Nova Yamaha MT-10

Ja sam baš danas išel “gledat” novu desetku, ali rekli su da dolazi tek u 6. mjesecu tak da budem pričekal još malo :mrgreen:
 
Ma apsolutno ne, nego me čisto zanima kak djeluje uživo 😄
Propelerko je više “premium”, ali opet, ovo je ziher, premda vrlo vjerojatno nebudem ništ mijenjal, ali nikad se ne zna 😅

dizajn mi je na mt10 uvijek bio malo nedorečen, mada novi mi izgleda bolje, a SP sa onom ralicom pogotovo
međutim i dalje nisam fan tih transformera
s druge strane kad se pokrene crossplane mašina meni je sve drugo nebitno, tako i tako dok sjedim i vozim ne vidim kako izgleda

na kraju je ipak rn22 trenutno u garaži, ima više razloga zašto, volim R-ove, volim da je volan doli, i vizualno mi ne postoji nešto ljepše
uz to rn22 (prije redizajna) nema niš od elektronike pa mi je veći gušt...
ali mašina je (većim dijelom) ista, tih 20 ks ne igra ulogu...
većina tih japanskih prometala ne budi neke emocije nama koji smo 15+ godina na motorima, crossplane tj. cp4 mašina je priča za sebe (bar meni)

eko i malo slika da ne ostane samo na textu... :mrgreen:
o1fN5J5.jpg


pTS7Yxk.jpg


AEJ2tcn.jpg


bAqWxSM.jpg


AgsSnYn.jpg


9YQ4QIK.jpg


nakupina plastike ili ne manje je bitno - bitna mi je mašina :mrgreen:
ovog sa zelenim felgama sam vozio jedno vrijeme, sp je od kolege sa plominke, r1 vozim sada
 
Sve si jušto reka.
Ta mašina je i razlog zašto san ga uza.
Ja san se naša na nakedu i ovo je za mene dream bike. Bio je u igri i KTM sd/sd gt, ali jedan đir od 30 min. na toj Yamahi i nije bilo više dilema.
 
  • Like
Reactions: biker4life
Bila je ekipa iz Yarta prošli vikend sa više motora, pa i novom mt10 na Grobniku.
 
Bila je ekipa iz Yarta prošli vikend sa više motora, pa i novom mt10 na Grobniku.
Je. Vidli smo ih u prolazu ja i kolega u Opatiji kod Galije.
dizajn mi je na mt10 uvijek bio malo nedorečen, mada novi mi izgleda bolje, a SP sa onom ralicom pogotovo
međutim i dalje nisam fan tih transformera
s druge strane kad se pokrene crossplane mašina meni je sve drugo nebitno, tako i tako dok sjedim i vozim ne vidim kako izgleda

na kraju je ipak rn22 trenutno u garaži, ima više razloga zašto, volim R-ove, volim da je volan doli, i vizualno mi ne postoji nešto ljepše
uz to rn22 (prije redizajna) nema niš od elektronike pa mi je veći gušt...
ali mašina je (većim dijelom) ista, tih 20 ks ne igra ulogu...
većina tih japanskih prometala ne budi neke emocije nama koji smo 15+ godina na motorima, crossplane tj. cp4 mašina je priča za sebe (bar meni)

eko i malo slika da ne ostane samo na textu... :mrgreen:
o1fN5J5.jpg


pTS7Yxk.jpg


AEJ2tcn.jpg


bAqWxSM.jpg


AgsSnYn.jpg


9YQ4QIK.jpg


nakupina plastike ili ne manje je bitno - bitna mi je mašina :mrgreen:
ovog sa zelenim felgama sam vozio jedno vrijeme, sp je od kolege sa plominke, r1 vozim sada
Mašina je top, ali navodno troši dosta i dalje (makar je eu5), nebitno u ovoj sferi, ali kad se usporedi s konkurencijom nije zanemariva razlika 🤷🏻‍♂️
a taj rn22 je meni osobno najljepsa r1, no R motor bi mi ipak bil drugi u garaži, nikad prvi… iz očitih razloga :mrgreen:
 
Last edited:
Imao sam MT10 2018 godina sa 22000km....katastrofa....gorega motora od 25 kojih sam imao,nije bilo.....potrošnja cca 10 do 12 litara,na 21000km mi je propustio semering na ulazu u mašinu od vodene pumpe jer su sve napravili plastično a grane od auspuha su blizu,gas i nakon mapiranja i svega i svaćega zacukavajući i ne može se lijepo dozitati,nakon korištenja quickshiftera svako malo zatezanje lanca,originalni amortizer volana propišao na 12000km,dodatno yamaha comfort sjedalo od 400 eur nakon montiranja nije čvrsto i miče se pa sam morao staviti dodatne spužve,na led farovima nastale mikropukotine gdje je ušla prašina i možeš samo plakati,comp od motora su ugradili na bočnu lijevu stranu kod tanka a zaštita je tanka plastika taman kad se skršiš na tu stranu da i to sjebeš,na originalnom yamaha midi viziru nastale mrlje od tko zna ćega koje se nisu više mogle sa nićim skinuti osim poliranja cijelog vizira.....napominjem da sve motore pazim više od sebe i isto ih odrzavam.....možda je samo sa mojim motorom bilo problema ali jakoooo sam se razočarao u MT10....
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Imao sam MT10 2018 godina sa 22000km....katastrofa....gorega motora od 25 kojih sam imao,nije bilo.....potrošnja cca 10 do 12 litara,na 21000km mi je propustio semering na ulazu u mašinu od vodene pumpe jer su sve napravili plastično a grane od auspuha su blizu,gas i nakon mapiranja i svega i svaćega zacukavajući i ne može se lijepo dozitati,nakon korištenja quickshiftera svako malo zatezanje lanca,originalni amortizer volana propišao na 12000km,dodatno yamaha comfort sjedalo od 400 eur nakon montiranja nije čvrsto i miče se pa sam morao staviti dodatne spužve,na led farovima nastale mikropukotine gdje je ušla prašina i možeš samo plakati,comp od motora su ugradili na bočnu lijevu stranu kod tanka a zaštita je tanka plastika taman kad se skršiš na tu stranu da i to sjebeš,na originalnom yamaha midi viziru nastale mrlje od tko zna ćega koje se nisu više mogle sa nićim skinuti osim poliranja cijelog vizira.....napominjem da sve motore pazim više od sebe i isto ih odrzavam.....možda je samo sa mojim motorom bilo problema ali jakoooo sam se razočarao u MT10....
Uvijek mi je žao cut kada netko ima problema sa bilo kojim motorom.
Nadam se što se tiče same mašine da tu nebi trebalo bit problema, ipak je taj agregat vec duže vremena u opticaju.
 
Pred 10 dana je novi mt10 bio 4000 kuna jeftiniji ... otišlo sve u k ....
 

Attachments

  • Screenshot_20220405-154508_OneDrive.jpg
    Screenshot_20220405-154508_OneDrive.jpg
    620.3 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: thommy and Dene
meni je starija verzija mt10 jedan od ljepsih motora, ali nova mi nikako ne odgovara. cijeli motor je nabijen i onda imas onu prednju maskicu neku malu, bas mi ne pase. samo da je prednja maska u sklopu motora bila bi odlicna

22mt10storm-1200-01.jpg yamaha-mt-10sp-640.jpg
 
Nesto manje od mjesec dana je proslo od kupnje ovog cudnovatog stroja.
Ovaj me motor opet natjerao na one voznje bez cilja, pa makar na 15 min, da ocistim malo glavu i misli.
Nisam ga jos skroz skuzio, ali da su Japanci napravili takvu masinu mi i dalje ne ide u glavu.
Taj CP4 kao da su dva,tri i cetri cilindra u jednom.
Vuce od 3 do 12 isto, u bilo kojoj brzini.
Nikada do sada nisam vozio sa ni jednim motorom po zadnjem niti me to privlaci, ali ovaj dize sam prednje kolo u 2. i 3. brzini, u prvoj nisam ni pokusavao stiskat gas do kraja, sta zna bit stvarno dosta zabavno 😇
Motor je skroz tvornicki osim produzetka za noge suvozacice. Suputnicu uopce ne osjecam, i ne nlaslanja mi se na leđa, tako da motoru ide plus i tom smjeru.
Za sada toliko.👍
 
Nesto manje od mjesec dana je proslo od kupnje ovog cudnovatog stroja.
Ovaj me motor opet natjerao na one voznje bez cilja, pa makar na 15 min, da ocistim malo glavu i misli.
Nisam ga jos skroz skuzio, ali da su Japanci napravili takvu masinu mi i dalje ne ide u glavu.
Taj CP4 kao da su dva,tri i cetri cilindra u jednom.
Vuce od 3 do 12 isto, u bilo kojoj brzini.
Nikada do sada nisam vozio sa ni jednim motorom po zadnjem niti me to privlaci, ali ovaj dize sam prednje kolo u 2. i 3. brzini, u prvoj nisam ni pokusavao stiskat gas do kraja, sta zna bit stvarno dosta zabavno 😇
Motor je skroz tvornicki osim produzetka za noge suvozacice. Suputnicu uopce ne osjecam, i ne nlaslanja mi se na leđa, tako da motoru ide plus i tom smjeru.
Za sada toliko.👍
A slike samo sa neta imamo..,daj koju da vidimo to čudo?!
 
Kako sam i napisao na prvom postu u ovoj temi, a primjetih i da nema bas puno MT10 na forumu a ni na cestama( na njuškalu već više od mj. nema ni jednog iz HR), želim i da se ovi malobrojni vlasnici na forumu pridruže raspravi da dignemo ovaj thread tamo di mu je i mjesto. 👍