Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

Ja sam još u potrazi, željenih modela nema na stanju ili se naručuju bez da motor prvo vidim ... probam ... škicam sad čak i nešto rabljeno razmišljam da uzmem, kod viktora rabljeni versys 300 (cca36000kn) za posao i comute bi bio ok onda s druge strane gdje god nađem usporedbe cbx500 i versys 300 uvjek prevagne honda zbog više kubika i konja. U ponudi rabljenih ima svega za te novce i nešto jače, meni je npr ograničavajući faktor kaj nemam nekog meštra od motora da ide samnom gledati i probati prije kupovine. Na youtubeu ne samo kaj se motora tiče nego sve ispada da svaki cigo svoga konja hvali ili su plačene recenzije ili se ekipa i zezne kupovinom nečeg pa hvale svejedno jer valjda na taj način sebe opravdavaju.
Meni zanimljiv oglas https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-versys-650-649-cm3-oglas-35033401 kilometraža nikakva za te godine starosti, i sad ga znaj ... ak odem sam bu mi motor lepi pa bum kupio :) ja se neću rastezati do kranjih granica s financijama baš zato da ostane za obleku, kacigu, cipele, hlaće, regirstraciju ... neću se zaletavati kad sam tolko godina čekao bum još malo. Namjeravam uzeti nešto što ću duže vrijeme voziti jer kad kupim nebude tak skoro prilike za promjenu.
 
Kad nisam siguran, obično ukucam u Google tip auta ili motora i OWNERS REVIEW. Prilično poštene komentare, probleme i ostalo se može dobiti. Od vlasnika takvih vozila.
A ovde gore ti je 100 eura razlike u cijeni. Za te novce se teško obućeš za na motor.
Ja bi ti preporučio pogledati iskustva vlasnika i, naravno, sjesti na motor i probati paše li ti ili ne. Tvoj stil vožnje i očekivanja će ti kazati je li to motor za tebe.
Budem malo progooglao, a do sad što sam vidio na forumima sa naših prostora, ništa loše niti o jednom od ta dva ...
Što se tiče novaca, nije samo 100 e (ovisi koliko bi koji još pustio), tu je i rega a i kofer koji bi si svakako kupovao, prije ili kasnije. To je već 300tinjak eura, dosta za početak za jaknu i hlače.
Ali opet, nije čak presudno, naravno da dobro dođe, jbga, živimo u Hrvatskoj od hrvatskih plaća 😂😂😂, ali kako velim, ne bih da zbog tih novaca napravim generalni zajeb.
Što se tiče stila vožnje, još ga nemam 😂😂😂, taj za koji se odlučim će formirati stil
 
  • Like
Reactions: thommy
Ja sam još u potrazi, željenih modela nema na stanju ili se naručuju bez da motor prvo vidim ... probam ... škicam sad čak i nešto rabljeno razmišljam da uzmem, kod viktora rabljeni versys 300 (cca36000kn) za posao i comute bi bio ok onda s druge strane gdje god nađem usporedbe cbx500 i versys 300 uvjek prevagne honda zbog više kubika i konja. U ponudi rabljenih ima svega za te novce i nešto jače, meni je npr ograničavajući faktor kaj nemam nekog meštra od motora da ide samnom gledati i probati prije kupovine. Na youtubeu ne samo kaj se motora tiče nego sve ispada da svaki cigo svoga konja hvali ili su plačene recenzije ili se ekipa i zezne kupovinom nečeg pa hvale svejedno jer valjda na taj način sebe opravdavaju.
Meni zanimljiv oglas https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-versys-650-649-cm3-oglas-35033401 kilometraža nikakva za te godine starosti, i sad ga znaj ... ak odem sam bu mi motor lepi pa bum kupio :) ja se neću rastezati do kranjih granica s financijama baš zato da ostane za obleku, kacigu, cipele, hlaće, regirstraciju ... neću se zaletavati kad sam tolko godina čekao bum još malo. Namjeravam uzeti nešto što ću duže vrijeme voziti jer kad kupim nebude tak skoro prilike za promjenu.
Taj noviji Versys konačno ima lijepo prednje svjetlo, za razliku od starog 😂😂😂, meni je baš lijep.
Drugo pametno ništa ne znam reći 😉
 
Pozdrav svima,

Evo i ja imam dilemu šta kupiti kao prvi motor. Budžet je takav kakav je, cca 3000 e max.

Gledam dva motora u oglasu, CBF 500 N (42 tkm, regan godinu dana + kofer 2600e) i CBF 600 N (62 tkm, nije regan 2700e) , oba 2005. godina.
To je ono što mi se baš sviđa u tom budžetu.
A 99% sam se odlučio za slabiji, razmišljam, kao prvi motor je dovoljno, a za razliku u cijeni se obučem.
Znam da je razlika u dva cilindra i 20tak ks, ali kao što rekoh, početnik sam i smatram da je i 42kw dovoljno.
Zanima me ima li neke razlike u kvaliteti i pouzdanosti, jer opet, ne bih htio zbog 2-3 tisuće kuna razlike da ispadne da sam kupio nešto loše.
O ovom 500 neću pisati jer nemam iskustva, tako da CBF600 vozim godinama istu kupio na preporuku i ne žalim.
Od 92. godine vozim motore i niti jedan nije bio ovoliko pouzdan. Nikad me nije nigdje ostavila u ovih naših 80 kkm, pali na zub, mijenjam ulje i potrošni materijal i gas. Nemam progovora na taj motor, jednostavno sjednem kad god mi dođe i odem kamo god mi se ide.
Nikad nije bila u garaži, vani stoji cijelu godinu, nikad ne skidam akumulator, i nakon mjesec dana stanke dok su minusi, skinem ceradu, okrenem ključ i pali samo tako. na mojih 186cm visine sasvim dovoljan motor i udoban, vožnja od 2 sata bez stanke nikakav problem, provjereno.
Snage dovoljno, u niskim okretajima sasvim normalan motor, u srednjim i visokim isto tako, potegne fino kad ju se zavrti do crvenog, ali u biti nije to takav bike, otvorena cesta i normalna vožnja je nešto što joj paše, a rezervar od 20 l daje autonomiju od 300 km bez ikakvih problema, provjereno.
 
Meni zanimljiv oglas https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-versys-650-649-cm3-oglas-35033401 kilometraža nikakva za te godine starosti, i sad ga znaj ... ak odem sam bu mi motor lepi pa bum kupio :) ja se neću rastezati do kranjih granica s financijama baš zato da ostane za obleku, kacigu, cipele, hlaće, regirstraciju ... neću se zaletavati kad sam tolko godina čekao bum još malo. Namjeravam uzeti nešto što ću duže vrijeme voziti jer kad kupim nebude tak skoro prilike za promjenu.

Meni je to precijenjeno, znatno, bez obzira na malu kilometrazu. Po zadnjoj gumi se cini da vlasnik ga nije vozio cesto tj brzo :). Po prometnoj mi se cini da je ovo drugi vlasnik, mozda je i uvoz, ti si onda treci sto znaci da onog trenutka kad ga kupis motoru pada vrijednost za 10tkn ako ga budes zelio prodati a to je moguce.
 
  • Like
Reactions: Luke and thommy
Meni je to precijenjeno, znatno, bez obzira na malu kilometrazu. Po zadnjoj gumi se cini da vlasnik ga nije vozio cesto tj brzo :). Po prometnoj mi se cini da je ovo drugi vlasnik, mozda je i uvoz, ti si onda treci sto znaci da onog trenutka kad ga kupis motoru pada vrijednost za 10tkn ako ga budes zelio prodati a to je moguce.
Potpuno se slažem da su općenito kod nas rabljeni motori preskupi, ako pogledamo ovog versysa, ipak je to motor star 5 godina. Ako gledaš rabljeni bolje se isplati uvoz, barem se meni isplatilo, jer sam 5 godina star motor isto tako uvezao i koštao me 30 kkn na cestu sa koferom.
Ajmo reć ako planiram dati 50 kkn za motor, onda radije dodam još 16 i imam novi novcati sa tri godine garancijom i nula km, tako da ako se cijena gleda, ima smisla polovni ako je upola jeftiniji od novog, no ovaj to nije, bez obzira na km.
https://viktormotosport.hr/shop/motocikli/kawasaki/kawasaki-adventure/kawasaki-versys-650/
 
  • Like
Reactions: Volcabar and thommy
Pozdrav svima,
pratim vas vec dugo al je konacno nakon freze od 50ccm doslo vrijeme za nesto pravo:)
Trenutno zavrsavam A kategoriju, konacno. Vozim er6n, prvi put nesto jace i odmah 650cc. Mislio sam da ce biti teze, al dobro ide.
E sad, kad zavrsim krece i nabavka pa imam par razmisljanja, dilema, neslaganja sam sa sobom pa bih volio cuti iskustva.
Kako to biva kod postenih hrvata, pare su prilicno ograniceni faktor, a onda jos zena, dijete, pas pa negdje daleko iza i ja :mrgreen:
Ono sto je dream bike ce vjerojatno u garazu jedino u nekoj maketi, a to je HD road king pa cemo njega izostaviti za sada :cry:
Realativno je vec dosta okrenulo na cajgeru godina pa me ne napaljuje ko je brzi,veci jaci nego zelim sebi za gust uzeti motor
U dilemi sam, ako se nadje jeftina YBR 125 dal to ima smisla uzeti za pocetak il je stvarno toliko slaba i naporna zbog saltanja po gradu da popizdis? neki kazu super za uciti neki ni pod razno. E da, klasa je do 500ccm zbog nasih vrlih zakona i osiguranja koje podemoni nakon 500ccm. YBR 250 i cbf250 djeluju zgodno al su prilicno rijetki u oglasima. KLE bi bio top al ga cijene prilicno pa ne znam dal ulazi u gabarite. Tu je i er5 kao neka ideja. Posto je HD u snovima, mali chopercici (125-250) su isto neka zelja al ne zna dal uopce imaju smisla na mojih skoro 190cm (djeluju mi dosta malo), a i citao sam da su tezi za upravljanje. Ovi kinezici koliko sam pratio su dosta zeznuti sa nabavom dijelova i servisima. Prije par godina je bila navala zongija, quinqija i sl al su sad nestali pa ne znam kakva im je uopce servisna mreza osim svoje garaze. Vasa misljenja?
e da, i kod kupnje motora, posto nemam iskustva, imate li prijedlog gdje odvesti motor na kontrolu u ZG? Koliko km i godina proizvodnje igraju ulogu (npr virago je cca 99-00), naravno da je novo bolje, al dal je staro odmah i za odbaciti. (npr osobno necu kupiti auto sa 200k km iako je vjerojatno jos dobar i moze jos toliko)
 
Pozdrav svima,
pratim vas vec dugo al je konacno nakon freze od 50ccm doslo vrijeme za nesto pravo:)
Trenutno zavrsavam A kategoriju, konacno. Vozim er6n, prvi put nesto jace i odmah 650cc. Mislio sam da ce biti teze, al dobro ide.
E sad, kad zavrsim krece i nabavka pa imam par razmisljanja, dilema, neslaganja sam sa sobom pa bih volio cuti iskustva.
Kako to biva kod postenih hrvata, pare su prilicno ograniceni faktor, a onda jos zena, dijete, pas pa negdje daleko iza i ja :mrgreen:
Ono sto je dream bike ce vjerojatno u garazu jedino u nekoj maketi, a to je HD road king pa cemo njega izostaviti za sada :cry:
Realativno je vec dosta okrenulo na cajgeru godina pa me ne napaljuje ko je brzi,veci jaci nego zelim sebi za gust uzeti motor
U dilemi sam, ako se nadje jeftina YBR 125 dal to ima smisla uzeti za pocetak il je stvarno toliko slaba i naporna zbog saltanja po gradu da popizdis? neki kazu super za uciti neki ni pod razno. E da, klasa je do 500ccm zbog nasih vrlih zakona i osiguranja koje podemoni nakon 500ccm. YBR 250 i cbf250 djeluju zgodno al su prilicno rijetki u oglasima. KLE bi bio top al ga cijene prilicno pa ne znam dal ulazi u gabarite. Tu je i er5 kao neka ideja. Posto je HD u snovima, mali chopercici (125-250) su isto neka zelja al ne zna dal uopce imaju smisla na mojih skoro 190cm (djeluju mi dosta malo), a i citao sam da su tezi za upravljanje. Ovi kinezici koliko sam pratio su dosta zeznuti sa nabavom dijelova i servisima. Prije par godina je bila navala zongija, quinqija i sl al su sad nestali pa ne znam kakva im je uopce servisna mreza osim svoje garaze. Vasa misljenja?
e da, i kod kupnje motora, posto nemam iskustva, imate li prijedlog gdje odvesti motor na kontrolu u ZG? Koliko km i godina proizvodnje igraju ulogu (npr virago je cca 99-00), naravno da je novo bolje, al dal je staro odmah i za odbaciti. (npr osobno necu kupiti auto sa 200k km iako je vjerojatno jos dobar i moze jos toliko)
YBR125 ili neki chopper od 125 kubika ti nebu bili nekaj puno brži od od 50 kubika bez blokade,a pogotovo ak već imaš nekog iskustva na ER6N iz autoškole.Ipak,ak kupuješ uglavnom za vozit po gradu onda su sasvim ok.A kaj se tiče malih choppera,imam jednoga već 5 godina i nije mi premali na mojih 184 cm niti je težak za upravljati.
Osobno mislim da je klasa 500 kubika idealna ak već imaš iskustva na nečem od 50 ili 125 kubika i položio si A kategoriju,takvi motori nisu prejaki za početnika koji kupuje prvi jači motor,a nebi ti trebali bit ni preslabi i dosadni u usporedbi s onim kaj sad voziš u autoškoli.Ak bi kupio nakeda,moja preporuka ti je nekaj tipa ER5, GS500, CB500 (imao prilike provozat CB500F,snaga meni osobno savršeno paše) ili nekaj slično,a ak bi choppera onda EN500 (toga ja planiram kupit još od kad sam položio A kategoriju,al još nemam love), Virago 535 (iako je na tom osiguranje nešto skuplje zbog tih 35 kubika više) ili Rebela 500 (ak imaš love za kaj novije).Ipak,to je samo moje mišljenje,ako možeš najbolje bi bilo da isprobaš par motora iz različitih klasa i vrsta koji ti se sviđaju i vidiš koji ti najbolje paše po snagi, ubrzanju, upravljivosti i udobnosti.
A za dob i kilometražu,mislim da je važnije jel motor dobro održavan od toga jel star i puno vožen.Ima motora starih 30 godina sa 100000 km kaj su u boljem stanju negi neki od 10 godina sa 20000 km.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Luke
Ako me je nešto naučilo iskustvo to je da su mi prijeđeni kilomtri nešto zadnje na što gledam.
Od 92. godine sam se navozao svakakvih motora i rabljenih i novih i kvalitetnih i loših, nema tu nekih velikih mudrosti, kako ti padne grah.
Jednostavno ako se vozilo kvari rješim ga se što prije jer je jeftinije nego stalno biti kod majstora i popravljati, jedno vuče drugo i kad krene tome nema kraja. Sad godinama vozim motor koji je star 10 godina i ima 80kkm i neću ga mijenjati jer ide odlično i ne kvari se sve ove godine.
Ista stvar je i sa autima, svega se navozao, imao i dva nova, pa prije pet godina kupio od poznanika dobro održavan auto sa 184kkm i vozim ga i ne pada mi na pamet ga mijenjati jer se ne kvari ništa, samo redovni servis i potrošni materijal se mijenja.
Na kraju krajeva danas navodno uopće nije problem ekipi spojit neki laptop i natipkati kilometražu.
Sretno u kupovini i kupi ono što ti se sviđa i što ti odgovara, a vrijeme će pokazati svoje, na kraju krajeva ako ne budeš zadovoljan prodaš i kupiš nešto drugo.
 
  • Like
Reactions: ZP1993
Ako je neki HD u snovima, potraži onda nešto tog đira. Za početak ja sam uzeo Dragstara 250, 2001. god 33tkm na satu. Do 500ccm čopera po oglasima imaš EN500, odličan stroj... Imam 180cm i 95kg,žena je nešto manja gabaritno, al služi nas odlično na kraćim đitama i vožnjama po gradu. Cilj je uzet opet nešto čopera japanca ali jačeg 750-900cm i to je to do kraja života. Ti motori bar što sam ja gledao su super očuvani, jednostavna tehnologija bez puno elektronike, drže cijenu i imaju publiku.
 
  • Like
Reactions: ZP1993
@dermat kakv ti je dragstar za manevriranje po gradu, u gužvi, jel tlaka? Realno taj đir je za otvorenu cestu pa zato pitam. Naravno da je soma ccm bolje od 250, Al dal ti je tih 250 ok il je premalo kak neki pričaju.
 
Svaki motor osim skutera je kažu tlaka za gradske gužve haha ma ok je, malo je širok pa se nemožeš svugdi provuć, i u sporoj vožnji je balansiranje malo teže u odnosu na recimo MT07 koji sam vozio u školi...a prednost mu je težina-150kg. Dal je slab? Tu se lome koplja... Meni je ok, povuče mene i ženu uz Klis 80kmh bez problema, po magistrali nas održava bez problema na nekih 90kmh, može i brže, ima gasa al počnu vibracije, pa nije ugodno. Samo treba bit svjestan limita tog motora, nejak je i trom i za prestizanje treba puno vremena. Al ako te zadovoljava neka kruzing brzina 80-100,to ovi motor može. Meni je plan uzet nešto jače za duža i udobnija putovanja, kad se još malo na ovom izvještim.
 
S obzirom na tvoju visinu mislim da YBR125 i YBR250 kao i ER5 možeš odmah zaboraviti, iste smo visine, vozio sva 3 i jednostavno su premali za tu visinu. YBR250 mi vozi žena i njoj je ok, ja par puta sjeo čisto za probu, za 10-15 km napraviti ok, sve preko toga mi tlaka. KLE500 bi ti bio ok, vozio sam ga 3 godine, ali sam se i našarafio. Teško je naći dobar primjerak po normalnoj cijeni, ali je ok za grad i do mora ako nisi zahtjevan. Možda ipak gledati CBF600 radi tvoje građe.
 
jednostavno zbog financija ne zelim preko 500 da mi ne bi na kraju u garazi stajao . zna li netko zbog cega je ta klasa 250 do 500 tako losa s ponudom . Samim time vidim da su i cijene vece nego 600+ odn za iste pare se da naci nesto jace.
Pretpostavljam da je onda i cbf 250 istih gabarita? nije li er5 ipak nesto veci? KLE bi mi bio prvi izbor al ih cijene suhim zlatom za to sto nude
 
jednostavno zbog financija ne zelim preko 500 da mi ne bi na kraju u garazi stajao . zna li netko zbog cega je ta klasa 250 do 500 tako losa s ponudom . Samim time vidim da su i cijene vece nego 600+ odn za iste pare se da naci nesto jace.
Pretpostavljam da je onda i cbf 250 istih gabarita? nije li er5 ipak nesto veci? KLE bi mi bio prvi izbor al ih cijene suhim zlatom za to sto nude
Nisu troškovi nešto drastično veći za klasu 500+.
 
  • Like
Reactions: Branko-ST
Ako bi netko mijenjao za CBR 600f Pc25, zanima me nekakav XT ili slično do 500-600 ccm, ili čak nešto kao Dragstar ili SR 250 .
Nedavno registriran !

CBR 3.jpg
CBR 1.jpg
 
Pozdrav svima :)

Vec nekoliko dana citam teme po ovom forumu pa sam se odlucio registrirat i potrazit pomoc oko kupnje prvog motora.

Imam 29 godina i u zivotu sam pretezito vozio skutere od 50cc (4t i 2t)

Nemam iskustva u saltanju brzina, ali sam se odlucio naucit i polozit za A kategoriju posto nije skupo kad vec imam B, a i kratko traje

Htio bi si kupit Yamahu YZF 125cc, cijenom mi se cini super pristupacan a i vidim po internetu svi kazu kako je to odlican motor za ulazak u ozbiljnije vode

Sta bi mi Vi decki preporucili a da je do 250cc max i da je sportskog stila?

Razmisljao sam cak potraziti Apriliu RS50 ili Derbi, posto to smijem vozit, al cini mi se da cu bez veze ga kupit i kroz mjesec dana kad imam A upisanu ga odmah prodat, pa mi se cini pametnije si nac Yamahu u dobrom stanju pa da me sluzi par godina, a ne samo za ucenje saltanja brzina

Koja su Vasa misljenja?

Gledam potrosit max 2000 do 2500 eura, stoga ne gledam velike kubikaze a i nemam jos iskustva za takvo nesto, vidio sam da od vec 1300e ima na njusaklu yamaha 1000cc ali kazem, usrao bi se vozit takvo nesto i uopce nebi uzivao

edit:
htio sam isto pitat sta mislite o ovoj Yamahi, jer se radi o rbmoto a svasta sam tu procitao na forumu pa me strah uopce ga gledat, a opet pre dobro mi izgleda i sutra bi ga otisao pogledat

Hvala svima unaprijed :)
 
  • Like
Reactions: Luke
Mozda se varam, ali mislim da ces vec za 15 dana pozaliti sto nisi kupio nesto jace. Nadji radije neki er6 ili versys 650. Nisu prejaki da te uplase kad odvrnes gas, a nece ti brzo dosaditi. Uostalom, i u auto skoli ces voziti nesto u 500-600-700ccm klasi. Naravno, nemoj kupovati R-a 600ccm. To je previse za pocetak.
 
ja ću pratit WraGGa i ići u tome smjeru... XJ6, Pegaso 660, Virago 535, SV 650... ima hrpa "velikih" motora pogodnih za početnike koji će te opomenut kad se ojajiš a nećeš bit u prekršaju svaki put kad ga pogledaš... i nisu tak strašni kak se čine na prvu a ciklistikom i osjećajem u vožnji su sasvim nešta drugo... i moš ih nać za pristojne pare, i za nepuno manje ćeš ih prodat za godinu dvije...
 
  • Like
Reactions: neven
Pozdrav svima :)

Vec nekoliko dana citam teme po ovom forumu pa sam se odlucio registrirat i potrazit pomoc oko kupnje prvog motora.

Imam 29 godina i u zivotu sam pretezito vozio skutere od 50cc (4t i 2t)

Nemam iskustva u saltanju brzina, ali sam se odlucio naucit i polozit za A kategoriju posto nije skupo kad vec imam B, a i kratko traje

Htio bi si kupit Yamahu YZF 125cc, cijenom mi se cini super pristupacan a i vidim po internetu svi kazu kako je to odlican motor za ulazak u ozbiljnije vode

Sta bi mi Vi decki preporucili a da je do 250cc max i da je sportskog stila?

Razmisljao sam cak potraziti Apriliu RS50 ili Derbi, posto to smijem vozit, al cini mi se da cu bez veze ga kupit i kroz mjesec dana kad imam A upisanu ga odmah prodat, pa mi se cini pametnije si nac Yamahu u dobrom stanju pa da me sluzi par godina, a ne samo za ucenje saltanja brzina

Koja su Vasa misljenja?

Gledam potrosit max 2000 do 2500 eura, stoga ne gledam velike kubikaze a i nemam jos iskustva za takvo nesto, vidio sam da od vec 1300e ima na njusaklu yamaha 1000cc ali kazem, usrao bi se vozit takvo nesto i uopce nebi uzivao

edit:
htio sam isto pitat sta mislite o ovoj Yamahi, jer se radi o rbmoto a svasta sam tu procitao na forumu pa me strah uopce ga gledat, a opet pre dobro mi izgleda i sutra bi ga otisao pogledat

Hvala svima unaprijed :)
Ma nemoj 125ccm...a ni rb moto...za te novce kupis ninju 250, nije neka agresiva a ipak bolje od 125...
 
  • Like
Reactions: pavicMA