passenger
Well-known member
tako je brateIde ona koliko hoces a svaki put kad se izadje na auto put celer je do kraja i ona stoji stabilno ka sika
To je strasan stroj i meni iz kuce ne ide nigdi samo moze doci nova i to je to
tako je brateIde ona koliko hoces a svaki put kad se izadje na auto put celer je do kraja i ona stoji stabilno ka sika
To je strasan stroj i meni iz kuce ne ide nigdi samo moze doci nova i to je to
Koliko bu tek dugačak kad ga se dočepaju Ameri 🤔😂Malo sam je škicnuo i nemogu se oteti dojmu koliko je taj motor dugačak. Ali baš DUGAČAK! Da se razumijemo, vozim ZZR-a tako da znam što je motor s proporcijama.
Ali Busa izgleda i djeluje kao da je za jedan kotač duža od ZZR-a. Zastrašujuće.
Ogradili su ju koda je mjesto zločina, a ne motor u salonu
imao B-KINGA ... ucinija s njim 35 iljada,bija mapiran 190ks na zadnjem kolu...
Ti ko da neznas kako to ide na balkanu 🤣Ovaj komentar mi je promaka, iako se ne želin uvlačit u rasprave o tome ko ima većeg pišu i čiji je konj za veću pohvalu, ali moran komentirat kako san poprilično siguran da nije ima 190 konja *na kolu*.
Moj nakon mapiranja sa skoro savršenin AFR-on i kuten paljenja je dava 183.3 na kolu (197.7 na radilici), a motor ima cili Akrapovič sustav (ne samo topove) i proširen airbox s ručno modeliranin fiberglas izvodima za cold/ram air na bočnin usisima (ispod žimgavaca) i filteron veće površine. Šta je moguće i odgovara modifikacijama s obziron da original ima 186 na radilici.
Volija bi znat modifikacije na tvome jer 190 na kolu (šta bi bilo priko 205 na radilici) vata ekipa s 1440cc kiton. Ili si ima neke žešće preinake u mašini ili je stol na kojen se mirilo bija jako darežljiv.
2BeLa-Vg
bijelu busu nisam još vidio uživo, ali sve mi se čini kako je to ipak previše
bijele boje
da želim kupiti taj motor, stvarno bih bio u premišljanju,
rekao sam sebi: nikad više crni auto i motor
čekam dok netko ne naruči - kupi srebrenu (s crvenim), da i to vidim uživo
Tako mos rec isto za taj svoj ormar koji vozis...isti je od prve linije.