Napier
Well-known member
Vjerovatno nisam u pravuTo bude onda vrlo povoljno za takav motor.
Slobodna procjena
Vjerovatno nisam u pravuTo bude onda vrlo povoljno za takav motor.
Ajmo probat izracunati nekako
Ovaj Fantic je ustvari YZ450F sa feralima
Ako je ona kostala oko 68000 kunica sa ovim dodacima to bi trebalo biti oko 3000 eurona vise sta bi moglo na kraju kostati oko 12-13000 u IT
Neznam bas kako ce iz motocross masine dobit euro 5 normu
Mislim da cijena nece bit ispod 20 000e ako bude spreman za rally
Moze ako se skine dovoljno konja i utrpa katalizator
https://www.yamahamotorsports.com/cross-country/models/wr450f
Moze ako se skine dovoljno konja i utrpa katalizator
https://www.yamahamotorsports.com/cross-country/models/wr450f
What's the difference between YZ450F and WR450F?YZ 450F i WR450F nisu isti motori
WR 450F se u nas vrti oko 10 000e
Dakle..XEF450 Rally..Cijena u Italiji je 15000 eura za Euro5 homologiran enduro model...Racing kit ke 3000 eura.
Gleda sam specifikacije pa vidim da je to vrlo bliskoDonedavno nisu bili isti motori, očigledno kod novih su se zbližili. Što se tiče YZ450F mašine, yamaha se sa njom baš nije proslavila
zadnjih godina na Dakru, ta mašina im je bila baza za rally motocikl i teško se oteti dojmu da su bili debeli korak iza KTMa, Husky i Honde.
Valjda su uznapredovali.
Gleda sam specifikacije pa vidim da je to vrlo blisko
Nije se yamaha proslavila u puno toga ali prodajna masinerija ide dalje
Kad pokusavas na svim podrucjima biti u vrhu nije bas realna mogucnost
Ipak kao sta si napomenuo valjda su napredovali a kako vidim ta suradnja sa Fanticom se ozbiljno zakotrljala pa ajmo vidit di i kako ce to sve zavrsit
Branko-ST..Evo malo slika za tvog sina🙂
Govorim o agregatu i sasiji pa koju taj fantic ima, a pitanje je bilo o euro 5 normi i agregatuJa ti kazem da nisu isti motori a to ce ti potvrdit svatko ko je probao vozit hard enduro motor i motocross.
Motor nije samo klip i cilindar.