Yamaha Tmax 560

Ekipa koliko mu daje variomat? Koliko jebe trajnost motora i isplati li se?… stavia san Akrapa i sad me vuce i to😂😂
Tribas dobro ispitat
Nije svaki variomat isti
Recimo za Kralja se iskristalizira da je najbolji Malossi MHR 2000
Ni Pollini ni Costa…..
Iskustvo talijana je presudilo
Nije najbrzi ali je najdugotrajniji…maintenance free….isto ka i OEM
Variomat daje dosta Tmaxu….drugi motor
Odupira san se tome godinama dok nisan stavia pa onda i aftermarket ispuh…..
 
  • Like
Reactions: Kadet
Ne mozes usporedivat Africu DCT u gradu ni sa Multistradom a kamoli sa GS-om i njegovom “poznatom” mjenjackom kutijom
To ti je ka da usporedujes Tmaxa(Africa) sa GP-800(ostali adv motori)😎
... ti u kupe, ja u špade... to šta je ona automatik ne čini je gabaritno manjom i okretnijom, i dalje je nepraktična guda za grad kao i multistrada i gs... mora bi u varošu lomit ćoše iz dva puta, dok ti iza tebe lik na vespi jebe sve po spisku jer si spor, a ne može te zaobić jer si zauzea cilu širinu ulice... :mrgreen:
 
Tribas dobro ispitat
Nije svaki variomat isti
Recimo za Kralja se iskristalizira da je najbolji Malossi MHR 2000
Ni Pollini ni Costa…..
Iskustvo talijana je presudilo
Nije najbrzi ali je najdugotrajniji…maintenance free….isto ka i OEM
Variomat daje dosta Tmaxu….drugi motor
Odupira san se tome godinama dok nisan stavia pa onda i aftermarket ispuh…..
... bio sam u šoku kad sam vidio da si ugradio variomat na tmax-a... nešto što nije OEM... sjećam se da si bio na aparatima kad si vidio da sam ugradio talijanski dio u japanski skuter ako me dobro pamćenje služi... :mrgreen:
... pa nije baš maintence free... treba ga otvorit svako 5000km, očistit, stavit masti, jedino šta utege ne moraš dirat ako staviš originalne od mayestija od 15g, oni traju 20000km kao i kod tvorničkog variomata... on je bio bolji od svih drugih jer je svih tih 5000km držao iste performanse, za razliku od npr. polinijeve 12-ice koja bi nakon 2-3000 iljade prdnila...
... za ove kasnije tmaxove dobar se pokazao top performance, pogotovo cjenovno...
... nemoj zaboravit da naše stare tmaxove nije zajebavao TC koji se na novima s variomatom pali non-stop... :poop:
 
... bio sam u šoku kad sam vidio da si ugradio variomat na tmax-a... nešto što nije OEM... sjećam se da si bio na aparatima kad si vidio da sam ugradio talijanski dio u japanski skuter ako me dobro pamćenje služi... :mrgreen:
... pa nije baš maintence free... treba ga otvorit svako 5000km, očistit, stavit masti, jedino šta utege ne moraš dirat ako staviš originalne od mayestija od 15g, oni traju 20000km kao i kod tvorničkog variomata... on je bio bolji od svih drugih jer je svih tih 5000km držao iste performanse, za razliku od npr. polinijeve 12-ice koja bi nakon 2-3000 iljade prdnila...
... za ove kasnije tmaxove dobar se pokazao top performance, pogotovo cjenovno...
... nemoj zaboravit da naše stare tmaxove nije zajebavao TC koji se na novima s variomatom pali non-stop... :poop:
A je….
Nisan tia nikako….boria san se godinama
A onda nesto mislia uzet motor pa nisan pa uzea variomat a onda i aftermarket ispuh…..
Eto…..nek se nade……
 
  • Like
Reactions: Boxer_st
... ti u kupe, ja u špade... to šta je ona automatik ne čini je gabaritno manjom i okretnijom, i dalje je nepraktična guda za grad kao i multistrada i gs... mora bi u varošu lomit ćoše iz dva puta, dok ti iza tebe lik na vespi jebe sve po spisku jer si spor, a ne može te zaobić jer si zauzea cilu širinu ulice... :mrgreen:
Da ako je varos pusti me proc
Onda jos najbolje e-bicikla
Za onako normalne ulice nema straja…..
Korniz ovo ono…..stepenice neke…..kroz komad zelenila ka seljak do ceste…..
Ma nema usporedbe😎
 
  • Like
Reactions: exfreerider
Ma i ja se borim sam sa sobom, dok sam solo na motoru ok mi je, ali u dvoje bi valjalo malo vise “suca”… ali ako moram cesce servisirat i gledat oce li se rasuskat radi njega onda nista. Radim dosta kilometara s njim u auto prakticki ne ulazim.
 
Ma i ja se borim sam sa sobom, dok sam solo na motoru ok mi je, ali u dvoje bi valjalo malo vise “suca”… ali ako moram cesce servisirat i gledat oce li se rasuskat radi njega onda nista. Radim dosta kilometara s njim u auto prakticki ne ulazim.
Nemas se sta mislit
Prodaj to i novu Africu DCT AS
 
Nemas se sta mislit
Prodaj to i novu Africu DCT AS
Hahaha a i da se zajebajes… motor je bomba.

Max ostaje na duze pruge, zato san ga i uzea novoga. Doce jos jedan u garazu i onda je to to.. Tenera 700 mi je zapela za oko, ali moram se jos dogovorit sam sa sobom.
 
Hahaha a i da se zajebajes… motor je bomba.

Max ostaje na duze pruge, zato san ga i uzea novoga. Doce jos jedan u garazu i onda je to to.. Tenera 700 mi je zapela za oko, ali moram se jos dogovorit sam sa sobom.
Tenera 700 i Tmax je dobra kombinacija ali nekako mi je Tenera bas za soft offroad dok je Africa AS vise cestovni sa mogucnoscu makadama…..
Tako da preferiram Africu….zapravo uopce nema zbora
A skuter za lito mora bit……a necemo sad vozit neke jednocilindricne poluproizvode🤪😂
 
  • Like
Reactions: Kadet
Ma i ja se borim sam sa sobom, dok sam solo na motoru ok mi je, ali u dvoje bi valjalo malo vise “suca”… ali ako moram cesce servisirat i gledat oce li se rasuskat radi njega onda nista. Radim dosta kilometara s njim u auto prakticki ne ulazim.
Ma udvoje ide 560 top. To sta trazis suc od 48 ks je do tebe. Iman 560 i udvoje san isa di oces bez problema. Je da suvozac ima 50 kg Ne stavljaj nista na 560. Samo ces dobit na startu, a to ti ne triba. Nisi semaforas. Vozis ga okolo. Bija bi ti non stop u dirima. Ako bas oces. Onda polini. Ne triba ga servisirat cesto i ne drzi velike dire
 
  • Like
Reactions: Kadet
Vidin kazu Costa ne valja? Costa je top za sve, samo ga triba odrzavat. E sad jel se zelis zajebavat, drugi par postoli. I svak ima svoje zelje i prohtjeve.
 
Ma udvoje ide 560 top. To sta trazis suc od 48 ks je do tebe. Iman 560 i udvoje san isa di oces bez problema. Je da suvozac ima 50 kg Ne stavljaj nista na 560. Samo ces dobit na startu, a to ti ne triba. Nisi semaforas. Vozis ga okolo. Bija bi ti non stop u dirima. Ako bas oces. Onda polini. Ne triba ga servisirat cesto i ne drzi velike dire
Polini ne drzi djire? Tesko, itekako drzi ako stavis lake rolice.
 
Postoji li razlog zasto se odlucujete odmah na zamjenu cijelog variomata umjesto da stavite Dr Pulley rolnice u originalni? Ja sam u Burgmana stavio 17g Dr Pulley i skuter se preporodio. Cak je i na maksimalnoj brzini dobio sto i nije bas uobicajeno sa laksim rolnicama, ali Dr Pulley rolnice to omogucuju zbog specificnog oblika.
Po meni je ovo puno bolja solucija jer se dobije isti ili cak i bolji rezultat uz 3-4 puta manji trosak.
 
malossi je najbolji i to obavezno uz variomat uzet i feder kumpuga koji regulira da to sve radi kako treba...
polini je sr...e a dr. pulley je bzveze
sve san ima i da ne dužin dalje