Kawasaki Versys 650

Jucer upalio versu i ostavio ga da radi malo na leru, pa sam uocio par stvari:
-Hladan radi na 1800 okretaja, kad se ugasi cok onda bude na 1300. Zvuci mi malo previsoko. Koliko je normalno?
-Kad sam ga ugasio, nakon 15 minuta je pocelo nesto pistati u njemu. Skuzio sam da pisti iz tanka i kad sam otvorio cep prestalo je, znaci nabio je ili tlak ili podtlak a i pocelo je smrditi na benzin. Normalno ili ne? Google kaze da je normalno kad nema puno goriva u tanku sto je i kod mene slucaj.
 
Vrlo vjerojatno je ovo

A možda i ovo
https://www.kawasakiversys.com/threads/cowling-buzz-resolved-unexpected-culprit.120842/

A možda samo moraš podbacit gumene podloške/hrpu dihtunga kao vlasnici prve generacije.

Ili nazoveš KMS i pitaš dal su oni to već rješavali i na koji način (što bih ja prvo napravio prije nego išta raskopam po vlastitom nahođenju). A vjerujem da jesu (y)
misliš na ovo?

Headlight Reflector Buzz ......

Yes there seems to be a loose ball bearing inside my tachometer.....:confused: So i drove around without the frontend and found a stripped bolt that holds the adjustable headlight reflector to the housing.....There are 2 adjusters and 1 to hold it tight....I had to slip a nut on the bolt to stop a really loud buzz...:cheers:

Gdje bi se taj jedan koji sve drži čvrsto trebao nalaziti da ga provjerim?
 
nije normalno ako ventilacija tanka radi kako treba, provjeri da ti nisu cijevi za ventilaciju negdje stisnute.
 
Gdje bi se taj jedan koji sve drži čvrsto trebao nalaziti da ga provjerim?

Ne znam točno, nisam posjedovao niti raskapao Versulju.

Ali znam da su ovlašteni servisi dobivali naputak od tvornice kako riješiti taj problem i to se uredno rješavalo ako je motor "prozujao".

Pisali su i objašnjava li i vlasnici ovdje u temi, probaj potražit.

Ali velim ti kako bih ja napravio. Nazoveš ili odeš do servisa i sve doznaš . :mrgreen:
 
Jucer upalio versu i ostavio ga da radi malo na leru, pa sam uocio par stvari:
-Hladan radi na 1800 okretaja, kad se ugasi cok onda bude na 1300. Zvuci mi malo previsoko. Koliko je normalno?
-Kad sam ga ugasio, nakon 15 minuta je pocelo nesto pistati u njemu. Skuzio sam da pisti iz tanka i kad sam otvorio cep prestalo je, znaci nabio je ili tlak ili podtlak a i pocelo je smrditi na benzin. Normalno ili ne? Google kaze da je normalno kad nema puno goriva u tanku sto je i kod mene slucaj.


Ler kad je zagrijan 1250-1350 okr. Ovo za cep tanka je normalno.
 
Jucer upalio versu i ostavio ga da radi malo na leru, pa sam uocio par stvari:
-Hladan radi na 1800 okretaja, kad se ugasi cok onda bude na 1300. Zvuci mi malo previsoko. Koliko je normalno?
-Kad sam ga ugasio, nakon 15 minuta je pocelo nesto pistati u njemu. Skuzio sam da pisti iz tanka i kad sam otvorio cep prestalo je, znaci nabio je ili tlak ili podtlak a i pocelo je smrditi na benzin. Normalno ili ne? Google kaze da je normalno kad nema puno goriva u tanku sto je i kod mene slucaj.
Ler ti je mormalan, a odušak od tanka ti smanjuje tlak u rezervaru pogotovo ako motor ostaviš na suncu.
 
  • Like
Reactions: keed
Jučer bio na nekoj vožnjici oko oko Medvednice i u par zavoja sam primjetio jednu stvar koju do sada nisam osjetio. Da se razumijemo, totalni sam početnik što se motora tiče. Dakle pri malo većoj brzini u zavoju (cca 70 na sat :) ) sam osjetio kako mi zadnji kraj lagano ljulja, pleše, propada...ne znam kako bi to opisao...i nije mi bilo nimalo ugodno. Jel to ono što kažu da se cijela šasija uvija? Ili je do asfalta bilo pa je malo proklizavalo? Konkretno se radi o potezu Kašina-Laz Bistrički...tamo do skretanja za Stubicu. Samo da napomenem...ima me 120 kila žive vage pa možda i to treba uzeti u obzir.
 
Trebao bi preload zadnjeg amortizera podesiti za svoju tezinu, a onda i povrat usporiti ako postoji mogucnost podesavanja. Vjerojatno se radi o tome da je povrat prebrz i amortizer se ne umiri kad se istegne nakon sto je bio sabijen nego se nastavi sabijat i istezat jer ga hidraulika ne umiri na vrijeme.
 
preload je na max :), a damping ću morati provjeriti kakav je...čini mi se da sam ga čak ostavio na skroz otvoreno...jer nisam vidio da poskakuje zadnji kraj kada sam podešavao po uputama sa youtube-a. Dakle samo malo pojačati damping...budem probao, tnx
 
Evo da se vratim opet na temu vibracija :)
Stavim čepiće i svi iritirajući zvukovi nestanu, ali jučer sam vozio bez njih i jednostavno me to sve muči. E onda sam parkirao motor i išao malo detaljnije gledati okolo što bi sve moglo biti izvor vibracija. Skužio sam da zuji sa stražnje stranje i ispostavilo se da je trebalo dotegnuti malo ručke za suvozača, a i plastična neka ploča na nosaču centralnog kofera je zujala ko blesava. Tko god ju je ugradio nije ju zašarafio sa 2 vijka u sredini. Nakon toga...od iza tišina.

Međutim, primjetio sam da kada dajem gas da mi airbox skače gore-dolje. Jel moguće da se to prenosi na druge dijelove motora i da zbog toga ostale komponente vibriraju? Ne čini mi se da je to normalno, a nisam uspio naći neki video na youtube da vidim kako se airbox ponaša kod drugih motora kod dodavanja gasa. Probati ću danas snimiti video pa tu pošaljem.
 
Jel netko kod nas popravljao onaj tipični kvar tipki (mode, reset) na instrument ploči? Koliko je bilo uspješno?
Moje su odustale konačno nakon ove zime (motor 2008.g sa 67k km)
 
Ja sam svoje nokautiral sa šakom dok su prestale raditi. Od onda opet rade. Doduše, motor je Z750. 85 tkm. :mrgreen:
 
Jel netko kod nas popravljao onaj tipični kvar tipki (mode, reset) na instrument ploči? Koliko je bilo uspješno?
Moje su odustale konačno nakon ove zime (motor 2008.g sa 67k km)
Meni nije radio taj gumb kad sam kupio motor i onak po zdravoseljacki skinuo onu gumicu sa gumba i nasprico kontakt sprej i cudo se desilo drugo jutro mi sve radilo normalno:)
 
  • Like
Reactions: maredo
Pozdrav,

Evo od nekidan sam vlasnik Versysa 2012.
Zanimaju me bočne torbe/bisage.
Koji bi bio najjeftiniji ili najoptimalniji nacin da dođem do tako nečega?
Vidim da njuski ima original nosaci za bocne kofere, ali na njih kasnije mogu staviti original kofere? Mislim da givi/kappa na to ne pase?
Kappa/givi imaju razlicite modele ovisno o koferima ili mekim torbama ili je sve to isto?

Ja bi prvenstveno se htio bazirati samo na bocne zastite da mi bočne krpene givi/kappa torbe ne klepeču okolo, jer bi isao na tu soluciju.

Imate kakav savjet sto da trazim?
 
Ja imam Kappa nosače i bočne kofere plastične K33N. Kompletna igra me koštala 3000kn
Koferi su bili 1900kn a nosači 1100kn.

Nisam uzeo ravne nosače nego zakrivljene. Na njih stanu koferi većeg kapaciteta.
 
Dragi kolege od Versysa 650 :) , molim pomoć ... Naime imam 2006 g s Leo vince auspuhom i zanima me jel moguće staviti centralnu nogaru , ima li itko u toj kombinaciji i zanima me jel funkcionalno ... Hvala unaprijed na komentarima ...
 
@unique83 jesi ti rješio tancanje? koliko ti vibrira airbox?
Ma nije strašno to...čini mi se skroz normalno...valjda sam ja zabrijao...ali skužio sam u čem je najveći problem.
Prednja lampa...ajmo reći da se unutarnji reflektor klacka kada ga od iza stišćem. Također sam skužio da koliko god ja okrećem ona adjustere za lijevo/desno i gore/dolje, ništa se ne događa tako da sumnjam da su oni sjebani. Da bi to provjerio morao bi skidati sve dolje a to mi se trenutno ne da...kada odem na more ponijeti ću si alat pa sve to polako skinuti i pogledati. Ne znam jel se može uopće skužiti kada se skine cijeli headlight, kroz rupe gdje idu žarulje...jel možda nešto tamo skršeno. nisam našao nigdje na netu baš za versulju, ali sumnjam na te faking adjustere. Pretpostavljam da imaju nekakvu kuglicu koja sjeda u nešto što je fiksirano na stražnju stranu reflektora i to je ili ispalo van ili je polomljeno.

Evo i video...ne znam koliko se kuži.