Zašto MT-07 brzo mijenjaju vlasnike?

Je. U mt07 dodas 509 eura andreani cartridge i 500 öhlins sd46.
I brrrrrrm

Još uvijek ti ostane infatilno dizajniran motor, što je ok, ako imaš max 22g.
Međutim, ne'eš ulovit 'čku preko Tindera slikom te škovace. Danas su caffe rejseri trendi.
 
Gle ak ću vozit motor na otvorenoj cesti 70 kmh, onda ga neću ni vozit. Znajući to znam da to sa sobom nosi veliki rizik.
Evo baš se spremam na drugu operaciju koljena zbog slične avanture od prije 6 mjeseci:mrgreen:

Moja definicija otvorene ceste se s godinama promijenila. Sad je to isljučivo dionica ceste na kojoj ni s lijeve, ni s desne strane nema nikakvih priključaka, pješačkih staza, ni parkinga. Tu si dam malo oduška, drugdje me uvijek pere paranoja: što je na izlasku iz zavoja?
 
Kolika je razlika u ovjesu onda ?
Imas mogucnost promjene protoka ulja u odnosu na serijski ovjes, izabrat opruge po svojoj masi, s tim skroz eliminiras ljuljanje, gore navedeno, u low speed fazama. Ako ti i high speed ne pase, otvoris vilice ili amortizer, narucis shims, izmjenjas i tako dalje. Svemu tome je uslov, da li ti se svidja infatilni dizajn i karateristika motora, njegovo djelovanje na zenski spol.
Ali na kraju, kada sve podesis uvidjeti ces da je prednja vilica sa stojecim cijevima od promjera 41 mm ipak tanka i da se na ostrijim kocenjima savija i u extremnim uvjetima ne dostavlja pozeljan feedback.
I onda se vracamo na pocetak price, da li ti treba cartridge i öhlins.
Ali,
 
Još uvijek ti ostane infatilno dizajniran motor, što je ok, ako imaš max 22g.
Međutim, ne'eš ulovit 'čku preko Tindera slikom te škovace. Danas su caffe rejseri trendi.

CR su već par godina out.

Isključivo putni motori, traceri, gs-ovi i taj đir je sad in.

Što se situacije tiče, većina je doživila tako nešto (manjeg ili višeg inteziteta), ovo je zapravo ''recept'' za sudar na magistrali.
Ili ako se pilot precjeni, pa završi u suprotni smjer ili ogradu.

Kako vrijeme ide dalje, na dionicama koje dobro poznajem, instiktivno usporim na mjestima gdje mi se dogodila ''pizdarija''. Jbg, imao sam sreće i dosad sam lišo proša.
 
Susjed, ti se ne krevelji nego se sutra nacrtaj na Brestovi u 13:30, idem vidit ima li još ovaca po creskim cestama... :mrgreen:
 
Naučnici su dokazali, da GSovci ne guze ništa, pa čak ni vlastite žene. :D
Oni se subotom nađu, pa međusobno razmjenjuju sličice alpskih prijevoja, dok im žene servisira bradati student filozofskog, ponosni vlasnik polovnog Royal Enfield 'Imalayana :D

Opet glupost.

Nitko s filozofskog ne jebe ništa.

Ne jer ne može, već jer se zapriča.
 
Od frendice sam preko nekoliko puta probao,na kraju ni njoj ne pase pa ga je prodala haha.Ovjes mu je ocajan(imam 96kg)..tonu vilice,mozda da se stavi neka jaca opruga,ne znamNo nema opcije stelanja amortizera prednje vilice.Koci tako da spustam nizu,tipicno za dvocilindrase,sto mi zapravo zakurac sluzi u zavoju,ne znam,slabe su mi kocnice ili nisam naucio dozirat
1. Ne znam..odmah u crvenom..2.njas..e treca brzina vec normalnije vuce.
Tvrd i nekako ravan sic.

Dobra stvar..kad se tjera ide,samara se lijevo desno kao sa biciklom,potrosnja mala..i ne znam vise sta.Cijena mozda?
Nije me se dojmio nikako.
Pretpostavljam da pričaš o prvoj generaciji mt07, nju nisam vozio ali sam sjedio u salonu na njoj. U odnosu na drugu generaciju ljulja kao brod (barem u mjestu). Na drugoj se dosta ovjes čvršći čini.
Mislim da na mt07 opruge nisu uopšte premekane (0.88 kg/mm izvor racetech.com), problem je hidraulika, tj damper sipke koje su poznate po tome da su premekane kod sporih tranzicija (kočenje, blage neravnine, pomjeranje vozača), a da su kao kamen tvrde na brzim tranzicijama (rupe, ostre i velike neravnine).

2. Sto se tice ovog 'kada se tjera ide', ja sam bas dobio neki kontra osjećaj. Motor u visokim obrtajima ne ide nikako, razocara kada se gura do blokade. Dok je sa druge strane obrtni moment odličan vec na 3k rpm.

Interesuje me sta je frendica rekla, zašto joj nije pasao?
 
Pa nije rednih cetiri da se vrti u crveno jeboga ti... motoric ide vise nego odlicno
 
Pretpostavljam da pričaš o prvoj generaciji mt07, nju nisam vozio ali sam sjedio u salonu na njoj. U odnosu na drugu generaciju ljulja kao brod (barem u mjestu). Na drugoj se dosta ovjes čvršći čini.
Mislim da na mt07 opruge nisu uopšte premekane (0.88 kg/mm izvor racetech.com), problem je hidraulika, tj damper sipke koje su poznate po tome da su premekane kod sporih tranzicija (kočenje, blage neravnine, pomjeranje vozača), a da su kao kamen tvrde na brzim tranzicijama (rupe, ostre i velike neravnine).

2. Sto se tice ovog 'kada se tjera ide', ja sam bas dobio neki kontra osjećaj. Motor u visokim obrtajima ne ide nikako, razocara kada se gura do blokade. Dok je sa druge strane obrtni moment odličan vec na 3k rpm.

Interesuje me sta je frendica rekla, zašto joj nije pasao?
Vise joj pasao moj hahahaha.A i bolje se vozila na mom nego na svom.
Sta ja znam..

Malo bolje je bilo kad sam joj podesavao zadnji amortizer na tvrdje i redump ali nema opcije za prednje vilice i jbg..


Ma ne u visokim obrtajima..tad je ispuhan ko didov čurac..vec sam mislio makar u trecu brzinu...kazem..prva vec si u crvenom..druga aj malo bolje..tek nesto treca..kad sam ga natjero na to mislim.itd.Jednostavno mi motor ne pase(bar ovaj..cekaj...sad je izasla treca generacija sa onim usranim farom?jel tako? E onda je njezin bio druga generacija).
Jednostavno me motor nije odusevio nicim..nista mi nije imalo onaj woow efekt..
Ajd dobro..iznenadio me kako pada lagano u zavoj..i sta ja znam..potrosonja!
 
Pa nije rednih cetiri da se vrti u crveno jeboga ti... motoric ide vise nego odlicno
Slažem se da ide vrlo dobro. Ali mislim da puno izgubi na vrhu cak i za 2 cilindra.
Npr shver 750 linearno pojačava kroz obrtaje, ima doosta snage i na vrhu. Dobro reci ce neko to je v2, kraći hod klipova, kraća radilica itd. Ali meni se učinilo da mt07 više ispuše na vrhu čak i od nc750 (iako vjerujem da bi nc ispuhao isto toliko da mu blokada nije tako nisko).

Kad smo vec kod nc750, je li neko to probao od vas? I to je isti raspored paljenja kao na mt07 ili sto bi yamaha rekla 'cross plane'.
Ljudi moji taj motor toliko malo trosi to je čudo, prijatelj sa ženom stalno vozio+bisage mislim da je 3.3 ili 3.2 L trošio na 100km.
Koliko znam nikad mu nije 4l uzeo, kako god vozi uvijek je ispod.
 
Last edited:
168 km/h, idiot, nikakav RIP i memorijal nije zaslužio, sramoti familiju i ostale motoriste..

pa malo se covik zaigrao... pa ko od nas nije ima slicnu situaciju...

Ja neki dan evo... deda sa renault 4 na izlasku iz zavoja na mojoj traci... sreca pa sam bio s NSR- om koja pod navodnike ne ide 😁

da sam bio s VTR-om prepilio bi didu cetvorku taman iza suvozacevog sica 😁
 
pa malo se covik zaigrao... pa ko od nas nije ima slicnu situaciju...

Ja neki dan evo... deda sa renault 4 na izlasku iz zavoja na mojoj traci... sreca pa sam bio s NSR- om koja pod navodnike ne ide 😁

da sam bio s VTR-om prepilio bi didu cetvorku taman iza suvozacevog sica 😁

Upravo to.