Dobro sad ste se zakačili Beli na tu usporedbu koja je možda slikovita, ali jako blizu istini. U jednom treunutku u garaži smo imali i ZZR '13 i SX '12 i 636 '06. Kolko su za usporedbu, toilko i nisu. I svaki je od motora jako dobar u svojoj ulozi. Sportaki općenito isto nisu neka sreća u vrlo kratkim zavojima, i tu im puno manja masa ne donosi značajnu prednost jer s druge strane ZZRa pukneš u 2 i odvoziš sve od skorog stajanja do međuubrzanja, dok sam ja na ninji nonstop drkal il prve u drugu ili treću i obrnuto. I naradiš se ko konj da se odmakneš od ZZRa za par zavoja. O samom odzivu na gas i uglađenosti u niskim režimima i Ninja i SX mogu samo sanjati, i tu je ZZR na neki način vraća razliku u masi. SX istu dionicu uzorno dobro odrađuje primjerice u 2. brzini, a nakon prelaska na sport gumu i zadnju u visini 55 je bio (meni) odličan i na prebacivanjima. Općenito, osim volana(problem mojih proporcija, ne samog motora) i zadnjeg amortizera, stvarno odličan motor.
U brzim režimima pa sreća da svi dojdemo živi doma. Meni je osobno Ninja tu bila najbolja, vrlo stabilna a lagana i "primjerene" snage za moje vozačke sposobnosti. ZZR mi je zapravo zasad jednostavno prebrz, i imal sam par gadnih zajeba, jer jako dobro prikriva brzinu, te zbog toga zahtjeva najveću koncentraciju i iskustvo od svih nabrojanih motora kod brzog tempa. I opće me nije sram to priznat, jer je to zapravo činjenica, ak ostavimo tipična preseravanja po strani.