S1000XR

Zimski radovi na osposobljavanju putnih kapaciteta su u toku. :) Mada ne znam ni koji klinac se pripremam kada je upitno hoce li me u dogledno vrijeme iko igdje pustiti preko granice zbog ovog sranja sa COVID-19...

Nadao sam se da ce Givi za novog XR izbaciti nosace za njihove V35 kofere (koje imam sa starog motora), ali definitivno nece. Fokusirali su se na Trekker seriju i to im je jos uvijek "u razvoju". Steta, jer su npr za starog XR pravili nosace za V35...
Posto opcija kupovine Trekker kofera i pratecih nosaca cjenovno ispadne skoro isto kao i originalni, na kraju sam kupio originalne. Dobio nesto popusta, ukrasne poklopce kupio neofarbane pa ih ofarbao u vlastitoj reziji, a brave kupio rastavljene i sam ih slozio prema kljucu. Sveukupna usteda zahvaljujuci popustu i DIY opciji sa poklopcima i bravama je cca 300 EUR u odnosu da sam glumio gospodina pa kupio sve gotovo i "out of the box".

IMG_4052.jpeg

Topcase ide Givi, jer imam njihov V46 sa starog motora, a u medjuvremenu je i Givi izbacio adapter plocu za novi XR.
Originalni topcase bi mozda i progutao cijenu, ali problem je i sto je premali. 30L, stane samo jedna kaciga. Mada se tako mali ljepse uklapa na motor, a lijepo je sto koristi i originalni nosac...
Uglavnom, posto je Givi adapter sam od sebe klempav, a u brusenom aluminiju (kako dolazi) jos vise bode oci na originalnom nosacu i ruckama suvozaca, koji su mat crne boje, zabavio sam se sa tim problemom pa ga ofarbao u mat crnu.

IMG_4005.jpeg IMG_4032.jpeg

Mislim da se sada dosta bolje uklapa na motor... koliko se moze uklopiti

IMG_4050.jpeg IMG_4051.jpeg

Montirao sam i treci vizir :mrgreen: - MRA Touring Vario, slike drugom prilikom. Prvi dojmovi su da sam izgleda sa MRA konacno rijesio probleme buke vjetra i turbulencija (y)
Odradjen je i prvi opoziv - jedan od sarafa sto drzi ABS pumpu se morao ukloniti i na njegovo mjesto staviti plasticna nitna. Navodno je sa metalnim sarafom pumpa previse pritegnuta, pa zbog prenosa vibracija moze crknuti.
Uglavnom, bio sam vrijedan ovih dana :mrgreen:
Ostaje jos da gdje ulovim povoljan Navigator 6 i spreman sam za put na kraj svijeta, pod uslovom da neka od zvecarki u masini ne krepa na sarajevskoj hladnoci pa odbije poslusnost 🤣
 
Last edited:
Navigator 6 nitko nesto pretjrano i ne hvali a i kosta previse

moje je rjesenje navigacija preko mobitela a drzac je:


kojeg se stavlja na originalni drzac umjesto navigatora.
Do sada sam odvozio sa time ca 11.000km uz aktivno koristenje mobitela za blitzer.de i navigaviju.
 
I ja sam do sada koristio mobitel kao navigaciju, ali ne mogu reci da mi je bilo prakticno...Imao sam i nekih losih iskustava (ispadanje, pregrijavanje, problemi sa softverom za navigaciju itd...)
Zato bi sada volio nabaviti namjensku navigaciju koja bi me sluzila duzi niz godina i koju bi mogao prebacivati po motorima, autu... Za Navigator se slazem se da je bezobrazno skup, jer npr Garmin XT, koji je nedavno predstavljen i za koji pretpostavljam da ce biti platforma za Navigator 7, kosta duplo manje... Mada mi se kod Navigatora svidja mogucnost integracije sa motorom i zakljucavanja na nosacu. Ide zima, tako da imam dosta vremena za razmisljanje sta odabrati.
 
Last edited:
Nikad više navi kojom se ne upravlja onim kotačem na volanu, to je perfektno složeno, pogotovo za muziku kad skrolaš po listama
 
I ja sam do sada koristio mobitel kao navigaciju, ali ne mogu reci da mi je bilo prakticno...Imao sam i nekih losih iskustava (ispadanje, pregrijavanje, problemi sa softverom za navigaciju itd...)
Zato bi sada volio nabaviti namjensku navigaciju koja bi me sluzila duzi niz godina i koju bi mogao prebacivati po motorima, autu... Za Navigator se slazem se da je bezobrazno skup, jer npr Garmin XT, koji je nedavno predstavljen i za koji pretpostavljam da ce biti platforma za Navigator 7, kosta duplo manje... Mada mi se kod Navigatora svidja mogucnost integracije sa motorom i zakljucavanja na nosacu. Ide zima, tako da imam dosta vremena za razmisljanje sta odabrati.
Navigator je odlično integrirana ali skupa stvarčica. Ja sam svog dobio iz Britanije jako povoljno (novo sa garancijom) pa probaj kroz zimu pratiti e-bay.
Što se tiče Navigatora 7 čisto sumnjam da će BMW ići u tom smjeru budući da je RT dobio prošireni TFT gdje nije predviđen dodatni uređaj pa mislim da će cijela gama ići u tom smijeru.
Uzgred budi rečeno, danas skužio da nije multica prvi motor sa radarom već RT:mrgreen:
 
Sa db killerom skoro da nema razlike od serijskog, ono ako se baš koncentriraš možda mrvicu na leru.
Zato bez db killera zvuči pošteno, puno dublji zvuk i u dynamic i pro pucanje kod svakog abgasa ili šaltanja, u road je relativno normalan samo dublji i glasniji od stock ali nije sad da trese prozore i privlači svakog policajca :mrgreen:
Koliko sam na brzinu probao iznad 90ak kmh ga ne čujem tako da i bez db nebi trebalo biti naporno na duže staze.
 
  • Like
Reactions: Feis123
Ja sam ga zbog izgleda i uzeo, original je ogroman i nisko postavljen, još i strši nekako pod koso bočno. Na zvuk nisam imao primjedbi, sto se samog zvuka tiče nebi išao na aftermarket. Čak sam razmišljao i ovoga ostaviti sa db killerom al reko jbmu kad sam vec kupio :mrgreen:
Trebalo je biti jednostavno ali se naravno zakompliciralo pa je trebalo skidati karbon kapu.
 
Zavaren, EU4... matica bez uporišta ispod kape. Uglavnom sad je složeno da ga mogu normalno ušarafiti ako moram.
 
Dobro da nisi sjebo dok si skidao. Sve je rigoroznije na cesti, ako je killer na jedan šaraf onda se možda i izvučeš. :)
 
Ko kaže da nisam? :mrgreen: morao nositi top kod šakala haha
Imat cu db ubicu i imbus kod sebe pa cemo vidjeti, ako inzistiraju za pol min je natrag.
 
Napravili su da kao možeš van s db killerom makar službeno ne možeš ali onda se s tom maticom zakompliciralo tak da nije baš bilo brzo ni jednostavno. Za vožnju s otvorenim se isplatilo samo je pitanje kolko dugo ce to biti moguće