Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

Ljudi ajde pomoc ja vise nisam pametan... Eto 4 motora koja sam uzeo u uzi izbor, malog z-a gledam jer je najnoviji velikog jer sam ga oduvjek zelio, aprilija mi se cini najbolje odrzavana i zlatna sredina. Osim sto je razlika u novcima i godistima uzimam u obzir da cu ga voziti vecinom u svakodnevnom zivotu posao doma vikend voznja... posto zbog klinaca nemam previse vremena za putovanja.... Ajde da cujem savjete/ misljenja




 
Ljudi ajde pomoc ja vise nisam pametan... Eto 4 motora koja sam uzeo u uzi izbor, malog z-a gledam jer je najnoviji velikog jer sam ga oduvjek zelio, aprilija mi se cini najbolje odrzavana i zlatna sredina. Osim sto je razlika u novcima i godistima uzimam u obzir da cu ga voziti vecinom u svakodnevnom zivotu posao doma vikend voznja... posto zbog klinaca nemam previse vremena za putovanja.... Ajde da cujem savjete/ misljenja




Shiver ili z650... Talijan je veci , ovisi koliko si visok , kawić je mali ..
 
Pozdrav ljudi, imam CBR 600RR i želim prijeći na neki lakši motor za odvesti se malo dalje i malo se učiti na offroadu. Sad od ovoga što ima po netu predlažu dualsport i ove nekakve mini ADV motore, CRF 250/300L Rally, Kawa KLX, KTM 390 Adventure, CRF250 ima jedan u svim oglasima, KLX 250 niti jedan, CRF300 nema za kupiti ni novi(?!) Šta se događa na našem tržištu, i što još mogu gledati osim navedenih, Versys 300 X možda? Bez prijedloga ovih ogromnih motora sa 250 kila, imam 177cm i 80 kg i želim stajati s obe noge na podu kad stanem da mi ne treba troje ljudi za dignut motor kad padnem negdje u šumi
 
Pozz ekipa... nakon preko 10g pauze planiram ponovno sjesti na motor.
Zadnji je prodan nakon što je supruga ostala trudna... 2011.
Glavni razlog je što preko ljeta selim u Primošten, a 3x tjedno moram u Split na posao.
To mi se definitivno ne da autom (isprobano prošlo ljeto)...
Ne trebam nikakvu pilu, ali skuter ne želim, pa je odabir nešto od 500cc.
Budžet je max do 2K €... znam da nije puno, ali je dosta za ono što mi treba.
Pikiram ER5 i gledam što se nudi po njuškalu i padam u nesvjest kad vidim cijene.
Pa ja sam 2011. prodao XT660X 2006. sa 13K km i dodatnom opremom za 3600€... sad ne znam dal danas novac tolko manje vrijedi ili su se svi raspištoljili.

Uglavnom ima jedan, ali mi je sumnjiv... bacite oko:

https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-z1000-z-1000-abs-1043-cm3-oglas-36903293

Dakle, ako je sve to istina što piše u oglasu onda je zanimljiv primjerak... ali opet uz dosta ulaganja.
Gume su gore ziher prve, dakle sigurno treba nove... ali nemam iskustva što još treba osim ulja i to svih... motor, getriba, kočnice.
Što sve treba promijeniti na motoru koji je stajao 16 godina?
Radim računicu koliko bi me sve to na kraju koštalo.
I koja je po vašem mišljenju realna cijena za takav motor?

& sorry na dužem postu :)
 
Motor može biti u savršenom stanju, a može biti da je rezervoar iznutra hrđav, zaštopani fergazeri, ispucala gumena crijeva, oksidirani kontakti, procurili semerinzi, o ringovi hlađenja, zblokane kočnice, može biti svašta, sve ovisi da li je netko brinuo o tom motoru ili je ostavljen na milost i nemilost vremena. U 16 godina stajanja se svašta moglo dogoditi, da je i miš pojeo kompletnu instalaciju i žohari da traže bug u kompu mašine. Treba vidjeti opće stanje, kak radi, kak se vozi i onda odlučiti koliko vrijedi. Usporediti s istim takvim s više km ali koji je vožen i redovno servisiran i što sve treba napraviti na ovom da bi bio u sličnom voznom stanju. U najboljem slučaju gume, akumulator, ulje, filter ulja, svjećice, kočiona tekućina i jedan dan prekapanja po instalaciji i čišćenje oksidiranih spojeva.
 
  • Like
Reactions: biker4life and z@c
Pozdrav ljudi, imam CBR 600RR i želim prijeći na neki lakši motor za odvesti se malo dalje i malo se učiti na offroadu. Sad od ovoga što ima po netu predlažu dualsport i ove nekakve mini ADV motore, CRF 250/300L Rally, Kawa KLX, KTM 390 Adventure, CRF250 ima jedan u svim oglasima, KLX 250 niti jedan, CRF300 nema za kupiti ni novi(?!) Šta se događa na našem tržištu, i što još mogu gledati osim navedenih, Versys 300 X možda? Bez prijedloga ovih ogromnih motora sa 250 kila, imam 177cm i 80 kg i želim stajati s obe noge na podu kad stanem da mi ne treba troje ljudi za dignut motor kad padnem negdje u šumi
Imaš i CRF300L na njuškalu.

Ovaj dio "odvest se malo dalje" nije idealan na dual sportovima. Ja napravim bez problema 300-350km u danu ali da je ugodno nakon 200tinjak.. nije.. za to su više adv motori, a tu kilaža raste i obično sposobnost na terenu za prosječnog vozača pada. Sve je to kompromis i morat ćeš sam odabrat na čemu si voljan najveći kompromis napravit a što ti je obvezno. To je neka razlika u odnosu na stroj za specifičnu namjenu koji imaš sada, duali i lakši advovi su "jack of all trades, master of none" - biraj si poželjne tradese.. težina, teren, snaga, komfor, cijena, servisni intervali, visina..... a onda kad znaš to specifikacije imaš online. Meni su tako u zadnjem izboru ostali samo crf i klx i bio je crf..
 
Kako izgleda i jos prvi vlasnik,ako ti tako nesto treba.,sta cekas...
 
Pozz ekipa... nakon preko 10g pauze planiram ponovno sjesti na motor.
Zadnji je prodan nakon što je supruga ostala trudna... 2011.
Glavni razlog je što preko ljeta selim u Primošten, a 3x tjedno moram u Split na posao.
To mi se definitivno ne da autom (isprobano prošlo ljeto)...
Ne trebam nikakvu pilu, ali skuter ne želim, pa je odabir nešto od 500cc.
Budžet je max do 2K €... znam da nije puno, ali je dosta za ono što mi treba.
Pikiram ER5 i gledam što se nudi po njuškalu i padam u nesvjest kad vidim cijene.
Pa ja sam 2011. prodao XT660X 2006. sa 13K km i dodatnom opremom za 3600€... sad ne znam dal danas novac tolko manje vrijedi ili su se svi raspištoljili.

Uglavnom ima jedan, ali mi je sumnjiv... bacite oko:

https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-z1000-z-1000-abs-1043-cm3-oglas-36903293

Dakle, ako je sve to istina što piše u oglasu onda je zanimljiv primjerak... ali opet uz dosta ulaganja.
Gume su gore ziher prve, dakle sigurno treba nove... ali nemam iskustva što još treba osim ulja i to svih... motor, getriba, kočnice.
Što sve treba promijeniti na motoru koji je stajao 16 godina?
Radim računicu koliko bi me sve to na kraju koštalo.
I koja je po vašem mišljenju realna cijena za takav motor?

& sorry na dužem postu :)
jedino racunaj jos na par somica kad ga uzmes... da nisi na kraju s dudžetom.
ja kupio jesenas er5, sve super sve 5 al bez servisnog zapisa (ne mora biti ovlasteni al da znam sto i kad je napravljeno) i jbg napravio veliki servis (ventili, karb, ulje, svecice i jos hrpa popratnih sitnica da znam da sam miran ) i to ispalo cca 3 somica,. i dobro da jesam jer je bilo problema ne vidljivih amateru. i sad sam miran dok ga imam , samo ulje i gorivo (i gume 😄 )
jer ak uzmes za 15, pa treba jos nes servisa (a na ovom treba sigurno ) da ne bi imao lijepu instalaciju u garazi
 
  • Like
Reactions: z@c
aaa...sto vi plasite ljude...ne mora ti biti bas sve tako ... :coffee:
 
Imaš i CRF300L na njuškalu.

Ovaj dio "odvest se malo dalje" nije idealan na dual sportovima. Ja napravim bez problema 300-350km u danu ali da je ugodno nakon 200tinjak.. nije.. za to su više adv motori, a tu kilaža raste i obično sposobnost na terenu za prosječnog vozača pada. Sve je to kompromis i morat ćeš sam odabrat na čemu si voljan najveći kompromis napravit a što ti je obvezno. To je neka razlika u odnosu na stroj za specifičnu namjenu koji imaš sada, duali i lakši advovi su "jack of all trades, master of none" - biraj si poželjne tradese.. težina, teren, snaga, komfor, cijena, servisni intervali, visina..... a onda kad znaš to specifikacije imaš online. Meni su tako u zadnjem izboru ostali samo crf i klx i bio je crf..
Ma bitno mi je da se mogu nakon posla i vikendom otic vozit po sumi i prirodi. A ovo nekad u par mjeseci otic 300-400km do negdje mislim da bih prezivio i na dual sportu. Ovaj obican CRF nema vizir, jel postane to problem na ovim putovanjima od ~300km?
Ovaj 250 Rally sto je na njuskalu mi se cini 5000eur previse novaca za 5 god star i 22tkm ? Prepostavljam ovi Versys 300X i KTM 390 ADV nisu baš nešto van ceste?
 
Bez Vizira mores vozit tu negdje locco i na kaffuSlag...al neke vece brzine,hebeno brajo ...
 
Crf 250/300 i neke veće brzine - Paf daj ne drobi bezveze :mrgreen:
I ne kužim te probleme oko vjetra, puhanja i sl, puše na svakom motoru, ali sve dok se voziš nekom normalnom brzinom ne bi trebalo biti problema.
 
Bez Vizira mores vozit tu negdje locco i na kaffuSlag...al neke vece brzine,hebeno brajo ...

Da, ako si papak.

Bez vizira na 280 stabilan(po satićima, vjv negdje oko 250 realno). Da ide motor brže, svejedno bi bio stabilan.

Locco vožnje kažeš?

ZEmS5jx.jpg


A dobro...
 
jedino racunaj jos na par somica kad ga uzmes... da nisi na kraju s dudžetom.
ja kupio jesenas er5, sve super sve 5 al bez servisnog zapisa (ne mora biti ovlasteni al da znam sto i kad je napravljeno) i jbg napravio veliki servis (ventili, karb, ulje, svecice i jos hrpa popratnih sitnica da znam da sam miran ) i to ispalo cca 3 somica,. i dobro da jesam jer je bilo problema ne vidljivih amateru. i sad sam miran dok ga imam , samo ulje i gorivo (i gume 😄 )
jer ak uzmes za 15, pa treba jos nes servisa (a na ovom treba sigurno ) da ne bi imao lijepu instalaciju u garazi
thx za savjet...
Odluka je da ću ipak uzeti nešto korišteno s više km ali održavano... e sad samo da u ovom budžetu nešto iskrsne.
Našao sam dva sa dosta dodatne opreme, ali su cijene 2800 i 2450... s tim da je jeftiniji u Rovinju, prvi vlsnik, 34K km... ali to nije sam tak za otić pogledat iz ZG.
Drugi je oko Bjelovara, čak mi je trunku ljepši, ista kiometraža, ali nije prvi vlasnik... ali 2800 je stvarno previše, čak i za rušenje cijene.
I još jedan, bez ikakve dodatne opreme, 20Kkm, prvi vlasnik... ali je taj na Krku.

Ovo sve daleko mi je tricki... kaj ak odem tam i to nije to... uzalud gubitak vremena i love na put.
 
bio sam u istoj situaciji, jedino sam se ja ogranicio na do 500ccm (sto jos dodatno suzuje odabir). er5 u 90 % slucajeva je 2 soma +.
ima jedan kolega (ako nije prodao) ovdje na forumu crvenog. '98 mislim za cca 12-13k.
KLE ko da je od zlata, cb500 se jako rijetko pojavljuje, EN 500 ko da je od kriptonita 😄
meni je trazilica na 2k E i rekreativno jos pogledam ima li kaj pametnog i od kad sam piknuo svog u 10mj nisam nasao nista drugo da bih rekao sto nisam malo pricekao. Izbor je ocajan, cijene jos gore. ak nadjes nez zanimljivo, slozi izlet za vikend i odi pogledati. Ak nevalja, imas izlet, ak valja motor.
Ja isao po svog u ogulin...
 
Zvao sam čovjeka u Rovinj... taj je prodan :(
Doduše trenutno ne mogu nikud, pod koronom sam u izolaciji do pon... još mi i rega na autu istekla točno na dan kad sam testiran... kaos.
Možda se u međuvremenu pojavi nešto.... u biti krajnje vrijeme za pronalazak motora mi je 6mj. kad selim dolje.
Pa ajmo reći da mi se ne žuri baš brutalno. Iako sad već imam crve u guzici jer bi se malo i vozio.
Ovo vrijeme je predivno... svi koji mogu voze, a ja samo slinim iz auta :D