Novi GS/GSA

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: E da i ovo vidim... (y)
Ali ti si meni skolski primjer covjeka na pogresnom motoru. :p Mislim, siguran sam ja da si ti sa GS prezadovoljan, to je odlican motor, ali tvoj nacin voznje (gledao sam ti one snimke na D8) i karakter je totalna suprotnost onome za sta je GS namijenjen. XR je definitivno bio prikladniji za tebe;)
Vjeruj mi, nije fulao. Sada nestaje još brže, pogotovo gdje je grbavo. A bez umora odvrti svih 600 km koliko dnevno vozimo. Prije, na XR-u bilo je mahanja ručicama i nogicama nakon 200 km. Jedino Jessy uvjerava sebe i druge da je XR bolji od GSA. Al to je zato jer hoće ostati zauvijek mlad.
 
Kakva su misljenja o Michelin Road 5 Trail? Mislio sam ih stavljati na proljece umjesto Anakee Adventure, a trazim odlicnu cestovnu gumu.

View attachment 739029
Vozio na njima prije nego stavio anakee wild.
Odlicne za cestu, i po kisi su mi bile zakon.
Po suhom bez problema cizmom struzes u zavojima, na mokrom smanjis tempo al I dalje se da pristojno voziti bez osjecaj a nesigurnosti.
Sad sam na anakee wild i na svakom imalo naglijem vracanju gasa po mokrom asfaltu zadnji kraj proklize (na otvaranja gasa se desi ali rijedje) . Off road je dobra i za suho i mokro, a po asfaltu na suho u zavojima se da lijepo prebacivati dok na ravno iznad 170ak osjetis "plivanje" na volanu kojeg sa Mroad5 nije bilo.
Bas me zanima sta bude sad kad pocmu i minusi ili prve pahulje.
 
  • Like
Reactions: pbc250
Vozio na njima prije nego stavio anakee wild.
Odlicne za cestu, i po kisi su mi bile zakon.
Po suhom bez problema cizmom struzes u zavojima, na mokrom smanjis tempo al I dalje se da pristojno voziti bez osjecaj a nesigurnosti.
Sad sam na anakee wild i na svakom imalo naglijem vracanju gasa po mokrom asfaltu zadnji kraj proklize (na otvaranja gasa se desi ali rijedje) . Off road je dobra i za suho i mokro, a po asfaltu na suho u zavojima se da lijepo prebacivati dok na ravno iznad 170ak osjetis "plivanje" na volanu kojeg sa Mroad5 nije bilo.
Bas me zanima sta bude sad kad pocmu i minusi ili prve pahulje.

Hvala za detaljan osvrt. Veselim se cisto cestovnoj gumi na GSu. :)

Za ostalo mi sluzi drumski razbojnik. :mrgreen:

397-C2-FE7-F9-BE-401-C-9119-F96009-E1-E5-C2.jpg
 
  • Like
Reactions: Anticitizen419
Stereotipi su tu da se ruše :LOL: Xr na cesti ne može ništa više od gs, na nekim cestama može i manje zbog razlike u momentu na ispucavanju. Na stazi sam tek shvatio koliko je xr zapravo neiskorišten na cesti i kako ide kad uopće ne spuštaš okretaje ispod 9

Onda taj novi 1250 ocito ide drasticno bolje od 1200... (y) Jer 1200 (vodeni) pamtim kao motor koji i nije bas volio "zavrtanje". Do nekih 6-7k i nekako, ali preko toga bi krepao sa snagom i davao dojam da ce se raspasti...
Najbitnije je da si ti zadovoljan (y)
 
Ja sam sa Terraforce R jako zadovoljan. Ako uspoređujem sa Scorpion Trail II, Mitas je puno bolji kod visokih temperatura, daklem ljeti po magistrali možeš bolje turpijati. Prednost Pirelliju bih dao kod nižih temperatura. Trajnost je podjednaka, prije ode prednja od zadnje. 5-6000 km. Razlika u cijeni nije više toliko velika u odnosu na razvikane marke.

Ovo je na 4800km na xt600 potrosene do markera po sredini. Malo brze se trose ali i drze sad sam na e07 malo sporije po cesti ali zato 80km/h po makadamima bez stresa i trajat ce mi 7-8k km zadnja...
 

Attachments

  • received_950223768734822.jpeg
    received_950223768734822.jpeg
    369.3 KB · Views: 0
Uspjeli smo uguzit mali dzir po Norveskoj pa evo par slikica... supruga je na kraju presla sa T7 na GS jer nismo stigli nista drugo nabavit na vrijeme. o_O Presli smo jedno 5000 km sve skupa u desetak dana. Dan kad smo krenuli je DB strajkao tako da smo morali pjesice do gore i onda smo vec bili lagano krepani kad smo dosli do Norveske od svog tog autoputa tako da nismo nista puno slikali... :poop: Definitivno zelimo ici opet ali ranije u sezoni i sa vlakom do Hamburga tako da budemo puno manje umorni (i rado bi do Nordkapp-a) ali eto svejedno je bilo super iskustvo i Norveska je nevjerojatno lijepa (i skupa). :)
 

Attachments

  • IMG_2088.jpeg
    IMG_2088.jpeg
    1.1 MB · Views: 0
  • IMG_1981.jpeg
    IMG_1981.jpeg
    1.5 MB · Views: 0
  • IMG_2014.jpeg
    IMG_2014.jpeg
    862.2 KB · Views: 0
  • IMG_2149.jpeg
    IMG_2149.jpeg
    1.1 MB · Views: 0
  • IMG_2162.jpeg
    IMG_2162.jpeg
    1 MB · Views: 0
  • IMG_2173.jpeg
    IMG_2173.jpeg
    966 KB · Views: 0
  • IMG_2270.jpeg
    IMG_2270.jpeg
    1.4 MB · Views: 0
  • IMG_2340.jpeg
    IMG_2340.jpeg
    866 KB · Views: 0
Jos par...
 

Attachments

  • IMG_1910.jpeg
    IMG_1910.jpeg
    1.4 MB · Views: 0
  • IMG_1911.jpeg
    IMG_1911.jpeg
    731.1 KB · Views: 0
  • IMG_1940.jpeg
    IMG_1940.jpeg
    1 MB · Views: 0
  • IMG_2114.jpeg
    IMG_2114.jpeg
    845.7 KB · Views: 0
  • IMG_2209.jpeg
    IMG_2209.jpeg
    551.7 KB · Views: 0
  • IMG_2210.jpeg
    IMG_2210.jpeg
    729.5 KB · Views: 0
  • IMG_2249.jpeg
    IMG_2249.jpeg
    892.3 KB · Views: 0
  • IMG_2259.jpeg
    IMG_2259.jpeg
    1.6 MB · Views: 0
  • IMG_2284.jpeg
    IMG_2284.jpeg
    730.5 KB · Views: 0
  • IMG_2313.jpeg
    IMG_2313.jpeg
    638 KB · Views: 0
jel stavlčjao netko denali svjetla na motor?kak ide s tim na tehničkom?
Vani ih masovno ugrađuju i hvale do besvijesti. Kod nas bi prva prepreka mogao biti tehnički pregled a i trošak je upitan budući da ih ne možeš spojiti direktno na instalaciju već trebaš nešto tipa hexezcana radi canbus sustava…
 
jel stavlčjao netko denali svjetla na motor?kak ide s tim na tehničkom?
Imam ja, doduše kupio motor (1250 GS ex 2019g) s njima (prednje D4 i zadnji blic/štop ispod tablice), sve ugrađeno kako treba, pale se na orginal prekidaću od motora za žmigavce. Moje iskustvo je, možda su prejake za upotrebu u gušćem prometu po noći(zaista su moćne) ali po danu su odlične. Nema više da te netko ne primjeti, za zadnju blic lampu ispod tablice kolege kažu da je baš super. Nikakvih problema nisam imao na tehničkom pregledu. Slika u prilogu kako izgledaju na motoru
 

Attachments

  • Screenshot_2022-01-05-06-54-22-483_com.google.android.apps.photos.jpg
    Screenshot_2022-01-05-06-54-22-483_com.google.android.apps.photos.jpg
    745.2 KB · Views: 0
ja bi sebi stavio d3(okrugle) ali umjesto sadašnjih maglenki.ružno mi je vidit kad stave hrpetinu svjetala.
nekako zazirem od diranja struje na motoru ali kad vidim kako svjetle...razlika je ogromna
 
Imam ja, doduše kupio motor (1250 GS ex 2019g) s njima (prednje D4 i zadnji blic/štop ispod tablice), sve ugrađeno kako treba, pale se na orginal prekidaću od motora za žmigavce. Moje iskustvo je, možda su prejake za upotrebu u gušćem prometu po noći(zaista su moćne) ali po danu su odlične. Nema više da te netko ne primjeti, za zadnju blic lampu ispod tablice kolege kažu da je baš super. Nikakvih problema nisam imao na tehničkom pregledu. Slika u prilogu kako izgledaju na motoru
Na netu sam gledao da postoji mogućnost podešavanja jačine svijetla u više stupnjeva… Imaš li ti tu mogućnost?
 
Pa jel vi stvarno imate toliko problema s tim primjećivanjem i oduzimanjem prednosti?? Ja ni ove original maglenke ne palim a ne da te farove s fapa kljunaša šarafim.
 
  • Like
  • Haha
Reactions: neven and Nero
Pa jel vi stvarno imate toliko problema s tim primjećivanjem i oduzimanjem prednosti?? Ja ni ove original maglenke ne palim a ne da te farove s fapa kljunaša šarafim.
Iskreno, nemam tih problema. Tu i tamo mi netko izleti, ali ništa kritično jer sam odavno naučio predviđati te situacije.