Aprilia Tuono, topic gdje je grmljavina dobrodošla

Pozdrav
U servisu su rekli da na ovaj tip Akrapa ne treba dirati mapu, bas sam prije 3 tjedna na 1000km servisu pitao. 🤷
Sada sam probavao malo mape, cini mi se da na RACE Modu mekse prima gas🤷.
 

Attachments

  • Akrapovich EURO4 exhaust for TuonoV4 and RSV4.jpg
    Akrapovich EURO4 exhaust for TuonoV4 and RSV4.jpg
    101.4 KB · Views: 0
Pa kak ti to voziš kad možeš 240 s tankom?
Meni se rezerva uredno palila između 140 i 160 km.
E ovaj dio je i mene ove godine iznenadio. Naime, svi motori koje sam imao palili su rezervu upravo kako pises, ovisno o tempu 10-15 km gore dole. I sad na Diavelu koji ima tank od 17 litara uredno napravim 230 km. Je da se trudim voziti polakse ali nije to bas toliko sporije i motor je dosta teži. Na skuteru sam isto primjetio znatnu razliku izmedu normalne voznje, puni gas pa jaka bremza, i ove lagane ko po jajima.
 
Je brza, al budimo realni... da dukcu nije riknulo kvačilo nebi imala šanse
Makar al ak ne radi ko ga šiša😄
 
To ti je samo još jedna potvrda kakav je Tuono nenadjebiv paket već godinama, cjelina koja od prve do zadnje komponente radi kako treba i to radi vrhunski, a svi ostali imaju jedan ili više ključnih nedostataka. Ali brate, da ti rikne kvačilo nakon 3 žešća starta na stroju od 200000 kuna, ne da je sramota, nego je van svake pameti...

:rolleyes:
 
nisam Ducati dioničar pa da imam interes i nije da ga branim, ali bilo tko na bilo kojem motoru neovisno o njegovoj nabavnoj/tržišnoj vrijednosti uz malo nepažnje može jako lako skurit kvačilo prilikom starta pogotovo ako su uzastopni... to što na kraju kažu da su pustili da se motori ohlade između svakog kruga lagano objesi mačku o rep, prosječni talijan mulja čim zine
 
Slažem se, ali ovdje je slučaj da su na istom tom testu i svi ostali prošli identičnu torturu pa im nisu skurena kvačila.
 
Da me Karadolo ne kritizira više, da su mi flege blatne ko prč, poklonio mu malo ljubavi.
Znam, od silne ljubavi zaboravio sam na zastitu lanca, ali treba ostavit nešto i za sutra.
Ako netko ima za prodat zadnji desni prozirni žmigavac, molio bih ponudu pošto piaggio šalje isti već 2 mjeseca, ali nikako da pošalje.
P.S. imam neke ponude, tako da ko hoće 13000€ sa akrapom, 12500€ bez.
20210828_180258.jpg
20210828_181234.jpg
 
Malo si ga upicanio i odma cijena skocila 😂



isti si ko i ovi drugi s njuskala 👎
 
A čuj, kad malo razmisliš, cijena je ok, kupi ti novi, prođi sa njim 47000km, ugradi na njega SPER regler i akrapović i vidjet ćeš da je ovo povoljno
Za ove šta bi ga uzeli bez akrapa za 12500, nemam original pa ćete njega morat odvojeno kupit, pa će na kraju ispast cijena veća, tako da ne mudrujte 13000 i svi sretni.
 
A čuj, kad malo razmisliš, cijena je ok, kupi ti novi, prođi sa njim 47000km, ugradi na njega SPER regler i akrapović i vidjet ćeš da je ovo povoljno
Za ove šta bi ga uzeli bez akrapa za 12500, nemam original pa ćete njega morat odvojeno kupit, pa će na kraju ispast cijena veća, tako da ne mudrujte 13000 i svi sretni.
1700€, nije puno. :rolleyes:
 
Ne kuzim cemu ismijavanje, ne znam koja je bila cijena za onih par sretnika koji su ju kupili iz tvornice, ali dobro da ju uopce ima za uzet.

Ako vam je puno, ima novi factory za pol cijene.
 
  • Like
Reactions: Tibor
Ne kuzim cemu ismijavanje, ne znam koja je bila cijena za onih par sretnika koji su ju kupili iz tvornice, ali dobro da ju uopce ima za uzet.

Ako vam je puno, ima novi factory za pol cijene.
Mislim da ih je samo 10 napravljeno u X verziji, a ona je nesto jaca ima valjda 217ks na 166kg. Cijena je bila 35k eur.