od punta, cca 150-250kn.
I voze godinama bez problema.
Dimenzije i pritisak su jedino na sta triba obratit' pažnju.
 
  • Like
Reactions: neven
uzeo sam ove godine dva motora iz austrije pa sam vidio kako rade ti mehaničari kojima je sat 100-200 eura, za oba motora sam dobio hrpetinu računa od održavanja i po oba sam se našarafio i ja i frend mehaničar da ih dovedemo u stanje koje zadovoljava moje kriterije

na sedmici je dečko potrošio 2000 eura, a kreteni mu nisu znali složiti frge, iste te frge je moj mehaničar složio za par sati posla i izašlo me s kompletnim setom za reparaciju 200tinjak eura

na tuonu falilo pola šarafa, prisiljeni navoji, a stručnjaci su štelali i trimpotove i sinkronizirali ubrizgavanje, vjerojatno na ecipecipec


postavljao si slike od tih motora sto si ih u austriji platio po 500 evra, aprilija je izgledala kao da ju je neko bacio u potok prije 10 godina, sad si ti kupio na ibeju sat sa 50 000 manje kilometara i to nazivas slaganjem.
 
  • Haha
Reactions: diesel power
Ja sam već na par motora stavia pumpu od punta, cca 150-250kn.
I voze godinama bez problema.
Dimenzije i pritisak su jedino na sta triba obratit' pažnju.


Naravno, ako odgovara-zašto ne? Nije to neka filozofija..Ali netko hoće samo original dio ili nema zamjenskog dijela.A original dio je skup iz više razloga..Kontrolirana kvaliteta, ime na proizvodu, savršeno odgovara, sigurnost da te neće izdati, itd..To ima svoju cijenu koju sastavlja proizvođač, a te cijene su u pravilu puno više nego li kod zamjenskih dijelova..
To je svakome jasno..
Mi ne prodajemo zamjenske dijelove ni filtere, ali ako ih stranka donese mi ih ugradimo..
Odgovaramo za svoj rad, ali ne i za funkcioniranje neoriginalnih djelova..
 
  • Like
Reactions: maRRin 06
Naravno, ako odgovara-zašto ne? Nije to neka filozofija..Ali netko hoće samo original dio ili nema zamjenskog dijela.A original dio je skup iz više razloga..Kontrolirana kvaliteta, ime na proizvodu, savršeno odgovara, sigurnost da te neće izdati, itd..To ima svoju cijenu koju sastavlja proizvođač, a te cijene su u pravilu puno više nego li kod zamjenskih dijelova..
To je svakome jasno..
Mi ne prodajemo zamjenske dijelove ni filtere, ali ako ih stranka donese mi ih ugradimo..
Odgovaramo za svoj rad, ali ne i za funkcioniranje neoriginalnih djelova..

Vrlo često taj "original" dio proizvodi proizvođač koji proizvodi zamjenski dio...
 
Naravno, ako odgovara-zašto ne? Nije to neka filozofija..Ali netko hoće samo original dio ili nema zamjenskog dijela.A original dio je skup iz više razloga..Kontrolirana kvaliteta, ime na proizvodu, savršeno odgovara, sigurnost da te neće izdati, itd..To ima svoju cijenu koju sastavlja proizvođač, a te cijene su u pravilu puno više nego li kod zamjenskih dijelova..
To je svakome jasno..
Mi ne prodajemo zamjenske dijelove ni filtere, ali ako ih stranka donese mi ih ugradimo..
Odgovaramo za svoj rad, ali ne i za funkcioniranje neoriginalnih djelova..
OEM ok ako je motor relativno novi.
U ovom slučaju je OEM ¼ cijene vrijednosti motora/vozila. :mrgreen:
 
Istina...Ne proizvodi proizvođač motora puno dijelova koji se nalaze na motoru..To je tako..Od elektronike, preko dijelova mašine, ovjesa , instrumenata, kočnica do guma..To je normalno..Ustvari, večina motocikla je proizvedena od strane kooperanata..
 
jebiga... nisu honde, jamahe, suzukiji.... ko npr. rimac, pa da rade sve 100% u kući....

Ne radi ni rimac kočnice stakla sjedala felge itd itd...

Kako je Bob rekao, kooperanti...

A ne vjerujem ni da proizvodi elektroniku ni elektromotore... On odradi razvoj i prototip, pa proizvodnju prepusti koperantu...

Baterije, tj ćelije kupuje od koperanta koji i ima vlasnički udio, a on ih sklapa u gotov proizvod...
 
Ne radi ni rimac kočnice stakla sjedala felge itd itd...

Kako je Bob rekao, kooperanti...

A ne vjerujem ni da proizvodi elektroniku ni elektromotore... On odradi razvoj i prototip, pa proizvodnju prepusti koperantu...

Baterije, tj ćelije kupuje od koperanta koji i ima vlasnički udio, a on ih sklapa u gotov proizvod...
 
  • Haha
Reactions: Shepa and Igor28