Nova Honda FORZA 750 2021.

ka prvo ako pročitaš par postova unazad pažljivije vidit ćeš da tmaxaši svoje strojeve smatraju divljima:eek:😁 ...a ne kao što ti aludiraš hondisti
ka drugo malo san napisa 30% da manje troše ovi DCTi, troše i priko 40% manje
i to nije rekla kazala nego znan iz prve ruke
znači: i SW600 i tmax van grada u bržem điru troše od 7,5 pa nadalje litara, a recimo integra 750 ne može priko 4,6 l
i to je to, računica je jednostavna...honde s DCTon troše cca 40% manje i sad na godišnjoj razini ako prođeš recimo 10 tkm ispade da uštediš cca 3000 kn, a to je godišnja reg i gume
i daj molim te ne prodaji baze kako nema veze koliko koji troši
vozija san se godinama s velikon potrošnjon i bolija me k. a sad uživan u onoj brojci na ekranu ...projsečne potrošnje🍓🍉🍎🥨🍗🍖🍔
Nemoj se ljutit al lupetas...ne znam na kojeg temaxa mislis, mozda onog prvog(karb.), i to usporedjujes sa hondom iz 2015+...
Tmax 530, dvoguzni sta zovu ovde...grada zive voznje sa tcs off, ma da pojam zive nije svakom isti ;) ne trosi po average-u iznad tvojih navedenih 7.5 pa sad procijeni koliko moze trositi otvorene.
 
Nemoj se ljutit al lupetas...ne znam na kojeg temaxa mislis, mozda onog prvog(karb.), i to usporedjujes sa hondom iz 2015+...
Tmax 530, dvoguzni sta zovu ovde...grada zive voznje sa tcs off, ma da pojam zive nije svakom isti ;) ne trosi po average-u iznad tvojih navedenih 7.5 pa sad procijeni koliko moze trositi otvorene.
Znači, 2x isti dan do ma sa 10ak motora... model 2012, potrošnja cca 9 l. Koliko je taj različit od ovog današnjeg tmaxa! Nimalo.
 
ka prvo ako pročitaš par postova unazad pažljivije vidit ćeš da tmaxaši svoje strojeve smatraju divljima:eek:😁 ...a ne kao što ti aludiraš hondisti
ka drugo malo san napisa 30% da manje troše ovi DCTi, troše i priko 40% manje
i to nije rekla kazala nego znan iz prve ruke
znači: i SW600 i tmax van grada u bržem điru troše od 7,5 pa nadalje litara, a recimo integra 750 ne može priko 4,6 l
i to je to, računica je jednostavna...honde s DCTon troše cca 40% manje i sad na godišnjoj razini ako prođeš recimo 10 tkm ispade da uštediš cca 3000 kn, a to je godišnja reg i gume
i daj molim te ne prodaji baze kako nema veze koliko koji troši
vozija san se godinama s velikon potrošnjon i bolija me k. a sad uživan u onoj brojci na ekranu ...projsečne potrošnje🍓🍉🍎🥨🍗🍖🍔
... ne znam, meni su rekli da ako zelim da probam nesto novo, nesto divlje, da probam forzu 750... :mrgreen:

... nigdi se ne spominje toliko potrosnja kao odi na forumu... ali kad si se vec uvatia toga, ajde... kazes da ustedis 3000kn godisnje na 10000km...

... ovi moj zadnji tmax kojeg sam imao trosio je 5,5 litara u prosjeku, a nisam ga stedio.... prolazia bi 10000km godisnje s njim... znaci cca 5500kn benzine godisnje... jel to znaci da tvoja integra trosi 2,5 litre tj. manje od honde sh125 pa ustedis tih 3000kn ? o_O

... 9 litara ?... jesi siguran da taj tvoj nema ugraden turbo punjac posto se onima u italiji s turbom zna popet nekad potrosnja do 9 litara... :mrgreen:
 
... ne znam, meni su rekli da ako zelim da probam nesto novo, nesto divlje, da probam forzu 750... :mrgreen:

... nigdi se ne spominje toliko potrosnja kao odi na forumu... ali kad si se vec uvatia toga, ajde... kazes da ustedis 3000kn godisnje na 10000km...

... ovi moj zadnji tmax kojeg sam imao trosio je 5,5 litara u prosjeku, a nisam ga stedio.... prolazia bi 10000km godisnje s njim... znaci cca 5500kn benzine godisnje... jel to znaci da tvoja integra trosi 2,5 litre tj. manje od honde sh125 pa ustedis tih 3000kn ? o_O

... 9 litara ?... jesi siguran da taj tvoj nema ugraden turbo punjac posto se onima u italiji s turbom zna popet nekad potrosnja do 9 litara... :mrgreen:
da si pažljivije čita moj post primjetija bi u kojim uvijetima je bila ta potrošnja cca 9 l, a tmax novi iz dučana original, davno je to bilo...:)
boli me k. jeli ti viruješ ili ne viruješ, bilo je kako je bilo
i zašto između ostaloga spominjem potrošnju...pa zato jer "savršeni tmaxaši" se svude guraju i naporni su do boli, pogotovo dok prdekaju gradom od semafora do semafora...i nije to samo moje mišljenje nego većine judi okolo
tmax ovo tmax ono ali je savršen i najbolji ...prrrr ako ponavljate tu mantru dovoljno dugo vjerojatno će to tako i bit😝
 
Meni nije jedino jasno zasto kupujete skuter sa dct-om pa svi ili ti ga vecina manualno minjate brzine :) :) :)
Sta se tice potrosnje tmax je u prosjeku kada racunas na cijeli tank od 5.5 do 7.5 litara (sa variomatom).
 
  • Like
Reactions: Boxer_st
Meni nije jedino jasno zasto kupujete skuter sa dct-om pa svi ili ti ga vecina manualno minjate brzine :) :) :)
Sta se tice potrosnje tmax je u prosjeku kada racunas na cijeli tank od 5.5 do 7.5 litara (sa variomatom).
ako mene pitaš...iman ukočenu livu nogu...motor s klasičnim kumplugom ne mogu i zato DCT
i uživancija je vozit s mijenjanjem brzina na DCTu, nije uopće teško pritiskat botune kao što se da išćitat u komentarima variomataša, neka vas nebude straj 😁
prihvatite kao realnost da je DCT efikasniji od variomata i što se tiče brzine i što se tiče potrošnje.🙌
 
da si pažljivije čita moj post primjetija bi u kojim uvijetima je bila ta potrošnja cca 9 l, a tmax novi iz dučana original, davno je to bilo...:)
boli me k. jeli ti viruješ ili ne viruješ, bilo je kako je bilo
i zašto između ostaloga spominjem potrošnju...pa zato jer "savršeni tmaxaši" se svude guraju i naporni su do boli, pogotovo dok prdekaju gradom od semafora do semafora...i nije to samo moje mišljenje nego većine judi okolo
tmax ovo tmax ono ali je savršen i najbolji ...prrrr ako ponavljate tu mantru dovoljno dugo vjerojatno će to tako i bit😝

... u kojim to uvjetima, objasni mi, nepazljivo citam... zanima me posto se sjecam da zoranu colaku njegov iz 2012. nikad nije trosio priko 7.5 litara, a imao je sve u prijenosu sto se moglo stavit i otvoren auspuh, a ti bi se jako dobro trebao sjecat kako je on vozio... :mrgreen: ...

... nemoj ti te guz n buz bar, slapa, gradske semaforase gurat sa svima ostalima... :p
 
  • Like
Reactions: Nike11
realnost je DCT je efikasniji od variomata koliko se god to nekome sviđalo ili nesviđalo, analogno tome i usporedba hondi s tmaxovima

...o uvjetima nebi...to uopće nije sad važno niti je za širu populaciju
a lipo san i napisa što si ti potvrdija, potrošnja ti je i 7,5 l, a tu računicu san i uzea u razmatranje nekoliko postova prije ...7,5 je cca 40% više od 4,6
sviđalo se to kome ili nesviđalo 🍓
više ne repliciran i molija bi tmaxaše da se fale i bodre u svojoj temi...:);):p:cool::eek:
 
Postujem sta ti je noga u kurcu pa vozis skuter, i sada si nasao neku alternativu tipa dct. Ali moja poanta je ako ocu skuter ocu automatic, neda mi se zajebavati sa mijanjem brzina bilo nogom ili rukom isti mi je kurac. A defitivno variomat radi bolje, mirnije i fluidnije od dct-a,nebitna je marka i model skutera.
 
Postujem sta ti je noga u kurcu pa vozis skuter, i sada si nasao neku alternativu tipa dct. Ali moja poanta je ako ocu skuter ocu automatic, neda mi se zajebavati sa mijanjem brzina bilo nogom ili rukom isti mi je kurac. A defitivno variomat radi bolje, mirnije i fluidnije od dct-a,nebitna je marka i model skutera.
Nek radi fluidnije…..pa normalno je da ce radit fluidnije…CVT ili kako vec u hybridima i u Subaruu radi jebeno fluidno ali opet BMW,Merc,Audi,Alfa u svoje top modele ugraduju ZF a u malo losije tipa DSG………ali to je nebitno
U kategoriji 500+ ccm dva cilindra madrfaking kocnice gume, ovjes…..brum brum fijuuuuuuu brijuuuuu DCT majka……kakav varimat gospe moja……
To sta ti neznas ili ti ne pase upravljat sa DCT-om je druga stvar
Kad cujen da je isto naporno minjat klasicno(kvacilo) nogon ili na botunice DCT livon rukon(u odnosu na variomat jel) momentalno me vata praznjenje.bolje od sljiva ili Donata MG…..
Variomat da da…..300 ccm skuter,velika kola,ravna podnica za plinsku bocu prinit i vricu krumpira i verduru sa pazara od tocke A do tocke B
Dat 100 iljada kn za variomat…..
Daj da se bacin odma sa Sustipana prsimice sa dva metra konopa oko vrata i bloketon….za svaki slucaj

Daklem….DCT u D modu……skoro ka varimat…..za one bas nezahtjevne
S1 malo bolje i malo agilnije….ma trzavije(muskije) od variomata
s2 puno bolje i agilnije i muskije od variomata
S3 ubija po gradu……u crveno…….ubija na otvorenom(sa sitnim korekcijama +-) i klasicno minjanje cak a kamoli variomat
Manualan nacin nenadjebiv po gradu
Mozes se truckat a mozes ubijat sve zivo i nezivo…..kakav variomat boze me prosti……
Manualan van grada slican ka i S3….nekome pase nekome ne
Ja san u S3 i korigiran ga zavisno od raspolozenja u tom trenutku i same dinamike voznje……
Ako govorimo o slicnim konjazama i kategorijama motocikala cisto sumnjam da je klasika brza od DCT-a……mozda li la ako klasika ima QS mada ni tada…….(po ravnome jer po okukama dolazi moja nevjestost i nadasve lose vozne karakteristike do izrazaja)
Sad…..uvik ima u nas prikriveni Rossi,Doohan i Rainey pa me rjese od 0-100 kmh…….
 
realnost je DCT je efikasniji od variomata koliko se god to nekome sviđalo ili nesviđalo, analogno tome i usporedba hondi s tmaxovima

...o uvjetima nebi...to uopće nije sad važno niti je za širu populaciju
a lipo san i napisa što si ti potvrdija, potrošnja ti je i 7,5 l, a tu računicu san i uzea u razmatranje nekoliko postova prije ...7,5 je cca 40% više od 4,6
sviđalo se to kome ili nesviđalo 🍓
više ne repliciran i molija bi tmaxaše da se fale i bodre u svojoj temi...:);):p:cool::eek:
... forumska populacija jako dobro o kojim se uvjetima radi... :mrgreen:... i sad ti nepazljivo citas, a zapravo se samo izvlacis iz :poop: koje si izmisa... colakov tmax je trosia 7,5 litara sa kompletnim racing prijenosom, od variomata, kontraploce, remena, lamela, auspuha, naravno u full gasu, ne u prosjeku kako bi ti volia.. bio je sve, samo ne serijski... :p
 
  • Like
Reactions: Nike11 and Sole92
Nek radi fluidnije…..pa normalno je da ce radit fluidnije…CVT ili kako vec u hybridima i u Subaruu radi jebeno fluidno ali opet BMW,Merc,Audi,Alfa u svoje top modele ugraduju ZF a u malo losije tipa DSG………ali to je nebitno
U kategoriji 500+ ccm dva cilindra madrfaking kocnice gume, ovjes…..brum brum fijuuuuuuu brijuuuuu DCT majka……kakav varimat gospe moja……
To sta ti neznas ili ti ne pase upravljat sa DCT-om je druga stvar
Kad cujen da je isto naporno minjat klasicno(kvacilo) nogon ili na botunice DCT livon rukon(u odnosu na variomat jel) momentalno me vata praznjenje.bolje od sljiva ili Donata MG…..
Variomat da da…..300 ccm skuter,velika kola,ravna podnica za plinsku bocu prinit i vricu krumpira i verduru sa pazara od tocke A do tocke B
Dat 100 iljada kn za variomat…..
Daj da se bacin odma sa Sustipana prsimice sa dva metra konopa oko vrata i bloketon….za svaki slucaj

Daklem….DCT u D modu……skoro ka varimat…..za one bas nezahtjevne
S1 malo bolje i malo agilnije….ma trzavije(muskije) od variomata
s2 puno bolje i agilnije i muskije od variomata
S3 ubija po gradu……u crveno…….ubija na otvorenom(sa sitnim korekcijama +-) i klasicno minjanje cak a kamoli variomat
Manualan nacin nenadjebiv po gradu
Mozes se truckat a mozes ubijat sve zivo i nezivo…..kakav variomat boze me prosti……
Manualan van grada slican ka i S3….nekome pase nekome ne
Ja san u S3 i korigiran ga zavisno od raspolozenja u tom trenutku i same dinamike voznje……
Ako govorimo o slicnim konjazama i kategorijama motocikala cisto sumnjam da je klasika brza od DCT-a……mozda li la ako klasika ima QS mada ni tada…….(po ravnome jer po okukama dolazi moja nevjestost i nadasve lose vozne karakteristike do izrazaja)
Sad…..uvik ima u nas prikriveni Rossi,Doohan i Rainey pa me rjese od 0-100 kmh…….
.... ti se zajebajes, jel da? :mrgreen: ... ni auto ne saltam osim ako nije WRX STI, a kamoli da cu se jebat s botunima na fakin skuteru.... :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Nike11
... forumska populacija jako dobro o kojim se uvjetima radi... :mrgreen:... i sad ti nepazljivo citas, a zapravo se samo izvlacis iz :poop: koje si izmisa... colakov tmax je trosia 7,5 litara sa kompletnim racing prijenosom, od variomata, kontraploce, remena, lamela, auspuha, naravno u full gasu, ne u prosjeku kako bi ti volia.. bio je sve, samo ne serijski... :p
Zaboravia san na potrosnju
Pa ovako…….
Moze ic i 5 ltr na otvorenom
Oko 5.5 je realno i ako ne ides bas puno povise 140 kmh…..
Po gradu do 6.5 ltr
Mora bit bas ono zima i gas sta i kreni da ide preko 7 ltr……..
Govorin o Kralju……mozda dvoguzni ili 560 trose i manje
Znan da je bilo govora na Moto Stationu da je remenko trosia malo vise od Kralja
 
Nek radi fluidnije…..pa normalno je da ce radit fluidnije…CVT ili kako vec u hybridima i u Subaruu radi jebeno fluidno ali opet BMW,Merc,Audi,Alfa u svoje top modele ugraduju ZF a u malo losije tipa DSG………ali to je nebitno
U kategoriji 500+ ccm dva cilindra madrfaking kocnice gume, ovjes…..brum brum fijuuuuuuu brijuuuuu DCT majka……kakav varimat gospe moja……
To sta ti neznas ili ti ne pase upravljat sa DCT-om je druga stvar
Kad cujen da je isto naporno minjat klasicno(kvacilo) nogon ili na botunice DCT livon rukon(u odnosu na variomat jel) momentalno me vata praznjenje.bolje od sljiva ili Donata MG…..
Variomat da da…..300 ccm skuter,velika kola,ravna podnica za plinsku bocu prinit i vricu krumpira i verduru sa pazara od tocke A do tocke B
Dat 100 iljada kn za variomat…..
Daj da se bacin odma sa Sustipana prsimice sa dva metra konopa oko vrata i bloketon….za svaki slucaj

Daklem….DCT u D modu……skoro ka varimat…..za one bas nezahtjevne
S1 malo bolje i malo agilnije….ma trzavije(muskije) od variomata
s2 puno bolje i agilnije i muskije od variomata
S3 ubija po gradu……u crveno…….ubija na otvorenom(sa sitnim korekcijama +-) i klasicno minjanje cak a kamoli variomat
Manualan nacin nenadjebiv po gradu
Mozes se truckat a mozes ubijat sve zivo i nezivo…..kakav variomat boze me prosti……
Manualan van grada slican ka i S3….nekome pase nekome ne
Ja san u S3 i korigiran ga zavisno od raspolozenja u tom trenutku i same dinamike voznje……
Ako govorimo o slicnim konjazama i kategorijama motocikala cisto sumnjam da je klasika brza od DCT-a……mozda li la ako klasika ima QS mada ni tada…….(po ravnome jer po okukama dolazi moja nevjestost i nadasve lose vozne karakteristike do izrazaja)
Sad…..uvik ima u nas prikriveni Rossi,Doohan i Rainey pa me rjese od 0-100 kmh…….
Baci se sa Sustipana, zakurac ti je sve ostalo.
 
  • Like
  • Haha
Reactions: Nike11 and Sole92
jebate, zabrijali ste na taj variomat i DCT više nego ja na carbon smith velocity stacks, a to je stvarno teško :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: Nero