Imam probleme sa wannabe znalcima koji nemaju pojma oko osnovnih zakonskih i inih termina pa bi malo prodavali uobičajene nepostojeće umišljene terminologije...
Skuter je oblik karoserije. Čak i ta spika sa tim tunelom koji je ispalio taj lik sa STP-a nije baš točna, jer imaš skutera koji taj tunel nemaju, a nema ga ni ova Honda kako ga npr. ima jedna Vespa. Ipak, lakše je robovati predrasudama i uobičajenim bedastoćama od nekada, nego naučiti konkretne stvari kao što je zakonska terminologija i podjela. I zakonski i svakako drugačije se čak i stradavanje na jednom Tomosu automatiku ili Vespi vodi kao prometna nezgoda motocikla, i u zakonu, i u policiji, i u osiguranju. To što netko smatra položaj sjedenja, nekakav tunel ili ne znam što od nepostojećih i neslužbenih podjela kao kriterij, to je njegov problem. Za mene je onaj koji pogine na Vespi, Tomosu ili Gold Wingu - poginuo na motoru (motociklu). A ti i dalje misli da vrijediš više jer si, eto, moguće kupio motor koji ovom "nemotoru", dapače skuteru, nije ni do koljena po svemu... a takovih ima puno.
Proizvođač to zove skuterom jer time određuje tržišnu nišu i tržišnu namjenu, ciljanu publiku (kao što proizvođači auta imaju limuzine, karavane, pick-upove, SUV-ove, svašta - i sve to su AUTI). I taj kriterij nema veze sa ZAKONSKIM podjelama o kojima ja govorim, no to je očito preteško štivo za mnoge... skuter je, zakonski gledano, MOTOCIKL (i nebitno kome to ne ide pod kapu). I kao što netko neće kupiti karavan, ili neće kupiti kupe, SUV ili kombi, no kupit će automobil - tako i netko tko kupi ovu Hondu kupiti motocikl, no nije kupio chopper, naked ili R... i kod auta i kod motocikala, tu igru igra jedino razlika u oblicima karoserije. Zakonska nomenklatura je jasna. Pogledaj prometnu dozvolu i klasu vozila u koje pripada.