Triumph Tiger 800

@ live-for-ride: Sasvim ok cijene.. ;)
Novema Servis cjenik 2021..PNG
 
  • Like
Reactions: live-for-ride
Volio bih znati šta stoji iza logike da je sat rada za Triumph skuplji od sata rada za Suzuki...
 
  • Like
Reactions: rkrosl1
Volio bih znati šta stoji iza logike da je sat rada za Triumph skuplji od sata rada za Suzuki...

Na prvu, Triumph se meni cini kao malo ekskluzivniji brand, imaju i dosta vise modela od suzukija sto vjerojatno vuce i vise troskova za edukaciju servisera...
A i zato jer mogu...
Zasto je za Suzuki skuplji nego za Mash?
Zasto je za Audi skuplji nego za VW...?

Lp
P
 
@ toecutter: Bez uvrede za Suzuki, ali Triumph je Britanska egzotika za istočnu EU.
Npr. moto susret na Karibima bilo 60+ Suzuki, samo 1 Triumph Daytona 675. ;)
 
Last edited:
Ja obavio servis prošli tjedan, moram pokupit motor pa ću točno vidjet stavke računa.
Veliki servis više nije 3000 i nešto sitno kn jer kažu da im je nažalost poskupio kit za veliki servis i nisu baš presretni zbog toga... Veliki servis je sada oko 3900kn ( pregled ventila i sinkronizacija, zamjena svih tekućina i filtera, pregled motora). Podloške ventila su posebno i zaokružimo 70kn, meni ih je trebalo 6. Ležajevi zadnjeg kotača 250kn. Prednji diskovi i pločice NG 3500kn. Uzeo sam još gume (Anakee adventure). Račun je nešto ispod 11 000kn.
Još moram podizač volana 400 kn (2cm fiksni), spojler za vizir 700kn i nećkam se za Cobra Nemo 2 800kn. :cry:

Čim sam kupio motor sam našao ok majstora ali sam ovo htio obaviti tamo... Kit je 1900kn, ulje (motora,kočnica i vilica), filteri, antifriz... oni naručili gume i namontirali... Ne znam koliko bi uštedio na svom majstoru ali mislim da ne puno, uz to, moj majstor nema dijagnostiku za triumpha.
 
  • Like
Reactions: pivko11
Ufff ..11 tkn..lijepa feta za servis.
Koliko km imaš da si morao diskove mijenjati?
 
Ja obavio servis prošli tjedan, moram pokupit motor pa ću točno vidjet stavke računa.
Veliki servis više nije 3000 i nešto sitno kn jer kažu da im je nažalost poskupio kit za veliki servis i nisu baš presretni zbog toga... Veliki servis je sada oko 3900kn ( pregled ventila i sinkronizacija, zamjena svih tekućina i filtera, pregled motora). Podloške ventila su posebno i zaokružimo 70kn, meni ih je trebalo 6. Ležajevi zadnjeg kotača 250kn. Prednji diskovi i pločice NG 3500kn. Uzeo sam još gume (Anakee adventure). Račun je nešto ispod 11 000kn.
Još moram podizač volana 400 kn (2cm fiksni), spojler za vizir 700kn i nećkam se za Cobra Nemo 2 800kn. :cry:

Čim sam kupio motor sam našao ok majstora ali sam ovo htio obaviti tamo... Kit je 1900kn, ulje (motora,kočnica i vilica), filteri, antifriz... oni naručili gume i namontirali... Ne znam koliko bi uštedio na svom majstoru ali mislim da ne puno, uz to, moj majstor nema dijagnostiku za triumpha.
Ako ti nije problem, jel mozes napisati km i stavke samog servisa kada ga pokupis? Razmisljam o tigeru 800 ili novom 850 sport...
Hvala
Lp
P
 
Pozz,jedno malo pitanje?? Kakav je Tiger da li 800 ili 900 za niže vozače!? Cestovna verzija naravno?? I kakve su 800-tke po pitanju potrošnje ulja. Priče su da znaju potrošiti ulje. Pa da provjerim jel to istina ili šuplja priča?? Inače sam visok (čitaj nizak) 1,70m.
Isto smo visoki i ja sam svojega XCA spustio na amortizerui na sicu, XR bi bio ok bez spuštanja (samo na sicu)
Ulje ne troši (21.000 km)
 
  • Like
Reactions: rkrosl1
Moraš kupiti kit za spuštanje (one dvije štangice na dnu zadnjeg amortizera)... platio u Novemi set + posel oko 1.100 kn
 
Danas viden u Zg (Zagrebacka cesta) bijeli Tiger PU rega, netko odavdje?

@ toecutter: Tako je, hvala!

@ rkrosl1: Cool egzotika.
 
Last edited:
Volio bih znati šta stoji iza logike da je sat rada za Triumph skuplji od sata rada za Suzuki...

Nije to sat rada. Diler/servis mora kupit alate, dijelove, odlaganje starih dijelova i tekučina, platit školovanje za servisere, ispunit (i dobro platit) certifikate od proizvođača, itd. I platit poreze i prireze, HGK, spomeničku rentu, hrvatske vode i šume... triumph je inače dosta tvrd prema vlastitim dilerima i muze ih di stigne

Nitko ti ne brani napravit dobar dio sam a ostatak dat u servis... većina stvari na motoru je jako jednostavna za održavat i za svaki T. model ima haynes manual koji je super i svaki dio imas jako dobro dokumentiran na worldoftriumph i lako ih naručiš sam.

Svejedno, Triumph je vrhunska marka, moj radi ka ura evo 13 godina, jasno uz redovito održavanje (vecinu odradim sam) i zamjenu nekih vitalnih dijelova i prije nego se pokvare :). Uz to znam masu vlasnika skoro svih modela T. i svi su zadovoljni ali je i istina da ih se dobro odere kad odu u servis.
 
Last edited:
Evo računa za sve što sam radio...
Uglavnom, pred par tjedana sam došao po motor i došao je glavni majstor i rekao da mi nebi dao motor da ga vozim doma. Ja ga gledam ko tele. Kaze on, nešto nije u redu sa motorom, to ne radi i ne pali kako treba. Jel bi mogao još motor ostavit neko vrijeme da se on pozabavi...
Čovjek našao da ne valja pumpa goriva, unutra je bila od Y R1, izgleda isto, čak odgovara po nekim kataloškim brojevima ali nema regulator pritiska goriva i drukala je 5.5bar umjesto 3bar. Nabavio drugu pumpu, ispostavilo se da ne valja jer je imala sasmo 0.5bar ( valjda je predugo stajala na suhom pa su prosle brtve i gumice), preselio mi je pumpu iz kučišta od R1 u ovo od Tigera koje ima regulator i Bog te vidi veselja, drugi motor. Uz to sam i dao rezervoar napravit jer je bio loš, premazat.
Svaka čast dečkima, ja sam svoj servis za motor našao.
 

Attachments

  • triumph.pdf
    775.1 KB · Views: 54