Yamaha Tmax 560

X-adv je teži malo al mala razlika u vožnji naspram maxa jedino kad se vrti u mistu se vidi razlika, pa mi smo narod od 100 kila šta znači 15 kila više od tmaxa. Šta se tiče agilnosti to je druga priča jer su potpuno dva različita motora.
... tmax sx je bio 213kg, xadv 238kg, 25kg je bila razlika... i ja sam tada ocekivao da ce kao enduro skuter bit laksi, da ga spuste ispod 220kg to bi bio posal... :cool:
 
Nisu to motori.🤭
Umoran si i umarate me sa tin.
... tmax sx je bio 213kg, xadv 238kg, 25kg je bila razlika... i ja sam tada ocekivao da ce kao enduro skuter bit laksi, da ga spuste ispod 220kg to bi bio posal... :cool:
Ja san ga vozia po makadamu i mogu ti reć da on nije za to, prvo su gume preširoke, pretežak je i nema smisla ić na neki teži teren al isto tako san ga provuka svagdi di bi tmax ostavia karter. Gušt je njega odvest na rahli teren i tako san isto iša po Braču i Korčuli di je makadam i to odradi bez problema. Što se tiče težine ja i dalje stojin da tu nema razlike a evo reka san za enduro sve. Ima ljudi koji ga voze po stinama i planinama i čovik je osvojia Gibralatar Rally sa x-advom od svih endura koji su bili. Ja san ima dva tmaxa tako da san kompetentan reć šta mi je bolje.
 
Jasno, u Puli ce navodno brzo dobiti testni pa cu probati. Zasto ti nije legla Honda?
Osjetno je teza u voznji (po gradu) i prilikom spore voznje i provlacenja izmedju auta zna nepotrebno saltavat… iznenadilo me i medjuubrzanje jer je TMax dosta reaktivniji na gas i bogami brzi… polozaj za volanom mi je bolji kod Maxa. Uglavnom sia mi je bolje glede svega, a bia mi je zadnja opcija od trojke. Ubiti nije mi ni bia opcija dok ga nisam provoza, dosta je pogodjeniji za ono sta meni triba… iznenadilo me da Honda sa svojih 11ks i 200cm3 vise ne ide malo bolje.
 
kad čujem nekoga da je odusta od honde s dctom nakon probe sve mi je jasno...
pljucanje po nečemu što trebaš nešto i znat vozit je bzvze a i ...
drugi je način reč da ti ne odgovara i da ti se više sviđa glatkoća vožnje po gradu ne razmišljajući o ničemu, iako ni ja ne razmišljam o mjenjanu brzina sami prsti to rade kad treba :)
u italiji majki tržišta motora u prošloj godini xadva se prodalo 5454 a tmaxa 4382, naša priča u hr je relativno nebitna
A sta ti ima bit jasno ili nejasno?… skutera san kupia da ne mislim o saltavanju jer za to postoji motor. Na Maxa za kojeg san prigriza jezik kad san ga provoza (jer san svojedobno reka da ga nikad nebi uzea) san se zaljubia odma. I kad ti tako nesto na prvu legne kupis, da mi je lega xadv uzea bi ga odma jer mi je i lipsi a i zavrsna obrada mi je dosta bolja kod njega…
A statistike prodaje i ko je vise cega proda / kupia me ne tokaju previse…. Svatko kupi sta mu je draze…. A sta se dct tice nije mi ovo prvi kojega san vozia. Dct mi je zakon, ali na Africi.. po gradu mi je puno fluidniji variomat.
 
Sve zavisi za sta ti skuter triba
Ako je samo i iskljucivo grad onda Tmax ima smisla….narsvno da ce neko rec onda moze i npr. Bev 350 koji je realno za grad dovoljan ali to je vec drugi par postola…..
Ako se misli ic malo van grada brze i zavojite dionice a pogotovo recimo spustanje DCT je tu nenadmasan…..
Iman i jedno i drugo tako da…….
Neko ce rec onda je bolji saltung…..mozda….za mene nije…….
DCT nije savrsen….ali pruza najbolje iz oba svijeta…..
Iskreno nakon motora sa DCT-om Tmax osjeca dojam igracke…..Jednostavno nije vise to to(amo rec dosadan)…za grad OK….nesto neobavezno……mozda je to i do motora….da je Xadv u igri mozda ne bi bilo takve razlike.Tmax ima malossija i aftermarket ispuh tako da nije bas spora guda
Vec san prije cua od momka koji je prvo proba Integru pa onda Burgiju 650…..
Da posli Integre nije Burgija imala sanse….
Uglavnom da sad moran kupovat neki skuter isa bi na polovnog Tmaxa 2016 god (sa USD vilicon) ili na Kralja……
Davat 100,105,120 iljada kn za novog 560 ili Xadv ili Forzu 750 meni osobno nema smisla…….
Pored Africe ili nekog klasicnog motora
Mislin neko cecrec glupo je usporedivat motore i skutere ali sad Tech Max dode vise nego novi novcijati Strom 1050…….
 
Ja san ga kupia iskljucivo za relaciju Split - Kastela i za to mi je top. Honda mi nije legla i jebiga… a sta se tice DCT-a top stvar, prova san ga na zadnjoj Integri i Africi AS, ali za grad je bolji variomat i to je to… Uz Maxa dolazi ubrzo jos jedna prinova u garazi, taj ce bit za ozbiljniji djir…
 
stalno se vrtimo u krug s pričon
prihvaćam svačiji izbor i na kraju krajeva svatko kupuje svojom lovom
reagiram samo na gađenje nečega jer ti to ne paše ili to ne razumiš ili neznaš

...žao mi je samo što je s youtuba skinut filmić gdje se na pisti tri japanca trkaju s tri skutera/motora, ak550, tmax i xadv, na 400 i na 1000 m se mirilo vrime, svaki drugi put se vozači minjali, izredali su se na sva tri
xadv je u doti jednom slučaju daleko ispred ovog drugog dvojca...jednostavno nije za usporedbu s njima.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Zog
stalno se vrtimo u krug s pričon
prihvaćam svačiji izbor i na kraju krajeva svatko kupuje svojom lovom
reagiram samo na gađenje nečega jer ti to ne paše ili to ne razumiš ili neznaš

...žao mi je samo što je s youtuba skinut filmić gdje se na pisti tri japanca trkaju s tri skutera/motora, ak550, tmax i xadv, na 400 i na 1000 m se mirilo vrime, svaki drugi put se vozači minjali, izredali su se na sva tri
xadv je u doti jednom slučaju daleko ispred ovog drugog dvojca...jednostavno nije za usporedbu s njima.
Ma nema gadjenja ni blacenja u mene, samo jebiga ovaj mi je lega bolje…. Gleda sam video, mislim da je u Japanu snimano bilo, plavi 530, crvena xadv 2018g… skinila ih je honda sve bila. Ali prova san u zivo i tmax je reaktivniji i ode posli 80km/h pa ni meni nije bilo jasno. I kod Honde je zavrsna obrada stvarno top, kod Maxa mozes vidit nesavraenosti na spojevima plastika itd. toga u Honde nisam vidia, ma sklopljena je divota. Samo jeba ih ja mogli su ga malo laksega napravit jer ipak je napravljena za urbane sredine. Mogu oni na traileru pokazivat da je ona top na makadamu ali 250kg i 57ks mi bas i nije za kurcenje u offroadu. Pa tezina joj je kao kod Africe koja ima 1100cm3 i 100+ks..
 
Iz prve ruke bez videa. Adv opere tmaxa tvornicu i to dobro, sa drugim variomatom su tu negdi, jcostu 530 san opra, polini na 560 me stiga malo u početku i u krajnjoj i to dobro, Ko voli fluidnost uzet će tmaxa meni je dosta tribalo da se priviknen na dct al evo nadan se da će novi bit usavršeniji.
 
Iz prve ruke bez videa. Adv opere tmaxa tvornicu i to dobro, sa drugim variomatom su tu negdi, jcostu 530 san opra, polini na 560 me stiga malo u početku i u krajnjoj i to dobro, Ko voli fluidnost uzet će tmaxa meni je dosta tribalo da se priviknen na dct al evo nadan se da će novi bit usavršeniji.
Jeli ti klapa malo dok saltaje prva druga i obratno na malim djirima?… na Integri 2018g je znalo dobro zaklapat.
 
Kakva je zastita vjetra XADV-a u odnosu na TechMaxa? Kad sam probao sjesti, izgledalo mi je da je dosta uze i da puno vise puse.
 
Ma nema gadjenja ni blacenja u mene, samo jebiga ovaj mi je lega bolje…. Gleda sam video, mislim da je u Japanu snimano bilo, plavi 530, crvena xadv 2018g… skinila ih je honda sve bila. Ali prova san u zivo i tmax je reaktivniji i ode posli 80km/h pa ni meni nije bilo jasno. I kod Honde je zavrsna obrada stvarno top, kod Maxa mozes vidit nesavraenosti na spojevima plastika itd. toga u Honde nisam vidia, ma sklopljena je divota. Samo jeba ih ja mogli su ga malo laksega napravit jer ipak je napravljena za urbane sredine. Mogu oni na traileru pokazivat da je ona top na makadamu ali 250kg i 57ks mi bas i nije za kurcenje u offroadu. Pa tezina joj je kao kod Africe koja ima 1100cm3 i 100+ks..
CVT je zakon po gradu i niti jedna getriba mu ne moze pric, nazalost tako je kako je. Osoba koja se navikla na Maxa i prisla na XADV ce tranzicija bit teza nego obrnuto a sad koji je bolji meni osobno XADV jer mozes kako tako ic na makadam, jaci je, brzi je i nudi alternativu koju Max nema, jbg mijesam kruske i jabuke, skuter protiv jaceg crossovera, forza je puno bliza maxu nego xadv.
 
Tranzicija sa CVT na DCT napravljena ne bezbolno nego tako da CVT sad pari lina svinja…..
Dobro nije rijec o Xadv ili forzi 750 nego Africi.SaAfrice na Kralja sa sporckin variomaton osjecaj je ka da stojis na mistu
Ja mogu rec da po gradu DCT isto odlican…..ili S2,S3 ili jos najbolje manualno
Kad san stvarno indisponiran ubacin u Auto mode S1 ili S2……milina
Ko nezna sta je Africa nego malo progugla…..

Africa nije samo Kraljica Bespuca nego i urbane jungle…..
Kad se salta niza pa ka zagrmi auspuh svi se micu….jos duga svitla i maglenke koje ponoc pretvaraju u podne……
Velika kola i svaki korniz je bespomocan….upijanje neravnina svjetlsne godine bolje od tmaxa….polozaj sidenja….isto nema usporedbe….
Sad mi je mucenje se vozit na Tmaxu….

ocu rec svi vi kojima 200,300 ccm skuter nije opcija nego 500 i vise i dva cilindra razmislite o Africi DCT…..milina…..
Ako niste pravi hrvatski muz od minimalno 185 cm i 90 kg onda preporucujen obicnu Africu…..nikako ATAS…..
 
Jeli ti klapa malo dok saltaje prva druga i obratno na malim djirima?… na Integri 2018g je znalo dobro zaklapat.
Je i zna malo udrit i kad šalta niže, ovi novi daje međugas pa je to dosta bezbolnije. Al triba svako par iljada resetirat getribu i obavezno hondino ulje.
Kakva je zastita vjetra XADV-a u odnosu na TechMaxa? Kad sam probao sjesti, izgledalo mi je da je dosta uze i da puno vise puse.
Ima uzet tvorničku zaštitu stavlja se na bokove, na novome čak vrhunski i figura,kažu da djeluje. Kod adva ti puše u noge a kod tmaxa u glavu.
CVT je zakon po gradu i niti jedna getriba mu ne moze pric, nazalost tako je kako je. Osoba koja se navikla na Maxa i prisla na XADV ce tranzicija bit teza nego obrnuto a sad koji je bolji meni osobno XADV jer mozes kako tako ic na makadam, jaci je, brzi je i nudi alternativu koju Max nema, jbg mijesam kruske i jabuke, skuter protiv jaceg crossovera, forza je puno bliza maxu nego xadv.
To stoji
 
Tranzicija sa CVT na DCT napravljena ne bezbolno nego tako da CVT sad pari lina svinja…..
Dobro nije rijec o Xadv ili forzi 750 nego Africi.SaAfrice na Kralja sa sporckin variomaton osjecaj je ka da stojis na mistu
Ja mogu rec da po gradu DCT isto odlican…..ili S2,S3 ili jos najbolje manualno
Kad san stvarno indisponiran ubacin u Auto mode S1 ili S2……milina
Ko nezna sta je Africa nego malo progugla…..

Africa nije samo Kraljica Bespuca nego i urbane jungle…..
Kad se salta niza pa ka zagrmi auspuh svi se micu….jos duga svitla i maglenke koje ponoc pretvaraju u podne……
Velika kola i svaki korniz je bespomocan….upijanje neravnina svjetlsne godine bolje od tmaxa….polozaj sidenja….isto nema usporedbe….
Sad mi je mucenje se vozit na Tmaxu….

ocu rec svi vi kojima 200,300 ccm skuter nije opcija nego 500 i vise i dva cilindra razmislite o Africi DCT…..milina…..
Ako niste pravi hrvatski muz od minimalno 185 cm i 90 kg onda preporucujen obicnu Africu…..nikako ATAS…..
Sto je najbolje od svega, Tmax mic po mic se cjenovno priblizava Africi, ali to su dva svijeta razlicita...meni na 180 cm Africa je monumetalno ogromna. DCT s druge strane tesko mogu pojmit, nisam vozio ali volim davat medjugas na MT ne znam bi li mi se DCT uopce i svidia, ali bez probe, za k prica.
 
Ko nezna sta je Africa nego malo progugla…..

Africa nije samo Kraljica Bespuca nego i urbane jungle…..
Kad se salta niza pa ka zagrmi auspuh svi se micu….jos duga svitla i maglenke koje ponoc pretvaraju u podne……
Velika kola i svaki korniz je bespomocan….upijanje neravnina svjetlsne godine bolje od tmaxa….polozaj sidenja….isto nema usporedbe….

Može li duže u blokadi od K5?
 
Je i zna malo udrit i kad šalta niže, ovi novi daje međugas pa je to dosta bezbolnije. Al triba svako par iljada resetirat getribu i obavezno hondino ulje.

Ima uzet tvorničku zaštitu stavlja se na bokove, na novome čak vrhunski i figura,kažu da djeluje. Kod adva ti puše u noge a kod tmaxa u glavu.

To stoji
Meni na Tech nije puhalo nigdje kad se malo podigne vizir, ne do kraja ali na jos pola visine.
To mi je jako vazno jer vise ne trpim vjetar nikako. Kad sam bio mladji vozio dam sve bez kacige a sad mi smetaju i ti udarci vjetra, godine idu 😂
 
kad san kupija integru 2019-e sva čula su mi čula sve što ne proizvodi variomat, pokuša san vozit u automatskom modu i to nije za mene i odma san se prebacija na ručno šaltanje
je može iritirat u automatskom modu kad lagano ideš pa se mjenjač misli oče li u prvu oče li u drugu...pa kenjka gori doli i prebaci 10 brzina do idućeg semafora
a sada i neznam tj. ne razmišljam o šaltanju prsti sami rade, to je isto kao kad voziš auto i ne razmišljaš o šaltanju nego to napraviš automatski, samo što je ovde puno lakše i puno brže
nakon tri g. vožnje nema šanse da bi vozija nešto s variomatom, osim ako sam samo orijentiran na grad
benefiti su veliki, od potrošnje, od kontrole uzbrdo nizbrdo..., od vožnje u đirima koje ti očeš a ne kojima te variomat voza itd.
udvoje na motoru to je tek velika razlika, kad si u brzini i naiđeš na prepreku ispred sebe prikočiš i variomatu za oporavit se treba vrimena, ovde tučeš niže i odvrćeš gas i to ide
 
Tranzicija sa CVT na DCT napravljena ne bezbolno nego tako da CVT sad pari lina svinja…..
Dobro nije rijec o Xadv ili forzi 750 nego Africi.SaAfrice na Kralja sa sporckin variomaton osjecaj je ka da stojis na mistu
Ja mogu rec da po gradu DCT isto odlican…..ili S2,S3 ili jos najbolje manualno
Kad san stvarno indisponiran ubacin u Auto mode S1 ili S2……milina
Ko nezna sta je Africa nego malo progugla…..

Africa nije samo Kraljica Bespuca nego i urbane jungle…..
Kad se salta niza pa ka zagrmi auspuh svi se micu….jos duga svitla i maglenke koje ponoc pretvaraju u podne……
Velika kola i svaki korniz je bespomocan….upijanje neravnina svjetlsne godine bolje od tmaxa….polozaj sidenja….isto nema usporedbe….
Sad mi je mucenje se vozit na Tmaxu….

ocu rec svi vi kojima 200,300 ccm skuter nije opcija nego 500 i vise i dva cilindra razmislite o Africi DCT…..milina…..
Ako niste pravi hrvatski muz od minimalno 185 cm i 90 kg onda preporucujen obicnu Africu…..nikako ATAS…..
... s africom možeš jedino čekat u koloni skupa s autima... bogati pa ja sam gs1200 vozia vukovarskom po trotoaru jer nisam moga između auta po cesti, a uži je od africe... :mrgreen:... takve gude od motora su pokora za grad, a to im na kraju nije ni namjena...
 
  • Like
Reactions: Kadet and Zog
... s africom možeš jedino čekat u koloni skupa s autima... bogati pa ja sam gs1200 vozia vukovarskom po trotoaru jer nisam moga između auta po cesti, a uži je od africe... :mrgreen:... takve gude od motora su pokora za grad, a to im na kraju nije ni namjena...
U kojem svijetu gs uži od africe