Triumph Tiger 800

Pozz.. ekipa ..
Da se predstavim malo .. Ivek ovdje is Zg .. imam kawasaki zr7s sa 60.000 km .vecina km pravaljena na putovanjima EU..
. Sad namjeravam kupit Tigar 800 ili bmw f 800 gs .. pa malo istrazujem , pitam ljude s iskustvom i tak te stvari ..
Imam par pitanja u vezi servisa Tigra 800 .. di ga radite sami u garazi ili ovlastenim kucama Novema .. Viktor moto ili neko treci.?.. kak se cijene krecu ?
Ste imali kakvih problema? ....el instalacije .. meh... tak ta spika...? LP Ivek
 
Pozz.. ekipa ..
Da se predstavim malo .. Ivek ovdje is Zg .. imam kawasaki zr7s sa 60.000 km .vecina km pravaljena na putovanjima EU..
. Sad namjeravam kupit Tigar 800 ili bmw f 800 gs .. pa malo istrazujem , pitam ljude s iskustvom i tak te stvari ..
Imam par pitanja u vezi servisa Tigra 800 .. di ga radite sami u garazi ili ovlastenim kucama Novema .. Viktor moto ili neko treci.?.. kak se cijene krecu ?
Ste imali kakvih problema? ....el instalacije .. meh... tak ta spika...? LP Ivek

Meni ga servisira moj mehanicar. Tri redna cilindra. Nista van standarda. Ja s mojim nemam nikakvih problema. Sad je ns 36.000km. Troskovi za servis standardni.
 
Pozz.. ekipa ..
Da se predstavim malo .. Ivek ovdje is Zg .. imam kawasaki zr7s sa 60.000 km .vecina km pravaljena na putovanjima EU..
. Sad namjeravam kupit Tigar 800 ili bmw f 800 gs .. pa malo istrazujem , pitam ljude s iskustvom i tak te stvari ..
Imam par pitanja u vezi servisa Tigra 800 .. di ga radite sami u garazi ili ovlastenim kucama Novema .. Viktor moto ili neko treci.?.. kak se cijene krecu ?
Ste imali kakvih problema? ....el instalacije .. meh... tak ta spika...? LP Ivek
Pozdrav, ja imam Tigra 2017, servisieram ga kod Viktora (od njega sam ga i kupio, novog) i zadovoljan sam cijenom i servisom. Troskovi su stvarno u okviru svih drugih iz te kategorije. Za sada stvarno bez ikakvih problema sto se motora tice. Motor je stvarno ugodan za voziti i rekao bih kvalitetom spada u premium segment. Sto se 800 gs tice, motor je super ali je malo visi pa ako nisi visi od 1,80 m onda bolje gledaj Triumpha.
Poz,
Ray
 
  • Like
Reactions: max23pig
Pozz.. ekipa ..
Da se predstavim malo .. Ivek ovdje is Zg .. imam kawasaki zr7s sa 60.000 km .vecina km pravaljena na putovanjima EU..
. Sad namjeravam kupit Tigar 800 ili bmw f 800 gs .. pa malo istrazujem , pitam ljude s iskustvom i tak te stvari ..
Imam par pitanja u vezi servisa Tigra 800 .. di ga radite sami u garazi ili ovlastenim kucama Novema .. Viktor moto ili neko treci.?.. kak se cijene krecu ?
Ste imali kakvih problema? ....el instalacije .. meh... tak ta spika...? LP Ivek
Ja sam gledao F 850 gs i tiger 800 xrt. Kod Tiger 800 XRT sve imas, a kog GS sve moras ekstra kupovat. GS je visi i nije mi sjeo. Popizdio sam kada sam vidio da tvornicki nema centralni nogare i da to moras ekstra platit i jos puno toga.... Na kraju sam kupio Tiger 800 XRT i super zadovoljan. Djelovi duplo jeftiniji i satnica kod majstora duplo manja nego u BMW
 
tnx.. na odgovorima :)....uglavnom gledam da uzmem radljeni motor... ima ih par na njuskalu i ostalim oglasnicima.. cemo da vidimo na proljece.. evo jedan mali video o kvaliteti Tigra.. ako ko zna prevest neka podjeli s ostalima... uzivajte... ja jako malo razumijem njemački,,,,😄😄

 
Pozdrav, ja imam Tigra 2017, servisieram ga kod Viktora (od njega sam ga i kupio, novog) i zadovoljan sam cijenom i servisom. Troskovi su stvarno u okviru svih drugih iz te kategorije. Za sada stvarno bez ikakvih problema sto se motora tice. Motor je stvarno ugodan za voziti i rekao bih kvalitetom spada u premium segment. Sto se 800 gs tice, motor je super ali je malo visi pa ako nisi visi od 1,80 m onda bolje gledaj Triumpha.
Poz,
Ray
Promjeni servis, zahvali mi kasnije..
 
tnx.. na odgovorima :)....uglavnom gledam da uzmem radljeni motor... ima ih par na njuskalu i ostalim oglasnicima.. cemo da vidimo na proljece.. evo jedan mali video o kvaliteti Tigra.. ako ko zna prevest neka podjeli s ostalima... uzivajte... ja jako malo razumijem njemački,,,,😄😄


Di si našao baš austrijance , s tim dijalektom ne kuže ih ni nijemci.

Ja sam brzinski pogledao i šta sam zapamtio na 150 tkm je dva puta promijenio kvačilo (vjerovatno lamele), na ovom zadnjem servisu mu je ležaj od kotača dobio malo lufta pa su ubacili komad od limenke i naštelo je ventile (usisne i ispušne) i to je to.
Kaže nikakvih problema i da će po njemu napravit još 150 tkm bez problema.

Već sam na par mjesta pročitao da na njima znaju ta kvačila dosta brzo otići (nekome na 40 tkm, nekome na 70 tkm, nekome na 80 tkm...nema pravila)

Ja imam moga već godinu dana i ne pomišljam još o prodaji..šta je čudno.. :unsure:
 
Već sam na par mjesta pročitao da na njima znaju ta kvačila dosta brzo otići (nekome na 40 tkm, nekome na 70 tkm, nekome na 80 tkm...nema pravila)
Jbg, zavisi od vrste vožnje, nije isto grad i autoput, i od vozača, koliko često mjenja i kolko gasa dodaje pri mjenjanju...
 
Ljudi koje gume koristite na Tigeru?

Moj je došao sa Metzerler Tourance Next i te gume su me oduševile kako dobro drže. Ne sviđa mi se šara doduše, djeluju mi full cestovne.

Onda sam montirao gore Bridgestone Battlewing koje mi je poklonila jedna dobra duša s foruma i kako su gume na nekih 60% sada planiram ih odvoziti do 7mj cca. i onda zamijenit sa Metzeler Karoo Street koje sam sada uzeo. Bridgestonke bi ocijenio da slabije drže po suhom i po mokrom od Tourance Next. Po makadamu su zrnicu stabilnije, no ništa dramatično.

Nisam se previše informirao o Karoo Streetu no sviđala mi se šara i namjena i reko neka bude, ajmo ih probati. Dvoumio sam se između njih i Heidenau K76 no na kraju je Karoo Street prevagnuo.

Ima tko iskustva sa Karoo Streetom?
 
Pozz,jedno malo pitanje?? Kakav je Tiger da li 800 ili 900 za niže vozače!? Cestovna verzija naravno?? I kakve su 800-tke po pitanju potrošnje ulja. Priče su da znaju potrošiti ulje. Pa da provjerim jel to istina ili šuplja priča?? Inače sam visok (čitaj nizak) 1,70m.
 
Ljudi koje gume koristite na Tigeru?

Moj je došao sa Metzerler Tourance Next i te gume su me oduševile kako dobro drže. Ne sviđa mi se šara doduše, djeluju mi full cestovne.

Onda sam montirao gore Bridgestone Battlewing koje mi je poklonila jedna dobra duša s foruma i kako su gume na nekih 60% sada planiram ih odvoziti do 7mj cca. i onda zamijenit sa Metzeler Karoo Street koje sam sada uzeo. Bridgestonke bi ocijenio da slabije drže po suhom i po mokrom od Tourance Next. Po makadamu su zrnicu stabilnije, no ništa dramatično.

Nisam se previše informirao o Karoo Streetu no sviđala mi se šara i namjena i reko neka bude, ajmo ih probati. Dvoumio sam se između njih i Heidenau K76 no na kraju je Karoo Street prevagnuo.

Ima tko iskustva sa Karoo Streetom?
Bok, evo ja sam isto gledao metzeler međutim onda nije bilo verzije za naše 19" kotače, bilo je samo 21" za XC modele pa sam u konačnici uzeo Dunlop Trailsmart / Trailmax..za sada sam zadovoljan. Al priznajem, Karoo imaju lijepšu šaru. :)
 
Pozz,jedno malo pitanje?? Kakav je Tiger da li 800 ili 900 za niže vozače!? Cestovna verzija naravno?? I kakve su 800-tke po pitanju potrošnje ulja. Priče su da znaju potrošiti ulje. Pa da provjerim jel to istina ili šuplja priča?? Inače sam visok (čitaj nizak) 1,70m.
Pozdrav, sreća kod Tigera je što postoji i "low seat" verzija cestovnog, te je on niži nekih 6-7 centimetara..ovisi kako reguliraš sic (može se podesiti u dvije visine)
Vezano za ulje, nisam primijetio da je neki potrošač. pozz.
 
Hvala!! Pa cestovnu verziju bih i uzimao,kad dođe vrijeme.

Da kao što je rekao rkrosl1 možeš ga spustiti u sicu, ali možeš ga spustiti i na amoritzeru s ona dva nosača koja se promijene. Ja ih imam jer je tip od kojega sam ga ja kupio bio ga spustio full. Ja sam ga vratio na normalu. Pa ako budeš kupio tigra i želio ga spusitit javi se.
 
  • Like
Reactions: rkrosl1
Hvala,nisam znao da ima set za spuštanje,odlično!! Za sada nisam u nekim planovima za mjenjanje motora,bar ne ove godine,al ko zna...,brzo se to promjeni!! ;)
 
  • Like
Reactions: rkrosl1
Šta se guma tiče (80:20) pregledao sam sve testove unatrag par godina i skoro da nema dvojbe, ja sad uzimam michelin anakee adventure. Nitko nije imao nikakve zamjerke i svi ju hvale. Samo na jednom mjestu sam pročitao da je prednja bučna preko 100kmh ali nisam siguran jel to pisalo za adventure ili 3.

Šta se potrošnje ulja tiče, nisam primjetio da moj " troši" ulje.
Sjedalo, mislim da bi ti i sa spuštenim sjedalom mogao biti visok, e sad ovisi koliko na amortizeru možeš spustit.
 
Hvala na odgovoru,ništa nego kad se odlučim za kupovinu,naći nekoga i probati!! To je na kraju jedino riješenje!!
 
malo off topic..baš mi drago da je malo živnula ova sekcija foruma Tiger 800 koja je bila zapuštena...možda će se roditi nešto veliko 🥰
 
Last edited:
  • Like
Reactions: toecutter
Kakve su cijene servisa, zamjena pakni, svjećice, ventil i sl? Gledam jednog tigera1200 iz 2017 na njuškalu. Čini mi se ok (ak netko zna), no jednom sam naletio na cijenu sata servisa u novemi. Suzuki cca 200, triumph 350 (ne znam točno ali tak nrkak) . U čem je fora? Ima li ok servisera koji nisu ovlašteni? Gledam i trenerku 1200 koja mi je mrak. Sav sam zbunjen. Please help.