nisam skuzio temu do sad, al evo da se i ja javim posto sam "glavni" akter price, tj nazalost moj gsr je u pitanju..
zajebavao je s paljenjem motor, tj nije bilo iskre, nazvat cemo ga frend1 (ovlasteni moto serviser vise japanskih marki) mi je rekao da odem u RB jer ima dijelova na bacanje pa ce njemu biti lakse to rijesit, tj ako je neki senzor ili nesto (sumnjali na senzor bregaste), na kraju je bio izgorio pick-up koji je robi promjenio (rabljenim, naplatio novi) i navodno par osiguraca, pri predaji motora mi je rekao da je kompletna instalacija motora losa i da mi se uzasno cuje fazni lanac, kaj mi je bio veliki upitnik iznad glave jer mi ga je frend1 mjenjao 20k km prije (orginal suzuki lanac i napinjac), reko ok jbga kaj sad, nisma imao srece otisao je lanac za ~20k km... vozio se do doma ko po jajima, bilo je -2 vani pa nisam ni skuzio kako motor zapravo radi + desna tenisica imala na sebi par kapljica ulja, nisam obraca ni paznju da budem iskren, reko ostao mu je negdje curak kaj nije pobrisao dok je slagao pa je zaspricalo tenisicu (budala kaj tu nisam reagirao).. u meduvremenu motor stoji u radioni, raskopao ga da promjenim instalaciju (kupio drugu orginal sa razbijenog gsr-a u RR moto iz ivanic grada), sve poslozio, motor pali, sve radi.. dosli ovi topliji dani, otisao na posao s motorom, dao si oduska, al ne ide mi motor kak je isao, reko zabrijao sam, naviknuo sam se na motor i izgubio osjecaj, al desna tenisica sad skroz zaspricana uljem i ne cuje mi se sama masina kak se inace cula, sto vislji okretaji to je jace fuckala/zujala, mrak mi je pao na oci jer sam cijeli motor ocistio i nije moglo bit "curaka" negdje.. skinem dekl od anlasera dolje, nema dihtunga ispod, skidam dalje nema dihtunga nigdje, samo diht masa (djeca u vrticu bi to bolje namazala), x sarafa od dekla je bio podmetnuto sajbicama da stisne dekle (zakljucio zato jer nema dihtunga pa "fali"), ulje je curilo na dva dekla (anlasera i onog ispod kaj pokriva fazni lanac).. u glavi samo upitnici, skinem poklopac motora i dok vrtim motor fazni lanac poskakuje i lupka u gornji klizac, onaj izmedu lacanika bregastih, i lagano krecu sumnje.. cimnem frenda1 i on se sjeti i veli daj pogledaj na bloku i zupcanicima bregastih oznake faze, na bregastima nema nikakvih oznaka, na bloku/zupcaniku dolje je oznaka markerom, ali ne kak on sebi obiljezi, mountovi od bregastih zasarafljeni s tri razlicita seta sarafa!!, frend1 garantira da su bili svi isti kad je on mjenjao lanac, po oznakama su sad na motoru orginal bregaste, a bile su yoshimurine + prakticki novi fazni lanac, imao sam racun iz unikomerca od pretproslog vlasnika koji je na novi motor stavio yoshimura kit, ne mogu ga idiJot nac gdje sam ga spremio, al naci cu vec. Moja pretpostavka je da je skinuo dolje masinu, presarafio moje dekle (jer su pogrebani) i vozi misko. Motor sam rastavio, sve orginal dihtunge stavio, opet novi orginal lanac + napinjac. Vozio sam rally prije, kad sam poceo sarafit auto sam od prvog do zadnjeg sarafa auto je zavrsavao trke i nije riknuo ni jednom.. ugl zakljucak je da mi vise nitko nikad ne bude sarafio motor osim mene samog.
Kawah je napisao u postovima prije.. "Jako dobro pročita RB moto jelena koji mu dođe rikati u njegovu šumu".. Postenje i naivnost koju imam jer prema svima uvijek pristupam otvoreno, iskreno i posteno me kostala vec a evo i opet je.. jos jedna skolica u zivotu, a kod robija cu ic popit kavu kad otvore birtije (iako njegova radi cijelo vrijeme, al ni to nisam htio bit supak pa da ga bar prijavim), ic gla namlatit il nekaj mi nema smisla jer di zivimo cu jos sebe sjebat s tim i napravit si probleme, moj obraz je cist, a to nema cijenu.
(imam slike svega gore opisanog, ali stvarno ne osjecam ni zelju ni potrebu to ovdje stavljat)