BMW R1200GS ADVENTURE

Ne bi htio zvučati sektaški ali čini se da je GS koji si vozio imao pad nakon kojeg je jako loše popravljen. Osnovno je da motor mora ići ravno a ne da je malo nagnut!!! Druga stvar je da sa originalnim auspuhom ne puca na oduzimanju gasa, što je vjerojatno vezano uz problem gašenja prilikom kretanja, kao i problem "nedostatka" snage ispod 4000 okretaja. GS kreće praktično bez gasa (bez obzira na opterećenje) i daje konkretan šus od 3000 okretaja. Čuo sam da se na pojedinim motorima događalo ovo što esso opisuje ali se meni to nikada nije desilo.
Što se tiče telelevera, osjećaj je definitivno drugačiji nego na klasičnim vilicama ali ne na način da je prednji kotač u zraku već više nedostatak povratnih informacija, ili osjećaja, sa prednjeg kotača.

Volio bi da probaš drugog GS-a pa da onda javiš utiske!
 
Ove godine na Benduru 9 imali smo jednog predstavnika BMW-a. Nas stari dobri prijatelj Kepo iz Srbije. Odvozio je gotovo cijeli track sto je bilo i za ocekivati od starog rutinera kao sto je Kepo. Steta da ni ove godine nitko od hrvatskih vlasnika BMW-ovih putnih endura nije razvio dovoljno velika jajceka da dode na ovaj event koji je u svojoj osnovi predviden za velike putne enduro motocikle.

U ovom videu, u par kadrova mozete vidjeti kako je izgledao track, a ima i par kadrova proslavljene BMW-ove krstarice.


Lepi pozdrav s nadom da budu vam do dogodine narasla jajceka. Ili cice. Jer bilo je i cura koje su otfurale trek iako ipak s nesto laksim motorima.

Filmic je slozio nas frend iz Slovenije, odlican sofer Tomaž Podvratnik, na Jamahi Tenere 700. Tomaž 👍👍

U komentarima imate i link na hd snimku.
 
Filmić je super napravljen.
Čovjek tvojih godina bi trebao shvatiti da kod odlučivanja surađuju i drugi organi osim jaja.
Čast iznimkama, ali bilo je dijelova koje ne bi preporučio vlasniku motora iz ove teme.
 
Filmić je super napravljen.
Čovjek tvojih godina bi trebao shvatiti da kod odlučivanja surađuju i drugi organi osim jaja.
Čast iznimkama, ali bilo je dijelova koje ne bi preporučio vlasniku motora iz ove teme.

Čovjek tvojih godina bi trebao shvatiti smisao ovog posta, dovraga. Kvariš mi vatricu. Briši to. 😝
 
  • Like
Reactions: clox
Pozdrav
Imam Gs 1200 u vezi kojeg imam jedno pitanje. Naime, na putu mi se dogodilo da mi je ESA otkazala. Motor je ostao u položaju u kojem je bio i svjetli oznaka service na displeju . Imate li kakva iskustva sa takvim problemom ?
 
Ove godine na Benduru 9 imali smo jednog predstavnika BMW-a. Nas stari dobri prijatelj Kepo iz Srbije. Odvozio je gotovo cijeli track sto je bilo i za ocekivati od starog rutinera kao sto je Kepo. Steta da ni ove godine nitko od hrvatskih vlasnika BMW-ovih putnih endura nije razvio dovoljno velika jajceka da dode na ovaj event koji je u svojoj osnovi predviden za velike putne enduro motocikle.

U ovom videu, u par kadrova mozete vidjeti kako je izgledao track, a ima i par kadrova proslavljene BMW-ove krstarice.


Lepi pozdrav s nadom da budu vam do dogodine narasla jajceka. Ili cice. Jer bilo je i cura koje su otfurale trek iako ipak s nesto laksim motorima.

Filmic je slozio nas frend iz Slovenije, odlican sofer Tomaž Podvratnik, na Jamahi Tenere 700. Tomaž 👍👍

U komentarima imate i link na hd snimku.
pa kad 90posto njih nije motor prevezlo ni po kiši a kamoli po blatu
 
  • Haha
Reactions: Branko-ST
Pozdrav Ekipa,

Pošto sam pred kupovinom GSA 1200 iz 2017g. samo bi triba par informacija vezano uz to godište.

Da sam se odlučija samo tako na GSA .... nisam. Eto igrom slučaja sam dobija od jednog poznanika GS 1200 2014g. da ga probam na jedan dan jer i on prodaje svoga i nije mi puno tribalo da se jednostavno oduševim svime šta motor nudi u vožnji.
Jednostavno sad ne želim ništa drugo ali me navelo da malo više čitam o motoru tako sam naletija na informacije o promjenama u gearboxu na modelima za 2017g. Zbog toga sam se fokusira na modele ne starije od tog godišta.

E sad pošto sam proba nekoliko GS ova vidim da 2017 ima dvi različite verzije dynamic ESA. Pošto ovaj koji kupujem ima stariju verziju ESA-e 2017g. i zanima me da li je i na tome motoru napravljen update gearbox-a ... malo me hebu one oznake modela 17 i 17.5 .

Motor ima EUR 4 normu.
 
Ovo što navodiš kao 17,5 je model za 2018. godinu proizveden krajem 2017.-te, a možeš ga prepoznati po TFT-u i quickshifteru.
 
Puno bolja getriba s QS.
TFT cini magiju naspram starih instrumenata.
I najvaznije modeli od 09/2017 apsolutno nemaju nikakvih problema kao i sve zadnje serije GS ova kroz povijest (Zlatno pravilo ili kupi seriju na izasku ili cekaj barem 2 godine god novog modela da izminu i poprave sta su zasrali)
 
  • Like
Reactions: JosoGT46 and neven
Puno bolja getriba s QS.
TFT cini magiju naspram starih instrumenata.
I najvaznije modeli od 09/2017 apsolutno nemaju nikakvih problema kao i sve zadnje serije GS ova kroz povijest (Zlatno pravilo ili kupi seriju na izasku ili cekaj barem 2 godine god novog modela da izminu i poprave sta su zasrali)

Ovaj nema TFT šta meni osobno odgovara jer sam nekako klasičar po tome pitanju.

Mislim da je 5 ili 6 misec 2017g. i samo mi je bitno da je sa izminjenim komponentama getribe. Da se mene pita zaminija bi i keyless sa onim klasičnim ali šta je tu je.

Imaju li razlike u mehanici (getriba)GSA 2017 do 09/2017 i od 09/2017 ? Koliko sam ja razumio nemaju ali bolje pitat.

(y)
 
Kakav je problem sa getribom? Moj je prebacio 120000 km pa da znam što me čeka. 😂
 
  • Haha
Reactions: Nero
Moj je bio proizvodnje 04/2017 presao 33000 km nikakvih problema sa getribom doduse prve tri brzine klonkave, quick shifter od prve do trece bezveze po meni lose, a od 4-te-do 6-te OK tj. upotrebljivo.
 
Moj je bio proizvodnje 04/2017 presao 33000 km nikakvih problema sa getribom doduse prve tri brzine klonkave, quick shifter od prve do trece bezveze po meni lose, a od 4-te-do 6-te OK tj. upotrebljivo.

Je vozija sam ga i jesu malo klonkave ka šta kažeš ... nakon japanaca teško je to ne primjetiti, ali oprošteno mu je :mrgreen:
 
Koliko se ja sjecam, 2017. su na svim boxerima malo unaprijedili i smeksali mjenjace. Klepecu i dalje, ali malo njeznije. :mrgreen: I mislim da su lezaje na osovinama u mjenjacu unaprijedili. Mozda ovo mijesam sa 1250, ali mislim da su 2017. napravili i neki ventil u karteru koji je kod jacih kocenja sprjecavao da motor ostane bez ulja. To se na ranijim serijama manifestovalo kroz kratko zveketanje motora nakon naglog kocenja
 
Lipse radi QS i manje je klonkav kako se pise, drugo neki je upgrade dan na shaft driveu i samom mehanizmu kardana.
Imao sam prije ovog isto 2014 R1200GS LC ajme iz 2 u 3 i 3 u 4 a QS je bio ubi boze.

TFT je nesto najbolje dobiveno u tom redizajnu je one stare instrumente nit vidis nit sta razumis pogotovo ako je navigcija iznad njih..
Najlakse kako razlikovat redizaj i jel to taj ej po tipkama na ovi iza 09/2017 imaju crne tipke ono za zmigavce i to.

Sve u svemu isplati se uzet uz neku manju nadoplatu naspram pre redizajna.
 
IMG_20201230_111348_resized_20210111_034713590.jpg


To je to crne tipke i siguran redizajn