BreakM
Well-known member
Ako nekome bude korisno, kako mi je idući mjesec registracija a naprijed je MT21 90/90-21, raspitao sam se o mogućim problemima s tehničkim.
Usmeno u STP su mi rekli da se treba u velikoj gorici atestirat sve što nije 3.00-21, ali tada sam još i imao tu 3.00 naprijed pa samo informativno pitao tehničara.
Honda za CRF300L na istoj felgi sada koristi 80/90-21 i problem je riješen, a ja imam 90/90-21 jer sam eto stvarno išao mjerit tu 3.00 IRC gumu i bila je 89mm na najširem dijelu (s gornje strane kotača..) pa sam kupio 90/90-21 MT21 koji je u milimetar jednako širok jednakim mjerenjem..
Mail prema CVH homologacije - Velika Gorica, njihov skraćeni odgovor:
- Prijevod dimenzije 3.00-21 u metrički sustav glasi 90/90-21 i neće biti problema na tehničkom pregledu sa tom dimenzijom pneumatika niti je potreban atest
Bilten CVH br. 168, stranica 10/43 pdf-a, odnosno str. 16 dokumenta, tablica 3.2.1.1.a. "Tablica pretvorbe dimenzije pneumatika"
Jasno prikazuje da se 3.00 mjenja sa 90/90, dok se 2.75 može mjenjati sa 90/90 i 80/90, odnosno da sam stavio 80/90-21 kao na CRF300L nebi se mogao pozvati na direktni prijevod jer je 3.00 koja je meni upisana za CRF250L navedena samo za 90/90.
Finalno, uz ukazivanje na njihov bilten i tablicu pretvorbe, a po potrebi i poziv prema odjelu za homologaciju centra Velika Gorica, nebi smjelo biti problema za upis 90/90 na tehničkom pregledu, ne kao promjena dimenzije, nego kao konverzija iste dimenzije u metričku.
Usmeno u STP su mi rekli da se treba u velikoj gorici atestirat sve što nije 3.00-21, ali tada sam još i imao tu 3.00 naprijed pa samo informativno pitao tehničara.
Honda za CRF300L na istoj felgi sada koristi 80/90-21 i problem je riješen, a ja imam 90/90-21 jer sam eto stvarno išao mjerit tu 3.00 IRC gumu i bila je 89mm na najširem dijelu (s gornje strane kotača..) pa sam kupio 90/90-21 MT21 koji je u milimetar jednako širok jednakim mjerenjem..
Mail prema CVH homologacije - Velika Gorica, njihov skraćeni odgovor:
- Prijevod dimenzije 3.00-21 u metrički sustav glasi 90/90-21 i neće biti problema na tehničkom pregledu sa tom dimenzijom pneumatika niti je potreban atest
Bilten CVH br. 168, stranica 10/43 pdf-a, odnosno str. 16 dokumenta, tablica 3.2.1.1.a. "Tablica pretvorbe dimenzije pneumatika"
Jasno prikazuje da se 3.00 mjenja sa 90/90, dok se 2.75 može mjenjati sa 90/90 i 80/90, odnosno da sam stavio 80/90-21 kao na CRF300L nebi se mogao pozvati na direktni prijevod jer je 3.00 koja je meni upisana za CRF250L navedena samo za 90/90.
Finalno, uz ukazivanje na njihov bilten i tablicu pretvorbe, a po potrebi i poziv prema odjelu za homologaciju centra Velika Gorica, nebi smjelo biti problema za upis 90/90 na tehničkom pregledu, ne kao promjena dimenzije, nego kao konverzija iste dimenzije u metričku.