Honda X-ADV

... afrika je zanimljiva kupcima jer je dct, sto je u gradu spas i vjerujem da je puno kupaca radi toga uzelo i preslo preko dizajna koji je nista posebno...
Africa dizajn nije nista posebno!?!?!?!?!?
Samo najlipsi veliki enduro motor na svitu
Ili si mozda mislia na x-adv a napisa Africa
A sta se tice DCT-a
To je prava stvar bilo di
X-adv,NC 750 X/S, Forza 750,Integra.....a o Africama necu ni pricat.......
Za grad odlicni......namistis settingse kako oces
Cak je manual mode po gradu odlicno rjesenje.....
 
... pa mislia sam na africu, meni je osobno bila bezvezna od prvog dana i nekima je s vremenom dizajn lega, meni je ostala bezvezna i posebna samo zato sta je jedini veliki enduro sa automatikom i mislim da je to jedan od razloga zasto se tako dobro prodaje...
... dct mi je super stvar na takvom tipu motora, ali u ''scooter'' klasi x-adv ili integri nema sanse da bi ga uzeo prije variomatskog prijenosa, variomat je tu i dalje zakon...
 
Ma je, stani mi na crtu...

:mrgreen:

Dobar novi Ixrace...

 
Last edited:
... diablo znaš na šta mislim, i znam da i ti isto tako misliš... :mrgreen:
... btw, vec sam ti reka: za crvenog - crni akrap... ima ga neko od na forumu u toj kombinaciji i to je to...
 
slažem se da DCT nije za svakoga, tko ne želi o ničemu razmišljat nego samo okreni gas za te je variomat, naručito po gradu
i DCT-i se voze u automatskom modu i to više opcija i to sve izvrsno funkcionira, ali ni je super glatko ka variomat
druga je stvar da se nebi nikad mislija šta bi kupija, naravno DCT !!!
jer s druge strane DCT pruža mogučnosti koje variomat nemože doseči.
uz to ako se nauči manualno mjenjanje brzina, na botune, e onda je to top
ja i neznan kad minjan brzine, čista automatika ali precizna 😝
 
slažem se da DCT nije za svakoga, tko ne želi o ničemu razmišljat nego samo okreni gas za te je variomat, naručito po gradu
i DCT-i se voze u automatskom modu i to više opcija i to sve izvrsno funkcionira, ali ni je super glatko ka variomat
druga je stvar da se nebi nikad mislija šta bi kupija, naravno DCT !!!
jer s druge strane DCT pruža mogučnosti koje variomat nemože doseči.
uz to ako se nauči manualno mjenjanje brzina, na botune, e onda je to top
ja i neznan kad minjan brzine, čista automatika ali precizna 😝
Sta se imas ucit manualno na botune
To je tako jednostavno a najbolj stvar.....
Ja u gradu san 80% manuala a van grada san u S3 modu(najvise diri)
Savrsenstvo.......
Nekad i u gradu roknen S3 cisto kod kocenja na semaforu kad tuce medu gas pa auspuh rastura......
Pa se ostali sudionici u prometu plase
Mada moze se to radit i u manual modu
Neznan kako je to sa skuterima i NC 750 X/S
 
Sta se imas ucit manualno na botune
To je tako jednostavno a najbolj stvar.....
Ja u gradu san 80% manuala a van grada san u S3 modu(najvise diri)
Savrsenstvo.......
Nekad i u gradu roknen S3 cisto kod kocenja na semaforu kad tuce medu gas pa auspuh rastura......
Pa se ostali sudionici u prometu plase
Mada moze se to radit i u manual modu
Neznan kako je to sa skuterima i NC 750 X/S
kako gume podnose tu torturu.ne izgleda u gradu to sigurno na tim bridgestonima
 
kako gume podnose tu torturu.ne izgleda u gradu to sigurno na tim bridgestonima
Bridgestonke su skroz dobre kad je suho
Cak bi reka jako dobro
Problem nastaje cim je malo mokro a po kisi da ne govorin
Dakle guma je izrazito losa po mokrome
Anakee Adv ili scorpion trail 2 su tires of choice.....
 
... afrika je zanimljiva kupcima jer je dct, sto je u gradu spas i vjerujem da je puno kupaca radi toga uzelo i preslo preko dizajna koji je nista posebno...
Ljepota je u oku promatraca :) :)
Meni africa top izgleda.
Dct....hm.......premalo sam je provoza, dati cu mu još jednu sansu. Mislim nije los nego ne vidim razlog uzet dct na motoru pored normalnog manualnog mjenjaca.
Za skuter bi isto odabra prije variomat.
 
Bridgestonke su skroz dobre kad je suho
Cak bi reka jako dobro
Problem nastaje cim je malo mokro a po kisi da ne govorin
Dakle guma je izrazito losa po mokrome
Anakee Adv ili scorpion trail 2 su tires of choice.....

... na gs-u sam imao onaj prvi anakee, i nakon toga pireli scorpion... meni je tu pirelli bio puno bolji....


Ljepota je u oku promatraca :) :)
Meni africa top izgleda.
Dct....hm.......premalo sam je provoza, dati cu mu još jednu sansu. Mislim nije los nego ne vidim razlog uzet dct na motoru pored normalnog manualnog mjenjaca.
Za skuter bi isto odabra prije variomat.

... uvik bilo...
... ti volis saltat, ti nisi mjerodavan... :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: massa.st
... na gs-u sam imao onaj prvi anakee, i nakon toga pireli scorpion... meni je tu pirelli bio puno bolji....
Scorpion trail 2 je vrhunska guma.tu nema zbora
Medutim anakee adv je isto odlicna
Dvoje poznanika je imaju i odusevljeni su.jedan je vec uzea i drugi set.a prosa je sve od 2016 god.......
Pomalo
Pirelli je u Bimbe a Michelin u AA tako da i to triba uzet u obzir
Jer ide tubeles konverzija

Nego ovo je X-adv topic
Moje misljenje je dacje X-adv odlican stroj ali da ce Forza 750 bit najprodavanija
Bar na majci svih trzista.....
A tmax 560 ako ne postane 750 i neka vrsta DCT-a ide u ropotarnicu povijesti vec u 2021 god.....
 
Aj ne zajebaji, daj sliku svoje korišćene gume. :mrgreen:
 
Scorpion trail 2 je vrhunska guma.tu nema zbora
Medutim anakee adv je isto odlicna
Dvoje poznanika je imaju i odusevljeni su.jedan je vec uzea i drugi set.a prosa je sve od 2016 god.......
Pomalo
Pirelli je u Bimbe a Michelin u AA tako da i to triba uzet u obzir
Jer ide tubeles konverzija

Nego ovo je X-adv topic
Moje misljenje je dacje X-adv odlican stroj ali da ce Forza 750 bit najprodavanija
Bar na majci svih trzista.....
A tmax 560 ako ne postane 750 i neka vrsta DCT-a ide u ropotarnicu povijesti vec u 2021 god.....

.... mislim da forza 750 ipak nece nikad stic x-adv, pototovo šta je i x-adv redizajniran sad za 2021., al vidit cemo dogodine...
... nekako mi je sad glupo i uspoređivat x-adv i tmax... totalno druge koncepcije... dct je jedno, variomat drugo i svako favorizira nešto od toga... za ono što ja tražim od skutera meni je 560 početak i kraj...
 
Forza će proć ko i Integra možda malo više prodavanija al adva neće stić,šta se tiče dct po gradu nekad mi zafali tmax i ona elegancija dok ovo drmalo mi je puno draže van grada ili tu sirobuja ili kaštelanska,volia bi probat tog novog sa tri prve kraće brzine
 
Ja neznan sta bi reka......
DCT - variomat
Tu nema nikakve usporedbe
DCT je bog otac
 
Da li DCT kod novih hondi radi kao DSG u VW ili jos uvijek nema pripremljenu brzinu unaprijed.
koliko sam vidio na jutjub videima, poneki put i zakrci.
ako nem onda je dobar, ali daleko od odlican.
 
Pa čemu služe dvije spojke nego da može imati u pripremi slijedeću brzinu koju trebaš? 1,3,5-ta na jednoj spojci, 2,4,6-ta na drugoj.