Atestirao spuh na motoru :)

Zanimljivo stivo..
 

Attachments

  • Dani tehničke ispravnosti 2021 03-08.05.2021.pdf
    6 MB · Views: 0
Što se tiče atestiranja auspuha teška smijurija.
Imam full Akrap koji je na motoru od '04. i prolazio je GODINAMA tehnički pregled, čak imaju i slike sa tehničkog. Tamo negdje oko 2018. problem na tehničkom, ništa bez originala ili eventualno zamjenskog koji odgovara na ZX12R kad se upiše broj sa auspuha. A dobio sam odg da za tu godinu 12R-a nije bilo Akrapa baš za taj model motora. I sad ga j**i. Još sam dobio inf da bi mi po nekakvoj logici kao trebali upisat taj auspuh jer nisu isti propisi prije 17-18 god kad je taj auspuh završio na motoru i danas.. Malo ću se pozabavit iako su šanse minijaturne..
E da, nisam rekao kad se upiše broj auspuha na net ispadne da je za Yamahu FZS1000 i YZF R1, ugl nije bilo nikakvih preinaka što se tiče montiranja auspuha. Tako da ću se pozabavit malo jer je smiješno, za koji klinac je prolazio motor toliko dugo tehnički i onda su počeli jest g***a, shvatio bi da su rađene nekakve preinake pa da to ne prolazi, al baš ništa.
 
mislim da me niste dobro shvatili na mail - bilo je auspuha, ali nije bilo homologiranog:


niti jedan od ovih nema homologaciju (ne zavrsava sa -H, nema EC oznaku). Moguce da je (samo!) top za R1 i FZS1000 identican kao za ZX12R:


sustav se ne moze upisati u prometnu ako ne pise da je za taj konkretan model, medjutim, ono sto ja vidim kao problem, je to da nisu isti propisi/norme bili 2003 kao sto su danas. R1 1998 je imala homologiranu verziju.
 
mislim da me niste dobro shvatili na mail - bilo je auspuha, ali nije bilo homologiranog:


niti jedan od ovih nema homologaciju (ne zavrsava sa -H, nema EC oznaku). Moguce da je (samo!) top za R1 i FZS1000 identican kao za ZX12R:


sustav se ne moze upisati u prometnu ako ne pise da je za taj konkretan model, medjutim, ono sto ja vidim kao problem, je to da nisu isti propisi/norme bili 2003 kao sto su danas. R1 1998 je imala homologiranu verziju.

I mislio sam na homologirani, samo sam se krivo izrazio :ROFLMAO:
Ma iskomplicirali su sve, jasno bi mi bilo da auspuh na tom motoru nije prolazio godinama, ali je i to jako jako dugo za što postoji čak i slikovni dokaz sa tehničkog, ali to se može objesit mačku o rep. Na kraju neće biti druge nego tražiti auspuh koji je homologiran pa da i to skinem s grbače.

Uglavnom vama puno hvala na odgovoru i na trudu, prvom prilikom ako se sretnemo plaćam piće za trud :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Ivan_ZG
ma nije nikakav problem to, dapace.

Treba jos provjeriti da li ti stariji sustavi moraju biti u prometnoj, odnosno od kada je zakon na snazi. Sad lazem, ali nedavno mi je netko rekao da je progurao sustav za XX jer je odavno na motoru.
 
  • Like
Reactions: Kraljević Junior
Raspitat ću se još, ne košta me ništa obavit par poziva a i malo dosađivat ovima u CVH :ROFLMAO:
Ta inf. za XX-a mi ulijeva nadu u svakom slučaju!
 
Niti jedan motor sa full sustavon nije street legal jer, konkretno, Akrap grane nemaju katalizator. To ćeš upisat jedino ako ovaj koji ti bude gleda dokumentaciju iz CVH ne zna šta radi. I kod montaže samog topa, slikaje ti auspuh od početka do kraja.

Doduše postoji jedan "trik" koji traži više truda, ali pali. Znan iz prve ruk...reka mi je prijatelj.

1. Montiraš street legal top na tvorničke grane.
2. Atestiraš to i upišeš u prometnu.
3. Skineš sve i montiraš aftermarket grane i taj atestirani top.
4. Kad na svakoj sljedećoj obnovi registracije na tehničkon vide da je upisan auspuh - niko ništa dalje ne gleda (vrlo malo njih i kuži razliku između npr. Akrap i tvorničkih grana).
5. Profitiraš.

Ako ikad dođe zakon da motori moraju na ekotest - samo se mapira motor da je dosta siromašan u neutralu i postoji velika šansa da'š proć eko test i bez katalizatora, ali ovo triba provat. Vjerojatno lakše za sub Euro3 motore, vjerojatno nemoguće za Euro5.
 
Je...samo se mapira. A još ti i plate za to. Meni stvarno nije jasno kak ne kužite da ta kemijanja samo vode k još gorim sranjima od ovih kaj imamo sad. Jbg, pravila igre su se promijenila i treba se prilagodit kako god teško bilo jer nema više povratka na staro...
 
  • Like
Reactions: DADO+
Kako niti jedan motor sa full sistemom nije street legal? Imas ih kolko hoces. Oduvijek je bilo, ali ne za sve.
 
još gore je kad netko napravi decat, sam
(izreže/izvadi i uzme samo dio Y, jer je jeftinije i lakše montirati)
a umjesto da kupi i grane, orginal ipak ostavi, ali više
ne repliciram direktno nikom, nek' svako radi što ga volja (y) :mrgreen:
 
Niti jedan motor sa full sustavon nije street legal jer, konkretno, Akrap grane nemaju katalizator. To ćeš upisat jedino ako ovaj koji ti bude gleda dokumentaciju iz CVH ne zna šta radi. I kod montaže samog topa, slikaje ti auspuh od početka do kraja.

Doduše postoji jedan "trik" koji traži više truda, ali pali. Znan iz prve ruk...reka mi je prijatelj.

1. Montiraš street legal top na tvorničke grane.
2. Atestiraš to i upišeš u prometnu.
3. Skineš sve i montiraš aftermarket grane i taj atestirani top.
4. Kad na svakoj sljedećoj obnovi registracije na tehničkon vide da je upisan auspuh - niko ništa dalje ne gleda (vrlo malo njih i kuži razliku između npr. Akrap i tvorničkih grana).
5. Profitiraš.

Ako ikad dođe zakon da motori moraju na ekotest - samo se mapira motor da je dosta siromašan u neutralu i postoji velika šansa da'š proć eko test i bez katalizatora, ali ovo triba provat. Vjerojatno lakše za sub Euro3 motore, vjerojatno nemoguće za Euro5.
kod nas (SB) jedan 👨‍✈️ je s motorom gledao, jel' ima katalizator na motoru od kolege ;)

malo ga je 🔥:mrgreen: ali kako je tada imao DB k. pustio :)
 
još gore je kad netko napravi decat, sam
(izreže/izvadi i uzme samo dio Y, jer je jeftinije i lakše montirati)
a umjesto da kupi i grane, orginal ipak ostavi, ali više
ne repliciram direktno nikom, nek' svako radi što ga volja (y) :mrgreen:
Generalno se slazem, ali nekad nema nego Y..titam Y je duplo jeftinije od titan grana, itd..i na onim starim R1 (04/06, pa i 07/08) je Y radio itekakvu razliku..dobra vremena🙈
 
(y) ne mora biti samo to,

neki ljudi iz čiste estetike žele maknuti tu lončugu ispod,

recimo čovjek ima Kawu Z900 RS i kaže; nije mu bitno uopće koliko
dobiva, jer za tim i nije išao kad je kupovao takav motor :cool:

ostavio bio OEM lonac, ali kako ima godina, već ga sve te igrice zamaraju pomalo :mrgreen:

...iako to na njegovom motoru i ne izgleda baš toliko loše, kao na nekim drugima
 
Kako niti jedan motor sa full sistemom nije street legal? Imas ih kolko hoces. Oduvijek je bilo, ali ne za sve.
Mislija san na novije motore (Euro3 i nadalje). Moran priznat da nisan vidija proizvođača koji u granama tvornički stavlja katalizator. Koja je onda poanta aftermarket grana kad daju isti efekt ka i tvorničke?
 
(y) ne mora biti samo to,

neki ljudi iz čiste estetike žele maknuti tu lončugu ispod,

recimo čovjek ima Kawu Z900 RS i kaže; nije mu bitno uopće koliko
dobiva, jer za tim i nije išao kad je kupovao takav motor :cool:

ostavio bio OEM lonac, ali kako ima godina, već ga sve te igrice zamaraju pomalo :mrgreen:

...iako to na njegovom motoru i ne izgleda baš toliko loše, kao na nekim drugima
Ima jedan u zd tocno to . Originalni lonac i grane . Lipo izgleda i cuje se
 
  • Like
Reactions: DADO+
Mislija san na novije motore (Euro3 i nadalje). Moran priznat da nisan vidija proizvođača koji u granama tvornički stavlja katalizator. Koja je onda poanta aftermarket grana kad daju isti efekt ka i tvorničke?
Recimo TMax, svi MT/Traceri, itd..bolji materijali, manji katalizator, vizualni izgled, itd..
 
Mogu li oni u CVH ako ukucaju E oznaku s auspuha točno vidjeti za koji model i tip motocikla se odnosi?
Mislim, imaju li pristup nekoj bazi koja sadrži E oznake ili jednostavno googlaju :mrgreen:
 
Trebali bi moći otvoriti certifikat sa slikama i popisom modela za taj auspuh kao i za svaki drugi dio.
 
Mogu li oni u CVH ako ukucaju E oznaku s auspuha točno vidjeti za koji model i tip motocikla se odnosi?
Mislim, imaju li pristup nekoj bazi koja sadrži E oznake ili jednostavno googlaju :mrgreen:
Knjizica homologacije sadrzi info za koji je motor auspuh..