Uvoz oldtimer motocikla

Rudar

Active member
Pozdrav svima, ispričavam se ako negdje postoji odgovor/objašnjenje procedure ali ja ga nisam našao,koji bi mi sve razjasnio.
Znači, našao sam motor koji me zanima u Njemačkoj, stupio u kontakt s prodavateljem(dogovor oko cijene).
E sad me zanima koje su mi opcije ili koje su najbolje procesura uvoza. Prijevoz mogu riješiti(imam kolegu gore koji bi mogao dovesti motor).
Mene zanimaju detalji , procedure poslje.
Svaki savjet,zlata vrijedi.
Hvala unaprijed
 
Iz D unosiš motor (unutar EU), pošto je motor stariji od trideset godina unosiš ga kao oldtimera. Na Carini platiš PPMV 2000 kn paušalno, i imaš ako se ne varam dvije ili tri godine da Carini dostaviš potvrdu o razvrstavanju motora od Hrvatskog oldtimer saveza, tada ti vrate tih 2000 kn.
 
  • Like
Reactions: Dale
Iz D unosiš motor (unutar EU), pošto je motor stariji od trideset godina unosiš ga kao oldtimera. Na Carini platiš PPMV 2000 kn paušalno, i imaš ako se ne varam dvije ili tri godine da Carini dostaviš potvrdu o razvrstavanju motora od Hrvatskog oldtimer saveza, tada ti vrate tih 2000 kn.
Hvala za informaciju,
Ijako ne vjerujem da bi država nešto vratila ,Al ajde nije ni 2000kn puno previše taman da i ne vrate.
 
Hvala za informaciju,
Ijako ne vjerujem da bi država nešto vratila ,Al ajde nije ni 2000kn puno previše taman da i ne vrate.
U konačnici bi to koštalo isto, ishodovanje potvrde od HROS-a nije besplatno. Jedina prednost je da bi sa tom potvrdom imao pravo na PV tablicu (povijesno vozilo), znalo bi se koliko taj motor kao takav vrijedi, pa u slučaju da doživiš sa tim motorom prometnu nezgodu, osiguranje ne bi isplatilo mizernu odštetu, već utvrđenu vrijednost motora po HROS-u.
 
Znači, našao sam motor koji me zanima u Njemačkoj, stupio u kontakt s prodavateljem(dogovor oko cijene).

Kako je islo pregovaranje, dali si uspio smanjiti cijenu?
Dali se uopce isplati pregovarati?
 
Ma nisu neki novci,a motor je rijedak,i u relativno dobrom stanju. Tako da nisam,a iskreno i ne znam spuštati cijenu. Da mi ne odgovara,nebih mu se ni javljao.
Tako da, koliko je tražio,bude dobio
 
Bitnije mi je bilo s ajde motor korektan ,i da je kao i što je na slikama, tražio sam neke novije, pa snimku upaljenih(to mi se čini dosta bitno kod starih motora) bar znaš da radi,ili je radio.
 
Aaaaa to je frka/problem hahaha.
Evo ovako, nedavno sam si kupio R60/7, i oduševljen sam s oldtimerom (malo za promjenu od mog K1300R),
znači radi se o motoru za moju suprugu , za 20 godišnjicu braka(veljača nagodinu), supruga je vozila motore prije,sad je više suvozač,ali pokazuje" znakove" da bi i samostalno vozila.
Tako da sam tražio motor za nju i odluka je konačno pala na...
Hondu CB200
I to sam baš tražio 1977.godinu, da im se poklapaju god. proizvodnje
 

Attachments

  • $_59 (25).jpeg
    $_59 (25).jpeg
    274.8 KB · Views: 89
  • $_59 (19).jpeg
    $_59 (19).jpeg
    177.5 KB · Views: 79
Pozdrav ljudi, znam da je ovo bilo davno ali nadam se da ste jos aktivni.

Znaci ja sam u situaciji da razmisljam uvesti Hondu CB 550 iz Njemacke u HR. Motor je naravno oldtimer, u cafe racer stilu. Trenutno je registriran u Njemackoj i sve preinake su u skladu s propisima i prijavljene. Jel mi moze netko potvrditi postupak unosa u HR? Znaci ja ga unesem kao oldtimera, platim samo 2000kn troska, nema poreza jel tak?
A kaj se tice preinaka, jel moram s njim na homologaciju ako je motor registriran u Njemackoj u istom stanju?

Puno vam hvala
 
Ako je u D bio registriran kao oldtimer, moras ga registrirati na PV table kod nas i ne placas 2000 kn pausal carine vec placas elaborat HROS-u u iznosu od 1800 kn. Isti taj elaborat moras opet platiti svake tri ili cetiri godine. Gnjavaza oko uviza i registracije koja traje barem tri tjedna. Tablice si naruci uanorijed jer se i one cekaju tjedan dana. Uglavnom nasi slonovi su zakomplicirali sto god je bilo moguce.
 
Dali svako vozilo starije od 30 godina ima status oldtimera ili postoji nekakva kategorizacija?
 
Po definiciji je svaki stariji od 30 oldtimer, samo je na vlasniku da li ce ga dati na procjenu HROS-u i legalizirati kao oldtimer ili nastaviti voziti kao normalni auto.
 
Pozdrav ljudi, znam da je ovo bilo davno ali nadam se da ste jos aktivni.

Znaci ja sam u situaciji da razmisljam uvesti Hondu CB 550 iz Njemacke u HR. Motor je naravno oldtimer, u cafe racer stilu. Trenutno je registriran u Njemackoj i sve preinake su u skladu s propisima i prijavljene. Jel mi moze netko potvrditi postupak unosa u HR? Znaci ja ga unesem kao oldtimera, platim samo 2000kn troska, nema poreza jel tak?
A kaj se tice preinaka, jel moram s njim na homologaciju ako je motor registriran u Njemackoj u istom stanju?

Puno vam hvala
Mozda pomognem
Suzuki gsx 1100 82g
Špediter je zvao zavod za mjeriteljstvo (nije obavezan ali ga je volja raditi mozes i sam zvati).

Zavod je izdao potvrdu o alternativnom uvozu jer je motor 40 g star i po tom nalogu se izvrsila homologacija.

Ne znam sada da li preinake prolaze jer je ovaj motor u originalnom stanju ali ako imas papir to bi trebalo biti ok.(mozda najbolje nista ni ne spominjati pa ako zapne reci da imas papire)

Cijena je 2000 fiksno za alternativni uvoz plus 300kn špediteru i homologacija itd.
Old timer se nigdje nije spomenuo i u 7 dana motor je bio regan kod nas.
 
  • Like
Reactions: sacs-in-line four
Po definiciji je svaki stariji od 30 oldtimer, samo je na vlasniku da li ce ga dati na procjenu HROS-u i legalizirati kao oldtimer ili nastaviti voziti kao normalni auto.

Plus što mora biti u stanju originala (ili jako blizu glede osnovnih stvari) da bi se priznao kao oldtimer, nije svaki stariji od 30 godina automatski oldtimer.
 
Plus što mora biti u stanju originala (ili jako blizu glede osnovnih stvari) da bi se priznao kao oldtimer, nije svaki stariji od 30 godina automatski oldtimer.
On se kod nas niti ne mora sluzbeno voditi kao starodobno vozilo, oldtimer, ali ga carine kao takvog jer je stariji od 30 godina.
 
  • Like
Reactions: Village