Koliko često vam se događaju opasne situacije u prometu

Kaj se tiče ovih romobila,osobno mislim da ih nebi trebalo zabraniti,ali bi trebalo za one kaj idu preko 30 na sat uvesti registraciju i možda neku kategoriju vozačke (ili AM ili neku novu kategoriju za električne romobile i bicikle). Realno,blesavo je da netko mora imat AM kategoriju i registraciju za skuter ili motorić od 50 kubika koji vozi 50 na sat,a za romobil koji vozi 70 ne treba ništa.
 
  • Like
Reactions: Luke
Kaj se tiče ovih romobila,osobno mislim da ih nebi trebalo zabraniti,ali bi trebalo za one kaj idu preko 30 na sat uvesti registraciju i možda neku kategoriju vozačke (ili AM ili neku novu kategoriju za električne romobile i bicikle). Realno,blesavo je da netko mora imat AM kategoriju i registraciju za skuter ili motorić od 50 kubika koji vozi 50 na sat,a za romobil koji vozi 70 ne treba ništa.

zato su i izmišljeni, da ne moraš ništ polagat i atestirat cijeli skuterić od 50 kubika, registrirat..i još si in..
 
zato ih i treba zabraniti. Kao i svaki motor iznad 250ccm i 15KW. Sve za sigurnost.
-
 
Zakon je najavljen i ide u izradu pa u Sabor na glasanje, neće zabraniti one koji idu brže od 25 km/h nego će se morati registrirati i imati kaciga, jučer je to prometni policajac sve ukratko komentirao u dnevniku.
Uglavnom potreba za ovim zakonom je hitna jer pravno gledano su tretirani kao pješaci do sada, pa kad dođeš na sud tebi se navodi u slučaju da si udario pješaka a ne lika na vozilu koji je vozio 54 km/h itd. i sl. situacije kojima su vozači motornih vozila bili izloženi na sudovima u dosadašnjim predmetima.
Dakle ako u očevidu piše bicikl, to je ok, a el. romobil ne postoji, nego se navodi pješak, pravno gledano to je nepravda prema vozačima motornih vozila.
Naravno da je pješaku dozvoljeno hodati jednosmjernom ulicom u oba smjera, no biciklu nije. Isto tako je i sa romobilom, kad je tretiran kao pješak smije voziti jednosmjernom ulicom u suprotnom smjeru i ako ga zakačiš ti si kriv, no ako zakačiš bicikl koji ide u kontra smjeru onda nisi.
 
  • Like
Reactions: Volcabar and ZP1993
ja bi to zabranio jer ljudi voze ko idioti s tim. jucer je lik na romobilu vozio u suportnom smjeru kod delte u rijeci. znaci 3 trake i autobusni kolodvor. i on se prebacuje iz trake u traku koda je sam na cesti. ili se vozi na dva kola kako spada ili pedaliraj
 
ja bi to zabranio jer ljudi voze ko idioti s tim. jucer je lik na romobilu vozio u suportnom smjeru kod delte u rijeci. znaci 3 trake i autobusni kolodvor. i on se prebacuje iz trake u traku koda je sam na cesti. ili se vozi na dva kola kako spada ili pedaliraj
ja bi motore zabranio jer ljudi voze ko idioti s njima...
 
Ne treba ništa braniti,ja nebi dirao el.skutere koji voze ispod 50kmh ali za tu brzinu bi morao imati određene godine, proći neko predavanje i imati osiguranje.
 
Električni skuteri do 4kw i max 45km/h nisu ničim odijeljeni od benzinskih, u zakonu sve piše, moraš imati vozačku za moped ili B kategoriju, mora biti registriran, kaciga obavezna. Nema tu nikakve tople vode za izmisliti, sve postoji samo se ne kontrolira. Ista stvar s električnim biciklima, max 250W, pomoć do 25 km/h uz okretanje pedala, sve što nije takvo nije bicikl. Problem je da masa toga ne spada u ništa i to će se vjerojatno definirati novim zakonom. Ljudi trenutno koriste postojeće rupe kao i izvjesnost nekažnjavanja za kojekakva sranja koja rade u prometu s takvim vozilima, kad prvi pogine, usmrti nekog ili osakati bude zakon u hitnoj proceduri.
 
Ne treba ništa braniti,ja nebi dirao el.skutere koji voze ispod 50kmh ali za tu brzinu bi morao imati određene godine, proći neko predavanje i imati osiguranje.

neka uvedu neko polaganje. i da se uvedu kazne jer vozit u kontra smjeru je protuzakonito koliko ja znam
 
siguran da sam da postoji forum sa elektricnim romobilima pa se mozes onda tamo uclanit :mrgreen:
siguran sam i da postoje ljudi koji su shvatili post, pa možeš pitati da ti objasne. Traženje zabrana je retardirano. tim više jer su motoristi trenutno puno omrženija grupa sudionika u prometu koji redovno uzrokuju više problema od romobila i time je tvoj komentar postao poprilično nelogičan ako bi time što su neki na tim vozilima retardirani odlučio ukinuti vožnju istog svima.
Vođen takvim razmišljanjem mislim da bi bilo puno logičnije i više doprinjela zabrana motora, a onda dalje tražiti što bi se još moglo zabranit. Jer zivjele zabrane svega sta nije po necijem gustu
 
Last edited:
siguran sam i da postoje ljudi koji su shvatili post, pa možeš pitati da ti objasne. Traženje zabrana je retardirano. tim više jer su motoristi trenutno puno omrženija grupa sudionika u prometu koji redovno uzrokuju više problema od romobila i time je tvoj komentar postao poprilično nelogičan ako bi time što su neki na tim vozilima retardirani odlučio ukinuti vožnju istog svima.
Vođen takvim razmišljanjem mislim da bi bilo puno logičnije i više doprinjela zabrana motora, a onda dalje tražiti što bi se još moglo zabranit. Jer zivjele zabrane svega sta nije po necijem gustu
Ne može biti sve dozvoljeno,treba biti nekog reda.Npr. Ako taj skuter ide preko 50km/h ne smije ga voziti dijete od 10g.
Isto tako ako vozi po cesti mora imati neko osiguranje,ne kužim koji bi problem bio da je osiguranje nor. 200kn,nije problem dati za taj skuter 5tkn ili 10tkn.
Znači nisam za zabrane ali reda mora biti. Ako sudjeluješ u vožnji po cesti možeš uzrokovati sudar,zašto da kasnije netko ima problema sa popravljanjem svojega vozila. Ako postoji staza ili voziš po trotoaru onda ne treba ništa
 
Ne može biti sve dozvoljeno,treba biti nekog reda.Npr. Ako taj skuter ide preko 50km/h ne smije ga voziti dijete od 10g.
Isto tako ako vozi po cesti mora imati neko osiguranje,ne kužim koji bi problem bio da je osiguranje nor. 200kn,nije problem dati za taj skuter 5tkn ili 10tkn.
Znači nisam za zabrane ali reda mora biti. Ako sudjeluješ u vožnji po cesti možeš uzrokovati sudar,zašto da kasnije netko ima problema sa popravljanjem svojega vozila. Ako postoji staza ili voziš po trotoaru onda ne treba ništa
govorim o pozivu na zabranu...ne o regulaciji cestovnog prometa koja već postoji i sve što se treba napraviti je primjeniti ju na novu vrstu vozila na cestama
 
  • Like
Reactions: Dene
Pa zakon to sad i pokušava regulirati, samo što svatko vuče vodu na svoj mlin. Ako je romobil pomoćno pješačko sredstvo i neki dan mi uleti klinac s romobilom ususret po desnoj strani ceste (usput vozeći jednom rukom cca 25-30 km/h, drugom tipka po mobu) svi se zgrozili u autu uključujući i mene. Nakon 5 minuta analize, klinac je vozio ispravno, on je u principu zakonski pješak s pomoćnim pješačkim sredstvom, zakonski to trenutno izgleda tako, nema nogostupa ni bic. staze. S druge strane da je on meni uletio par stotina metara prije u nepregledan zavoj i da sam ga "počistio", na meni bi bila krivica jer sam "pobrao" pješaka, a ne cestovno motorno vozilo, na sudu bih vjerojatno popušio ko sivonja, jer pravo i pravda ne idu uvijek ruku pod ruku. Zato sam za to da se konačno regulira sve što se kreće cestom, šumom, biciklističkom stazom, nogostupom....., tko smije voziti, što mora imati položeno, kakvu opremu mora imati, jbg uzelo je maha i stvorila se kritična masa. Ako taj zakon spasi barem nekoliko mladih života, vrijedilo je. Divljaka je uvijek bilo i bude, manje ih je ako znaju da je skupo divljati.
 
  • Like
Reactions: Luke
Pa zakon to sad i pokušava regulirati, samo što svatko vuče vodu na svoj mlin. Ako je romobil pomoćno pješačko sredstvo i neki dan mi uleti klinac s romobilom ususret po desnoj strani ceste (usput vozeći jednom rukom cca 25-30 km/h, drugom tipka po mobu) svi se zgrozili u autu uključujući i mene. Nakon 5 minuta analize, klinac je vozio ispravno, on je u principu zakonski pješak s pomoćnim pješačkim sredstvom, zakonski to trenutno izgleda tako,
po onom što piše u zakonu taj klinac i dalje ostane isti kua...radi se samo o skuterima većih brzina. problem tupavog klinca treba riješit roditelj a ne država.