Kawasaki Versys 650

Dragi kolege od Versysa 650 :) , molim pomoć ... Naime imam 2006 g s Leo vince auspuhom i zanima me jel moguće staviti centralnu nogaru , ima li itko u toj kombinaciji i zanima me jel funkcionalno ... Hvala unaprijed na komentarima ...
Zaboravi, košta suludo...ako se dobro sjećam radi ga samo SW Motech i traže nekih 250-300 eura za njega
 
Zaboravi, košta suludo...ako se dobro sjećam radi ga samo SW Motech i traže nekih 250-300 eura za njega

Je kosta jako puno ali po meni bolja investicija u to nego u auspuh
 
  • Like
Reactions: NaMi
Je kosta jako puno ali po meni bolja investicija u to nego u auspuh

Ne investiram ni u jedno od to dvoje. Nije mi bas napet zvuk dvocilindarskog motora da bih ga pojacavao i isticao, a i originalni auspuh mi je estetski ljepsi od tih naknadnih ugradnji.
Sto se tice tog centralnog stendera, vidio sam u kolege taj od SW Motech i osim sto je jako tesko popeti motor na njega, definitivno nije olicje stabilnosti. Radije ga ostavim na bocnu nogaru, a kad cistim lanac ili radim nesto drugo, onda ide na onaj stender sto ide ispod zadnjeg tocka i mir.
Tata i sin iz klana Kawa bili malo u voznji :D
 

Attachments

  • 189038783_3807452792710511_4146354257776040543_n.jpg
    189038783_3807452792710511_4146354257776040543_n.jpg
    61.6 KB · Views: 0
  • 190173954_3807452536043870_4529766260459509842_n.jpg
    190173954_3807452536043870_4529766260459509842_n.jpg
    87.2 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: maredo
Je kosta jako puno ali po meni bolja investicija u to nego u auspuh
Ma da je ne znam kakva investicija zdrav razum mi neda da dam takvu po meni suludu cifru za komad savinutog željeza, dva panta i feder...ajde da je soma-soma dvjesto kuna još kako tako
 
168 EUR-a je centralna nogara s dostavom ( uračunat popust ) ... tako da mi to nije prevelika investicija ali puno znaci pogotovo u slucaju nekog kvara tj . potrebe skidanja kotača na putu i sl .... Opet napominjem montiran mi je sportski auspuh i neznam jel to funkcionira tj ima li itko takvu opciju smontiranu ...

 

Attachments

  • versys 650.jpg
    versys 650.jpg
    249.5 KB · Views: 0
Da ne listam...koji i gdje kupiti set lanca za Versysa? Ovaj sam stavio svojevremeno na nekoj servisnoj zimskoj akciji u Novemi (AFAM) i sad ima cca 42kkm i dobio po nosu, skužio danas kad sam se vraćao sa Cresa zacukivanje na konstantnom gasu, kako smo grdo pokisli čim sam došao doma uzeo ga oprati, osušiti i podmazati i možda malo zategnuti a on lamata pa da to riješim prije ljetnog jurcanja po Jadranskoj obali..
Savjet?
 
Evo mislim da je moja avantura sa Versysom gotova. 2 mjeseca su prošla od kada ga imam i vozim, prešao oko 2000 kilometra, i imao 2 glupa pada. Bit će da sve nešto sa dvojkom kod mene. Uglavnom, u ovih 2 mjeseca sam skužio da motor ipak nije nešto što mi je potrebno u životu. U početku sam jedva čekao da se idem voziti, pa sam radio sve dulje i dulje rute, međutim, sa duljim rutama krenu i razno razni bolovi, a i neiskustvo me koštalo 2 pada. Kad sve to uzmem u obzir, odlučio sam da završim svoju kratku "moto karijeru". Naravno u ova 2 pada malčice je nastradao i motor. Ogrebane bočne plastike, dekl, centralni kofer i puknut lijevi oklop.
Uglavnom, moram odlučiti što da radim. Da idem sređivati motor prije prodaje ili ga pokušati prodati u trenutnom stanju? Kupi li itko oštećen motor?
Ako ga idem srediti gdje nabaviti dijelove, a da me ne koštaju kao suho zlato? Zvao sam RBmoto i DKS za dijelove ali oni nemaju.
Također, ako ima zainteresiranih za kupnju u trenutnom stanju, javite se u privatne poruke pa pošaljem slike. Nije ništa strašno, padovi su bili sa vrlo malim brzinama. Prvi put kod Trakošćana na samom ulazu na parking, prednji kotač upao u duboki šljunak i samo se prevrnuo u desno. Drugi puta nizbrdo, serpentina, otišao preširoko jer je se sa desne strane uključivao auto i gledao sam njega hoće stati umjesto gdje idem, malo šljunka pored ceste, da izbjegnem skretati po šljunku odlučim da ću ravno na travu pa ću se tamo zaustaviti, ali sam previdio da je pored ceste blago upušteni jarak i čim je prednji kotač tu upao, smicanje i pad na lijevu stranu. Meni naravno ništa jer sam imao ful opremu.
 
Sve ovisi kakva su oštećenja, svaki kupac računa koliko košta da se sve vrati u izvorno stanje, koliko vremena i zafrkancije oko toga i koja je na kraju razlika u cijeni u odnosu na motor koji nije nikad bio oštećen.
Druga sorta su prekupci koji obično gledaju kak da to jeftino skrpaju i zamaskiraju te preprodaju pod motor "ispod čekića".
Možeš se i sam upustiti u popravak, ne vjerujem da nema plastika za Versys, što novih što rabljenih. KMS Karlovac, Ebay, Boonstraparts, .....Googld ti može biti ponekad i prijatelj. Sve ovisi kaj ti na kraju želiš, prodati ovako, popraviti pa prodati, popraviti i voziti ga dalje....
 
Pa plan ga je definitvno prodati. Dilema je popravit ili prodati ovako kako je, ali za manje para.
Tražio sam po google-u, ma posvuda i jednostavno ne nađem to što mi treba...ili je ekstremno skupo.
 
A gle, plastike su skupe, lakiranje je skupo, čak ni originalne naljepnice nisu jeftine. Posjedovanje motora je skupo, skupo je i pasti s motora. Ako se plastike daju povariti i pokitati, bude jeftinije, skoro svaki ozbiljni autolimar u današnje vrijeme vari i plastike a lakirer odradi ostalo. Sve ovisi koliko si ih skršio i da li imaš sve dijelove.
 
  • Like
Reactions: unique83
Plastike ludo koštaju (ja sam ovu zimu kupio jedan komad lakiranog oklopa ispod sjedala koji skriva aku i platio 500kn a nemaš ga kaj vidjeti) i moraš imati ludu sreću da nađeš rabljenu baš onu koju trebaš i u toj boji...ovo tvoje nisu padovi nego lagana prevrtanja zbog neiskustva, oprezan si i to je dobro, pomalo dalje i bit će sve u redu...
 
  • Like
Reactions: unique83
Ma znam sve, nije to ništa strašno, ali problem je u tome što jednostavno više nemam volje za dalje. Zna netko gdje mi je najbolje pitati za popravak ovih oštećenih dijelova? Zagreb
 
Evo mislim da je moja avantura sa Versysom gotova. 2 mjeseca su prošla od kada ga imam i vozim, prešao oko 2000 kilometra, i imao 2 glupa pada. Bit će da sve nešto sa dvojkom kod mene. Uglavnom, u ovih 2 mjeseca sam skužio da motor ipak nije nešto što mi je potrebno u životu. U početku sam jedva čekao da se idem voziti, pa sam radio sve dulje i dulje rute, međutim, sa duljim rutama krenu i razno razni bolovi, a i neiskustvo me koštalo 2 pada. Kad sve to uzmem u obzir, odlučio sam da završim svoju kratku "moto karijeru". Naravno u ova 2 pada malčice je nastradao i motor. Ogrebane bočne plastike, dekl, centralni kofer i puknut lijevi oklop.
Uglavnom, moram odlučiti što da radim. Da idem sređivati motor prije prodaje ili ga pokušati prodati u trenutnom stanju? Kupi li itko oštećen motor?
Ako ga idem srediti gdje nabaviti dijelove, a da me ne koštaju kao suho zlato? Zvao sam RBmoto i DKS za dijelove ali oni nemaju.
Također, ako ima zainteresiranih za kupnju u trenutnom stanju, javite se u privatne poruke pa pošaljem slike. Nije ništa strašno, padovi su bili sa vrlo malim brzinama. Prvi put kod Trakošćana na samom ulazu na parking, prednji kotač upao u duboki šljunak i samo se prevrnuo u desno. Drugi puta nizbrdo, serpentina, otišao preširoko jer je se sa desne strane uključivao auto i gledao sam njega hoće stati umjesto gdje idem, malo šljunka pored ceste, da izbjegnem skretati po šljunku odlučim da ću ravno na travu pa ću se tamo zaustaviti, ali sam previdio da je pored ceste blago upušteni jarak i čim je prednji kotač tu upao, smicanje i pad na lijevu stranu. Meni naravno ništa jer sam imao ful opremu.

prouci sta ima na ebay-kleinenzeigen u švabiji, mozda nadjes jeftino dijelova
 
Moj post br. 2

Zna li netko gdje bi mogao jeftino nabaviti zadnje ručke (grab railse) za suvozača?
Imam Versysa 2012 sa nosačem za zadnji kofer koji se učvršćuje umjesto tih ručki, i rucke su se s godinama kod prijasnjih vlasnika zagubile.

Zanima me cak i posudba ako netko ima doma da mu stoji, samo da vidim jel bi mogo ukomponirat obadvoje da bude na motoru, pa ako nadjem da onda kupim. Glupo mi je davat 100+€ ako ne znam hoce li to bit moguce.
 
Ekipa trebam savjet.
Na rezervoaru imam dosta točkica/oštećenja gdje mi se digao lak i boja. Pretpostavljam da mi je najbolja opcija to nekom dati da pobrusi, i stavi novu boju/lak gore.
Imate nekih drugih savjeta kako bi to riješili?
I znam da nema šanse da dobijem istu boju gore i onda ako su plastike plave tank može biti neke druge boje (da bi bio kao legalno - u prometnoj je plava)?

slika1
slika2
 
Svaka čast na pedantnosti, cijenim. Moj tank izgleda duplo gore....

Da li si razmišljao o plastidipu ili hidrografici?
Ako su nijanse približne neće te nitko zezati. Meni na autu tako vrata koja su mi udarena nisu baš 100% ista i nema problema. Bitno da ti pogodi RAL
 
Znaci najbolje bi bilo malo pokrpati lakom ove rupice da bude povrsina ravna i onda nabacit plastidip ili hydro.. hmm to bi moglo bit ok, svakako jeftinije od farbanja (valjda?). Imas ti ili netko iskustva sa hidrografijom, jel skup sport?