crkcrk
Member
Koji Motul sprej za lanac ima ih više vrstalanac ocistis sa petrolejom,imas ga za kupiti u ducanima sto drze boje i lakove,a podmazes ga sa motul sprejom,cijena petroleja cca 20kn,a spreja 100kn.
Koji Motul sprej za lanac ima ih više vrstalanac ocistis sa petrolejom,imas ga za kupiti u ducanima sto drze boje i lakove,a podmazes ga sa motul sprejom,cijena petroleja cca 20kn,a spreja 100kn.
eto, preduhitrio si me.Lanac nisam čistio već 9200 km jer ga podmazujem svakih 300-500 km s hipenolom ( sae 80w90) i uvijek je čist jer se vozim samo po asfaltu. Možda ga na cca 15000km očistim s petrolejem reda radi 😀
Tako doduse nahranis o ringove da ostanu mekani i gumasti, ali vjerojatno uopce ne natjeras ulje pod rolice (osim ako krpa nije tako nasaftana uljem da curi s nje), a rolice s vanjske strane zapravo ni ne traze mazivo jer ionako su u kontaktu sa lancanicima metal o metal (sile su u tom kontaktu toliko jake da mazivo nema sanse sprijecit taj kontakt vec nakon par rotacija u voznji). Ionako te rolice u velikoj mjeri rotiraju u kontaktu sa lancanikom ako su sa unutarnje strane podmazane, zato se i zovu tako. Kistom ipak puno vise ulja zavrsi pod rolicama, a onda obrises krpom lanac da sto manje sprica u voznji.Obrišem ga suvom, zatim ga prođem nauljenom krpom (hipenol).
Ne triba mu nikakav bolji tretman.
Ja s ovim lancem (28500km) radim eksperiment: pazim da ne naspricam po o ringovima, samo rolicama koje kasnije ionako obrisem krpom, a hocu da mazivo udje pod njih (koristim sprej). Voznja samo po suhom, mazanje svakih cca 500-700kmVozim više od trideset pet godina.Kako sam radio od prvog dana vožnje tako radim i danas.Operem svakih tisuću ,tisuću i pol.Petrolej ili nafta ,koristim kist.Ostavim da malo odstoji.Ispušem nećistoće kompresorom,obrišem suhom krpom.Podmazujem sredstvom u spreju,obostrano sve oringe vrtnjom kotača.Ostavim da odstoji još par minuta i krećem.Naplatak uvijek čist.Povremeno skinem štitnik lanca i očistiti i njega.To je to.
Krpa bude malo obilatije namoćena i to je to.Tako doduse nahranis o ringove da ostanu mekani i gumasti, ali vjerojatno uopce ne natjeras ulje pod rolice (osim ako krpa nije tako nasaftana uljem da curi s nje), a rolice s vanjske strane zapravo ni ne traze mazivo jer ionako su u kontaktu sa lancanicima metal o metal (sile su u tom kontaktu toliko jake da mazivo nema sanse sprijecit taj kontakt vec nakon par rotacija u voznji). Ionako te rolice u velikoj mjeri rotiraju u kontaktu sa lancanikom ako su sa unutarnje strane podmazane, zato se i zovu tako. Kistom ipak puno vise ulja zavrsi pod rolicama, a onda obrises krpom lanac da sto manje sprica u voznji.
Koji Motul sprej za lanac ima ih više vrsta