Honda X-ADV

Na koliko điri ide X-adv u blokadu
2017 god i novi nakon toga
Vjeroajtno je isto i sa NC 750 X/S i Integron
Aprilja je nesto spominja
čini mi se da od 2019-e kad se ručno minjaju brzine ide do 7500, a oni prije oko 6500
u automatskom modu uvik isto...nešto prije 6500
 
ako su za 2020-u dodali to onda ide, nisan nigdi to vidija
moj je 2019. i u atomatskom ide kao i prijašnja godišta do 6500, samo u manualnom ide do 7500
 
i moj je 2019,kad bi iša iskoristit naš lipi splitski asfalt za koji bok i u blokadu bi iša tek posli uvatia drugu,očito mu nisi dušu vadija :mrgreen:
 
vjerojatno si novi u ciloj ovoj priči o motorima i đirevima...jer to nebi ni pomislija😎
uglavnom ne virujem da u automatskom modu ide dalje od 6400, jer je tako poštelana automatika. u manualu je druga priča i tamo si sam šef, a ja ga tako vozin 99,999% vrimena
 
  • Like
Reactions: roberto
Danas sam okrenuo 11000 km na brojaču, što će reći da sam u pola godine otkako ga imam, sa traktorićem napravio oko 9200 km. I svakim tim kilometrom mi se sve dublje ovo dvotočkalo uvlači pod kožu svojom svestranošću i jednostavmošću. Mislim da ćemo se prilično dugo i lijepo družiti.
 

Attachments

  • IMG_20201031_165043-01.jpeg
    IMG_20201031_165043-01.jpeg
    337.8 KB · Views: 206
Ova navlaka sica s memory pjenom je prva liga, udobnost je skočila drastično, popeglala mi je onu izbočinu točno kod kičme a kako dođe kao navlaka koja se samo presvuče preko postojećeg sica i zaklama, činilo mi se kao najbolje rješenje za ono što mi treba a da sačuvam a ne uništim postojeći sic. I nisam pogriješio.

 
  • Like
Reactions: triumf
Novi X-Adv, blago redizajniran, 58,6 ks na 6750 okretaja, 1 Nm momenta više, 2 kg lakši, color TFT od 5", ride-by-wire, nešto veći prostor pod sicem sa USB konektorom, prve tri brzine nešto kraće, zadnje tri nešto duže, samoisključujući žmigaFci, limitator podignut još 600 okretaja, parkirna pomaknuta iznad desne posudice kočione tekućine pa je pretinac tamo gdje je prije parkirna bila, integracija sa smartphoneom...

Mi lajki.
 

Attachments

  • B_honda-x-adv-2021-10.jpg
    B_honda-x-adv-2021-10.jpg
    120.7 KB · Views: 144
  • B_honda-x-adv-2021-13.jpg
    B_honda-x-adv-2021-13.jpg
    86.8 KB · Views: 146
  • B_honda-x-adv-2021-17.jpg
    B_honda-x-adv-2021-17.jpg
    88.8 KB · Views: 141
  • B_honda-x-adv-2021-18.jpg
    B_honda-x-adv-2021-18.jpg
    92.2 KB · Views: 129
  • B_honda-x-adv-2021-19.jpg
    B_honda-x-adv-2021-19.jpg
    64.7 KB · Views: 124
Last edited:

'Oće neko kupit mog črlenog traktorića? Cijena sitnica, nadasve povoljna!

:mrgreen:
 
Novi X-Adv, blago redizajniran, 58,6 ks na 6750 okretaja, 1 Nm momenta više, 2 kg lakši, color TFT od 5", ride-by-wire, nešto veći prostor pod sicem sa USB konektorom, prve tri brzine nešto kraće, zadnje tri nešto duže, samoisključujući žmigaFci, limitator podignut još 600 okretaja, parkirna pomaknuta iznad desne posudice kočione tekućine pa je pretinac tamo gdje je prije parkirna bila, integracija sa smartphoneom...

U odnosu koliko tvoj ide sada max brzo (ne znam ni taj podatak), koliko bi mogao ići ovaj novi??
 
Moj ne ide preko 170, a i to jedva nabere i to kad ga baciš niz liticu. Uglavnom, dođe relativno brzo do nekih 150 a sve iznad je muka, osobito na uzbrdici. Ovaj novi bi trebao biti nešto brži u ubrzanju a otprilike jednakim tempom dostići krajnju brzinu koja bi trebala biti nešto veća, jer su mu te tri krajnje brzine produžene. E sad da li je to još 5 ili 7 km/h na kraju, mislim da za ovaj i ovakav stroj nije uopće bitno.
 
  • Like
Reactions: Village
Lipo izgleda skroz,jedino ta ručna je malo nezgodna sad,al sve ostalo bomba,čak i ti žmigavci ,to nisan vidia dosad
 
Osobno, ručnu i onako malo koristim ali nije ni loš smještaj obzirom da je pretinac do sada barem meni nedostajao, ali puno više me u oči bode nedostatak cruise controla obzirom da ima sve potrebno za bezbolnu i jeftinu implementaciju.