Honda Hornet 600 2006. godina - Iskustva

AntonRo

Member
Pozdrav,

U skorašnje vrijeme planiram kupiti gore navedeni model motora. Našao sam ih par solidnih na oglasniku, pa me zanima više oko motora. Znam da je izrazito važno znati povijest servisiranja, te stanje motora, ali što je s kilometrima? Koliko je realno očekivati da Hornet ima iz 2006.? Ja računam nekih 3000 - 5000km po sezoni da je realna brojka.

Koji su najčešći problemi s navedenim motorom i na što dodatno pripaziti tokom kupnje?

Inače, ovo mi je prvi 600cc (vozio sam 110/125/150cc zadnjih godina).

Hvala unaprijed na odgovorima, te ako je bila slična tema, molim vas nemojte zamjerit.
 
Za uci u svijet jacih motora odlican.
Upravljiv, lagan za vozit, linearno ubrzanje, mekan i precizan mjenjac.
Zastita od vjetra bez dodatnih vizira dosta dobra za nakeda.
Meni osobno zbog svega navedenog je bio dosadan :)
 
Vozija san ga par godina,savršen motor za malo novaca.Lagan,upravljiv,iskoristiv u svim situacijama (gradska vožnja,putovanje,brza vožnja).
Prije njega san ima Z750 (2008 g.) i Hornet mi se pokaza kao puno kompletniji i iskoristiviji 😉
Jedna od rijetkih mana mu je regler koji je nesritno smišten ispod poklopca od akumulatora (malo ispod rezervara) di mu je loše hlađenje pa zna crknit.Doduše meni se osobno to nije desilo i to bi bila jedina boljka tog motora.
Ostalo dobro pritresi i ako je uredan služit će godinama 👍

P.S.Ako ga kupiš stavi malo širi volan jer je original užas 😉
 
Pa, da ja biram, ja bi uzeo 08, zašto? Ubrizgavanje... Hornet je poznat kao motor puno vrlina i malo mana. Kvalitetno je izveden i najlošije komponente su i više nego solidne.. Bitno je da nije porazbijan, i da je na vrijeme dobio ulje i filter... Dobrog Horneta se uglavnom prepozna po vanjskom izgledu, vlasnici Horneta uglavnom poprilično vole i paze svoj motor...
Moj savjet, nađi njih nekoliko u krugu 100km, jedan dan otiđi s nekim znalcem pogledat, i koji bude najbolji omjer uloženo/dobiveno, to je to..
Ako pali na zub ladan, topal, dobro i lagano šalta, kuplung nije tvrd, to je to...
Kilometraža kod njega, osim kod prodaje, nije faktor... vidio sam baš ove godine, jednog horneta sa preko 150 tisuća, i jedno sa cca 90, tako da...

Bio je u jednom broju MotoPulsa i jedan putopis sa Hornetom, gdje je lik išao, ja mislim u Jordan.. I Hornet je to stoički podnio.

Što se tiče ovog karburator/ubrizgavanje, ne znam kako ti, ali koliko god da sam ja romantik, vrijeme karburacije je prošlo...

P.S. problem s pregrijavanjem reglera se riješi sa cca 30-ak kuna - izmještanje istog... 2 klampe, 2 luster kleme i metar žice...
 
Pa, da ja biram, ja bi uzeo 08, zašto? Ubrizgavanje... Hornet je poznat kao motor puno vrlina i malo mana. Kvalitetno je izveden i najlošije komponente su i više nego solidne.. Bitno je da nije porazbijan, i da je na vrijeme dobio ulje i filter... Dobrog Horneta se uglavnom prepozna po vanjskom izgledu, vlasnici Horneta uglavnom poprilično vole i paze svoj motor...
Moj savjet, nađi njih nekoliko u krugu 100km, jedan dan otiđi s nekim znalcem pogledat, i koji bude najbolji omjer uloženo/dobiveno, to je to..
Ako pali na zub ladan, topal, dobro i lagano šalta, kuplung nije tvrd, to je to...
Kilometraža kod njega, osim kod prodaje, nije faktor... vidio sam baš ove godine, jednog horneta sa preko 150 tisuća, i jedno sa cca 90, tako da...

Bio je u jednom broju MotoPulsa i jedan putopis sa Hornetom, gdje je lik išao, ja mislim u Jordan.. I Hornet je to stoički podnio.

Što se tiče ovog karburator/ubrizgavanje, ne znam kako ti, ali koliko god da sam ja romantik, vrijeme karburacije je prošlo...

P.S. problem s pregrijavanjem reglera se riješi sa cca 30-ak kuna - izmještanje istog... 2 klampe, 2 luster kleme i metar žice...
Stvar ukusa ali je puno lipši ovaj model iz 2006 g. a ta karburacija je toliko slađa za voziti da se ričima opisat ne može...
Postrošnja ista 😉
 
  • Like
Reactions: Dene
Pozdrav,

U skorašnje vrijeme planiram kupiti gore navedeni model motora. Našao sam ih par solidnih na oglasniku, pa me zanima više oko motora. Znam da je izrazito važno znati povijest servisiranja, te stanje motora, ali što je s kilometrima? Koliko je realno očekivati da Hornet ima iz 2006.? Ja računam nekih 3000 - 5000km po sezoni da je realna brojka.

Koji su najčešći problemi s navedenim motorom i na što dodatno pripaziti tokom kupnje?

Inače, ovo mi je prvi 600cc (vozio sam 110/125/150cc zadnjih godina).

Hvala unaprijed na odgovorima, te ako je bila slična tema, molim vas nemojte zamjerit.
Taj Hornet je i meni bio prvi motor. Odlican izbor za prvi veci bajk. Ako ti se sviđa slobodno kupuj.

Vidim da je spomenut regler - ja s njim nisam problema imao, a od mene je otisao sa 45000km, ali honde opcenito znaju s tim imat problema, pa pripazi.

Provjeri desni prekidač, zna se odlemit žica pa bude problema da ti usred voznje ili nakon paljenja nestane dugo il kratko svjetlo. ako ima problem sa svjetlima opcenito, provjeri taj prekidac. E da, provjeri i zadnje žaruljice(stop svjetlo), to stalno odlazi.

Vidi opcenito stanje.Ako je padano, sigurno je dobio rep, podigni sic i provjeri spoj gdje se rep šarafi na ramu(tu se spaja i bočna plastika, pa pogledaj dobro), tu prvo dođe do pucanja.

Ostalo gledaj kao i kod svakog motora - potrošni materijal i opće stanje. Detalje ćeš ionako prilagodit sebi jednom kad ga uzmeš.

Sretno (y)
 
Hvala vam puno na super odgovorima! Našao sam par u oglasnicima i ima dosta solidna ponuda trenutno. Jedini je problem šta mi je taj retro look sa okruglim farovima must-have, pa si smanjujem malo izbor, ali neka.

Pratim oglasnike i ponudu kroz zimski period pa se nadam da sam ove sezone spreman. Ako imate još šta za dodat, samo pišite. Stvarno mi je super čitati iskustva sadašnjih/prijašnjih vlasnika.
 
  • Like
Reactions: cadjo
Hvala vam puno na super odgovorima! Našao sam par u oglasnicima i ima dosta solidna ponuda trenutno. Jedini je problem šta mi je taj retro look sa okruglim farovima must-have, pa si smanjujem malo izbor, ali neka.

Pratim oglasnike i ponudu kroz zimski period pa se nadam da sam ove sezone spreman. Ako imate još šta za dodat, samo pišite. Stvarno mi je super čitati iskustva sadašnjih/prijašnjih vlasnika.
Taj motor je bomba,u toj seriji gotovo pa savršenog izgleda sa usd vilicama i polu digitalnom instrument tablom,doduše savršen bi bija da su ostali satovi iz linije prije a dodane usd vilice ali ipak ovaj ima i pokazivač količine goriva....
Ako imaš link od ovih šta si naša slobodno nabaci pa ćemo prokomentirat 👍
Ja san update-a sa 600 na 900 😎 a to je tek brutalica....
 
Stvar ukusa ali je puno lipši ovaj model iz 2006 g. a ta karburacija je toliko slađa za voziti da se ričima opisat ne može...
Postrošnja ista 😉
Da je romantično, je, da je bolje, nije... Šta se potrošnje tiče, iskreno, sumnjam, ali nisam testirao paralelno stari i novi, tako da ću ti vjerovat... ali garantiram da je PGM-FI kroz recimo 5 godina, zasigurno jeftiniji od bilo kojeg karburatora, bez obzira na kilometražu i uvjete skladištenja...
 
Da je romantično, je, da je bolje, nije... Šta se potrošnje tiče, iskreno, sumnjam, ali nisam testirao paralelno stari i novi, tako da ću ti vjerovat... ali garantiram da je PGM-FI kroz recimo 5 godina, zasigurno jeftiniji od bilo kojeg karburatora, bez obzira na kilometražu i uvjete skladištenja...
5 motora,3 karburatora- 2 ubrizgavanje=ista postrošnja sa istim stilom vožnje...
Konkretno je 600 prodan sa 50 000 km bez diranja karbova 👍
 
Trenutno sam zagrijan za ovaj oglas. Jest da nije 2006., ali nebitno toliko. Čini mi se sasvim solidan primjerak, sa podosta dodatne opreme, vizirom i koferom.


Alternativno, ako ne nađem model do 2006. i ovaj mi se čini solidan - https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/honda-cb600f-hornet-600-oglas-32370536
Ako te zanima ovaj noviji iman poznanika koji ga prodaje,motor je u top stanju i neće biti puno novaca 😉
 
5 motora,3 karburatora- 2 ubrizgavanje=ista postrošnja sa istim stilom vožnje...
Konkretno je 600 prodan sa 50 000 km bez diranja karbova 👍
Cesto sam se vozija sa hornetom 600 2006.g. u odnosu na moga fz6, ista voznja, stajemo zajedno na pumpu uvik bi hornet potrosija 1 litru vise.
Sad vozili se par dana cca 1300km.
Imam fazera 600 , zub kraci prijenos, auspusi, power commander vs hornet 2002, bandit 650 s 2008. Moj trosi manje , 0,5-0,8lit u odnosu ma oba. Jednu dionicu smo peglali cca 150-160 i tu je bila razlika u potrošnji malo veca u korist moga.
Da napomenem, potrosnja se racunala po njihovim prijedenim km.
 
  • Wow
Reactions: hondimir
Hvala vam puno na super odgovorima! Našao sam par u oglasnicima i ima dosta solidna ponuda trenutno. Jedini je problem šta mi je taj retro look sa okruglim farovima must-have, pa si smanjujem malo izbor, ali neka.

Pratim oglasnike i ponudu kroz zimski period pa se nadam da sam ove sezone spreman. Ako imate još šta za dodat, samo pišite. Stvarno mi je super čitati iskustva sadašnjih/prijašnjih vlasnika.


CB 650
 
Cesto sam se vozija sa hornetom 600 2006.g. u odnosu na moga fz6, ista voznja, stajemo zajedno na pumpu uvik bi hornet potrosija 1 litru vise.
Sad vozili se par dana cca 1300km.
Imam fazera 600 , zub kraci prijenos, auspusi, power commander vs hornet 2002, bandit 650 s 2008. Moj trosi manje , 0,5-0,8lit u odnosu ma oba. Jednu dionicu smo peglali cca 150-160 i tu je bila razlika u potrošnji malo veca u korist moga.
Da napomenem, potrosnja se racunala po njihovim prijedenim km.
Vozija san;
Kawasaki ZR-7 2003 g -Karburacija
Kawasaki Z750 2008 g - ubrizgavanje
Honda Hornet 600 2006 g -karburacija
Yamaha Dragstar 650 1999 g - karburacija
Honda Hornet 900 2007 g - ubrizgavanje

Svi motori redom mi troše 4.5-5.5 litara puta i 6-6.5 litara mješovite vožnje (grada tu ima minimum minimuma).
Na putu san se vozija sa raznoraznim motorima ali u principu se sve tu negdi vrti 🤔 (sve razlike stanu u pola litre)
Vidiš meni je čovik za Dragstara nudija urednog Fazera 600 (ka tvoj) i nije mi se svidija u vožnji tj. Hornet mi je puno bolje lega...
Jbg sve je to na kraju individualno 😉
 
Imao sam stari (2006) i novi (2008) Hornet 600 zaredom... potrošnja je bila ista

Tom motoru treba sbk volan i zub manje i uz redovan servis trajat će dovjeka
 
U onaj tvoj 2006 je bio top :)

Bas je bio dobar