BMW R1200GS ADVENTURE

IMG_20201230_110638_resized_20210111_035115600.jpg
 
Lipse radi QS i manje je klonkav kako se pise, drugo neki je upgrade dan na shaft driveu i samom mehanizmu kardana.
Imao sam prije ovog isto 2014 R1200GS LC ajme iz 2 u 3 i 3 u 4 a QS je bio ubi boze.

TFT je nesto najbolje dobiveno u tom redizajnu je one stare instrumente nit vidis nit sta razumis pogotovo ako je navigcija iznad njih..
Najlakse kako razlikovat redizaj i jel to taj ej po tipkama na ovi iza 09/2017 imaju crne tipke ono za zmigavce i to.

Sve u svemu isplati se uzet uz neku manju nadoplatu naspram pre redizajna.

Ma već sam odlučio uzeti ovoga GSA iz 2017. Motor ima kilometražu da bi i skuter od 125 ccm smatra nevoženim :mrgreen: i ima kompletno sve od opreme , kako tvorničke tako i dodatne. Nema više šta na njega šta stavljat ni kemijati ... samo da se ovo govno od korone smiri i pali miško.🏍🏍🏍
 
Ma već sam odlučio uzeti ovoga GSA iz 2017. Motor ima kilometražu da bi i skuter od 125 ccm smatra nevoženim :mrgreen: i ima kompletno sve od opreme , kako tvorničke tako i dodatne. Nema više šta na njega šta stavljat ni kemijati ... samo da se ovo govno od korone smiri i pali miško.🏍🏍🏍

Di ga kupujes ili di se prodaje taj GS?
 
Pozdrav ekipi. Gledam jednog GSA iz 2012 godine. Izgleda sve ok s motorom no, prema kilometraži uskoro se bliži onaj veći servis (40000 km). Vidim da je servisnim interval 10000 km (što je ok), ali je svaki drugi malo veći. Kolike su cijene tih redovnih servisa (naročito ovaj na 40000)? i onih manjih? E sad....znam da za neke motore kažu "ak nemaš love za servis, nemoj vozit motor", no nije to toliki problem, koliko kalkulacija cijene i nekih troškova u budućnosti. Svašta čitam...neki kažu da je enormno skupo, neki kažu da je isto kao i kod drugih...kako znati.
 
Za GSA 2016 ovako

1000 km 35€ + DDV to je cijena rada, sa materialom sve ukupno sa DDV 81,72 €
10000 km 31€ + DDV to je cijena rada, sa materialom sve ukupno sa DDV 128,64 €
20000 km 134€ + DDV to je cijena rada, sa materialom sve ukupno sa DDV 340,56 €
30000 km 33€ + DDV to je cijena rada, sa materialom sve ukupno sa DDV 130,73 €
40000 km 135€ + DDV to je cijena rada, sa materialom sve ukupno sa DDV 573,72 € (u cijeni i komplet pakne 185€ + DDV)
50000 KM 80€ + DDV to je cijena rada, sa materialom sve ukupno sa DDV 205,56 €

na Avtoval Grosuplje
 
  • Like
Reactions: live-for-ride
Za GSA 2016 ovako

1000 km 35€ + DDV to je cijena rada, sa materialom sve ukupno sa DDV 81,72 €
10000 km 31€ + DDV to je cijena rada, sa materialom sve ukupno sa DDV 128,64 €
20000 km 134€ + DDV to je cijena rada, sa materialom sve ukupno sa DDV 340,56 €
30000 km 33€ + DDV to je cijena rada, sa materialom sve ukupno sa DDV 130,73 €
40000 km 135€ + DDV to je cijena rada, sa materialom sve ukupno sa DDV 573,72 € (u cijeni i komplet pakne 185€ + DDV)
50000 KM 80€ + DDV to je cijena rada, sa materialom sve ukupno sa DDV 205,56 €

na Avtoval Grosuplje
Pa dobro...i nije sad da otkida. Hvala na inf.
 
Meni je prestao raditi sensor pritiska u zadnjoj gumi (motor ima danas točno 5g).
Montirao kineski sensor identični - i isti serijski broj. Nije potrebna registracija sensora, samo montiraš i voziš. Poslje nekih desetak kilometara počinje s radom.

DSCN0226.jpgDSCN0228.jpg

Cijena, sitnica prema originalu cca. 10€ po komadu sa poštarinom.

Samo treba paziti, da se montira samo jedan senzor od jedanput. Ako se oba odjednom, je potrebna registracija u elektronici.
 
Makina stigla ... GSA 2017 :)
 

Attachments

  • IMG-20210414-WA0009.jpeg
    IMG-20210414-WA0009.jpeg
    2 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: SP/161cc
Pozdrav ekipi. Gledam jednog GSA iz 2012 godine. Izgleda sve ok s motorom no, prema kilometraži uskoro se bliži onaj veći servis (40000 km). Vidim da je servisnim interval 10000 km (što je ok), ali je svaki drugi malo veći. Kolike su cijene tih redovnih servisa (naročito ovaj na 40000)? i onih manjih? E sad....znam da za neke motore kažu "ak nemaš love za servis, nemoj vozit motor", no nije to toliki problem, koliko kalkulacija cijene i nekih troškova u budućnosti. Svašta čitam...neki kažu da je enormno skupo, neki kažu da je isto kao i kod drugih...kako znati.
1000kn mali
3300kn veliki
sve kod tomića servisirano
 
Meni je prestao raditi sensor pritiska u zadnjoj gumi (motor ima danas točno 5g).
Montirao kineski sensor identični - i isti serijski broj. Nije potrebna registracija sensora, samo montiraš i voziš. Poslje nekih desetak kilometara počinje s radom.

View attachment 729813View attachment 729814

Cijena, sitnica prema originalu cca. 10€ po komadu sa poštarinom.

Samo treba paziti, da se montira samo jedan senzor od jedanput. Ako se oba odjednom, je potrebna registracija u elektronici.
Bok, Kakva su iskustva, rade li još, i ako imaš link za kupnju.
 
Da li ima netko ode iskustava sa OBD Link + MotoScan aplikacijom. Pogledao sam par osvrta na YT alinme zanima ovako iz orve ruke.
 

Attachments

  • Screenshot_20220105-184241_Google.jpg
    Screenshot_20220105-184241_Google.jpg
    186.3 KB · Views: 0