Aprilia RS 660

Evo di je jedan od problema
 

Attachments

  • 10-year-price-chart-Steel-Dynamics-Inc.png
    10-year-price-chart-Steel-Dynamics-Inc.png
    3.8 KB · Views: 0
Zato što R600 kad vrtiš onda i ide, a ovaj ne.

R600 klasa je služila tome da kupiš lijepi motor koji možeš otpeljat na stazu ako imaš volje, a ako ne, dobar je za magistralu i za birtiju.

Ovaj 660 je cestovni motor koji mozda ima izgled, ali se s njim sigurno ne budes vozio po stazi. Bez obzira na par iznimaka koje će se uvijek naći.

Cestovnjak, ok, sigurno bolji izbor od CBR650R ili MT govana, ali nema ga potrebe gurat u R klasu kad tamo ne spada.

Prodajne brojke su bitne samo excel direktorima i menađerima, makni cijenu iz jednadžbe pa će poredak biti skroz drugačiji.
 
Može se o tome raspravljati koliko god hoće, ali 600r i 4 cilindra je prošlost. To je tako i gotovo. Nazad nema.
Eto npr. Kawasaki sada kaže ninja 650 = 2 cilindra i 67 ks.
 
Može se o tome raspravljati koliko god hoće, ali 600r i 4 cilindra je prošlost. To je tako i gotovo. Nazad nema.
Eto npr. Kawasaki sada kaže ninja 650 = 2 cilindra i 67 ks.
Bas je ninja

1618464794812.png


Jbg. jos jednom je dokaz da napredak ne donosi uvik i poboljsanje ali iskreno mislim da ovaj rs 660 po Karlobagu ili slicnim dionicama je uzivancija
 
Može se o tome raspravljati koliko god hoće, ali 600r i 4 cilindra je prošlost. To je tako i gotovo. Nazad nema.
Eto npr. Kawasaki sada kaže ninja 650 = 2 cilindra i 67 ks.

Osim što Ninja 650 nije ono u što je se ovdje pokušava ugurat. Nije zamijenila 636, niti ikada bude.

Iskreno sumnjam da su 4 cilindra stvar prošlosti... 636 na EU tržištu uz još neke modele nema od ove godine (na drugim tržištima su još uvijek dostupni) isključivo radi euro normi.

Doći će novi. (y)
 
ma to su neke Aprilijine laži jer nemreju napravit motor od 150 konja iz 660V2 koji bi vozili pravi frajeri 2 puta godisnje na grobniku...

Mislija sam da su u prilije samo luksuzni materijali, tipa titan, aluminijum i slično, a ne neki čelici
 
Mislija sam da su u prilije samo luksuzni materijali, tipa titan, aluminijum i slično, a ne neki čelici
E, to smo i tu mislili... bio neki talijan jednom prilikom tu pa objasnio... da je došo neki lik, oni su onda sve ovdje zvali Juga, iz famozne Juge i reko ekipi tamo da od tija pizdarija ništa...
jedino se požalio da oni ne znadu napraviti dovoljno brz motor za ovdašnje vozače...
 
...ali nema ga potrebe gurat u R klasu kad tamo ne spada.
Točno, ali to mu nije ni bila namjena. Kao što sam već napisao, dolaze nova vremena i s njima nove klase. Iza toga stoje timovi ljudi koji godinama analiziraju tržišta i prilagođavaju se jer je alternativa pogubna. Nitko od nas nema obavezu prihvaćanja ali će morati ako bude želio voziti. Ako probate gledati bez emocija i navika, zašto bi uopće postojali bilo koji R-ovi ispod maksimalnih vrijednosti? Utrka je za svakim konjem i za svakim kilogramom, novim elektronskim pomagalima... Znači ide se u ekstreme, čemu onda raditi manju verziju istog? Kupiš soma i struja ti dozvoli da ga jednim klikom pretvoriš u 600, 750, 1000 ili 1200. Ali rezultati pokazuju da se ni to ne prodaje ni blizu kao nekad, da je prosječna dob motoriste sve viša i da, kako je netko prije napisao, nove generacije motor kupuju kao modni dodatak.
 
Pa da logično, ti isti timovi su od od većine motora rade drloge i štede na svemu, kako bi povećali profit a ne izbacili bolji motor(Osim mozda u R klasi i velikih endura).

Kako objasnit da je Yamaha jedan Fazer zamjenila MTom, ili Honda starog Horneta nekakvim drlogom sa 30% manje snage i upitnim komponentama.

Na kraju dana, oni ce dobit bolje rezultate i veći bonus. Ekipa će kupit šta se nudi pa od dva zla izabrat manje. Da postoji RS660 o kojem je ovdje riječ i neki mini RSV4 600, kojih bi se više prodalo?Pa i prije si mogo kupit umjesto CBR 600 RR npr CBR 600F, pa oboje znamo kakvi su bili prodajni rezultati.

Ovako će ljudi reć a jebiga vidis da se to prodaje to ljudi zele. Ne, nije tako, nego mozes birat izmedju CBR 650R i RS660, što je upravo ovo što sam reko: od dva zla izaberi manje.
 
  • Like
Reactions: Nero and gvo
Ovo je tolko besmislena rasprava da to više nema smisla...
Trendovi su takvi i bok, neko ne bi MT govno i CB i Er il kaj god već pa i dalje ne uzme novu šesticu koja je tolko bolja, jer je mala razlika do litre. I to je OK, i razumno.
Ovo o formiranju cijena također nema smisla komentirat, ali aj... Zakaj bi mali motor trebal bit puno jeftiniji od velikog, a isto ima kotače, mašinu i sve agregate/uređaje ko i onaj veliki... Ok, može bit nekaj jeftiniji, ali ne duplo ili triput jeftiniji, čisto zbog samih proizvodnih troškova, bez obzira na upakirani tech.
Svi bi mi vozili panigalea ili S1000rr, uz multicu još jednu u garaži, ali kaj, gledaš uzet nekaj kaj pokriva sve ili bar većinu osobnih potreba i završiš na MT CB er govnu. I ja nemam problema s tim, nit sam iskompleksiran jer ne vozim R motor, tj. ultimativnu najbržu pravu bajkersku mašinu da bi dobil RRespekt braće bajkera...
I tak nisam pravi bajker jer ne nosim kožni prsluk, nit sam član kakvog kluba pravih i istinskih braće bajkera.
(y)
 
  • Like
Reactions: Nino777
Pa da logično, ti isti timovi su od od većine motora rade drloge i štede na svemu, kako bi povećali profit a ne izbacili bolji motor(Osim mozda u R klasi i velikih endura).

Kako objasnit da je Yamaha jedan Fazer zamjenila MTom, ili Honda starog Horneta nekakvim drlogom sa 30% manje snage i upitnim komponentama.

Na kraju dana, oni ce dobit bolje rezultate i veći bonus. Ekipa će kupit šta se nudi pa od dva zla izabrat manje. Da postoji RS660 o kojem je ovdje riječ i neki mini RSV4 600, kojih bi se više prodalo?Pa i prije si mogo kupit umjesto CBR 600 RR npr CBR 600F, pa oboje znamo kakvi su bili prodajni rezultati.

Ovako će ljudi reć a jebiga vidis da se to prodaje to ljudi zele. Ne, nije tako, nego mozes birat izmedju CBR 650R i RS660, što je upravo ovo što sam reko: od dva zla izaberi manje.
generalno, svi štede i to nije neka novost, a ko hoće baš R, kupil ga bude bez obzira na bilo kakve hibridne klase i to litru...i to je tak...
kolko god vi kukali o nekim ljepšim vremenima i šesticama... :mrgreen:
 
Pa da logično, ti isti timovi su od od većine motora rade drloge i štede na svemu, kako bi povećali profit a ne izbacili bolji motor(Osim mozda u R klasi i velikih endura).

Kako objasnit da je Yamaha jedan Fazer zamjenila MTom, ili Honda starog Horneta nekakvim drlogom sa 30% manje snage i upitnim komponentama.

Na kraju dana, oni ce dobit bolje rezultate i veći bonus. Ekipa će kupit šta se nudi pa od dva zla izabrat manje. Da postoji RS660 o kojem je ovdje riječ i neki mini RSV4 600, kojih bi se više prodalo?Pa i prije si mogo kupit umjesto CBR 600 RR npr CBR 600F, pa oboje znamo kakvi su bili prodajni rezultati.

Ovako će ljudi reć a jebiga vidis da se to prodaje to ljudi zele. Ne, nije tako, nego mozes birat izmedju CBR 650R i RS660, što je upravo ovo što sam reko: od dva zla izaberi manje.

Pa dobro, nekad "davno", prije CBR600RR si mogao kupiti CBR600F. Koje se prodavala kao luda. Onda su ubili Ficu, kako bi izbacili RR, da bi sad ubili RR, te izbacili duplo lošiji motor od kultne eFice, 650R. Narod oće eFicu, ne 650R :D

Ovaj RS je u biti kao giallo treš verzija eFice, tržišno vjerujem da će imat neku prođu. Jedinu pozitivu vidim u tome da možda i japance natjera da ponude nešto bolje od anemičnih fejk ninždi i ceberki.
 
No, daj se zbrojite... Nit je CBX1100 jedini muški motor, nit je RR žrtvovan zbog efice, a i meni nije drago kaj nova Busa ima manje od 230 konja ali ovo je jeben motorić gdje su pod cijenu uštede razvoja agregata ubacili dobar paket elektronike i komponenti, napravili mali lagani i pristojno brz motor koji je ekonomski isplativ i zadovoljava sve norma i trendove... točka...

I mislim da japanci neće nešto previše trzat oko ovoga jerbo, još uvijek proizvode Eficu, iako se možda više ne zove točno tak... a da će se nastaviti loviti sa trendovima kao do sada, naravno da oće, evidentan primjer toga je recimo Ducati Scrambler i S1000XR, japanskih motora i više nego dovoljnih primjera, samo nisu do sada bili povezivani sa "svetim" klasama...
 
Ovako će ljudi reć a jebiga vidis da se to prodaje to ljudi zele. Ne, nije tako, nego mozes birat izmedju CBR 650R i RS660, što je upravo ovo što sam reko: od dva zla izaberi manje.
To će nam sve zapakirati u plašt takozvane sigurnosti i ekologije pa ćemo za nekoliko godina biti sretni ako uspijemo kupiti nešto što nije na struju. A još nekoliko godina kasnije ide scenarij Mad Max i borba za svaku litru benzina, možda ne u kontekstu borbe za život nego za upalit motor i napravit đir po kvartu. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Mocippaldi
To će nam sve zapakirati u plašt takozvane sigurnosti i ekologije pa ćemo za nekoliko godina biti sretni ako uspijemo kupiti nešto što nije na struju. A još nekoliko godina kasnije ide scenarij Mad Max i borba za svaku litru benzina, možda ne u kontekstu borbe za život nego za upalit motor i napravit đir po kvartu. :mrgreen:
Mislim da ćemo se načekat do borbe za život na žalost...
 
Svak ima svoje misljenje a ja se sa tvojim ne slazem i mislim da spominjati 2008 godinu u danasnjem kontekstu stvarno nema smisla jer je sve u bilo kojem podrucju otislo u nebo ali jednostavno tehnologija je isla naprid a neke nase price kako se vozilo prije 10-20-30 godina pa sa time usporedjivati danasnje generacije i cjelokupnu situaciju a za 70000 kuna ces dobit kitajca i bit sritan da se i to moze
Koja tehnologija? Onda koja je obicnom korisniku nepotrebna. Svi ju trebaju jer su ih oni uvjerili da ju trebaju. Tko je vozio normalno 2006 taj vozi i danas i prezivio je. Niti sa svim tim dodatcima nemozes voziti nista brze na cesti nego prije i biti sigurniji. Prodana prica. Velim ti da bi jako puno ljudi kupilo novi motor po onoj cijeni danas i da nebi dozivili te dodatke niti 5 posto. Ako nema tih dodataka nema niti opravdanja za marze i finalne cijene.