Zg ekipa:-)

Malo po baniji...
 

Attachments

  • 20220320_133049.jpg
    20220320_133049.jpg
    1.8 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: pikacu79
Da ubacim nešto materijala sa gymkhane iako ce bit od drugih puno ljepsih i kvalitetnijih slika.
Uglavnom lijepa nedjelja, malo smo se zagrijali i podsjetili na sto obratiti paznju i kako se voziti sporo a brzo :)
 

Attachments

  • IMG-20220327-WA0055.jpg
    IMG-20220327-WA0055.jpg
    241.1 KB · Views: 0
  • IMG-20220327-WA0051.jpg
    IMG-20220327-WA0051.jpg
    211.7 KB · Views: 0
  • IMG-20220327-WA0038.jpg
    IMG-20220327-WA0038.jpg
    332.5 KB · Views: 0
  • IMG-20220327-WA0030.jpg
    IMG-20220327-WA0030.jpg
    355.8 KB · Views: 0
  • IMG_20220327_120438.jpg
    IMG_20220327_120438.jpg
    6.2 MB · Views: 0
  • IMG_20220327_121101.jpg
    IMG_20220327_121101.jpg
    6.3 MB · Views: 0
  • IMG_20220327_120429.jpg
    IMG_20220327_120429.jpg
    6.3 MB · Views: 0
Nis ne kuzim ove ping-pong voznje ukrug...ode gorivo bez-vez...
 
  • Like
Reactions: Outlaw
Motogymkhana je odličan trening i priprema za cestovnu vožnju. Imaš sve elemente vožnje u sigurnom okruženju bez prometa. A onda odem na magistralu i suvereno zlostavljam vozače R-ova. Ak hoću, ak neću, onda čekam da počnu nakon 5 km praćenja rastezati ručice i nožice i odjednom diviti se našoj razvedenoj obali, naročito sjevernom dijelu otoka Paga.
 
Nis ne kuzim ove ping-pong voznje ukrug...ode gorivo bez-vez...
Nisam ni ja kužio dok nisam probao, prvo dva programa kod Keca i sada ovdje.
Ono što sam naučio i što mi je koristilo do sada je : brz dolazak pred zavoj a da se ne ukenjam i ne bojim koliki je i koliko se zatvara jer znam kako moram kočiti i koliko moram okrenuti glavu i izbaciti tijelo da bi više oborio pod manjim kutem(imam više prostora za spuštanje)
Kod vožnje u dvoje sam primjetio da jednostavno kada imam oštriji zavoj i radim samo counter steering a tijelo prati motor da uvijek bježim van, tj moram puno više obarat motor na volanu i na taj način nikad ne mogu zatvorit jače zavoj nego se samo borim da ne odem van.
Sepertine prolazim bez straha jer kada vidim da sam došao prebrzo jednostavno pripremim tijelo i pravilno prođem zavoj i na taj način imam osjećaj koliko još mogu obarat motor.
Uglavnom kada gledaš druge dok rade te osmice i kada vidiš da ih instruktor ispravi, i nakon toga vidiš da samom promjenom njegovog pogleda,glave i tijela motor ima manji nagib(ako imaš šljunka,vlažan asfalt manja je šansa da prokližeš) a isti radijus, brzinu i ljepšu putanju, shvatiš kako to u praksi funkcionira i da to stvarno ima smisla.
Kod keca sam probao onako kako sam do sad vozio proć osmicu i već sam na pola bio vani, nisam imo nikakve šanse proć na toj brzini i sa svojim položajem tijela i tu sam vidio koliko sam zapravo krivo vozio.
Misliš da znaš, a zapravo ne znaš.
Kako god ako naučiš barem jednu korisnu stvar tamo i bude ti nekad koristila isplati se, meni je bilo zabavno i korisno iskustvo i vjerojatno ću ponovit prije sezone još koji put taj poligon dok ne budem zadovoljan i mislim da bi svaki vozač trebao proć te osmice jer su one najzahtjevnije na cesti a sigurno će se iznenadit kad shvati da je naučio nešto novo.
edit: tu sam na gymkhani vidio kako mi lose ide kad nemam opustene ruke/laktove, tek kad opustis ruke krene sve lakse, jednostavno kad sve poklopis(stisnut motor uz tank,opustit laktove i sake, zarotirat gornji dio tijela, izbacit i okrenut glavu) onda radis pravilno, ako samo JEDNO od toga zaboravis nije to to.
 
Last edited:
Svaka pohvala organizatorima, odlicno provedena nedjelja.
Super ljudi, super atmosfera, a ko sto kaze dipsi vjezbanja nikad dovoljno. Još kad te neko malo ispravi pa vidis da to funkcionira... di ces bolje.
Definitivno preporuka svakom
 
Kako god ako naučiš barem jednu korisnu stvar tamo i bude ti nekad koristila isplati se, meni je bilo zabavno i korisno iskustvo i vjerojatno ću ponovit prije sezone još koji put taj poligon dok ne budem zadovoljan i mislim da bi svaki vozač trebao proć te osmice jer su one najzahtjevnije na cesti a sigurno će se iznenadit kad shvati da je naučio nešto novo.
Fora se čini gymkhananana i dobro izgledaš na vježbama
 
  • Like
Reactions: dipsi997
Fora se čini gymkhananana i dobro izgledaš na vježbama
Hvala, imao sam problem da sam vozio prva druga i tu bi se gubio, a zapravo se treba odvozit sve u prvoj, onda moras imat osjecaj za gas inace se cijeli istrzas i pogubis kad cukas, ali vjezba je tu da se ispravimo i steknemo sto bolji osjecaj, na grobniku mi je zadnji sat vremena bio najbolji iako sam bio najumorniji vec, jer sve ide ko od sale i vozis sve brze i brze te osmice(koljeno na podu, kocenje prednjom u zavoju) i da, cijela upala tijela iduca tri dana :mrgreen:
 
maaa OK.,skola je skola,postivam.,meni je skola bila davno jednom izljetanje i nikad vise...a to ti ne zelim...sto se tice motora,smatram da nema tu skole,to su osnove...koje i vako i nako znas...al glava je sve...tu nema Skole...
 
Nisam ni ja kužio dok nisam probao, prvo dva programa kod Keca i sada ovdje.
Ono što sam naučio i što mi je koristilo do sada je : brz dolazak pred zavoj a da se ne ukenjam i ne bojim koliki je i koliko se zatvara jer znam kako moram kočiti i koliko moram okrenuti glavu i izbaciti tijelo da bi više oborio pod manjim kutem(imam više prostora za spuštanje)
Kod vožnje u dvoje sam primjetio da jednostavno kada imam oštriji zavoj i radim samo counter steering a tijelo prati motor da uvijek bježim van, tj moram puno više obarat motor na volanu i na taj način nikad ne mogu zatvorit jače zavoj nego se samo borim da ne odem van.
Sepertine prolazim bez straha jer kada vidim da sam došao prebrzo jednostavno pripremim tijelo i pravilno prođem zavoj i na taj način imam osjećaj koliko još mogu obarat motor.
Uglavnom kada gledaš druge dok rade te osmice i kada vidiš da ih instruktor ispravi, i nakon toga vidiš da samom promjenom njegovog pogleda,glave i tijela motor ima manji nagib(ako imaš šljunka,vlažan asfalt manja je šansa da prokližeš) a isti radijus, brzinu i ljepšu putanju, shvatiš kako to u praksi funkcionira i da to stvarno ima smisla.
Kod keca sam probao onako kako sam do sad vozio proć osmicu i već sam na pola bio vani, nisam imo nikakve šanse proć na toj brzini i sa svojim položajem tijela i tu sam vidio koliko sam zapravo krivo vozio.
Misliš da znaš, a zapravo ne znaš.
Kako god ako naučiš barem jednu korisnu stvar tamo i bude ti nekad koristila isplati se, meni je bilo zabavno i korisno iskustvo i vjerojatno ću ponovit prije sezone još koji put taj poligon dok ne budem zadovoljan i mislim da bi svaki vozač trebao proć te osmice jer su one najzahtjevnije na cesti a sigurno će se iznenadit kad shvati da je naučio nešto novo.
edit: tu sam na gymkhani vidio kako mi lose ide kad nemam opustene ruke/laktove, tek kad opustis ruke krene sve lakse, jednostavno kad sve poklopis(stisnut motor uz tank,opustit laktove i sake, zarotirat gornji dio tijela, izbacit i okrenut glavu) onda radis pravilno, ako samo JEDNO od toga zaboravis nije to to.

odlično je to, vozili smo pred dva vikenda u poreču, slike pri dnu posta

od koristi i početnicima i iskusnima
 
Meni je bilo sponzorirano na fb dan prije, nisam znao da ovdje nece biti najave oko toga, koliko sam skuzio na pocetku sezone bude svake godine i na zatvaranju besplatno, sad ne znam kako ide za ovo izmedu...

@biker4life od cega su ti tako kvalitetne fotke? moram pod hitno promjenit mob